Het broertje van Emilequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me altijd af wie de Sport1 Studio gasten bedenkt en uitnodigt
Dan moet je er ook geen 10 van drinken.quote:
Stuk of zes maar meestalquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je er ook geen 10 van drinken.
Nee, snap niet dat een zender als Sport1 zo'n nitwit nog uitnodigt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer van de Mos. Die neemt niemand toch meer serieus...
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, snap niet dat een zender als Sport1 zo'n nitwit nog uitnodigt.
Kieftquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?
Ach, ik erger me bij Sport1 alleen aan Schelvis en van Vliet als commentatoren en als presentatoren. De rest vind ik meestal wel prima.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke presentator/commentator bij sport1 heeft enig verstand van zaken?
Zijn inderdaad stukken beter dan die bij de NOS (wat ik daarom ook nooit kijk). Ik kan overigens van Vliet wel waarderen, vakman.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, ik erger me bij Sport1 alleen aan Schelvis en van Vliet als commentatoren en als presentatoren. De rest vind ik meestal wel prima.
Van Vliet moet wel geen basketbal doen, wat een ramp was datquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn inderdaad stukken beter dan die bij de NOS (wat ik daarom ook nooit kijk). Ik kan overigens van Vliet wel waarderen, vakman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |