5.00 NLquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef isgeschiedenis het volgende:
Telecast begins at 6:00 PM.
Vasyl Lomachenko vs Gamalier Rodriguez begins at 6:15 PM.
Leo Santa Cruz vs Jose Cayetano begins at 7:10 PM.
Poor Cayetano gets knocked out at 7:25 PM.
They stall until 7:45 PM showing videos, analyzing things, and talking.
The festivities begin for Mayweather vs Pacquiao at 7:45 PM.
The first bell for Mayweather vs Pacquiao is 8:00 PM.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef isgeschiedenis het volgende:
Poor Cayetano gets knocked out at 7:25 PM.
5 uur Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:27 schreef RustCohle het volgende:
Hoi, is er een legale livestream voor de wedstrijd vandaag? Ik zag hier een legale link naar KanalTurk, maar het lijkt mij juist fijn om Engels commentaar te hebben....
Hoe laat is de wedstrijd? Iemand enig idee? Ik las 03.00, daarna 05.00 en nu lees ik 06.00 op NL tijdstip.
Ik heb gehoord dat er helemaal geen legale streams zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef RustCohle het volgende:
is er een legale livestream voor de wedstrijd vandaag? Ik zag hier een legale link naar KanalTurk, maar het lijkt mij juist fijn om Engels commentaar te hebben....
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef cocovink het volgende:
Ik zou ook graag een link ontvangen, het liefst natuurlijk engels commentaar, maar ben met alles blij!
Hoe doe ik dit.quote:
Sowieso Kanalturk toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er helemaal geen legale streams zijn.
Klopt. Kwaliteit is geweldig.quote:
Duurt ff denk ik? Half uurtje aan het kijken nu en loopt lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Klopt. Kwaliteit is geweldig.
Is well laggy hier...Ligt dat aan mij?
Hmm. Dan weet ik het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is hun officiele site.
Ja kan wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duurt ff denk ik? Half uurtje aan het kijken nu en loopt lekker.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:22 schreef RustCohle het volgende:
Dm pls.Dan kan men fok aanklagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die een stream wil. DM mij. Ik zitmobiel dus dan kan ik makkelijker antwoorden
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef isgeschiedenis het volgende:
http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-netherlands-amsterdam
Mijn excuus. 8 is toch 5 uur inderdaad. Mag ik ook een DM?
quote:Het gevecht begint vanavond om 21.00 uur lokale tijd. Dat betekent dat je hier om 06.00 uur op de zondachtochtend klaar moet gaan zitten.
Hmm, Las Vegas is PST toch? Ik las ook ergens 6:00, beetje verwarrend idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ury-hoezo-eigenlijk/
[..]
Houd maar aan 5.00-6.00 NL tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verwarrend is het, want NRC meldde nog 6:00
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ury-hoezo-eigenlijk/
[..]
5 uur dus.quote:
En hoe zit het nu dan? Nu wordt de dm gever aangeklaagd..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan men fok aanklagen.
Iedereen die een stream wil. DM mij. Ik zitmobiel dus dan kan ik makkelijker antwoorden
Welnee. Je mag het gewoon niet openbaar zetten. Sowieso kunnen ze eigenlijk alleen de sites zelf aanklagen (die streamsites dus). Maar ik kan me voorstellen dat Danny gezeik wil voorkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:50 schreef RustCohle het volgende:
[..]
En hoe zit het nu dan? Nu wordt de dm gever aangeklaagd..
Gebruik je nog steeds de zelfde links als dat je vanmiddag stuurde?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:33 schreef Toto69 het volgende:
Nogmaals iedereen die een stream wil Dm mij even, ik zit mobiel dus dan kan ik makkelijker replyen.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:54 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Gebruik je nog steeds de zelfde links als dat je vanmiddag stuurde?
Heb hetzelfde probleem. Zou ik de link ook mogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:57 schreef Mabok het volgende:
Zou iemand mij de link willen sturen via een berichtje? Ik wou het rechtstreeks aan Toto vragen, maar ik kan nog geen berichten sturen. Alvast bedankt!
Ik kijk geregeld voetbal op de site (die toto69 via DM shared) en de kwaliteit is doorgaans matig. Dit kan echter wel verschillen. Ik denk niet dat het met boksen prettig kijken is, aangezien de stoten altijd snel gaan. HD vind ik bij boksen eigenlijk wel een must.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:26 schreef isgeschiedenis het volgende:
Voor de mensen die vaker via streams kijken, is het een beetje te doen? Of is het verstandiger om later gewoon te downloaden?
Om teleurstellingen te voorkomen Zou ik dit niet aanhouden als ik jou wasquote:
Vertel?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:07 schreef eight het volgende:
[..]
Om teleurstellingen te voorkomen Zou ik dit niet aanhouden als ik jou was
Prima ga jij lekker om 6 uur kijken.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:14 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Vertel?
Ik ga nu naar bed en zet m'n wekker graag om de juiste tijd. Op basis van de aftellende wedstrijdklok zou ik zeggen 06:00 starttijd.
Wat een kutreactie, ik wil gewoon weten hoe laat het dan wel begint en hoe je dat zeker weet zodat ik niet om de verkeerde tijd eraf ga.quote:
Ja eerdere wedstrijden misschien maar main event altijd tussen 5/6quote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Nimma024 het volgende:
http://www.hbo.com/boxing/fights#/ zegt 9 PM ET.
http://time.is/ET zegt dat ET nu 6:35 PM is.
Dus het start volgens die logica om 03:00 uur Nederlandse tijd.
Ik bleef dat niet volhouden, ik zei enkel het te vermoeden en vroeg of het wel correct was. Eerdere reacties over het onderwerp had ik niet eens gezien. Wat een zurigheid, zal wel weer door internet komen dat mensen niet normaal kunnen communiceren.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Beach het volgende:
Als iedereen 5 uur zegt en jij blijft volhouden dat het 6 uur is kan je zulke reacties verwachten.
Kroegquote:Op zondag 3 mei 2015 01:32 schreef Choconut het volgende:
DM please, ik ben heel benieuwd naar de fight.Ik leeft nu tijdelijk in Amerika en iedereen is helemaal gek van dit gevecht. Maar ik vind 100 dollar toch een beetje teveel voor een wedstrijd.
Thanks
Het is toch echt 6 uur cetquote:Op zondag 3 mei 2015 00:35 schreef Beach het volgende:
Als iedereen 5 uur zegt en jij blijft volhouden dat het 6 uur is kan je zulke reacties verwachten.
staat toch boven je, blindequote:Op zondag 3 mei 2015 02:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou iemand mij ook een fijne stream willen DM'n? Hartelijk dank!
Zou graag willen maar ik ben op het werk tot na middennacht, dus dat wordt even een tabbladje openen.quote:
Jij snapt het echt niet hèquote:
Die met het mooiste beeldquote:Op zondag 3 mei 2015 03:05 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb twee verschillende streams, verschillende uitzendingen, welke is beter?
HBO ppv hoort zonder reclame te zijn, sky sports kan nog wel eens reclame er tussen stoppenquote:Op zondag 3 mei 2015 03:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ene is de live uitzending van sky sports, de andere van HBO ppv.
De HBO ppv stream is beter, lekker amerikaans, heerlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 03:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HBO ppv hoort zonder reclame te zijn, sky sports kan nog wel eens reclame er tussen stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |