DM me maarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:20 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
Oké top dan ga ik lekker gebruik maken van die stream
6 uur zondagochtend toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:53 schreef Sjemmert het volgende:
jammer dat het om 4 uur in de nacht is download morgen wel een torrent
Wat doe je hier dan?quote:
Yups. Zie je ook aan de interesse voor dit gevechtquote:
Je hoeft je niet te registreren voor die site als het goed is. Voetbalstreams etc. kan je ook gewoon aanklikken. Nu nog niet, want het is nog niet begonnen. Maar nooit registrerenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:26 schreef schedelpax het volgende:
toto ik heb geregistreerd maar er blijft een vage registratie pop-up komen
Nu.nl beweert 3.00 uurquote:
quote:
Jullie account is nieuw, en jullie kunnen mijn dm's dus niet lezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef jurgenkraats het volgende:
Speciaal account aangemaakt. Zou ik ook de link van iemand mogen?
Ik kom ook overal andere tijden tegen. Op nu.nl staat:'Maar wanneer in de nacht van zaterdag op zondag om 3 uur Nederlandse tijd de bel voor het eerst klinkt'quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er is ook nog allerlei andere shit vooraf. Ik las ergens 5.00, maar goed, check het nog even
Even in de gaten houden dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kom ook overal andere tijden tegen. Op nu.nl staat:'Maar wanneer in de nacht van zaterdag op zondag om 3 uur Nederlandse tijd de bel voor het eerst klinkt'
met een nieuw account kun je geen enkel berichtje ontvangenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:37 schreef Swoothz het volgende:
niemand die dus even een linkje kan sturen via een bericht ipv een DM? wil niet opdringerig doen, maar het zou fijn zijn om dit zo vroeg mogelijk geregeld te hebben
das vervelend.... kan ik wel berichten versturen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
met een nieuw account kun je geen enkel berichtje ontvangen
Nope.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:40 schreef Swoothz het volgende:
[..]
das vervelend.... kan ik wel berichten versturen?
Nee, 7 dagen lid.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef flootar het volgende:
dus even spammen voor ik een dm kan lezen?
Zou goed kunnen, maar ik weet niet of dan de openingszooi pas begint of de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Het begint toch om 18:00 in Laa Vegas?
Dan is het hier 3 uur hoor
Zou je mij je link willen sturen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor jou helaas 't zelfde, je account is te nieuw
Het is ook best kut dat deze restricties pas na 1 week verlopen.quote:
Kan heel goed kloppen!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
de uitzending begint om 3 uur de wedstrijd om 6
Zin dat vrije kanalen of achter decoder?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen met satelliet tv. Ik ga hem mooi in HD kijken
Oh laat maar dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
Idd. 5.00 uur was ik sowieso niet van plan maar nu blijf ik op. Hopelijk is de stream niet al te brak.quote:
Kut. Weet je dat zeker of is het vermoeden ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
het klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:00 schreef eight het volgende:
[..]
Kut. Weet je dat zeker of is het vermoeden ?
De rode zijn open kanalen en de blauwe gecodeerde (maar dat is voor mij geen probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zin dat vrije kanalen of achter decoder?
Tussen 4 en 5 uur UK tijd dus, dat is tussen 5 en 6 in NL.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:04 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ring walks are scheduled for 4am, but if the undercard fights take longer than scheduled the main event will end up starting at nearer 5am.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3Z0eXyQrI
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dus +1 uur in Nederland, dus als ik goed begrijp is er geen vaste tijd?
5.00 NLquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef isgeschiedenis het volgende:
Telecast begins at 6:00 PM.
Vasyl Lomachenko vs Gamalier Rodriguez begins at 6:15 PM.
Leo Santa Cruz vs Jose Cayetano begins at 7:10 PM.
Poor Cayetano gets knocked out at 7:25 PM.
They stall until 7:45 PM showing videos, analyzing things, and talking.
The festivities begin for Mayweather vs Pacquiao at 7:45 PM.
The first bell for Mayweather vs Pacquiao is 8:00 PM.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef isgeschiedenis het volgende:
Poor Cayetano gets knocked out at 7:25 PM.
5 uur Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:27 schreef RustCohle het volgende:
Hoi, is er een legale livestream voor de wedstrijd vandaag? Ik zag hier een legale link naar KanalTurk, maar het lijkt mij juist fijn om Engels commentaar te hebben....
Hoe laat is de wedstrijd? Iemand enig idee? Ik las 03.00, daarna 05.00 en nu lees ik 06.00 op NL tijdstip.
Ik heb gehoord dat er helemaal geen legale streams zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef RustCohle het volgende:
is er een legale livestream voor de wedstrijd vandaag? Ik zag hier een legale link naar KanalTurk, maar het lijkt mij juist fijn om Engels commentaar te hebben....
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef cocovink het volgende:
Ik zou ook graag een link ontvangen, het liefst natuurlijk engels commentaar, maar ben met alles blij!
Hoe doe ik dit.quote:
Sowieso Kanalturk toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er helemaal geen legale streams zijn.
Klopt. Kwaliteit is geweldig.quote:
Duurt ff denk ik? Half uurtje aan het kijken nu en loopt lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Klopt. Kwaliteit is geweldig.
Is well laggy hier...Ligt dat aan mij?
Hmm. Dan weet ik het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is hun officiele site.
Ja kan wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duurt ff denk ik? Half uurtje aan het kijken nu en loopt lekker.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:22 schreef RustCohle het volgende:
Dm pls.Dan kan men fok aanklagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die een stream wil. DM mij. Ik zitmobiel dus dan kan ik makkelijker antwoorden
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef isgeschiedenis het volgende:
http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-netherlands-amsterdam
Mijn excuus. 8 is toch 5 uur inderdaad. Mag ik ook een DM?
quote:Het gevecht begint vanavond om 21.00 uur lokale tijd. Dat betekent dat je hier om 06.00 uur op de zondachtochtend klaar moet gaan zitten.
Hmm, Las Vegas is PST toch? Ik las ook ergens 6:00, beetje verwarrend idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ury-hoezo-eigenlijk/
[..]
Houd maar aan 5.00-6.00 NL tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ury-hoezo-eigenlijk/
[..]
5 uur dus.quote:
En hoe zit het nu dan? Nu wordt de dm gever aangeklaagd..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan men fok aanklagen.
Iedereen die een stream wil. DM mij. Ik zitmobiel dus dan kan ik makkelijker antwoorden
Welnee. Je mag het gewoon niet openbaar zetten. Sowieso kunnen ze eigenlijk alleen de sites zelf aanklagen (die streamsites dus). Maar ik kan me voorstellen dat Danny gezeik wil voorkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:50 schreef RustCohle het volgende:
[..]
En hoe zit het nu dan? Nu wordt de dm gever aangeklaagd..
Gebruik je nog steeds de zelfde links als dat je vanmiddag stuurde?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:33 schreef Toto69 het volgende:
Nogmaals iedereen die een stream wil Dm mij even, ik zit mobiel dus dan kan ik makkelijker replyen.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:54 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Gebruik je nog steeds de zelfde links als dat je vanmiddag stuurde?
Heb hetzelfde probleem. Zou ik de link ook mogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:57 schreef Mabok het volgende:
Zou iemand mij de link willen sturen via een berichtje? Ik wou het rechtstreeks aan Toto vragen, maar ik kan nog geen berichten sturen. Alvast bedankt!
Ik kijk geregeld voetbal op de site (die toto69 via DM shared) en de kwaliteit is doorgaans matig. Dit kan echter wel verschillen. Ik denk niet dat het met boksen prettig kijken is, aangezien de stoten altijd snel gaan. HD vind ik bij boksen eigenlijk wel een must.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:26 schreef isgeschiedenis het volgende:
Voor de mensen die vaker via streams kijken, is het een beetje te doen? Of is het verstandiger om later gewoon te downloaden?
Om teleurstellingen te voorkomen Zou ik dit niet aanhouden als ik jou wasquote:
Vertel?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:07 schreef eight het volgende:
[..]
Om teleurstellingen te voorkomen Zou ik dit niet aanhouden als ik jou was
Prima ga jij lekker om 6 uur kijken.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:14 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Vertel?
Ik ga nu naar bed en zet m'n wekker graag om de juiste tijd. Op basis van de aftellende wedstrijdklok zou ik zeggen 06:00 starttijd.
Wat een kutreactie, ik wil gewoon weten hoe laat het dan wel begint en hoe je dat zeker weet zodat ik niet om de verkeerde tijd eraf ga.quote:
Ja eerdere wedstrijden misschien maar main event altijd tussen 5/6quote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Nimma024 het volgende:
http://www.hbo.com/boxing/fights#/ zegt 9 PM ET.
http://time.is/ET zegt dat ET nu 6:35 PM is.
Dus het start volgens die logica om 03:00 uur Nederlandse tijd.
Ik bleef dat niet volhouden, ik zei enkel het te vermoeden en vroeg of het wel correct was. Eerdere reacties over het onderwerp had ik niet eens gezien. Wat een zurigheid, zal wel weer door internet komen dat mensen niet normaal kunnen communiceren.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Beach het volgende:
Als iedereen 5 uur zegt en jij blijft volhouden dat het 6 uur is kan je zulke reacties verwachten.
Kroegquote:Op zondag 3 mei 2015 01:32 schreef Choconut het volgende:
DM please, ik ben heel benieuwd naar de fight.Ik leeft nu tijdelijk in Amerika en iedereen is helemaal gek van dit gevecht. Maar ik vind 100 dollar toch een beetje teveel voor een wedstrijd.
Thanks
Het is toch echt 6 uur cetquote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Beach het volgende:
Als iedereen 5 uur zegt en jij blijft volhouden dat het 6 uur is kan je zulke reacties verwachten.
staat toch boven je, blindequote:Op zondag 3 mei 2015 02:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou iemand mij ook een fijne stream willen DM'n? Hartelijk dank!
Zou graag willen maar ik ben op het werk tot na middennacht, dus dat wordt even een tabbladje openen.quote:
Jij snapt het echt niet hèquote:
Die met het mooiste beeldquote:Op zondag 3 mei 2015 03:05 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb twee verschillende streams, verschillende uitzendingen, welke is beter?
HBO ppv hoort zonder reclame te zijn, sky sports kan nog wel eens reclame er tussen stoppenquote:Op zondag 3 mei 2015 03:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ene is de live uitzending van sky sports, de andere van HBO ppv.
De HBO ppv stream is beter, lekker amerikaans, heerlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 03:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HBO ppv hoort zonder reclame te zijn, sky sports kan nog wel eens reclame er tussen stoppen
quote:Op zondag 3 mei 2015 03:46 schreef videonatic het volgende:
300 posts voor een linkje valt natuurlijk niet op, post gewoon die link dan
Het gevecht begint circa 11:00PM, iedereen hier in the states zit al klaar. Reken dus 6 uur vooruit, dat betekend dus 05:00 Nederlandse tijd.quote:
We zullen zien!quote:Op zondag 3 mei 2015 04:41 schreef vuurpaard66 het volgende:
thanx choconut ben benieuwd of money may zijn grote mond waar kan maken
Welke link heb jij dan gepakt? Ik krijg alleen een schermpje waar je eerst een hoop ads weg moet klikken en daarna krijg ik full screen niet voor elkaar....quote:Op zondag 3 mei 2015 04:34 schreef vuurpaard66 het volgende:
sportingvideo.tv wel in het duits...hd kwaliteit
quote:Op zondag 3 mei 2015 05:21 schreef hmmmz het volgende:
http://gol.dnevnik.hr/cla(...)gol-hr---383425.html
even met hola land op kroatie zetten
hd
quote:Op zondag 3 mei 2015 05:21 schreef hmmmz het volgende:
hd
Deze manquote:Op zondag 3 mei 2015 05:21 schreef hmmmz het volgende:
hd
gebruik de hola unblocker extensiequote:Op zondag 3 mei 2015 05:36 schreef vuurpaard66 het volgende:
hoe werkt die kroatische site dan mensen...HELP!!!!!
hoe kom ik voorbij die kut survey danquote:Op zondag 3 mei 2015 06:16 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
http://mayweatherpacquiao.nl werkt best goed
manny gaat winnen
Het gaat erom hoe effectief je bent. Floyd sloeg minder vaak maar raakte Manny wel vaker.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:57 schreef vuurpaard66 het volgende:
Manny heeft meer gedaan en had het verdient.
Dat doet hij al jaren, iedereen weet dat en de reden waarom het een dode sport is en de extreme haat richting Mayweather. Veel mensen hadden dit al verwacht maarja... Daar staat hij bekend om.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef vuurpaard66 het volgende:
heb je gelijk in maar je hebt ook met publiek en je eer te maken. mag je best een echt gevecht van maken voor het geld hoef je het niet meer te doen
Manny heeft niets verdient, de eerste zes rondes ging het nog gelijk op maar daarna heeft Manny niks gedaan. Het was ook een Mayweather gevecht (Mayweather bokste zoals normaal, terwijl Manny niet in z'n normale spel kwam), dus gewoon dik verdiend en dat had Manny best mogen toegeven in het post-match fight ipv onzin uit te kramen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:57 schreef vuurpaard66 het volgende:
i told you guys, maar ben niet mee eens. Manny heeft meer gedaan en had het verdient. Floyd zal nu nog meer praatjes hebben....
Nee, jij bent een lichtquote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijd wordt toch alleen wat als iemand toevallig tegen een vuist aanloopt?
volgens mij gaat het erom wie de meeste punten scoord. en dan had het op zn minst gelijk moeten zijn, of zelfs andersom.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Manny heeft niets verdient, de eerste zes rondes ging het nog gelijk op maar daarna heeft Manny niks gedaan. Het was ook een Mayweather gevecht (Mayweather bokste zoals normaal, terwijl Manny niet in z'n normale spel kwam), dus gewoon dik verdiend en dat had Manny best mogen toegeven in het post-match fight ipv onzin uit te kramen.
Ik zou dan maar even de statistieken erbij halen Mayweather heeft veel meer rake klappen uitgedeeld. Manny heeft voornamelijk veel op de handschoenen van Floyd geslagen en daarvoor krijg je geen punten. Iedereen kan Floyd op z'n handschoenen slaan maar hem raken Is een ander verhaal dat weer duidelijk Is geworden. Als je echt denkt dat Pac gewonnen heeft dat heb je geen verstand van hoe boksen werkt.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
volgens mij gaat het erom wie de meeste punten scoord. en dan had het op zn minst gelijk moeten zijn, of zelfs andersom.
het gaat er toch niet om wie zn eigen spelletje het beste speelt..
of ja, in pro boxing kennelijk wel.
ik heb niet gezien dat mayweather meer raak sloeg. ik heb wel gezien dat aleen pacman twee keer echt goed doorkwam, en mayweather ongeveer evenveel raakte maar het nauwelijks effect had.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zou dan maar even de statistieken erbij halen Mayweather heeft veel meer rake klappen uitgedeeld. Manny heeft voornamelijk veel op de handschoenen van Floyd geslagen en daarvoor krijg je geen punten. Iedereen kan Floyd op z'n handschoenen slaan maar hem raken Is een ander verhaal dat weer duidelijk Is geworden. Als je echt denkt dat Pac gewonnen heeft dat heb je geen verstand van hoe boksen werkt.
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb niet gezien dat mayweather meer raak sloeg. ik heb wel gezien dat aleen pacman twee keer echt goed doorkwam, en mayweather ongeveer evenveel raakte maar het nauwelijks effect had.
en ik heb ook gezien dat er maar een de hele wedstrijd aanviel,en zn tegenstander regelmatig in een hoek kreeg. dat is mayweather geen een keer gelukt, andersom.
het commentaar was alles zeggend. van begin tot einde kritiek leveren op pacquiao, omdat ie niet z'n eigen spel kan spelen, en mayweather prijzen omdat ie zo goed verdedigd. alsof het daarom gaat... het gaat om punten scoren, lijkt mij. niet of je goed kan wegdraaien en afweren.
maar goed, misschien begrijp ik het inderdaad niet. geef mij maar 3 rondes k-1, zonder all die bullshit..
hear hear!quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!
K1 is veel meer een krachtsport waar bij boksen het spel en spelintelligentie belangrijker is dan de kracht. In die zin kan je de twee niet met elkaar vergelijken. En daarom is boksen ook veel mooier dan K1 naar mijn mening. Floyd heeft zijn normale spel gespeeld en Manny kwam niet eens in de buurt bij hem. Tegen anderen als Maidana of Judah heeft Floyd veel moeilijkere partijen gebokst. Weet zeker dat hij erna ook dacht "dit ging makkelijker dan gedacht", en dat het Manny zwaar tegen viel.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |