Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese topquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Als je de tv-gelden wat gelijker verdeelt dan krijg je wel een spannendere competitie.
Oh dan blijf het maar oneerlijk doen en laat de rest stikken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese top
Zoals ze het in Engeland gaan doen leek me wel een prima systeem eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen dan kill je Barça en Real wel t.o.v. de Europese top
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studioquote:
Messi straks met een 9-dart.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Zipportal het volgende:
AlbertGod. Waar Albert komt vallen vaak 9-darters.
Sierd is een fantast.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studio
Je kan ook beter commentaar geven in de studio dan in Camp Nou, dat is niet echt ideaalquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen alsof ze daar in Barcelona zitten, maar zitten gewoon 2 deuren verder in een andere studio
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan ook beter commentaar geven in de studio dan in Camp Nou, dat is niet echt ideaal
Heb pas de laatste keer dat ik er was een stadiontour gedaan. Viel me wel op dat je belachelijk onhandig zit als commentator.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.
Idd, wat een oude bendequote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die Camp Nou eens bezocht heeft, iedereen neem ik aan, kan dat beamen.
Ik dacht vorig jaar nog de stem van Sierd daarboven te horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb pas de laatste keer dat ik er was een stadiontour gedaan. Viel me wel op dat je belachelijk onhandig zit als commentator.
Ik zie hem wel in staat daar gewoon de hele dag te gaan zitten om te dromenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar nog de stem van Sierd daarboven te horen.
21=5quote:
Sociedad won de thuiswedstrijd al met 1-0.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet wel heel raar lopen als Barca dit niet wint.
Alles behalve inderdaad. Ook geen Neymar trouwens. Meer een Pedro met een goed gebit.quote:
Ronaldo doet niet anders.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Alves gaat gewoon uit het niets liggen... Dat zegt veel over zijn gedrag....
Hij mag dat. Heeft zijn lever af willen staan aan die Franse linksback met kanker waarvan ik nu de naam even kwijt ben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Alves gaat gewoon uit het niets liggen... Dat zegt veel over zijn gedrag....
Eric Abidal.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij mag dat. Heeft zijn lever af willen staan aan die Franse linksback met kanker waarvan ik nu de naam even kwijt ben.
Willem is altijd negatief. En waar hij positief is, is dat nog steeds heel erg gematigd. Willem; daar is zit geen geur of smaak aan. Totaal niet spontaan, gewoon een enorme paardenlul die door een kapot hek vlucht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een zeikerd die Willem.. als ik dat zeg dan zegt dat heel wat
Hala madrid!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelen 4-3-3[ afbeelding ]
Iker; Ramos, Pepe, Coentrao, Arbeloa; Isco, Kroos, James; Bale, Chicharito, Cristiano
7-0quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Real vandaag. Dan is er net zoals vorig jaar een kampioenswedstrijd waaraan Barça en Atléti deelnemen.
112 naar het schijntquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Valt me op dat Barcelona met alles wegkomt en Sociedad gewoon voor simpelere dingen een kaart ontvangt
Heb hem een aantal keer zien ballen bij Sociedad, maar die kerel kan er echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overschat spitsje, als ik me zacht uitdruk.
Bij Heerenveen was het ook altijd al een counterspitsje geweest. Hij moest het altijd al van de grote ruimtes hebben. Vele mensen schreeuwden dat hij Ajax of PSV wel aan zou kunnen. Daar had ik mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb hem een aantal keer zien ballen bij Sociedad, maar die kerel kan er echt helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |