Integendeel, dat lijkt maar zo.quote:
Je bent de laatste hier TH, De rest komt alleen nog hier MLN / [MLN Ketshonk] #101 - Mona toetjes?quote:
bedreigd diersoortquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 40+ers zijn waarschijnlijk een uitstervende soort op Fok.
Nee, iedereen behalve jij.quote:
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
70- misschien een optie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, je moet die oudjes ook niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.
JNG! was er nog volwassen bij
Je lult maar wat maar dat past wel in GC.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon afwachten of er nog iemand een nieuwe opent, en als dat niet gebeurt de boel laten hangen voor de toekomstige generatie 40+ers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult maar wat maar dat past wel in GC.
Ik ben voor openhouden.
De SC is niet het issue of het probleem.quote:
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De SC is niet het issue of het probleem.
Het feit dat er geen subforum meer omheen hangt zorgt ervoor dat het doodbloed. Dat maakte 40+ wat het was. Niet de SC. De SC verhuizen zal helemaal niets uit gaan maken zolang de rest van het subforum er niet meer is.
ik weet nog steeds niet in welke SC ik me thuis voelquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.
Nou dus, weg uit GC. Dat sloeg toch al nergens op. Ik wist niet meer wat ik waar had gepost. Zit ik ook nog in de UTO scquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet in welke SC ik me thuis voel
* just me voelt zich dwalend en dolend...
Mjah....GC is niets. Geen identiteit, geen cultuur. Dumpplek voor alle SC's. Ik kan daar weinig mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.
Kon door de active topics de bomen door het bos niet meer zien, had UTO er al maanden geleden uitgesloopt!quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dus, weg uit GC. Dat sloeg toch al nergens op. Ik wist niet meer wat ik waar had gepost. Zit ik ook nog in de UTO scIk word ook een dagje ouder
Ik heb geen ABOquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....GC is niets. Geen identiteit, geen cultuur. Dumpplek voor alle SC's. Ik kan daar weinig mee.![]()
Het feit dat alle leuke dingen nergens meer kunnen (behalve ABO) maakt het er niet interessanter op.
Wat zijn volgens jou dan de leuke dingen die nergens meer kunnen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....GC is niets. Geen identiteit, geen cultuur. Dumpplek voor alle SC's. Ik kan daar weinig mee.![]()
Het feit dat alle leuke dingen nergens meer kunnen (behalve ABO) maakt het er niet interessanter op.
Ja dat is wel erg ja. De cos ben ik al een tijdje kwijt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Kon door de active topics de bomen door het bos niet meer zien, had UTO er al maanden geleden uitgesloopt!
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ja. De cos ben ik al een tijdje kwijt.
lieve Fopje, met alle respect maar als dit nogmaals uitgelegd moet worden begrijp je er écht geen ene jota vanquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou dan de leuke dingen die nergens meer kunnen?
Je kan toch gewoon zeggen wat hier niet kan en in 40+ wel? Volgens mij is de policy zo'n beetje hetzelfde, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
lieve Fopje, met alle respect maar als dit nogmaals uitgelegd moet worden begrijp je er écht geen ene jota van
Hear hearquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
lieve Fopje, met alle respect maar als dit nogmaals uitgelegd moet worden begrijp je er écht geen ene jota van
Verander je de titel in [40+ Zeikhoek]quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Fopje het volgende:
Maar nee, vanaf dag 1 van de verhuizing is het alleen maar gekanker en gehuil.
Fijn dat jij je nu afvraagt wat er allemaal aan de hand is, tip voor een volgende keer, informeer voordat iets gesloten wordt aan de users waaromeen subforum voor users leuk is. Hakken met de botte bijl kan altijd nog.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Fopje het volgende:
Ik probeer er oprecht achter te komen wat jullie nou echt dwars zit. Maar ik krijg enkel vage rare antwoorden.
Maak er gewoon met z'n alle iets leuks en gezelligs van. Komt er iemand de boel verzieken plaats een TR of stuur ff een DM en dan wordt daar heus wel actie op ondernomen.
Dat mocht niet Piet... Had ik al geprobeerd....quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verander je de titel in [40+ Zeikhoek]
Moest naar KLBquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mocht niet Piet... Had ik al geprobeerd....
Het probleem is dat er een versnippering is, en we willen graag alle rellen bijéén houdenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Fopje het volgende:
Ik probeer er oprecht achter te komen wat jullie nou echt dwars zit. Maar ik krijg enkel vage rare antwoorden.
Ja oke 40+ subforum is weg, en dat is zonde. Goed, daar kunnen we niks meer aan doen. Je kan er toch gewoon het beste van maken?
Maak er gewoon met z'n alle iets leuks en gezelligs van. Komt er iemand de boel verzieken plaats een TR of stuur ff een DM en dan wordt daar heus wel actie op ondernomen.
Hahahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verander je de titel in [40+ Zeikhoek]
Als ik dat echt een beetje goed wil verwoorden, dan gaat het minimaal een A-4tje worden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn volgens jou dan de leuke dingen die nergens meer kunnen?
Nou hup terug maar MLN en klaarquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dat echt een beetje goed wil verwoorden, dan gaat het minimaal een A-4tje worden.
Vergelijk het maar met ABO (weet niet of je daar ooit geweest bent), waar ook een hoop topics staan die prima op andere plekken kunnen, maar ga je het forum opdoeken, dan werken die topics onafhankelijk van elkaar niet meer.
Nou is ABO nooit "mijn plek" geweest, maar het is de beste vergelijking die ik kan maken.
Het huis wordt gesloopt en je wordt ergens gedumpt op een plek waar niemand enige achtergrondkennis heeft. Dat neem ik jou (of de andere mods hier) niet kwalijk, maar versnippering werkt gewoon niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Fopje het volgende:
Check het aantal notes van de 40+ users. Vriendelijkere users zijn er niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
Als de policy hetzelfde is, sluit dan al die andere, veel slechter dan 40+ lopende, subfora dan ook allemaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen wat hier niet kan en in 40+ wel? Volgens mij is de policy zo'n beetje hetzelfde, toch?
Wat heb ik met de sluiting van een subfora te makenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de policy hetzelfde is, sluit dan al die andere, veel slechter dan 40+ lopende, subfora dan ook allemaal.
Hup, ga aan het werk!
ah niets joh, alleen maar gekanker en gehuilquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat heb ik met de sluiting van een subfora te maken
Dat dus. Het bloed wel dood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn initiële vraag was om dit topic te sluiten verder niks... Dat het nu even opbloeit is slechts daar een gevolg van en de discussie in de FB
Dat is ook de bedoeling van doodbloeden. Niet meer posten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft... Om dat vol te baggeren ....
Moet jij zeggen ....quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van doodbloeden. Niet meer posten.
Nou ja prima.quote:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten? Omdat een paar mensen zich hier niet meer thuis voelen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn initiële vraag was om dit topic te sluiten verder niks... Dat het nu even opbloeit is slechts daar een gevolg van en de discussie in de FB
quote:
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef Fopje het volgende:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten?
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.
Je hebt helemaal gelijk. Slotjequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.
Iemand komt naar GCFB om te vragen of de 40+sc dicht mag.
Dus ik vraag hier of iedereen het daar mee eens is. En dat blijkt niet het geval.
Vandaar mijn 2e reactie.
Als dit geen ultieme 40+ s l o w c h a t is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Slotje. Als je meer wil postten prima toch. Dit topic gaat weer als een dolle btw
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom allen, neem een lekker stukje 40+ kaas als welkomsgeschenk
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.quote:
Eerste 40+ kaas SC fittiequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.
Jammer dat die mod muts op je pohi drukte. Meer niet.quote:
Er was al 2 dagen niet gepost? Beetje nieuwe aanwas kan misschien helemaal geen kwaad?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.
Had zelf verteld dat ik nu een eigen SC hebquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat die mod muts op je pohi drukte. Meer niet.
Donder toch op zegquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was al 2 dagen niet gepost? Beetje nieuwe aanwas kan misschien helemaal geen kwaad?
quote:
Gooi het maar vol met je bs. En open vooral een nieuwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |