Ik geloof nooit dat hij bergop met de besten mee kan straks.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog op gaan stellen in mijn poule.
Bij mij staat het er nog, als ik het in een nieuw tabblad open krijg ik maar twee punten te zien.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? http://tissot.matsport.fr/ doet het niet meer qua tussentijden.
Nu wel bijgewerkt daarquote:Op zondag 3 mei 2015 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? http://tissot.matsport.fr/ doet het niet meer qua tussentijden.
Niet slecht.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu wel bijgewerkt daar
13e op 48 seconden Gesink bij het meetpunt
Tussentijd ja, eindtijd is VDB 3 seconden snellerquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 3e tijd trouwens, zelfde tijd als Dennis.
Hij wordt met 4 seconden ingehaald door Van den Broeckquote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Dan zal Robert wel op die 15de plek blijven in het klassement.
Atapuma gaat niet zo hard.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij wordt met 4 seconden ingehaald door Van den Broeck
Ah, dan kijk ik verkeerd.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussentijd ja, eindtijd is VDB 3 seconden sneller
VDB2 gaat hem voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Dan zal Robert wel op die 15de plek blijven in het klassement.
Nee dat is op het tussenpunt.quote:
Klopt, my mistakequote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
VDB2 gaat hem voorbij.
[..]
Nee dat is op het tussenpunt.
Ah, dan is het een andere Quintana dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat is het broertje van Nairo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, dan is het een andere Quintana dus.
[ [url=QUINTANA ROJAS Dayer Uberney Colombia ]afbeelding[/url] ]
gesink dus morele winnaar van de tour van vorig jaar?quote:
Die heeft zijn hoogtepunt van het seizoen weer gehad, die gaat vanaf morgen weer lekker afbouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |