Hij is al eens gepakt he.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:13 schreef Max23 het volgende:
Overigens had Zakarin vorig jaar ook een prima jaar, dus het is niet zo dat die er ineens is
Ja dat zijn er meer, jij denkt dat die het nu weer doet?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is al eens gepakt he.
Hij is al ooit gepakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:13 schreef Max23 het volgende:
Overigens had Zakarin vorig jaar ook een prima jaar, dus het is niet zo dat die er ineens is
Het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dat zijn er meer, jij denkt dat die het nu weer doet?
Nee inderdaad, als ze DAT doen, dan is Astana pas gek.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Astana is gek als ze Froome naar Spilak toerijden
Dat lijkt me een feit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dat zijn er meer, jij denkt dat die het nu weer doet?
Wel als ze na hun schorsing beter presteren dan voor die tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor iedereen die ooit gepakt/geschorst is?
Die heeft vriendjes gemaakt met Nibs.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een leuk plaatje van een tartaar?
Waar is Uran eigenlijk?
Tartaar.quote:
Pasta met bolognesesaus.quote:
Met 20 gepakt worden, dan ben je goed onderweg.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Froome niet zo goed meer is in het tijdrijden.
Het zal mij benieuwen wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Froome niet zo goed meer is in het tijdrijden.
Jazekerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pakt Zakarin de trui niet trouwens?
Knecht Aru > Knecht Zakarin.quote:
En dan daarna dequote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Zakarin gaat Froome er opleggen morgen. Hij zal schreeuwen om z'n moeder.
Als Zakarin de ronde van Romandie wint neem ik een maand een Zakarin-UI.quote:
Tijdrijden kan ie niet echt inderdaad. Daarom durf ik die weddenschap wel aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Max23 het volgende:
Overigens was Zakarins tijdrit in het Baskenland niet zo goed, waardoor hij juist zakte in het klassement
Overwinningenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdrijden kan ie niet echt inderdaad. Daarom durf ik die weddenschap wel aan.
Verwacht dat Froome gewoon wint.
Ik zie dat Zakarin toen wel dezelfde tijd als Pinot reed. Op een minuutje van de winnaar. Dat valt nog best mee. In 2013 nog Russisch kampioen tijdrijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdrijden kan ie niet echt inderdaad. Daarom durf ik die weddenschap wel aan.
Verwacht dat Froome gewoon wint.
Russisch kampioen. Nouja, noem eens een Rus die wel kan tijdrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overwinningen
2007
Europees kampioen tijdrijden, Junioren
2013
Russisch kampioen tijdrijden, Elite
Gusev versloeg hij toenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Russisch kampioen. Nouja, noem eens een Rus die wel kan tijdrijden.
oh die kan best aardig tijdrijdenquote:
Weet je trouwens wie 2e werd bij dat junioren EK tijdrijden?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Russisch kampioen. Nouja, noem eens een Rus die wel kan tijdrijden.
Verdomme.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet je trouwens wie 2e werd bij dat junioren EK tijdrijden?
Kwiat
Dat Froome als een uitstekende tijdrijder wordt gezien door iedereen slaat ook echt nergens op eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die kan best aardig tijdrijden
maar goed, het is geen Froome. Die gaat die tijdrit wel beter rijden. Pinot is ook niet echt een tijdrijder.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Een dag weg en zie dat Lotto de eerste zege binnen heeft?
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meer dan prima, had 'em eerder rond plaats 30 verwacht
Froome won hier vorig nog de slottijdritquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat Froome als een uitstekende tijdrijder wordt gezien door iedereen slaat ook echt nergens op eigenlijk.Ja, met die rocketfuel van 2 jaar terug niet gek, maar dat het schuddende skelet zo kan tijdrijden, lol.
Z'n tijdritten zijn afgelopen jaar ook wel paar tandjes minder, net als die van Bertje bijv.
Mooi dat De Gees weer mee rijdt.En VDB2.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:Movistar_Team twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 17:52:07¡¡Igor Antón gana en Pola de Lena!! El vizcaíno consigue su primera victoria como #MovistarTeam en la 1ª etapa de la #Vueltina2015. ¡Grande! reageer retweet
Is een beetje de Gesink van Belgie. Al heeft Gesink dan nog veel meer gewonnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Die VDB2 kan er tegenwoordig ook weinig meer van. Was al geen winnaar maar nu kan ie de subtop al niet meer volgen.
Tjah, sinds Ibarguren met Omega Pharma mee naar Quickstep is gegaan komt die geen poot meer vooruit ...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Die VDB2 kan er tegenwoordig ook weinig meer van. Was al geen winnaar maar nu kan ie de subtop al niet meer volgen.
Kom op R_R, koersje van niks natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:Movistar_Team twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 17:52:07¡¡Igor Antón gana en Pola de Lena!! El vizcaíno consigue su primera victoria como #MovistarTeam en la 1ª etapa de la #Vueltina2015. ¡Grande! reageer retweet
Tranen van geluk.
Al was het een amateurkoers geweest, voor het eerst sinds september 2011 kunnen de handjes weer in de lucht.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op R_R, koersje van niks natuurlijk![]()
Dat is wel erg opvallend ja. Ook Gilbert vloog in die tijd en Vanendert die even alle klimmers er af fietst in de koninginnenrit van de Tour 2011.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, sinds Ibarguren met Omega Pharma mee naar Quickstep is gegaan komt die geen poot meer vooruit ...
Goede trainingsschema's heeft die Ibargurenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wel erg opvallend ja. Ook Gilbert vloog in die tijd en Vanendert die even alle klimmers er af fietst in de koninginnenrit van de Tour 2011.
Dat is lang geleden ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al was het een amateurkoers geweest, voor het eerst sinds september 2011 kunnen de handjes weer in de lucht.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goede trainingsschema's heeft die Ibarguren
Zijn Dauphiné van vorig jaar was iig. exact hetzelfde niveau als zijn "topjaren". Voor de vierde keer top 5.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar VDB heeft toch vooral geen resultaten in de Tour gereden vanwege valpartijen.
Ja, veel te lang. In die tijd kon hij nog met Contador mee bergop...quote:
Wat is deze ineens? Eerste overwinning van Djumbotwitter:MorenoHofland twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 18:35:50Finally! #lotto #jumbo #bianchi #sidi #bell https://t.co/bhk5772GSV reageer retweet
Je hebt een historisch moment in de Nederlandse sportgeschiedenis gemist.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:44 schreef bruinebeer het volgende:
Wat is deze ineens? Eerste overwinning van Djumbotwitter:MorenoHofland twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 18:35:50Finally! #lotto #jumbo #bianchi #sidi #bell https://t.co/bhk5772GSV reageer retweet
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd R_R, vandaag Asturië, morgen de Vuelta!
quote:“He’s not yet ready to race and I can’t tell you yet when he’ll be able to start racing again. We’re monitoring it again week by week.”
An ideal situation for both rider and team would see Phinney return to racing at some point this season but even that cannot be confirmed at this stage. Ochowicz believes that a 2015 return would do wonders for the rider’s confidence and morale but he added that patience was paramount after such a career-threatening injury.
“I hope he’ll race again this season because I think it would be important for him to get some races in just for confidence. That would be good for him and I’d love to see that happen so that he can have some confidence going into the winter and then come back in the spring for Paris-Roubaix.
“I can’t put a comeback down in terms of a percentage but he’s not ready yet and we take it week by week. It could be two months, three months, four, I don’t know yet.”
Jurgen heeft buiten die etappe in de Dauphine nog nooit iets van belang gewonnen als prof. Bijna nooit dichtbij een zege zelfs, wat dat betreft is Gesink een stuk evenwichtiger renner.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is een beetje de Gesink van Belgie. Al heeft Gesink dan nog veel meer gewonnen.
Wie was daar ook alweer de hoogste Nederlander?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
En Jurgen scoorde een 8 op de dopingindex. Waar Gesink een 1 had
De Kroon met een 5'je volgens mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wie was daar ook alweer de hoogste Nederlander?
twitter:veer1982 twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 20:39:58Lig ik net ff in bad, staat mijn man in de badkamer met een dakloze chinchilla?! http://t.co/hSf0b4S0mm reageer retweet
Bij gebrek aan renners overwegen ze bij Lotto-Jumbo zelfs om de Chinchilla volgende week ook een startnummer te geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veer1982 twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 20:39:58Lig ik net ff in bad, staat mijn man in de badkamer met een dakloze chinchilla?! http://t.co/hSf0b4S0mm reageer retweet
Bram is weer in staat om Chinchilla's te redden
Gelet wie er bij lagere nummers en zelfs bij 0 staan is en blijft dit natuurlijk ook een onzinnig lijstje natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet wie er bij lagere nummers en zelfs bij 0 staan is en blijft dit natuurlijk ook een onzinnig lijstje natuurlijk.Wie staat er op 0 die verdacht is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mondory; onlangs betrapt op EPOquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie staat er op 0 die verdacht is?
Oh ja overheen gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Zabriskie die uiteindelijk toe moest geven. Een Horner die nooit gepakt is maar waar we het verhaal wel van kennen waar je kan concluderen dat het op zich opvallend is. Twee van Eurocar waar je wel de vraagjes bij mag stellen of die altijd zo zuiver op de graat is geweest. Zo kom je bij elk nummer wel renners tegen die vroeg of laat de lul waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel de Armstrong na z'n comeback...geloof dat hij toen wel "redelijk" schoon reed. Je gaat niet 7 Tour-overwinningen en je goede naam op het spel zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:09 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Een Zabriskie die uiteindelijk toe moest geven. Een Horner die nooit gepakt is maar waar we het verhaal wel van kennen waar je kan concluderen dat het op zich opvallend is. Twee van Eurocar waar je wel de vraagjes bij mag stellen of die altijd zo zuiver op de graat is geweest. Zo kom je bij elk nummer wel renners tegen die vroeg of laat de lul waren.
Dit is meer een lijstje van wie er zo aan het kloten waren dan je ze maar beter in de gaten kon houden omdat het er wel heel dik bovenop lag of ze net iets te opvallend bezig waren. Als je dan Armstrong bij 4 ziet staan is dat vooral de bevestiging dat die gewoon iets 'geavanceerder' bezig was geweest.
Maar je komt ook niet makkelijk van oude gewoontes af, zeker niet als je het vertrouwen hebt dat ze je toch niet pakken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was wel de Armstrong na z'n comeback...geloof dat hij toen wel "redelijk" schoon reed. Je gaat niet 7 Tour-overwinningen en je goede naam op het spel zetten.
Je gaat niet na 7 Tour-overwinningen compleet voor lul en spek en bonen meefietsen. Als ook nog eens in je hele carrière doping de normaalste zaak van de wereld is geweest?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was wel de Armstrong na z'n comeback...geloof dat hij toen wel "redelijk" schoon reed. Je gaat niet 7 Tour-overwinningen en je goede naam op het spel zetten.
De aanleiding van Armstrong's comeback was de Tourzege van Sastre. Misschien dat hij wilde bewijzen dat je ook niet in de "full retard mode" leuk mee kunt fietsen. Laten we eerlijk zijn, er zat een groot verschil tussen de Armstrong 1999-2005 en de Armstrong 2009-2010.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Je gaat niet na 7 Tour-overwinningen compleet voor lul en spek en bonen meefietsen. Als ook nog eens in je hele carrière doping de normaalste zaak van de wereld is geweest?
Nogmaals, je kan die lijst ook deels intepreteren als rangorde waarbij je toch zo snel niks gaat vinden en het dus wat overbodig is om heel hard je best te doen omdat het er toch allemaal te geslepen aan toe gaat.
Uhu, ouderdom en er een flinke tijd uit. Is gewoon communicatie met Ferrari bekend wat betreft zijn comeback, en z'n bloed profiel werd door experts als zeer verdacht gezien (toen hield 'ie maar op met ze publiceren). Natuurlijk zat 'ie weer lachend aan de dope, zonder stelde hij vermoedelijk weinig voor (lastig te zeggen omdat hij ook gedoped al aardig weggereden werd door een Indurain).quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De aanleiding van Armstrong's comeback was de Tourzege van Sastre. Misschien dat hij wilde bewijzen dat je ook niet in de "full retard mode" leuk mee kunt fietsen. Laten we eerlijk zijn, er zat een groot verschil tussen de Armstrong 1999-2005 en de Armstrong 2009-2010.
Op het WK dan weer niet, Armstrong was aan het begin van zijn carrière natuurlijk ook gewoon wereldtop alleen niet in grote ronden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uhu, ouderdom en er een flinke tijd uit. Is gewoon communicatie met Ferrari bekend wat betreft zijn comeback, en z'n bloed profiel werd door experts als zeer verdacht gezien (toen hield 'ie maar op met ze publiceren). Natuurlijk zat 'ie weer lachend aan de dope, zonder stelde hij vermoedelijk weinig voor (lastig te zeggen omdat hij ook gedoped al aardig weggereden werd door een Indurain).
Omdat hij een opgepompte kleerkast was van de steroiden. Was geen gezicht.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op het WK dan weer niet, Armstrong was aan het begin van zijn carrière natuurlijk ook gewoon wereldtop alleen niet in grote ronden.
Die was gewoon weer in full retard mode in 2009 jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
En Armstrong was in 2009 natuurlijk niet eens een beetje schoon, die heeft samen met Ferrari het best mogelijke dopingprogramma opgezet. In 2010 zaten ze hem al te veel in de nek te hijgen en wilde hij geen risicos meer nemen.
Een grapje. Maar soms is dat wel weer leuk natuurlijk, hij wordt de Santambroggio van de Giro.quote:
Gaat top 5 rijden denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een grapje. Maar soms is dat wel weer leuk natuurlijk, hij wordt de Santambroggio van de Giro.
Ik denk juist dat hij al opgebrand is voor de Giro begint. Vergeet niet dat hij al een maand in vorm is. Zelfs al zit ie vol met dat spul, dan kan ie dat toch niet blijven volhouden.quote:
Valverde houdt het een heel seizoen vol op zijn rocket fuel. Er zijn nog wel meer van dat soort aliens die amper tekenen van vermoeidheid tonen. Moet andere renners dan ook wel lukken om maandenlang goede vorm vol te houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij al opgebrand is voor de Giro begint. Vergeet niet dat hij al een maand in vorm is. Zelfs al zit ie vol met dat spul, dan kan ie dat toch niet blijven volhouden.
Vind het wel een baasje. En hij valt aan. Mag ie aan de dope zitten of niet, maakt de koersen wel leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij al opgebrand is voor de Giro begint. Vergeet niet dat hij al een maand in vorm is. Zelfs al zit ie vol met dat spul, dan kan ie dat toch niet blijven volhouden.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel een baasje. En hij valt aan. Mag ie aan de dope zitten of niet, maakt de koersen wel leuk.
nouja dat vond ik echt ongeloofwaardig, buitenaards vooral. Dat kon niet, als je het mij vroeg. Dat was wel leuke TV maar het ging voor mij te ver.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje doping maakt het wielrennen wel zo leuk. Hoe Landis in 2006 iedereen aan gort reed is eigenlijk mijn mooiste wielerervaring ooit.
Veruit de mooiste wielerprestatie ooit, dat was een rit om nooit te vergeten. Was nog aan het werk toen het begon maar was in Landis snelheid thuis toen ik er lucht van kreeg en heb de hele middag aan het beeld gekluisterd gezeten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje doping maakt het wielrennen wel zo leuk. Hoe Landis in 2006 iedereen aan gort reed is eigenlijk mijn mooiste wielerervaring ooit.
Gewoon 200 kilometer lang uitlopen op een jagend pelotonquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja dat vond ik echt ongeloofwaardig, buitenaards vooral. Dat kon niet, als je het mij vroeg. Dat was wel leuke TV maar het ging voor mij te ver.
Maar al dat laffe gekoers van Piti komt me de neus uit.
Horner en Titi sowieso.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Die lijst was ook maar een momentopname he, ik kan van iedereen op die 0 lijst me wel iets voorstellen dat ze in die periode clean waren, wimderon is het hier mee eens
Koos die de sprint aanging voor Landisquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Veruit de mooiste wielerprestatie ooit, dat was een rit om nooit te vergeten. Was nog aan het werk toen het begon maar was in Landis snelheid thuis toen ik er lucht van kreeg en heb de hele middag aan het beeld gekluisterd gezeten.
Je had ook mensen die dit niet aan zagen komen:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos die de sprint aanging voor Landis![]()
Deze ziener had het voor de etappe al voorspeld
[..]
Je had ook mensen die dit niet aan zagen komen:
[..]
Zelfs Ambro ging uit z'n plaatquote:
Van Indurain gesproken: die had tenminste een imposante figuur. Toen ik die in z'n topjaren eens ontmoet heb was ik danig onder de indruk. Die stond scherp maar was toch vooral een 'reus' en één en al spieren. Maar best een charismatische, vriendelijke vent.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uhu, ouderdom en er een flinke tijd uit. Is gewoon communicatie met Ferrari bekend wat betreft zijn comeback, en z'n bloed profiel werd door experts als zeer verdacht gezien (toen hield 'ie maar op met ze publiceren). Natuurlijk zat 'ie weer lachend aan de dope, zonder stelde hij vermoedelijk weinig voor (lastig te zeggen omdat hij ook gedoped al aardig weggereden werd door een Indurain).
Hopelijk het begin van de positieve flow voor onze jongens.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk het begin van de positieve flow voor onze jongens.
Even de agressie eruit knallen dat het uurrecord weg is.quote:
Eensquote:Op zondag 3 mei 2015 14:16 schreef
Van_Poppel het volgende:
Eens met José, ploegentijdrit in een kleine ronde slaat nergens op.
Komende zaterdag in de Giroquote:Op zondag 3 mei 2015 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Eens met José, ploegentijdrit in een kleine ronde slaat nergens op.
Best een leuk parcours ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lekker veel etappes in het middengebergte
Geen Noord-Ierse toestanden gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
En een mooi begin van de Giro met San Lorenzo.
Ook al gelijk in de eerste week.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lekker veel etappes in het middengebergte
Gister bergop gewoon rustig aan gedaan en nu nog even zichzelf testen.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:40 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 gaat de Giro winnen, ik heb genoeg gezien.
Stiekum via de achterdeur toch weer bij Ibarguren langs geweest misschien? Dan zal Vanendert binnenkort zijn neus ook wel weer aan het venster steken.quote:
Heeft ie blijkbaar een speerpunt van gemaakt aangezien zijn klimvermogen minder geworden is lijkt het.quote:
2e kans.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hee, Renaat is eindelijk op de hoogte van het verleden van Zakarin.
te snel voor de cameraquote:Op zondag 3 mei 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
Gesink is trouwens al voorbij het meetpunt, aangezien Bardet er ook langs is nu
Die tussentijden worden op die ticker helaas niet meer weergegeven.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
Die kwam net voor VDB2 aan, dus 2 minuten sneller dan VDB2.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
13 91 PERAUD J. ALM 52quote:Op zondag 3 mei 2015 14:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die tussentijden worden op die ticker helaas niet meer weergegeven.
Straks moet ik hem nog op gaan stellen in mijn poule.quote:
Dat ga ik dus niet doen, te groot risico.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog op gaan stellen in poule.
Waar zie je dat?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
13 91 PERAUD J. ALM 52
14 161 GESINK R. TLJ 53
15 15 TAARAMAE R. AST 55
Waar haal je dat vandaan? http://tissot.matsport.fr/ doet het niet meer qua tussentijden.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
13 91 PERAUD J. ALM 52
14 161 GESINK R. TLJ 53
15 15 TAARAMAE R. AST 55
En dan word je opnieuw teleurgesteld als je het toch doet.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog op gaan stellen in mijn poule.
Ik geloof nooit dat hij bergop met de besten mee kan straks.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog op gaan stellen in mijn poule.
Bij mij staat het er nog, als ik het in een nieuw tabblad open krijg ik maar twee punten te zien.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? http://tissot.matsport.fr/ doet het niet meer qua tussentijden.
Nu wel bijgewerkt daarquote:Op zondag 3 mei 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? http://tissot.matsport.fr/ doet het niet meer qua tussentijden.
Niet slecht.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu wel bijgewerkt daar
13e op 48 seconden Gesink bij het meetpunt
Tussentijd ja, eindtijd is VDB 3 seconden snellerquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 3e tijd trouwens, zelfde tijd als Dennis.
Hij wordt met 4 seconden ingehaald door Van den Broeckquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Dan zal Robert wel op die 15de plek blijven in het klassement.
Atapuma gaat niet zo hard.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij wordt met 4 seconden ingehaald door Van den Broeck
Ah, dan kijk ik verkeerd.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussentijd ja, eindtijd is VDB 3 seconden sneller
VDB2 gaat hem voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Dan zal Robert wel op die 15de plek blijven in het klassement.
Nee dat is op het tussenpunt.quote:
Klopt, my mistakequote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
VDB2 gaat hem voorbij.
[..]
Nee dat is op het tussenpunt.
Ah, dan is het een andere Quintana dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat is het broertje van Nairo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, dan is het een andere Quintana dus.
[ [url=QUINTANA ROJAS Dayer Uberney Colombia ]afbeelding[/url] ]
gesink dus morele winnaar van de tour van vorig jaar?quote:
Die heeft zijn hoogtepunt van het seizoen weer gehad, die gaat vanaf morgen weer lekker afbouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |