Horner en Titi sowieso.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Die lijst was ook maar een momentopname he, ik kan van iedereen op die 0 lijst me wel iets voorstellen dat ze in die periode clean waren, wimderon is het hier mee eens
Koos die de sprint aanging voor Landisquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Veruit de mooiste wielerprestatie ooit, dat was een rit om nooit te vergeten. Was nog aan het werk toen het begon maar was in Landis snelheid thuis toen ik er lucht van kreeg en heb de hele middag aan het beeld gekluisterd gezeten.
Je had ook mensen die dit niet aan zagen komen:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos die de sprint aanging voor Landis![]()
Deze ziener had het voor de etappe al voorspeld
[..]
Je had ook mensen die dit niet aan zagen komen:
[..]
Zelfs Ambro ging uit z'n plaatquote:
Van Indurain gesproken: die had tenminste een imposante figuur. Toen ik die in z'n topjaren eens ontmoet heb was ik danig onder de indruk. Die stond scherp maar was toch vooral een 'reus' en één en al spieren. Maar best een charismatische, vriendelijke vent.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uhu, ouderdom en er een flinke tijd uit. Is gewoon communicatie met Ferrari bekend wat betreft zijn comeback, en z'n bloed profiel werd door experts als zeer verdacht gezien (toen hield 'ie maar op met ze publiceren). Natuurlijk zat 'ie weer lachend aan de dope, zonder stelde hij vermoedelijk weinig voor (lastig te zeggen omdat hij ook gedoped al aardig weggereden werd door een Indurain).
Hopelijk het begin van de positieve flow voor onze jongens.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk het begin van de positieve flow voor onze jongens.
Even de agressie eruit knallen dat het uurrecord weg is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |