abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152244207
De probleem iStick 50W's waren van de batch voor maart. Die hadden een chipconnectie o.i.d. die eigenlijk voor de 20/30W bedoeld is. Na maart is er een update geweest.
  Official ESF Kreviewer maandag 4 mei 2015 @ 10:31:24 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152256287
ik zit de laatste tijd met de gedachte te spelen om eens serieus een B&M mogelijkheid te gaan onderzoeken.
Er zat hier wel een winkeltje in de stad (Enschede), maar die verkochten maar 1 merk liquids/hardware en was bijna nooit open. Hebben me toen wel aan een e-smoker geholpen, maar kwam er al snel achter dat er veel meer was dan alleen die lekkende troep.

Nu is het zo dat met de huidige/toekomstige regelgeving niets zeker is. En dat het maar de vraag is of zo'n winkel levensvatbaar is in Enschede. Ik weet dat er wel redelijk wat dampers zijn, maar dat is natuurlijk geen marktonderzoek.
Verder heb je natuurlijk enorm veel concurrentie van het internet. Dat kun je alleen maar counteren door een prima service te leveren en spullen op voorraad te hebben (en dat is weer vrij kut in een snel veranderende business).

Al met al is het maar een idee. Het lijkt me in elk geval wel erg tof om te doen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_152256444
Achterlijke vraag misschien, maar wat is een B&M :@ ?
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2015 @ 10:41:46 #29
230491 Zith
pls tip
pi_152256470
brick and mortar store
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2015 @ 10:43:37 #30
230491 Zith
pls tip
pi_152256511
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef Kreator het volgende:
ik zit de laatste tijd met de gedachte te spelen om eens serieus een B&M mogelijkheid te gaan onderzoeken.
Er zat hier wel een winkeltje in de stad (Enschede), maar die verkochten maar 1 merk liquids/hardware en was bijna nooit open. Hebben me toen wel aan een e-smoker geholpen, maar kwam er al snel achter dat er veel meer was dan alleen die lekkende troep.

Nu is het zo dat met de huidige/toekomstige regelgeving niets zeker is. En dat het maar de vraag is of zo'n winkel levensvatbaar is in Enschede. Ik weet dat er wel redelijk wat dampers zijn, maar dat is natuurlijk geen marktonderzoek.
Verder heb je natuurlijk enorm veel concurrentie van het internet. Dat kun je alleen maar counteren door een prima service te leveren en spullen op voorraad te hebben (en dat is weer vrij kut in een snel veranderende business).

Al met al is het maar een idee. Het lijkt me in elk geval wel erg tof om te doen.
Als je ze laat samplen, ze een tafeltje hebben om dingen te bouwen.. dan zou ik er wel af en toe willen komen (als ik in enschede zat).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer maandag 4 mei 2015 @ 11:44:26 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152258037
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Anne het volgende:
Achterlijke vraag misschien, maar wat is een B&M :@ ?
Wat Zith zegt. :P. Ik lees dat altijd op Reddit dus dat was een beetje een aut(omat)isme. :').

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je ze laat samplen, ze een tafeltje hebben om dingen te bouwen.. dan zou ik er wel af en toe willen komen (als ik in enschede zat).
Dat zou sowieso de bedoeling zijn. Samples (diverse merken), verschillende hardware, loungeruimte.

Maar goed, het is maar een idee. Het lijkt me mooi.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_152280847
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Anne het volgende:
Achterlijke vraag misschien, maar wat is een B&M :@ ?
baksteen en mortel; winkel in een pandje.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:56:00 #34
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152299887
Mai pben rai~!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:39:40 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152315411
Niet mauwe, of gewoon in NL bestellen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:46:26 #36
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_152315668
Of veel te veel betalen voor de snellere verzending :D

En eindelijk is er iemand aan het dampen geslagen in mijn directe omgeving. Altijd leuk als ze dan een van mijn drippers wil proberen. Ze lurkt zelf normaal gesproken aan het standaard starters setje van de sigarenboer op de hoek. Ging niet helemaal zoals ze verwachte :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:22:04 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152317052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Of veel te veel betalen voor de snellere verzending :D

En eindelijk is er iemand aan het dampen geslagen in mijn directe omgeving. Altijd leuk als ze dan een van mijn drippers wil proberen. Ze lurkt zelf normaal gesproken aan het standaard starters setje van de sigarenboer op de hoek. Ging niet helemaal zoals ze verwachte :D
Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?" :P
Túúrlijk mag dat, maar het blijft voor peuk-O-fielen lastig om een direct lung hit te doen; eerst in je mond en dan naar je longen is wat je al jarenlang doet natuurlijk, dus dat gaat automatisch, maar met de dichtheid van de damp uit mijn drippertje kan dat niet, dan ga je serieus aan de kuch _O- Elke keer weer zeg ik het er duidelijk bij, en elke keer gaan ze bijna plat van de hoestbui ~O>

Drippen; alleen voor de ekte ekte :7

Mijn SX Mini M-class doet trouwens vervelend; Na de dure Vaporshark, nu de nóg duurdere SX Mini ook aan de probbies ;(

Het begint eigenlijk wel een beetje vervelend te worden met die elektronische meuk; wordt steeds duurder, je doet er (voor mijn doen) redelijk voorzichtig mee, en alsnog gaat het stuk. Ik sleep ook altijd een mech mee, en die hebben al van alles meegemaakt; water, vuil, zuur, zout en gif, meters naar beneden geflikkerd alles, en die doen het altijd, en blijven het ook gewoon doen.. Die elektronische mods met tempcontrol zijn leuk, maar het lijkt me wijs als die fabrikanten eerst eens wat aan betrouwbaarheid gaan doen, want dat geklooi elke keer zuigt. Voor 200¤ mag je toch verwachten dat je een degelijk apparaat in handen krijgt wat het gewoon doet, en blijft doen. :X

Op zich werkt hij prima, fijn ding, moest effe wennen aan de looks, maar nu ik hem een paar weekies in gebruik heb, blijkt het wel een goed ding te zijn, alleen nu issie zomaar weer pakot, en dat is gewoon qud.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 mei 2015 @ 00:16:09 #38
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152318464
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?" :P
Túúrlijk mag dat, maar het blijft voor peuk-O-fielen lastig om een direct lung hit te doen; eerst in je mond en dan naar je longen is wat je al jarenlang doet natuurlijk, dus dat gaat automatisch, maar met de dichtheid van de damp uit mijn drippertje kan dat niet, dan ga je serieus aan de kuch _O- Elke keer weer zeg ik het er duidelijk bij, en elke keer gaan ze bijna plat van de hoestbui ~O>

Drippen; alleen voor de ekte ekte :7

Mijn SX Mini M-class doet trouwens vervelend; Na de dure Vaporshark, nu de nóg duurdere SX Mini ook aan de probbies ;(

Het begint eigenlijk wel een beetje vervelend te worden met die elektronische meuk; wordt steeds duurder, je doet er (voor mijn doen) redelijk voorzichtig mee, en alsnog gaat het stuk. Ik sleep ook altijd een mech mee, en die hebben al van alles meegemaakt; water, vuil, zuur, zout en gif, meters naar beneden geflikkerd alles, en die doen het altijd, en blijven het ook gewoon doen.. Die elektronische mods met tempcontrol zijn leuk, maar het lijkt me wijs als die fabrikanten eerst eens wat aan betrouwbaarheid gaan doen, want dat geklooi elke keer zuigt. Voor 200¤ mag je toch verwachten dat je een degelijk apparaat in handen krijgt wat het gewoon doet, en blijft doen. :X

Op zich werkt hij prima, fijn ding, moest effe wennen aan de looks, maar nu ik hem een paar weekies in gebruik heb, blijkt het wel een goed ding te zijn, alleen nu issie zomaar weer pakot, en dat is gewoon qud.
Als je 243 rookpatronen in huis hebt liggen is de kans dan ook iets groter dat pakotheid sneller toeslaat, geheel statistisch gezien... :+

Ik heb nog steeds de istick 30 en de Lemo. -> geweldig, echter gaat de batterij nu wel wat sneller leeg, kan komen door de .5 ohm coil op max watt.

CarteL met CLT en tugboat, ook deze werken nog dagelijks, en wissel de attys wekelijks af. Zeer goede aanschaf waar ik jullie nog steeds dankbaar voor ben :*

Magma komt er aan als magma er aan komt.. Geen tracker aanwezig wegens <¤20 aanschaf, dus half composterend de brievenbus in de gaten houden

150ml riptide in de kast staan. Net na het brouwen is het een beetje vreemde smaak; soort overheersende menthol situatie met op de achtergrond de welbekende sappige smaak. Steepen heeft zo z'n kleine nadelen
Mai pben rai~!
pi_152340343
mijn eerste zelfgemaakte e-liquid is trouwens ook aardig gelukt. vanmiddag gewoon een 10ml flesje pink spot surf rider concentrate in 2 x 100ml gegoten. daarna laten luchten en regelmatig even schudden. nu is het al prima te vapen :P kosten: 17,75 voor 200ml
..///
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:20:02 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152340947
Welke shop die surf vandaan ??

Surf vond ik iets minder.. Probeer ook eens die watermelon wave. Goed te doen !!


Aan de klopper onderaan een kleiner klopper, gemaakt van kanthal en er bevestigd zodat deze de flesjes in kan. Aanzetten en je mixt je sapje als een malle 8-)

[ Bericht 35% gewijzigd door KNAK op 06-05-2015 19:25:47 ]
Mai pben rai~!
pi_152341429
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:20 schreef KNAK het volgende:
Welke shop die surf vandaan ??

Surf vond ik iets minder.. Probeer ook eens die watermelon wave. Goed te doen !!
hier had ik hem vandaan. watermelon wave en rip tide ga ik de volgende keer proberen :P misschien de volgende keer ook nog een beetje sweetener er bij doen, want met 70/30 mis ik toch een beetje het zoeten van vg (hoewel die unieke smaak van surf rider nu wel meer tot zijn recht komt).
..///
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:46:34 #42
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152341867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef wipes66 het volgende:

[..]

hier had ik hem vandaan. watermelon wave en rip tide ga ik de volgende keer proberen :P misschien de volgende keer ook nog een beetje sweetener er bij doen, want met 70/30 mis ik toch een beetje het zoeten van vg (hoewel die unieke smaak van surf rider nu wel meer tot zijn recht komt).
Ik ben beetje blijven steken op 60vg40pg, heb nog niet gedacht aan lager VG icm sweetener

Savevape is waar ik de pinkspotjes ook vandaan haal naast vapeon uit UK, je kan er ook een hoop TPA eppies bestellen van 1ml. Bij Savevape haal ik standaard de base.

http://www.e-sigaretnederland.nl/c-2557502/aroma-s-en-toebehoren/ heeft ook wel een leuke collectie aroma's
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 mei 2015 @ 15:00:04 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152369666
Heb het zelf niet kunnen testen, want zit nog op mijn werk:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:58 schreef Bowny het volgende:
Net de Cloupor Mini binnengekregen. Leuk ding, voelt goed aan, alleen dat ding kan niet realtime de batterij-status weergeven. Je moet de batterij remounten om de level te zien....niet echt een biggie, maar weet niet of ik er nog 1 bestel. Het betekent dat ze hun zaakjes gewoon nog steeds niet op orde hebben.
I did this for my level indicator (wasn't working) mini silver received last week

1/ remove the battery
2/ plug in the usb for charge from my computer
3/ wait until the mini indicate "check battery" and leave it like that
4/ put back a battery at 3.5V ( in my case)
5/ remove the usb plug when the charge indicator in going up & down after 15 seconds

May be i'm a Lucky man but it work perfectly now for the past 48 hours , give it a try , it's free !

I suspect Michel used a charge only cable, it's possible that this won't work using a regular micro usb data and charge cable from a PC.
I'll add my version:

(use the same partially discharged battery throughout this)

1/ Remove the battery
2/ Plug in micro usb phone charger type charger
3/ wait until the mini indicates "check battery"
4/ insert battery (mine was at 3.8v)
5/ Count 15-20 seconds from the meter starting to cycle up, at this point mine said "check battery" again
6/ remove micro usb
7/ remove and replace battery
8/ vape to test function
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:23:17 #44
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152375745
Pfffff dag 5, nog steeds die flavor block. Damp nu een fruit smaak, die smaakt dus naar niets. :(
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152386940
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:00 schreef Kreator het volgende:
Heb het zelf niet kunnen testen, want zit nog op mijn werk:

[..]

I did this for my level indicator (wasn't working) mini silver received last week

1/ remove the battery
2/ plug in the usb for charge from my computer
3/ wait until the mini indicate "check battery" and leave it like that
4/ put back a battery at 3.5V ( in my case)
5/ remove the usb plug when the charge indicator in going up & down after 15 seconds

May be i'm a Lucky man but it work perfectly now for the past 48 hours , give it a try , it's free !

I suspect Michel used a charge only cable, it's possible that this won't work using a regular micro usb data and charge cable from a PC.
I'll add my version:

(use the same partially discharged battery throughout this)

1/ Remove the battery
2/ Plug in micro usb phone charger type charger
3/ wait until the mini indicates "check battery"
4/ insert battery (mine was at 3.8v)
5/ Count 15-20 seconds from the meter starting to cycle up, at this point mine said "check battery" again
6/ remove micro usb
7/ remove and replace battery
8/ vape to test function
Ik had dit volgens mij ook al gelezen op het forum van FT, maar volgens sommigen zat ie maar te trollen? Geen idee, maar ik ga iig m'n batterijen niet laden via de Cloupor (hoewel die procedure niet echt laden is natuurlijk).

Het grappige is, de meter doet het wel sinds ik de 2e batterij er in heb gestopt. Het enige wat veranderd was, was het wisselen van de subohm Subtank voor een 1.4ohm Erl......sindsdien doet ie het prima.
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:50:10 #46
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_152387112
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kijk je nou door die gaatjes?
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik moet hier wel bij opmerken dat die 2.7 volt de minimale lading onder belasting is en dat het aantal laadcycli afneemt. Wil je ruim veilig zitten dan zou ik niet lager dan 3 volt onder belasting gaan.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:12:43 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152388161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Ik moet hier wel bij opmerken dat die 2.7 volt de minimale lading onder belasting is en dat het aantal laadcycli afneemt. Wil je ruim veilig zitten dan zou ik niet lager dan 3 volt onder belasting gaan.
Pas de wet van ohm eens toe met een coil van 0.5 Ohm op 4.2 en 2.7 volt? Dan weet je waarom het niet zo slim is.
Sowieso gooi ik ze er al ruim boven de 3 volt uit, want met een dripper @ subohm is dat helemaal qud. Met een tank merk je het ook erg goed trouwens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152388410
quote:
3s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pas de wet van ohm eens toe met een coil van 0.5 Ohm op 4.2 en 2.7 volt? Dan weet je waarom het niet zo slim is.
Sowieso gooi ik ze er al ruim boven de 3 volt uit, want met een dripper @ subohm is dat helemaal qud. Met een tank merk je het ook erg goed trouwens.
Wanneer de Cloupor een voltage warning geeft en niet meer vuurt, is ie 3.3V. Ruim binnen de marge, prima wat mij betreft. Ik wissel de mechs altijd bij 3.6V, het liefst 3.7V. Je merkt met een dripper dat het hard achteruit gaat op die waardes. :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:55:14 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152390097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:17 schreef Bowny het volgende:

[..]

Wanneer de Cloupor een voltage warning geeft en niet meer vuurt, is ie 3.3V. Ruim binnen de marge, prima wat mij betreft. Ik wissel de mechs altijd bij 3.6V, het liefst 3.7V. Je merkt met een dripper dat het hard achteruit gaat op die waardes. :)
de M class ook, en volgens mij de Vaporshark op 3.2 volt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 8 mei 2015 @ 03:18:54 #50
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152393541
Black Mamba, jamaican me crazy, limedrop en appletini van pinkspot onderweg

o|O

Eind deze maand ga ik wellicht een liter aan DIY sap-voorraad voorbij
Ik maak meer bij dan dat ik wegdamp :')

Iemand nog een goedkoop adresje voor 10, 20, 30ml flesjes bij de hand?
Mai pben rai~!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')