97 - 19 was het doelsaldo voor vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
104 volgens lfp.es, 97 voor deze wedstrijd. 105.
102 + 3xSuarez + 2xMessi + 1xNeymar = 108quote:
Dat is een heel ander lijstjequote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
102 + 3xSuarez + 2xMessi + 1xNeymar = 108
Dat is niet mijn probleemquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
Hoeveel gaat Barça er maken vandaag, 8, 9, 10?
Onderling resultaat telt boven doelsaldo in Spanje en daarin staat Real Madrid er beter voorquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Barca nu ook in het voordeel met het doelsaldo tov Real of telt dat niet bij gelijke stand ?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Heb weer een aardige show gemist zo te zien aan de uitslag.
Tweede helft was een trainingspotje, eerste helft was een dikke bus waar Barca niet doorheen kwam tot ze gebroken werden in de 40e minuut.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Heb weer een aardige show gemist zo te zien aan de uitslag.
16 goals, 12 assists nu (even uit mijn hoofd)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn de statistieken nu van Suarez in de competitie?
En dat nog met een schorsing van een paar maandenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
16 goals, 12 assists nu (even uit mijn hoofd)
Heeft nu iets van 25 wedstrijden gespeeld, dus afgerond elke wedstrijd bij een goal betrokkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat nog met een schorsing van een paar maanden
Koekoek
Volgend jaar zal het nog zieker wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft nu iets van 25 wedstrijden gespeeld, dus afgerond elke wedstrijd bij een goal betrokken
Ik denk omdat Neymar hem daarvoor die intikker gunde. Al kweekt hij nog meer goodwill zo en zet Ronaldo nog even harder voor lul nu het overkomt of de 1 een extreme obsessie met hem heeft terwijl hij er geen fuck om geeft en hem als nog voor blijft in goals.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:03 schreef opreis het volgende:
Ik vind het ook wel mooi hoe Messi een pentalty aan Neymar overlaat terwijl Ronaldo boos wordt als iemand anders de bal voor zn neus in het doel tikt. Vraag me af of hij dat bewust daarom gedaan heeft.
Vorige interlandbreak laten zettenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:06 schreef Gruisman het volgende:
Sinds wanneer heeft Messi die plakplaatjes op z'n arm?
Dan geef ik Real een grote kans om kampioen te worden, Barca gaat niet winnen uit bij Atletico.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Onderling resultaat telt boven doelsaldo in Spanje en daarin staat Real Madrid er beter voor
Heeft Real nog moeilijke potjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan geef ik Real een grote kans om kampioen te worden, Barca gaat niet winnen uit bij Atletico.
Real nog Sevilla en Valenciaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan geef ik Real een grote kans om kampioen te worden, Barca gaat niet winnen uit bij Atletico.
Barcelona heeft juist goede herinneringen aan Atletico dit seizoen en Real moet vanavond naar Sevilla. Iets wat ik ze niet zie winnenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanavond tegen Sevilla kan wel eens de sleutelpartij worden ja. Als Real daar wint dan zie ik ze de laatste 3 ook wel winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Barcelona heeft juist goede herinneringen aan Atletico dit seizoen en Real moet vanavond naar Sevilla. Iets wat ik ze niet zie winnen
Real heeft Sevilla uit, Valencia thuis en Espanyol uit nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorige keer ging dat dus wel mis.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:03 schreef opreis het volgende:
Ik vind het ook wel mooi hoe Messi een pentalty aan Neymar overlaat terwijl Ronaldo boos wordt als iemand anders de bal voor zn neus in het doel tikt. Vraag me af of hij dat bewust daarom gedaan heeft.
Ja tegen de lamme, de blinde en tevens de hekkensluiter. Was maar 0-2 met de rust. Samenvatting zal La Liga wel op youtube zetten zo meteen.quote:
Ja tuurlijk is Cordoba zeer matig, maar 0-8 is gewoon een prima overwinning natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja tegen de lamme, de blinde en tevens de hekkensluiter. Was maar 0-2 met de rust. Samenvatting zal La Liga wel op youtube zetten zo meteen.
Dat Cordoba had voor deze wedstrijd maar iets van 26 tegengoals gekregen thuis, dat is nu gewoon +30%quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja tegen de lamme, de blinde en tevens de hekkensluiter. Was maar 0-2 met de rust. Samenvatting zal La Liga wel op youtube zetten zo meteen.
De next level.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon van Vliet
Remon Gravel en Bertje
twitter:DavidRakaDave twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 19:27:26Puto arbitro! Que robo! Hijos de perra. Vamos Atleti! Vamoooos! Muchaaachos... reageer retweet
Sjon van Vliet heeft nog minder uitstraling dan een betonblokquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon van Vliet
Remon Gravel en Bertje
Wannabe Kees Jansmaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjon van Vliet heeft nog minder uitstraling dan een betonblok
Meestal als ze dan al 5-0 voor staan met de rust nemen ze gas terug in de tweede helft en komt er misschien nog maar één of twee goals bij.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:29 schreef TLC het volgende:
Barca... en het eerste half uur was het nog gewoon 0-0, kun je nagaan hoe ver de score zou zijn opgelopen als ze er meteen zin in hadden![]()
Ik denk trouwens nog wel altijd dat Bayern Barca over 2 wedstrijden gaat verslaan, ondanks hun blessures.
Het broertje van Emilequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me altijd af wie de Sport1 Studio gasten bedenkt en uitnodigt
Dan moet je er ook geen 10 van drinken.quote:
Stuk of zes maar meestalquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je er ook geen 10 van drinken.
Nee, snap niet dat een zender als Sport1 zo'n nitwit nog uitnodigt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer van de Mos. Die neemt niemand toch meer serieus...
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, snap niet dat een zender als Sport1 zo'n nitwit nog uitnodigt.
Kieftquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?
Ach, ik erger me bij Sport1 alleen aan Schelvis en van Vliet als commentatoren en als presentatoren. De rest vind ik meestal wel prima.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?
Zijn inderdaad stukken beter dan die bij de NOS (wat ik daarom ook nooit kijk). Ik kan overigens van Vliet wel waarderen, vakman.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, ik erger me bij Sport1 alleen aan Schelvis en van Vliet als commentatoren en als presentatoren. De rest vind ik meestal wel prima.
Van Vliet moet wel geen basketbal doen, wat een ramp was datquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn inderdaad stukken beter dan die bij de NOS (wat ik daarom ook nooit kijk). Ik kan overigens van Vliet wel waarderen, vakman.
Dat kijk ik toch niet dus prima.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Vliet moet wel geen basketbal doen, wat een ramp was dat
Dat is idd een echt opgefokte trainer die niet stil kan zitten.... Zat ooit vlak achter hem op de tribune in Mestalla...quote:
Jammer dat Barça 2-2 speelde.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Tja, een club die van Feyenoord verliest kan er ook weinig van. Makkelijke zege Real dus.
Diezelfde gozer is weer terug hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon even een minuut of 6 a 7 met 10 man voetballen en dan toch besluiten een ander in te brengen
Is ie wezen schijten of zo?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Diezelfde gozer is weer terug hoor.
Ah, dacht dat het een ander was. Maar dan nogquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Diezelfde gozer is weer terug hoor.
Dan heeft ie aardig lopen bouten, was 6 a 7 minuten weg.quote:
Hij had toch gedonder met zijn neus..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan heeft ie aardig lopen bouten, was 6 a 7 minuten weg.
Hij zat 6 minuten op z'n knieën langs de kant.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan heeft ie aardig lopen bouten, was 6 a 7 minuten weg.
I know, reageer alleen op de opmerking van Chufiquote:
Ik zag hem ook wel zitten hoor, maar dachtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
I know, reageer alleen op de opmerking van Chufi
uh okquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt Ronaldo voor het verneuken van deze wedstrijd.. ik zie straks de uitslag wel
Zou nog maar even wachten..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt Ronaldo voor het verneuken van deze wedstrijd.. ik zie straks de uitslag wel
Vind hem er nog prima uitzien voor zijn leeftijd. Maar de bijna degradatie van Go Ahead gaat niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:
Acestream Sky Sports 5 = betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:02 schreef Nober het volgende:
Een of andere negervideo over die reclames heen op die youtube video.
Heb 'm nu ook via rojadirecta.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Acestream Sky Sports 5 = betere kwaliteit.
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagtquote:Het is Atlético Madrid zaterdag niet gelukt om Athletic Club te verslaan. Trainer Diego Simeone zal de bovenste twee plekken van de Primera División uit zijn hoofd hebben gezet, maar hij wil derde worden en in dat licht zijn de punten meer dan welkom. Door drie (!) afgekeurde doelpunten, waarvan twee onterecht, bleef Atlético Madrid in Vicente Calderón echter steken op 0-0.
Ik heb er twee gezien, waarvan één onterecht, maar dan ook echt onterecht.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagt
In vergelijking met Spanje zijn het in Nederland allemaal Collina'squote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagt
Barça wint gewoon nog drie keer, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dit.. Barcelona zal dus moeten winnen van Atleti.. zou wel zonde zijn als je na zo'n geweldig seizoen geen kampioen wordt
Beter nu, en dan in de laatste minuut 4-3.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon in de laatste seconde de 3-3 maken, niets mis mee.
Hij droomt ook elke nacht dat op zijn paspoort Messi staat.quote:
Barça gaat gewoon winnen van ATLETIIIEEEEE!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Net als Feyenoord tegen Twente een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Was een mooie geweest.quote:
Ik weet niet hoe dat speelt, in Nederland heb je hetzelfde wel eens gehad met Feyenoord supporters die wilden dat Feyenoord verloor, zodat Ajax geen kampioen werd. Je speelt in ieder geval lekker zonder druk als team.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoop dat hij nog een keer trainer wordt.quote:
Het blijft natuurlijk wel Madrid - Catalonie. Dat ligt ook niet zo vriendelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Dat vieze gezicht van CR7quote:
Broer van Dirk Kuyt?quote:
Die ken ik niet van gezicht.quote:
Ja.quote:
Ik zet mijn geld op Barca.quote:
* Koninkle - Jan Roelfsquote:
Post ook ff van Sociedad dan, racistquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Barcelona XI vs. Real Sociedad: Bravo; Dani Alves, Pique, Bartra, Adriano; Mascherano, Xavi, Rafinha; Messi, Neymar, Suarez.
Bench Barcelona: Ter Stegen, Vermaelen, Alba, Busquets, Sergi Roberto, Iniesta, Pedro
Wat heeft ras hier nou weer mee van doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Post ook ff van Sociedad dan, racist
Vooral happen jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft ras hier nou weer mee van doen?
Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese topquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Als je de tv-gelden wat gelijker verdeelt dan krijg je wel een spannendere competitie.
Oh dan blijf het maar oneerlijk doen en laat de rest stikken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese top
Zoals ze het in Engeland gaan doen leek me wel een prima systeem eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese top
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studioquote:
Messi straks met een 9-dart.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Zipportal het volgende:
AlbertGod. Waar Albert komt vallen vaak 9-darters.
Sierd is een fantast.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studio
Je kan ook beter commentaar geven in de studio dan in Camp Nou, dat is niet echt ideaalquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studio
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan ook beter commentaar geven in de studio dan in Camp Nou, dat is niet echt ideaal
Heb pas de laatste keer dat ik er was een stadiontour gedaan. Viel me wel op dat je belachelijk onhandig zit als commentator.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.
Idd, wat een oude bendequote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.
Ik dacht vorig jaar nog de stem van Sierd daarboven te horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb pas de laatste keer dat ik er was een stadiontour gedaan. Viel me wel op dat je belachelijk onhandig zit als commentator.
Ik zie hem wel in staat daar gewoon de hele dag te gaan zitten om te dromenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar nog de stem van Sierd daarboven te horen.
21=5quote:
Sociedad won de thuiswedstrijd al met 1-0.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet wel heel raar lopen als Barca dit niet wint.
Alles behalve inderdaad. Ook geen Neymar trouwens. Meer een Pedro met een goed gebit.quote:
Ronaldo doet niet anders.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Alves gaat gewoon uit het niets liggen... Dat zegt veel over zijn gedrag....
Hij mag dat. Heeft zijn lever af willen staan aan die Franse linksback met kanker waarvan ik nu de naam even kwijt ben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Alves gaat gewoon uit het niets liggen... Dat zegt veel over zijn gedrag....
Eric Abidal.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij mag dat. Heeft zijn lever af willen staan aan die Franse linksback met kanker waarvan ik nu de naam even kwijt ben.
Willem is altijd negatief. En waar hij positief is, is dat nog steeds heel erg gematigd. Willem; daar is zit geen geur of smaak aan. Totaal niet spontaan, gewoon een enorme paardenlul die door een kapot hek vlucht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een zeikerd die Willem.. als ik dat zeg dan zegt dat heel wat
Hala madrid!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelen 4-3-3[ afbeelding ]
Iker; Ramos, Pepe, Coentrao, Arbeloa; Isco, Kroos, James; Bale, Chicharito, Cristiano
7-0quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Real vandaag. Dan is er net zoals vorig jaar een kampioenswedstrijd waaraan Barça en Atléti deelnemen.
112 naar het schijntquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Valt me op dat Barcelona met alles wegkomt en Sociedad gewoon voor simpelere dingen een kaart ontvangt
Heb hem een aantal keer zien ballen bij Sociedad, maar die kerel kan er echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overschat spitsje, als ik me zacht uitdruk.
Bij Heerenveen was het ook altijd al een counterspitsje geweest. Hij moest het altijd al van de grote ruimtes hebben. Vele mensen schreeuwden dat hij Ajax of PSV wel aan zou kunnen. Daar had ik mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb hem een aantal keer zien ballen bij Sociedad, maar die kerel kan er echt helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |