Integendeel, dat lijkt maar zo.quote:
Je bent de laatste hier TH, De rest komt alleen nog hier MLN / [MLN Ketshonk] #101 - Mona toetjes?quote:
bedreigd diersoortquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 40+ers zijn waarschijnlijk een uitstervende soort op Fok.
Nee, iedereen behalve jij.quote:
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
70- misschien een optie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, je moet die oudjes ook niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.
JNG! was er nog volwassen bij
Je lult maar wat maar dat past wel in GC.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.
JNG! was er nog volwassen bij
Ik ook, gewoon afwachten of er nog iemand een nieuwe opent, en als dat niet gebeurt de boel laten hangen voor de toekomstige generatie 40+ers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult maar wat maar dat past wel in GC.
Ik ben voor openhouden.
De SC is niet het issue of het probleem.quote:
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De SC is niet het issue of het probleem.
Het feit dat er geen subforum meer omheen hangt zorgt ervoor dat het doodbloed. Dat maakte 40+ wat het was. Niet de SC. De SC verhuizen zal helemaal niets uit gaan maken zolang de rest van het subforum er niet meer is.
ik weet nog steeds niet in welke SC ik me thuis voelquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.
Nou dus, weg uit GC. Dat sloeg toch al nergens op. Ik wist niet meer wat ik waar had gepost. Zit ik ook nog in de UTO scquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet in welke SC ik me thuis voel
* just me voelt zich dwalend en dolend...
Mjah....GC is niets. Geen identiteit, geen cultuur. Dumpplek voor alle SC's. Ik kan daar weinig mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
Plus dat sommige zich beter voelen passen in MLN.
Kon door de active topics de bomen door het bos niet meer zien, had UTO er al maanden geleden uitgesloopt!quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dus, weg uit GC. Dat sloeg toch al nergens op. Ik wist niet meer wat ik waar had gepost. Zit ik ook nog in de UTO scIk word ook een dagje ouder
Ik heb geen ABOquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....GC is niets. Geen identiteit, geen cultuur. Dumpplek voor alle SC's. Ik kan daar weinig mee.![]()
Het feit dat alle leuke dingen nergens meer kunnen (behalve ABO) maakt het er niet interessanter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |