Nope, ik heb nog zat staan, en die concentraatjes hebben geduld, net als ikke.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:18 schreef KNAK het volgende:
Dat Fasttech,..![]()
Magma besteld
4 dagen later driptip voor magma
--> driptip al een week binnen , magma gaat de 6e week in.
Sounddragon al begonnen met kweken van eigen sapjes ??
Jah, maar zit op een zilverkleurige ondergrond, dus een dingetje of klein krasje valt veel minder op als een krasje op een zwartequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef Zith het volgende:
Maar 'zilver' is toch ook gewoon witte coating of ben ik nu blind?
Kewl, een grijze en een zwarte aubquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Dit verscheen op m'n feesboek page.
[ afbeelding ]
En Steampipes in DE heeft zelf knopjes laten maken die de originele + en - knopjes vervangen. Deze zijn plat ipv rond en zijn net wat langer waardoor je geen last meer hebt van rammelende knopjes.
http://www.steampipes.de/detail/index/sArticle/241/sCategory/117
Knopjes zijn alweer uitverkocht
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, maar zit op een zilverkleurige ondergrond, dus een dingetje of klein krasje valt veel minder op als een krasje op een zwarteIk had voor deze dus ook een zwarte, en daarvan kwamen na een maandje ofzo al kleine slijtplekjes in het zwarte deel..
Zwart, just like mequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:21 schreef Zith het volgende:
Ok boys, jullie mogen kiezen - koop ik de witte of de zwarte?![]()
https://www.fasttech.com/products/3024/10014058/2385500
is gewoon wit jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef Zith het volgende:
Maar 'zilver' is toch ook gewoon witte coating of ben ik nu blind?
Zacht is zacht.. zelfs een double twisted draai je vrij makkelijk kapot in sommige posts, en als je het niet strak zet krijg je connection gezeik na een beetje stoken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Hier een snelle, simpele build voor degenen die moeite hebben met nikkel. Twisted, 30G Ni200 (twisted is wat steviger en makkelijker om mee te werken), 5 slagen om een 3,5mm boortje en daarmee kom ik uit op 0,06 ohm. De Mini is ingesteld op 24 Joule en 260 graden.
[ afbeelding ]
Hmmm, als ik 'm op 175 graden zet is het maar een koude, smaakloze bedoening.quote:
Apart, maar het kan idd een beetje afhankelijk zijn van de liquid die je erin hebt.. ik gebruik het niet zo heel vaak eigenlijk, domweg omdat ik die Nikkeltroep verfoei. Heb nu die Lemo erop, en tot die tijd stond mijn favo drippertje erop; de modified Tugboat. Heb er wel eens de Russian op zitten maar ide heeft ook een gewone kanthal twisted, alleen de steel Rus en een wat oudere KFL met wat mods hebben Nikkel coils.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:29 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hmmm, als ik 'm op 175 graden zet is het maar een koude, smaakloze bedoening.
Wat? hoger of lager?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:53 schreef PalmRoyale het volgende:
Weer even een andere dripper er op geschroefd met een 0.8 ohm kanthal dual coil en als ik het nu weer vergelijk vind ik dat toch net wat beter.
Dat zou zonde zijn van die ¤50quote:Op zondag 24 mei 2015 22:22 schreef Zith het volgende:
Eerste videotje van de 2 SUBOXen
Als ik dit zo zie is de zwarte beter (vreemd genoeg ook qua bouwkwaliteit). Je krijgt een nieuwe versie van de subtank mini en een redelijk kleine 50W VV/VW mod voor 50 EUR, ik neem hem mee., maar verwacht er eigenlijk niet te veel van.
Een wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van die ¤50
Kan je beter die SWmini pakken
Ik heb zelf de Lemo 2 en het is een verdomd goede RTA. Ik heb er nu een 0.8 ohm micro coil inzitten en zelfs met stevig doordampen heb ik nog niet één dryhit gehad. De smaak is ook heel goed met de Lemo 2 en als je de AFC helemaal open zet kun je lekkere diepe lung inhales doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef KNAK het volgende:
Heb daarnaast ook enorme jeuk om na al het plezier met versie 1 deze https://www.fasttech.com/product/2256500 erbij te halen....
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.quote:
Draag het ding aan een koortje om je nek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.
En ik kan beamen dat de SX mini redelijk bomproof is; flikkerde vanochtend uit mijn zak en nam een duik van een metertje of 25, Russian die erop zat was dead, Mini was alive, al was de batterij wel aan baklappen. Paar krasjes op de zool, en dat was het![]()
Tis het seizoen zeker; tijdje geleden de Cartel, vorige week mijn Experia, en vandaag de SX MiniRussian meteen maar vervangen door een nieuwe Lemo II, die is toch beter
![]()
Voortaan maar geen dure shit meer in mijn borstzakje doen
Je Cartel nam onlangs ook al een duik weet ik nog,... Ben je een hoogwerker? In een kraan? :pquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.
En ik kan beamen dat de SX mini redelijk bomproof is; flikkerde vanochtend uit mijn zak en nam een duik van een metertje of 25, Russian die erop zat was dead, Mini was alive, al was de batterij wel aan baklappen. Paar krasjes op de zool, en dat was het![]()
Tis het seizoen zeker; tijdje geleden de Cartel, vorige week mijn Experia, en vandaag de SX MiniRussian meteen maar vervangen door een nieuwe Lemo II, die is toch beter
![]()
Voortaan maar geen dure shit meer in mijn borstzakje doen
Ja dag ->quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Draag het ding aan een koortje om je nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coil voor je Magma vind je op JIJbuis natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je Cartel nam onlangs ook al een duik weet ik nog,... Ben je een hoogwerker? In een kraan? :p
Magma even snel geprobeerd; wat simpele coils in gepropt, .7 ohm dual, en ja... Er zit wel een verschil in wat flavor betreft, en ja, de dampproductie is wat minder. Eenmaal een wat betere setup erin ( als iemand dé build voor een magma weet hoor ik dat graag ) verwacht ik een hele hoop smaak uit dat ding. Airflow wel gehalveerd tov CLT, Lemo, tugboat, maar ok..
Lading sapjes binnen van verschillende shops, o.a. power riptide.
Ook Cin City van mt baker. Mocht je van kaneel ala jawbreakers houden.... Whooooooei, dies lekker!!!!
Ik heb besloten geen andere mod te kopen tot de istick 30 het begeeft,... Ik koop eerst wel een Lemo 2![]()
Waar haal jij die Lemo ? FT? Russian V2 is nu ook in NL te krijgen zag ik
Wat is power riptide?
En die Lemo... sja.. waar een wil is, is meestal ook een weg. FT is ook een optie.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 28-05-2015 00:29:45 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja dag ->
[ afbeelding ]Fluitjes .....en pasjes, gele en rode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je daarbij dan ook nog op gras toevallig?
[ Bericht 53% gewijzigd door KNAK op 28-05-2015 00:43:19 ]Mai pben rai~!
Jonguh! Dat zeg ik....single twisted coil (28G), 5 wraps. 1 Airhole closed. Dual coil is heul niet nodig voor de Smegma.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
JEenmaal een wat betere setup erin ( als iemand dé build voor een magma weet hoor ik dat graag ) verwacht ik een hele hoop smaak uit dat ding. Airflow wel gehalveerd tov CLT, Lemo, tugboat, maar ok..
mijne komt niet uit Sjina, en kost de originele europese prijs, want is ook gewoon origineel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:37 schreef KNAK het volgende:
power?
Dat moest een Nederlands woord voorstellen, maar omdat ik -altijd- zit te fukken met iPhone/ipad, constant moeten omschakelen Engels-Nederlands komen er de meest debiele woorden te staan. Geen idee wat power had moeten zijn,.. Gewoon riptide is het
Tegen de ¤40 in Nederland, FT ¤28 EUR.
De dag waarop jij deze bestelt mag je het verkondigen. Ik doe dan wel met je mee. Wachten op zwart kan weleens lang gaan duren
[..]
Fluitjes .....en pasjes, gele en rode?
Loop je daarbij dan ook nog op gras toevallig?
Geen idee, wat heb jij erop?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef KNAK het volgende:
Ik gebruik istick 30 met zeer veel plezier, maandenlang. Vooralsnog geen problemen ondervonden
Er is eigenlijk teveel om te kopen, dus erg lastig daarover te adviseren
Wat wil je erop zetten?
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Aspire Premium e-cig heeft het begeven. De tank is gebogen en de batterij is niet meer "je van het" dus ben wederom op zoek naar iets nieuws, iets wat misschien nog wel beter is ook. Suggesties voor rond de 100 euro of daaronder?
Die heb ik inderdaad hier al voorbij zien komen, is dat een goeie? Wanneer is die in Nederland te bestellen en wat voor batterijen beveel je aan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.
Als je kunt wachten, zou ik voor deze set gaan: https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit
Weet alleen niet of je al batterijen hebt.
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.
Als je kunt wachten, zou ik voor deze set gaan: https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit
Weet alleen niet of je al batterijen hebt.
Wat wil je is meer de vraag; zelf bouwen, of kant en klare coils gebruikenquote:
Godver, net bij nkon wat reserve batterijen gekocht... Die samsung is :quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :
https://www.fasttech.com/p/1686801
En dan krijg je er 2 + een doosje om ze in te bewaren voor 9 USDquote:Max. cont. current (A) 20
sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Godver, net bij nkon wat reserve batterijen gekocht... Die samsung is :
[..]
En dan krijg je er 2 + een doosje om ze in te bewaren voor 9 USD
Niet daar halen, zijn ze maanden onderweg met de boot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :
https://www.fasttech.com/p/1686801
We zullen het zien, zijn al shippedquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Bowny het volgende:
[..]
Niet daar halen, zijn ze maanden onderweg met de boot.
Gewoon deze: http://www.nkon.nl/rechar(...)50-inr18650-25r.html
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen het zien, zijn al shipped
De vraag is: Wil je over 4 tot 6 maanden weer een nieuwe box halen? Zo niet, koop dan geen iStick want daar kun je geen nieuwe batterij in doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad hier al voorbij zien komen, is dat een goeie? Wanneer is die in Nederland te bestellen en wat voor batterijen beveel je aan?
En dit. Voor 3 of 4 euro bij Nkon en de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Batterijen haal je niet in sjina, je wilt geen imitatiezooi.
Dat heb ik dus met gearbestquote:
Je moet dan ook geen Ultrafire halen neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Batterijen haal je niet in sjina, je wilt geen imitatiezooi.
Ach ja, vergissing, de rest van de merken maken ze natuurlijk niet naquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met gearbest
[..]
Je moet dan ook geen Ultrafire halen nee
Ja ook dat wel. Normaal gesproken had ik het ook niet gedaan, maar de reviews waren nogal goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach ja, vergissing, de rest van de merken maken ze natuurlijk niet na
Als er Styled staat is het nep, als er Authentic staat is het echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook dat wel. Normaal gesproken had ik het ook niet gedaan, maar de reviews waren nogal goed.
En ja, ze gaan zelfs verder :
https://www.fasttech.com/products/3028/10009629/2402800
Volgens mij zitten ze pas bij versie 4En die staan er pas sinds vandaag op : https://www.fasttech.com/products/3028/10009629/2415000
Weet niet of bij batterijen ook styled staatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Als er Styled staat is het nep, als er Authentic staat is het echt.
Dus de tip is: Geen 'Styled' batterijen kopen?
nee, maar wel Authenticquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of bij batterijen ook styled staat?
Nou dan zit je toch goedquote:
Als die dingen inmiddels uit de handel zijn, denk ik dat je niet gaat vinden wat je zoekt. De ontwikkelingen in e-sig land gaan erg vlot, en dat soort e-sigaretten zijn al behoorlijk gedateerd..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:14 schreef schuschuho het volgende:
"Vraagje" Ik ben na alle soorten e-sigaretten gehad te hebben nu aan het afbouwen.
Ik heb nu nog de allereerste e-sigaretten nog liggen die je met vullingen op de atomizer zet.
Echter nu zijn de twee atomizers (verstuivers) die ik nog heb versleten.
Ik heb heel internet afgestruind maar kan deze niet meer vinden.
Omdat ik nog heel veel vullingen heb liggen vind ik het zonde om deze ook weg te gooien en wil ze daarom nog gaan gebruiken mocht ik het helemaal niet meer trekken met het stoppen.
De merken wat er op staan zijn: Rohs. Yogo en Smoketronic.
Iemand een idee hoe ik aan de verstuivers kom of heeft iemand ze nog ergens op zolder liggen?
Onderstaande foto is met zo'n schroefdraad die zoek ik dus niet. De verstuiver is een apart tussenstukje. [ link | afbeelding ]
Ja ik weet het en toch worden ze op marktplaats nog aangeboden. ( Die hebben dan ook waarschijnlijk geen verstuivers meer) Maar om nog meer van die zooi daar te kopen alleen voor die verstuivers? Dan de vullingen maar de prullenbak in en alleen de batterijen gebruiken met een tankje dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als die dingen inmiddels uit de handel zijn, denk ik dat je niet gaat vinden wat je zoekt. De ontwikkelingen in e-sig land gaan erg vlot, en dat soort e-sigaretten zijn al behoorlijk gedateerd..
Cuttwood hebben ze bij Zwoofs toch? En Halo bij Eliquidmania?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Waarom zijn er nergens sites waar je en Cuttwood (unicorn milk, boss reserve) en Halo (voodoo) kan bestellen die ook nog leveren aan Nederland.
exquisite liquids welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Waarom zijn er nergens sites waar je en Cuttwood (unicorn milk, boss reserve) en Halo (voodoo) kan bestellen die ook nog leveren aan Nederland.
Ah, ja dat is ook een optie inderdaad, ging dus voornamelijk om de verzendkosten en 30ml flesjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Cuttwood hebben ze bij Zwoofs toch? En Halo bij Eliquidmania?
Helaas hebben ze niet beide merken bij beide sites, maar je betaalt bij beide websites toch geen verzendkosten, dus boeiend.
Die zitten in NL, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
eliquidmania levert niet aan Nederland?
maar wel cuttwoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien ben ik scheel, maar die hebben geen Halo?
Je hebt toch geen verzendkosten dus wat maakt t uit.quote:
Ah, ik wist niet dat ze vanuit Nederland zenden, my bad. Het leek een buitenlandse website, vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hebt toch geen verzendkosten dus wat maakt t uit.
Zwoofs heeft alleen cuttwood zonder nicotine toch?
Ik zat op de .com ja, dat is wel apart want ik wilde de wat grotere volumes bestellen. Of kan dat daar ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze vanuit Nederland zenden, my bad. Het leek een buitenlandse website, vandaar.
Aparte constructie dan wel. Denk ik.
Denk het niet. Mag niet meer vanuit Nederland, hè? Of wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
[..]
Ik zat op de .com ja, dat is wel apart want ik wilde de wat grotere volumes bestellen. Of kan dat daar ook?
Jawel, vandaar ook dat ik vroeg, naar Nederland, omdat ik graag wat grotere volumes wil. Erg apart dat ze dat dus wel naar andere landen exporteren blijkbaar, dus verkopen mag nog wel?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het niet. Mag niet meer vanuit Nederland, hè? Of wist je dat nog niet?
Alleen verkoop áán Nederland, vanuit Nederland is verboden inderdaad. Maar vanuit Nederland, naar het buitenland mag wel. En vanuit het buitenland áán Nederland, mag volgens mij dus ook gewoon.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:49 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
[..]
Jawel, vandaar ook dat ik vroeg, naar Nederland, omdat ik graag wat grotere volumes wil. Erg apart dat ze dat dus wel naar andere landen exporteren blijkbaar, dus verkopen mag nog wel?
Hoeraquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Zojuist voor het eerst het katoen van een coil vervangen voor Japans katoen. 2 minuten werk, beetje schoongebrand en whoppa. *trots* *3 euro uitgespaard*
Heb het idee dat de smaak met dit katoen ook gewoon beter is dan met de standaard.
Het begin van het zelfbouw-feest is erquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Zojuist voor het eerst het katoen van een coil vervangen voor Japans katoen. 2 minuten werk, beetje schoongebrand en whoppa. *trots* *3 euro uitgespaard*
Heb het idee dat de smaak met dit katoen ook gewoon beter is dan met de standaard.
Kanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Kreator het volgende:
Die support van hier doet 't em....
Maar hij is serieus lekkerder. Of verbeeld ik me dat? Lijkt minder scherp te zijn.
Kan zomaar.. wicking is best belangrijk, coil ook, maar een goede coil met een bagger wick smaakt gewoon net niet. It's a package deal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Kreator het volgende:
Die support van hier doet 't em....
Maar hij is serieus lekkerder. Of verbeeld ik me dat? Lijkt minder scherp te zijn.
Volgende keer gewoon een zak wattenbollen van de Hema kopen. Kost een euro en er zit geen enkele bijsmaak aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Je gaat toch niet ipv Japans katoen een zak watten van de Hema gebruiken manquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een zak wattenbollen van de Hema kopen. Kost een euro en er zit geen enkele bijsmaak aan.
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ipv Japans katoen een zak watten van de Hema gebruiken manZwaar inferieur aan Japans katoen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.
Ach. Heb voor 3 euro ofzo een jaar voorraad. 2 euro per jaar besparen vind ik dan niet voorkomen van afzetten.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.
Als jij vindt dat het krek eender is, moet je vooral doorgaan met je wattenbollenquote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef Kreator het volgende:
Enige dat me nog steeds te veel geld kost zijn liquids. Heb vd week weer 180ml gekocht voor 83$ dankzij 25% korting, maar daar valt nog wel winst te behalen.
Heb ik wel gedaan maar vind het niks. Krijg geen lekkere smaken. Sowieso wel veel werk om een goed recept te vinden.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.
Price: 69.93 ¤ voor 500ml en dan praat jij over afzettenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.
Dat is base met 72mg nicotine per ml. Dat gebruik je dus om te downmixen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Price: 69.93 ¤ voor 500ml en dan praat jij over afzetten![]()
![]()
En nu? Want dat zie ik ook gewoon staan hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 15:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is base met 72mg nicotine per ml. Dat gebruik je dus om te downmixen.
Lees dit er nog even bij, misschien snap je het dan wel:quote:Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want dat zie ik ook gewoon staan hoor
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20.
Jup, snap het wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees dit er nog even bij, misschien snap je het dan wel:
[..]
En over hoeveel liter base gaat die 100 euro volgens jou?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup, snap het wel.
100 euro kwijt aan base, maar wel zeggen dat iemand zich laat afzetten als ie geen watten koopt bij de Hema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |