Nou hup terug maar MLN en klaarquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dat echt een beetje goed wil verwoorden, dan gaat het minimaal een A-4tje worden.
Vergelijk het maar met ABO (weet niet of je daar ooit geweest bent), waar ook een hoop topics staan die prima op andere plekken kunnen, maar ga je het forum opdoeken, dan werken die topics onafhankelijk van elkaar niet meer.
Nou is ABO nooit "mijn plek" geweest, maar het is de beste vergelijking die ik kan maken.
Het huis wordt gesloopt en je wordt ergens gedumpt op een plek waar niemand enige achtergrondkennis heeft. Dat neem ik jou (of de andere mods hier) niet kwalijk, maar versnippering werkt gewoon niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Fopje het volgende:
Maar nee, vanaf dag 1 van de verhuizing is het alleen maar gekanker en gehuil.
Check het aantal notes van de 40+ users. Vriendelijkere users zijn er niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Fopje het volgende:
Kan ik me wel voorstellen, zijn nou niet bepaald de makkelijkste mensen.
JNG! was er nog volwassen bij
Als de policy hetzelfde is, sluit dan al die andere, veel slechter dan 40+ lopende, subfora dan ook allemaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen wat hier niet kan en in 40+ wel? Volgens mij is de policy zo'n beetje hetzelfde, toch?
Wat heb ik met de sluiting van een subfora te makenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de policy hetzelfde is, sluit dan al die andere, veel slechter dan 40+ lopende, subfora dan ook allemaal.
Hup, ga aan het werk!
ah niets joh, alleen maar gekanker en gehuilquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat heb ik met de sluiting van een subfora te maken
Dat dus. Het bloed wel dood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn initiële vraag was om dit topic te sluiten verder niks... Dat het nu even opbloeit is slechts daar een gevolg van en de discussie in de FB
Dat is ook de bedoeling van doodbloeden. Niet meer posten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft... Om dat vol te baggeren ....
Moet jij zeggen ....quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van doodbloeden. Niet meer posten.
Nou ja prima.quote:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten? Omdat een paar mensen zich hier niet meer thuis voelen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn initiële vraag was om dit topic te sluiten verder niks... Dat het nu even opbloeit is slechts daar een gevolg van en de discussie in de FB
quote:
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef Fopje het volgende:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten?
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.
Je hebt helemaal gelijk. Slotjequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.
Iemand komt naar GCFB om te vragen of de 40+sc dicht mag.
Dus ik vraag hier of iedereen het daar mee eens is. En dat blijkt niet het geval.
Vandaar mijn 2e reactie.
Als dit geen ultieme 40+ s l o w c h a t is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Slotje. Als je meer wil postten prima toch. Dit topic gaat weer als een dolle btw
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom allen, neem een lekker stukje 40+ kaas als welkomsgeschenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |