DM me maarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:20 schreef KanNiksVerzinnen het volgende:
Oké top dan ga ik lekker gebruik maken van die stream
6 uur zondagochtend toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:53 schreef Sjemmert het volgende:
jammer dat het om 4 uur in de nacht is download morgen wel een torrent
Wat doe je hier dan?quote:
Yups. Zie je ook aan de interesse voor dit gevechtquote:
Je hoeft je niet te registreren voor die site als het goed is. Voetbalstreams etc. kan je ook gewoon aanklikken. Nu nog niet, want het is nog niet begonnen. Maar nooit registrerenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:26 schreef schedelpax het volgende:
toto ik heb geregistreerd maar er blijft een vage registratie pop-up komen
Nu.nl beweert 3.00 uurquote:
quote:
Jullie account is nieuw, en jullie kunnen mijn dm's dus niet lezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef jurgenkraats het volgende:
Speciaal account aangemaakt. Zou ik ook de link van iemand mogen?
Ik kom ook overal andere tijden tegen. Op nu.nl staat:'Maar wanneer in de nacht van zaterdag op zondag om 3 uur Nederlandse tijd de bel voor het eerst klinkt'quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er is ook nog allerlei andere shit vooraf. Ik las ergens 5.00, maar goed, check het nog even
Even in de gaten houden dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kom ook overal andere tijden tegen. Op nu.nl staat:'Maar wanneer in de nacht van zaterdag op zondag om 3 uur Nederlandse tijd de bel voor het eerst klinkt'
met een nieuw account kun je geen enkel berichtje ontvangenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:37 schreef Swoothz het volgende:
niemand die dus even een linkje kan sturen via een bericht ipv een DM? wil niet opdringerig doen, maar het zou fijn zijn om dit zo vroeg mogelijk geregeld te hebben
das vervelend.... kan ik wel berichten versturen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
met een nieuw account kun je geen enkel berichtje ontvangen
Nope.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:40 schreef Swoothz het volgende:
[..]
das vervelend.... kan ik wel berichten versturen?
Nee, 7 dagen lid.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef flootar het volgende:
dus even spammen voor ik een dm kan lezen?
Zou goed kunnen, maar ik weet niet of dan de openingszooi pas begint of de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Het begint toch om 18:00 in Laa Vegas?
Dan is het hier 3 uur hoor
Zou je mij je link willen sturen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor jou helaas 't zelfde, je account is te nieuw
Het is ook best kut dat deze restricties pas na 1 week verlopen.quote:
Kan heel goed kloppen!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
de uitzending begint om 3 uur de wedstrijd om 6
Zin dat vrije kanalen of achter decoder?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen met satelliet tv. Ik ga hem mooi in HD kijken
Oh laat maar dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
Idd. 5.00 uur was ik sowieso niet van plan maar nu blijf ik op. Hopelijk is de stream niet al te brak.quote:
Kut. Weet je dat zeker of is het vermoeden ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef Treurwilg het volgende:
het klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:00 schreef eight het volgende:
[..]
Kut. Weet je dat zeker of is het vermoeden ?
De rode zijn open kanalen en de blauwe gecodeerde (maar dat is voor mij geen probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zin dat vrije kanalen of achter decoder?
Tussen 4 en 5 uur UK tijd dus, dat is tussen 5 en 6 in NL.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:04 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ring walks are scheduled for 4am, but if the undercard fights take longer than scheduled the main event will end up starting at nearer 5am.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3Z0eXyQrI
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dus +1 uur in Nederland, dus als ik goed begrijp is er geen vaste tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |