Dat doet hij al jaren, iedereen weet dat en de reden waarom het een dode sport is en de extreme haat richting Mayweather. Veel mensen hadden dit al verwacht maarja... Daar staat hij bekend om.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:10 schreef vuurpaard66 het volgende:
heb je gelijk in maar je hebt ook met publiek en je eer te maken. mag je best een echt gevecht van maken voor het geld hoef je het niet meer te doen
Manny heeft niets verdient, de eerste zes rondes ging het nog gelijk op maar daarna heeft Manny niks gedaan. Het was ook een Mayweather gevecht (Mayweather bokste zoals normaal, terwijl Manny niet in z'n normale spel kwam), dus gewoon dik verdiend en dat had Manny best mogen toegeven in het post-match fight ipv onzin uit te kramen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:57 schreef vuurpaard66 het volgende:
i told you guys, maar ben niet mee eens. Manny heeft meer gedaan en had het verdient. Floyd zal nu nog meer praatjes hebben....
Nee, jij bent een lichtquote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijd wordt toch alleen wat als iemand toevallig tegen een vuist aanloopt?
volgens mij gaat het erom wie de meeste punten scoord. en dan had het op zn minst gelijk moeten zijn, of zelfs andersom.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Manny heeft niets verdient, de eerste zes rondes ging het nog gelijk op maar daarna heeft Manny niks gedaan. Het was ook een Mayweather gevecht (Mayweather bokste zoals normaal, terwijl Manny niet in z'n normale spel kwam), dus gewoon dik verdiend en dat had Manny best mogen toegeven in het post-match fight ipv onzin uit te kramen.
Ik zou dan maar even de statistieken erbij halen Mayweather heeft veel meer rake klappen uitgedeeld. Manny heeft voornamelijk veel op de handschoenen van Floyd geslagen en daarvoor krijg je geen punten. Iedereen kan Floyd op z'n handschoenen slaan maar hem raken Is een ander verhaal dat weer duidelijk Is geworden. Als je echt denkt dat Pac gewonnen heeft dat heb je geen verstand van hoe boksen werkt.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
volgens mij gaat het erom wie de meeste punten scoord. en dan had het op zn minst gelijk moeten zijn, of zelfs andersom.
het gaat er toch niet om wie zn eigen spelletje het beste speelt..
of ja, in pro boxing kennelijk wel.
ik heb niet gezien dat mayweather meer raak sloeg. ik heb wel gezien dat aleen pacman twee keer echt goed doorkwam, en mayweather ongeveer evenveel raakte maar het nauwelijks effect had.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zou dan maar even de statistieken erbij halen Mayweather heeft veel meer rake klappen uitgedeeld. Manny heeft voornamelijk veel op de handschoenen van Floyd geslagen en daarvoor krijg je geen punten. Iedereen kan Floyd op z'n handschoenen slaan maar hem raken Is een ander verhaal dat weer duidelijk Is geworden. Als je echt denkt dat Pac gewonnen heeft dat heb je geen verstand van hoe boksen werkt.
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb niet gezien dat mayweather meer raak sloeg. ik heb wel gezien dat aleen pacman twee keer echt goed doorkwam, en mayweather ongeveer evenveel raakte maar het nauwelijks effect had.
en ik heb ook gezien dat er maar een de hele wedstrijd aanviel,en zn tegenstander regelmatig in een hoek kreeg. dat is mayweather geen een keer gelukt, andersom.
het commentaar was alles zeggend. van begin tot einde kritiek leveren op pacquiao, omdat ie niet z'n eigen spel kan spelen, en mayweather prijzen omdat ie zo goed verdedigd. alsof het daarom gaat... het gaat om punten scoren, lijkt mij. niet of je goed kan wegdraaien en afweren.
maar goed, misschien begrijp ik het inderdaad niet. geef mij maar 3 rondes k-1, zonder all die bullshit..
hear hear!quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!
K1 is veel meer een krachtsport waar bij boksen het spel en spelintelligentie belangrijker is dan de kracht. In die zin kan je de twee niet met elkaar vergelijken. En daarom is boksen ook veel mooier dan K1 naar mijn mening. Floyd heeft zijn normale spel gespeeld en Manny kwam niet eens in de buurt bij hem. Tegen anderen als Maidana of Judah heeft Floyd veel moeilijkere partijen gebokst. Weet zeker dat hij erna ook dacht "dit ging makkelijker dan gedacht", en dat het Manny zwaar tegen viel.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
Ben helemaal met je eens bij K1 of een thaibox wedstrijd wint bij gelijk opgaande wedstrijd echt diegene met meeste aanvallende acties. Floyd ontweek het gevecht en was in mijn ogen de wedstrijd aan het uitzitten lees lopen. Als thaiboxer zoek ik zelf altijd gevecht op een wil fans ook waar voor hun geld geven. Ush!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |