Kun je niet meer achterkomen? Wil wel het dubbele betalen. Betaal nu 120 dollar voof een kwart liter...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, tis jammer dat ik die mof zijn mailadres vergeten ben te vragen, die maakt lekkere sappies, en 100% VG. Had nu 200ml goeie sjit voor 2 joeten.
Nee, moeilijk is een Duitser, duits bedrijf. Best wel stom eigkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je niet meer achterkomen? Wil wel het dubbele betalen. Betaal nu 120 dollar voof een kwart liter....
Weet je zijn naam ook niet meer dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, moeilijk is een Duitser, duits bedrijf. Best wel stom eigk![]()
Er stond Blitz op zijn helm, geen idee of dat een nick is of dat zijn achternaam Krieg isquote:
H1N1? Klinkt als vogelgriep. Ik snap niet wie die naam verzintquote:Op zondag 10 mei 2015 23:45 schreef Bowny het volgende:
Iemand hier ook ervaring met Nicoticket? Ik heb m'n nieuwe ADV gevonden, wat een vet lekkere lijn hebben die gasten. H1N1 is nu m'n absolute #1 ADV geworden. Deze liquid heeft ook 2 jaar op rij de ECF awards gewonnen.
Had voor ruim 300 dollar besteld, gelukkig 50% korting erop gekregen (code BOGO, eenmalig gebruik, dus gebruik 'm slim)
Heeft ook virus als thema. Blijkbaar is het een speciaal liquidje die constant 'evolueert' in smaak en daarom met een virus vergeleken kan worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:21 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
H1N1? Klinkt als vogelgriep. Ik snap niet wie die naam verzint
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef KNAK het volgende:
Eindelijk !! Ben vandaag staande door een motoragent. Met als reden dat ie wilde controleren of ik niet zat te blowen in de auto. Er kwam blijkbaar nogal veel rook uit de ramen
![]()
Tijdens het gesprek flink doorpaffen met 80vg in de CLT en een flinke grijs..![]()
Dan hebben we dat ook weer gehad. Overigens 4 weken voorbij, nog steeds wachten op de magma
Wat een onzinverhaal van die mafketel.. blowen levert niet meer of minder rook op als een doodsimpele sigaretquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:25 schreef KNAK het volgende:
Vrij simpel en na 3 minuten zat ie weer op z'n tufmachine
" de reden dat ik u staande heb gehouden is dat ik heb kunnen constateren dat er nogal wat rook uit uw ramen heb zien ontsnappen, en in het kader van verkeersveiligheid wil ik controleren of dit geen verdovende middelen betreft "
Liet hem de Cartel zien, nam een flinke teug en zei; Waterdamp!! Een opgevoerde e-sigaret!!
Blijkbaar is die man geen roker , anders had ie wel anders gereageerd denk ik, en had ik hem mooi kunnen vertellen over dé manier om te stoppen. Hij was vrij snel weer weg daar er alleen een mierzoete damp te constateren was ( red astair van t-juice, zo zoet als de ratten dat deze liquid is)
Ik word weleens vaker aangehouden, door met name in de nacht te rijden vanuit uitgaansgebieden. Die agenten hebben blijkbaar flinke reuktrainingen gehad, want vaak hoef ik niet eens te blazen en 'ruiken' ze of ik alcohol heb genuttigd. Mag dan ook hier altijd doorrijden.
Volgende stap is staande gehouden worden wegens het mogelijk bellen tijdens rijden (terwijl ik dus alleen de istick in handen heb,..iets wat ik ook nog wel zie gebeuren)
Jij hebt in ieder geval nog een tacking# gekregen. Minder dan $20 bestellen en ze doen daar niet aanquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:15 schreef GewoneMan het volgende:
ok de zending van rookwinkel is binnen dat rookt echt stukken beteranyway nu nog wachten op mijn pakketje van fasttech heb een tracking mail gehad maar daar is weinig chocola van te maken
Genoeg dwazen met een waterpijp in de auto waarschijnlijk :pquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een onzinverhaal van die mafketel.. blowen levert niet meer of minder rook op als een doodsimpele sigaretHij wilde gewoon zien wat je aan het doen was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Domme vraag misschien; maar waar laat je dan het water?quote:
Nergens, het is geen waterpijpquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domme vraag misschien; maar waar laat je dan het water?
mijn bestelling was 16$ en paar cent maar wel tracking mail gehad niet dat ik er wijs uit wordt dus blijft afwachtenquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:39 schreef KNAK het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog een tacking# gekregen. Minder dan $20 bestellen en ze doen daar niet aan
Eerste keer ging m'n zwikkie via malaysia. Via malaysian website kunnen tracken
Als je iets anders hebt zou ik het niet weten
[..]
Genoeg dwazen met een waterpijp in de auto waarschijnlijk :p
jah, of hasj, wel zeefie in gooien anders ga je deaud. En ook daaruit krijg je geen achterlijk grote wolken à la dripper, en uit een ekte waterpijp ook al niet..quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nergens, het is geen waterpijp. Dit soort shit wordt gebruikt om wiet mee te roken.
Laatst ook met mijn neef meegemaakt. Hij zegt steeds dat dampen voor mietjes is en dat echte mannen roken. Na aandringen van mij nam hij een trek van mijn dripper. 0.5 ohm dual coil op 28 watt met een 7mg sapje er in. Hij heeft echt serieus bijna 5 minuten lang zitten hoesten. Toen hij was bijgekomen nam ik een diepe lunghit en zei: "Zo, dus dampen is voor mietjes? Als jij er zo van moet hoesten, wat ben jij dan wel niet?" Volgens mij is hij nu een beetje aan het bijdraaienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?"![]()
Túúrlijk mag dat, maar het blijft voor peuk-O-fielen lastig om een direct lung hit te doen; eerst in je mond en dan naar je longen is wat je al jarenlang doet natuurlijk, dus dat gaat automatisch, maar met de dichtheid van de damp uit mijn drippertje kan dat niet, dan ga je serieus aan de kuchElke keer weer zeg ik het er duidelijk bij, en elke keer gaan ze bijna plat van de hoestbui
Goblin/Goliathquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, of hasj, wel zeefie in gooien anders ga je deaud. En ook daaruit krijg je geen achterlijk grote wolken à la dripper, en uit een ekte waterpijp ook al niet..
Maar goed.. Ontopic maar weer![]()
Mijn Russian is een beetje aan het slijten.. Toch maar eens op zoek naar een andere tank.. Welke was dat nou met die dikke airchannel er in? Iemand hier heeft hem, die postte pas geleden nog dat ding dampt als een RDA en daarom niet echt geschikt was voor op het werk..
Ik zou zeker langskomen! Ik mis dat toch wel in Enschede, ben toch genoodzaakt alles online aan te schaffen. Momenteel damp ik de hele dag el Tabaco Fuego van Millers, aanrader wat mij betreft.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef Kreator het volgende:
ik zit de laatste tijd met de gedachte te spelen om eens serieus een B&M mogelijkheid te gaan onderzoeken.
Er zat hier wel een winkeltje in de stad (Enschede), maar die verkochten maar 1 merk liquids/hardware en was bijna nooit open. Hebben me toen wel aan een e-smoker geholpen, maar kwam er al snel achter dat er veel meer was dan alleen die lekkende troep.
Nu is het zo dat met de huidige/toekomstige regelgeving niets zeker is. En dat het maar de vraag is of zo'n winkel levensvatbaar is in Enschede. Ik weet dat er wel redelijk wat dampers zijn, maar dat is natuurlijk geen marktonderzoek.
Verder heb je natuurlijk enorm veel concurrentie van het internet. Dat kun je alleen maar counteren door een prima service te leveren en spullen op voorraad te hebben (en dat is weer vrij kut in een snel veranderende business).
Al met al is het maar een idee. Het lijkt me in elk geval wel erg tof om te doen.
Damp is nou eenmaal geen rook, en de dichtheid is veel groter. Als je een dripper pakt, of iets waar echt véél damp uit komt, moet je eens proberen om te praten tijdens het uitblazen.. gaat bijna nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:25 schreef Kreator het volgende:
Ik moet ook veel meer hoesten van dampen. Het rookt anders.
Had een verjaardag vd week.
"Krijg je kankerr van"
en
" mjjn longarts zei dat je beter zware shag kan roken. Veel minder slecht dsn al die chemische troep in de e-sigaret."
...en dan ook niets van mij aannemen als ik uitleg dat dat niet zo is. Zeer irritant.
Thanks trouwens, die zocht ik idd.. nu nog effe kijken waar ik hem vandaan ga toveren.. zijn erg betaalbaar ook trouwensquote:
Watermelon wave? Pink spot?quote:
Watermeloen.....Melon Boba van Good Lifequote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Watermelon wave? Pink spot?
Tabaksmaken...![]()
Na minder dan een maand dampen dit volledig in de ban gedaan
Lekkere mierzoete sapjes!
Ziet er inderdaad goed uit, nu nog de prijs in combinatie met de specs.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Bowny het volgende:
Take My Money!
http://thegrumpyvaper.com(...)mages-of-subox-mini/
Nope, Millers.quote:
Ja, tricky spul. Ik had een flesje er in een paar dagen doorheen gejakkerdquote:Op maandag 18 mei 2015 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope, Millers.
Ik zal die Ripe Vapes eens bestellen binnenkort, ben wel nieuwsgierig geworden door de lovende reviews.
Lees ook dat 'ie subtiele vleugjes vanille/caramel heeft. Sounds gud. Wel prijzig.
Ga ik ook proberenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Weer een nieuw concentraat geprobeerd en gelijk een homerun. Strawberri van T-Juice. Wat een bizar lekker spul is dat zeg. Zaterdag een 70/30 VG/PG mix op 6 mg gemaakt en de eerste 23ml is al bijna op
Ik zweer bij liqua traditional tobacco, ik bestel niks anders meer. Alleen de mg verander ik, ik zit nu op 12.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef 2dope het volgende:
Ik ben er wel achter dat de 'tobacco flavored'-liquids niet voor mij zijn weggelegd. Vorige week weer een geprobeerd, el tabaco fuego van Millers, maar: gadverdamme. Vieze neppe penetrante prutsmaak, die vervolgens nog lange tijd te proeven is nadien. Zelfs na alle onderdelen schoongemaakt te hebben was die vieze nasmaak nog aanwezig
Iemand die dit herkent en wel een goede tabaksmaak-liquid weet? Het is niet dat ik met alle geweld tabak wil proeven, maar ik ben nieuwsgierig of er überhaupt liquids zijn die wel enigszins in de buurt komen van tabak.
Nu weer heerlijk aan de watermeloen
Dank voor tip.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:15 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik zweer bij liqua traditional tobacco, ik bestel niks anders meer. Alleen de mg verander ik, ik zit nu op 12.
55 dollar pre-order lijkt me een mooie prijs.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit, nu nog de prijs in combinatie met de specs.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Bowny het volgende:
Take My Money!
http://thegrumpyvaper.com(...)mages-of-subox-mini/
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zien er wel tof uit. Was van plan om een subtank mini te halen, maar wacht wel ff tot juni tot deze uitkomt
Er komt ook een Subox Nano versie btw
Hmm weet ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.
Ik hou het wel bij m'n subtank nano.
Lijkt me wel wat hoor, temp control.. dat je zelfs met droge katoen kan vuren zonder dat de katoen verbrandquote:
Een vriend van ons heeft sinds kort de Vaporshark rDNA40 en het werkt echt heel goed. Ik was eerst sceptisch maar nu ik met dat ding heb gespeeld ben ik om. De smaak is veel beter en zoals je al zegt geen kans op een dryhit. De reden dat ik voor de Yihi ben gegaan is dat de firmware van de SX350 chip geüpgraded kan worden en de ergonomie lijkt mij beter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat hoor, temp control.. dat je zelfs met droge katoen kan vuren zonder dat de katoen verbrand
Het is gewoon een Subtank Mini die je er bovenop ziet, dus als het goed is maakt ie gebruik van de coils zoals ze er nu zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.
Ik hou het wel bij m'n subtank nano.
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben ook overstag gegaan en heb een Yihi SX350 Mini M class besteld.
Titanium coils zijn opkomend. Misschien kun je het daar eens mee proberenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..
En het zou fijn zijn als ze die TC zodanig bouwen dat het werkt met gewone kanthal, of iig een legering die een beetje handelbaar is, want ik háát die nikkeltroep, geen fatsoenlijke coil mee te draaien, zachte meuk
Er schijnen mensen te zijn die een tiwsted kanthal/nickel coil maken en dat schijnt ook nog te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..
En het zou fijn zijn als ze die TC zodanig bouwen dat het werkt met gewone kanthal, of iig een legering die een beetje handelbaar is, want ik háát die nikkeltroep, geen fatsoenlijke coil mee te draaien, zachte meuk
Linkje?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Titanium coils zijn opkomend. Misschien kun je het daar eens mee proberen.
Heb alleen begrepen dat daar de temperatuur, in tegenstelling tot nikkel, een flink eind omlaag moet.
Maar daar is binnenkort vast meer informatie over te verkrijgen, zodra meer mensen overstappen op Ti coils.
Hoax, werkt niet.. twisted geprobeerd en zelfs een clapton, werkt ook niet..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:18 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die een tiwsted kanthal/nickel coil maken en dat schijnt ook nog te werken.
http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=247quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Hoax, werkt niet.. twisted geprobeerd en zelfs een clapton, werkt ook niet..
Dat is ook wel een apart dingquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Draad van een titanium/nikkel legering is idd in opkomst. De nieuwe Joyetech eVic-VT kan het gebruiken.
http://www.joyetech.com/product/eVic-VT.php
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
55 dollar pre-order lijkt me een mooie prijs.
brrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.html
Al kan je hem voor 53 dollar ook krijgen
Sja, dat is de prijs met belastingen enzo. Zulke dingen zijn in nl altijd minimaal 20-30% duurder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.html
Al kan je hem voor 53 dollar ook krijgen
Dat moet ik proberenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Zith het volgende:
Als je nieuwe coil niet mooi vanuit het midden opwarmt hoef je blijkbaar niet al die moeite te doen (coil knijpen of wat dan ook)... je moet er gewoon een paar keer over aaien met een stukje metaal![]()
ZIe 20:00 Min
hoe bevalt de v3?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]
Pioneer4You IPV4, Infinite CLT V3 en Cuttwood Unicorn Milk. Als je bedenkt dat je voor zo (relatief) weinig geld zo veel technologie in je handen hebt en de smaakbeleving onvergelijkbaar is met waar ik het anderhalf jaar geleden mee moest doen... Onvoorstelbaar hoe hard de ontwikkelingen gaan in deze scene.
Ik vind die ipv wel tof, misschien alleen wat groot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]
Pioneer4You IPV4, Infinite CLT V3 en Cuttwood Unicorn Milk. Als je bedenkt dat je voor zo (relatief) weinig geld zo veel technologie in je handen hebt en de smaakbeleving onvergelijkbaar is met waar ik het anderhalf jaar geleden mee moest doen... Onvoorstelbaar hoe hard de ontwikkelingen gaan in deze scene.
Ik vind de CLT V3 eigenlijk niet zo'n heel extreem ding. Hij is gewoon praktisch. Goede juice well, fatsoenlijk dikke phillips schroeven, genoeg ruimte op het deck en in de postholes voor dikker Kanthal of twisted/clapton//whatever coils en airflow instelbaar voor zowel mouth-to-lung als lung inhales. Je krijgt ook veel waar voor je geld qua accessoires. Drie drip tips, reserve onderdelen etc. Een van de betere budget drippers in mijn collectie iig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
hoe bevalt de v3?
mij leek het net zo'n extreem ding als de dark horse, die me niet echt bevalt.
nu zag ik laatst een filmpje van grimmgreen, die ook niet weg was van de dark horse, maar wel enthousiast was over de clt v3.
nou was ik niet van plan de v3 te kopen, maar het geeft toch te denken.
nog steeds zeer tevreden met de v2 plus
De IPV4 is inderdaad niet de kleinste. Ik zelf kan er echter prima mee overweg. Ik lever graag wat in qua compactheid als ik er een langere batterijduur en een berg features voor terug krijg. Veel waar voor je geld, zeker als je bedenkt dat de Yihi M Class bijna het dubbele kost. De M Class voelt natuurlijk wel meer aan als een high end mod.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind die ipv wel tof, misschien alleen wat groot.
Die unicorn milk is erg lekker trouwensJammer dat jullie hem niet met nicotine verkopen, maar gelukkig zijn er nog shops die lak hebben aan de regels.
Antwoord:quote:
Ik vind formaat niet zo'n issue, voor als ik wat kleins mee wil heb ik de cloupor mini.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef Negakinu het volgende:
[..]
De IPV4 is inderdaad niet de kleinste. Ik zelf kan er echter prima mee overweg. Ik lever graag wat in qua compactheid als ik er een langere batterijduur en een berg features voor terug krijg. Veel waar voor je geld, zeker als je bedenkt dat de Yihi M Class bijna het dubbele kost. De M Class voelt natuurlijk wel meer aan als een high end mod.
En Cuttwood op 0mg.. Het is helaas niet anders. We zijn in Nederland aan strenge wetgeving onderhevig. Gelukkig heb ik genoeg DIY produkten in huis om mijn persoonlijke vape op mijn gewenste nicotine gehalte te krijgen.
Jezelf quoten en beantwoordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Antwoord:
Bij Giant Vapes voor ongeveer 5 EUR per 10ml.10% korting met FIRSTTIMER10
Is voor het toekomstig nageslacht!quote:
Die heb ik ook nog niet gehad. Dampt ie niet heel snel leeg? Dat deed VV bij mij wel, door veel te veel water.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag Midnight Magician (100% VG) van Virgin Vapor in mijn CLT zitten.
Ben er nog niet over uit wat ik er precies van moet vinden.
Hij is in ieder geval niet viesMaar ik kan de smaak lastig thuis brengen, dus het is denk ik even wennen.
Ik damp niet zo veel, dus dat is lastig in te schatten in vergelijking met jou zeg maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehad. Dampt ie niet heel snel leeg? Dat deed VV bij mij wel, door veel te veel water.
Heb vd week weer eens een 'oude' gepakt van VV en die zijn na een paar maanden wel lekker gesteeped iig..
Oh en waarom damp jij?. Jij rookte toch helemaal niet?
GB. met code : Suboxminiquote:
En er moet ook nog iets aan te verdienen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, dat is de prijs met belastingen enzo. Zulke dingen zijn in nl altijd minimaal 20-30% duurder.
Een snake uitwringen bij de dierenwinkel?quote:
ik vond het een mager 6-je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag Midnight Magician (100% VG) van Virgin Vapor in mijn CLT zitten.
Ben er nog niet over uit wat ik er precies van moet vinden.
Hij is in ieder geval niet viesMaar ik kan de smaak lastig thuis brengen, dus het is denk ik even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |