Het is weer 2010.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Froome met moeite in het wiel van Gees.
Dat deed hij in de Vuelta ook steeds, dus je wade het nooit met Froome.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
En beiden kunnen Tony M. bergop niet bijbenenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Nee is niet vreemd hoor, maar je hoopt altijd dat hij al verder is dan verwacht mag worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:02 schreef Pedroso het volgende:
We doen net of het zo vreemd is dat Gesink er (bijna) af gaat.
Dat is volgens mij altijd wel zo bij Romandie.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Niet echt een zware editie van de Ronde van Romandie. Als dit de zwaarste etappe is dan valt het tegen.
Volgens mij wel ja. Bovendien regent het altijd, althans in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij altijd wel zo bij Romandie.
Ok, daar had ik met mijn pool geen rekening mee gehouden..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij altijd wel zo bij Romandie.
Slechte voorbereiding dan. Geen droomplan. Luicito is teleurgesteld.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, daar had ik met mijn pool geen rekening mee gehouden..
Ze leren het wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Colombiaantje houdt zichzelf kort.
Ja dit ziet er al heel wat beter uit, maar de Tour komt er alweer aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali toch sterker dan verwacht door mij
Was in LBL ook wel goed dus zo verrassend is het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali toch sterker dan verwacht door mij
Blij dat Lotto eindelijk een grote dikke vinger naar hem heeft uitgestoken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |