uh okquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt Ronaldo voor het verneuken van deze wedstrijd.. ik zie straks de uitslag wel
Zou nog maar even wachten..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedankt Ronaldo voor het verneuken van deze wedstrijd.. ik zie straks de uitslag wel
Vind hem er nog prima uitzien voor zijn leeftijd. Maar de bijna degradatie van Go Ahead gaat niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:
Acestream Sky Sports 5 = betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:02 schreef Nober het volgende:
Een of andere negervideo over die reclames heen op die youtube video.
Heb 'm nu ook via rojadirecta.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Acestream Sky Sports 5 = betere kwaliteit.
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagtquote:Het is Atlético Madrid zaterdag niet gelukt om Athletic Club te verslaan. Trainer Diego Simeone zal de bovenste twee plekken van de Primera División uit zijn hoofd hebben gezet, maar hij wil derde worden en in dat licht zijn de punten meer dan welkom. Door drie (!) afgekeurde doelpunten, waarvan twee onterecht, bleef Atlético Madrid in Vicente Calderón echter steken op 0-0.
Ik heb er twee gezien, waarvan één onterecht, maar dan ook echt onterecht.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagt
In vergelijking met Spanje zijn het in Nederland allemaal Collina'squote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist.. de scheidsen in Spanje zijn van de ergste soort als je het mij vraagt
Barça wint gewoon nog drie keer, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dit.. Barcelona zal dus moeten winnen van Atleti.. zou wel zonde zijn als je na zo'n geweldig seizoen geen kampioen wordt
Beter nu, en dan in de laatste minuut 4-3.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon in de laatste seconde de 3-3 maken, niets mis mee.
Hij droomt ook elke nacht dat op zijn paspoort Messi staat.quote:
Barça gaat gewoon winnen van ATLETIIIEEEEE!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Net als Feyenoord tegen Twente een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Was een mooie geweest.quote:
Ik weet niet hoe dat speelt, in Nederland heb je hetzelfde wel eens gehad met Feyenoord supporters die wilden dat Feyenoord verloor, zodat Ajax geen kampioen werd. Je speelt in ieder geval lekker zonder druk als team.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoop dat hij nog een keer trainer wordt.quote:
Het blijft natuurlijk wel Madrid - Catalonie. Dat ligt ook niet zo vriendelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Dat vieze gezicht van CR7quote:
Broer van Dirk Kuyt?quote:
Die ken ik niet van gezicht.quote:
Ja.quote:
Ik zet mijn geld op Barca.quote:
* Koninkle - Jan Roelfsquote:
Post ook ff van Sociedad dan, racistquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Barcelona XI vs. Real Sociedad: Bravo; Dani Alves, Pique, Bartra, Adriano; Mascherano, Xavi, Rafinha; Messi, Neymar, Suarez.
Bench Barcelona: Ter Stegen, Vermaelen, Alba, Busquets, Sergi Roberto, Iniesta, Pedro
Wat heeft ras hier nou weer mee van doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Post ook ff van Sociedad dan, racist
Vooral happen jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft ras hier nou weer mee van doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |