Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
valt erg mee, geen HGT gehalte.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...
Ook niet mijn quotequote:
Was een rommeltje.quote:
Ahquote:
Beetje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:14 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die hier een beetje een pedo gevoel bij krijg? *ril*
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef roos85 het volgende:
Hierna nog 1 act toch?
Mijn concentratie is weer op aan het raken
Ging over de idiote print.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?
Met een paar weken en die kerel als partner, moet lukken..quote:
2 uur talentenjacht is altijd teveelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:17 schreef roos85 het volgende:
Vorige week was ik bij de laatste twee acts ook er redelijk klaar mee.
Neeeeeequote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh die trompet nog. Zal die piano wel eruit gaan
Ik ook..quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:24 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van kyteman heeft gehoord?
Dan durf ik te zeggen dat dit niet beter isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als jelle op 5 zat
Nee maar je hebt gelijk
Sowieso doorquote:
Ik volg nogal wat turn-sites en zo... dus zal zo wel komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
Iemamd een filmpje van Jelle?
En ik vond piano leuker dan dit getoeter.
Geef maar een gil of een d/p mmtje als je wiltquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik volg nogal wat turn-sites en zo... dus zal zo wel komen.
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geef maar een gil of een d/p mmtje als je wilt
http://rtlxl.nl/#!/superk(...)6a-811f-570f05d29aacquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geef maar een gil of een d/p mmtje als je wilt
9 van de 10 denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:45 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel van die kids zouden gepusht worden door hun ouders
Als 1e, wel lastig jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:50 schreef roos85 het volgende:
Nou wat verrassend dat ze de eerste plaats hebben gehaald..
Dat zeker... hoge gunfactorquote:
Het went nooit. Net een muisje of jong meisje.quote:
Niet om aan te horenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het went nooit. Net een muisje of jong meisje.
Want origineel is slechter, waar hij op mee zou spelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef roos94 het volgende:
Vind ik niet eerlijk eigenlijk dat hij charly luske krijgt
Want?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:25 schreef Burner82 het volgende:
Duidelijk te zien dat er geen mannelijke turner meedeed deze aflevering....
Datquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja snap niet dat het publiek zoveel punten gaf
Dacht 11quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een klein jongetje, ben wel benieuwd naar zijn leeftijd.
Drukke muziek en dans, kijkt in zijn algemeen wel lekker weg.quote:
Als hem iets niet aanstaat ja. Jammerquote:
Dat.quote:
Ik irriteer me normaal enorm, maar met kinderen (en bv bij Obese) is ze wel erg lief.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
Grappig hoe vaak Wendy "ach meis" zegt, zegt mijn oma ook altijd...
Ze wil niet herkend worden op straat ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:56 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zat moeder er niet bij? was niet te verstaan...
Chinese moeders uit China zijn volgens mij echt vreselijk streng in de opvoeding.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een bitch die moederwat heeft ze zelf gepresteerd
Mooi, blijft ze weg.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze wil niet herkend worden op straat ofzo
Ja, maar voor zo een moeder is het nooit genoegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alleen zei wendy, zal toch wel gebeuren na dit filmpje
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Chinese moeders uit China zijn volgens mij echt vreselijk streng in de opvoeding.
Zo zijn tijger moedersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo een moeder is het nooit genoeg
Ja, of een jongen, of een meisje dat extreem goed is in iets.... Beetje kut voor 99.9% van de ouders met een meisje...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.
Huuuu.
Russische moeders volgens mij ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.
Huuuu.
Russen zijn gewoon gestoord...quote:
Die drillen maar hebben niet die gestoorde kijk op veel dingen zoals die spleetogen met hun voorliefde voor jongens, en de ouders als heilige zien. Vreselijk gewoonquote:
Mooiere kindjes ook, het oog wil ook wat, en als ze niet zo mooi zijn moeten ze in in ieder geval wel iets schattigs hebben/quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze een meer zwaar nummer had gespeeld, had ze meer punten gekregen.
Kijk maar naar dat meisje dat straks gaat zingen. Gevoelige liedjes scoren meer.
Hoezo? Dat is heel iets anders. Alsof je als breakdancer van modern moet houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:09 schreef Burner82 het volgende:
Ben slim, en leer dat ventje nog modern of zo aan... Als hij zo een talent is...
Nee, maar blijkbaar is hij heel getalenteerd... Waarom dan alleen Breakdance... na 10 keer op je hoofd en 3 rondjes gedraaid te hebben, kan ook wat andersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is heel iets anders. Alsof je als breakdancer van modern moet houden.
Getalenteerd in dit. Dan ben je niet meteen goed in iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar is hij heel getalenteerd... Waarom dan alleen Breakdance... na 10 keer op je hoofd en 3 rondjes gedraaid te hebben, kan ook wat anders
Proberen kan toch? Hij hoeft niet meteen naar Tissuebelle...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Getalenteerd in dit. Dan ben je niet meteen goed in iets anders.
ze kijken vast steeds nog in een scherm naar de top 5 om mooi te vergelijken.quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ze kijken vast steeds nog in een scherm naar de top 5 om mooi te vergelijken.
Dit nummer hoeft voor mij ook niet nee.quote:
Ja.quote:
Misschien gaat ze dalijk ook op de grond liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
Ze is mooier dan die gekke Amira van Holland's Got Talent
Echt hequote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wel weer erg stereotype bevestigend qua namen en ouders ook.
Sterre doet klassiek.
Jayden breakdancen
Hej GMTA-man van me!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:42 schreef Burner82 het volgende:
Je zoon Zilver noemen... is dat niet kindermishandeling?
Hoop training wellicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Die jongens zijn 13 en 14... qua lichaamsbouw zou ik ze toch echt wel ouder schatten...
Ja, dat sowieso. Veel krachttraining ook. Maar ook de lengte hebben ze wel mee. Dus dan zijn ze al wat langer en breed voor hun leeftijd.quote:
Zijn lekkere mannetjes later, leuk voor de dames!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Die jongens zijn 13 en 14... qua lichaamsbouw zou ik ze toch echt wel ouder schatten...
Of herenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zijn lekkere mannetjes later, leuk voor de dames!
Ernstig.... lijkt me nogal over het paard getild...quote:
Niet iedereen is Jeffrey Wammes, ook een lekker ding trouwens maar jammer genoeg niet geinteresseerd in vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of herenIk twijfel vrij snel bij turners
Haha, das waar. 1 van de weinig openlijke homo's. Tom daley heb je dan nog verder... Maar die is al bezet... Maar Epke Zonderland, Bart Deurlo.. Wereldtop turners en toch heteroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet iedereen is Jeffrey Wammes, ook een lekker ding trouwens maar jammer genoeg niet geinteresseerd in vrouwelijk schoon
Zijn het zigeuners of kampers?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Huh, de band ziet er uit als een country-band...
Accordeon: zigeunersquote:
Ging er vol doorheen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Ze viel wel raar, dat ze zo een last van de enkel had.. daar viel ze niet op... Maar misschien er doorheen gezakt of zo.
Ja, de ergste manier, als je niks hebt kunnen laten zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ging er vol doorheen.
Lullig als je zo naar huis moet..
Precies, vond het een stom kind maar dit hoeft nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, de ergste manier, als je niks hebt kunnen laten zien eigenlijk.
Zit er net aan te denken, af misschien gaan ze zo weer zeuren..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
zijn ze nu wat makkelijker met hoge punten geven dan bij voorgaande afleveringen
Circus in het dorp was altijd hilarisch... van die clowns die niet kunnen jongleren en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit er net aan te denken, af misschien gaan ze zo weer zeuren..
Ohgod.. hekel aan het circus hiero.
Hebben op hun kop gekregen, het zijn natuurlijk kinderenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit er net aan te denken, af misschien gaan ze zo weer zeuren..
Ohgod.. hekel aan het circus hiero.
Ben er bang voor jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hebben op hun kop gekregen, het zijn natuurlijk kinderen
Maar wel kids op het hoogste niveau... Dus dat is een slecht argument.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hebben op hun kop gekregen, het zijn natuurlijk kinderen
Ik heb altijd al een pleurishekel aan clowns en poppen gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja.
En nee, stiekem de film IT kijken als kleine houdjemond icm circus is traumatisch
Ben nu een van de grootste Stephen King fans dus het is aardig bijgetrokken, maar poppen en clowns inderdaad..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een pleurishekel aan clowns en poppen gehad
Hup, gas erop... hebben niet hele dag de tijdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:28 schreef roos94 het volgende:
Hij was nog bezig en opeens stond wendy naast hem
-spoelt ff terug-quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:28 schreef roos94 het volgende:
was kort door de bocht jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:28 schreef roos94 het volgende:
Je typte het nog niet en ik zat indd aaaaaawhquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:30 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee... hoog schattigheids-niveau vrees ik
Oh my, ook vroeg aan de slag dan denk ik?quote:
Ik ben blij als ik rond 8 uur 's avonds eetquote:
Ja maar zo leuk, adoehquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:41 schreef Burner82 het volgende:
Schattigheid telt nietGelukkig trekt de jury het beetje recht...
neequote:
Maar ze heeft geen tijd voor vriendinnen door het schaatsen natuurlijkquote:
Denk je dat dat kostquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen tijd voor vriendinnen door het schaatsen natuurlijk
Vrienden of paarden... hmmm... Geen idee hoe ik dat moet waarderen in geldquote:
De paardjes, goede vrienden zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vrienden of paarden... hmmm... Geen idee hoe ik dat moet waarderen in geld
Maar voor vriendinnen heeft ze geen tijd door het schaatsen... zegt ze terwijl ze een paard zit te borstelenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De paardjes, goede vrienden zijn onbetaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |