Ze wil niet herkend worden op straat ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:56 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zat moeder er niet bij? was niet te verstaan...
Chinese moeders uit China zijn volgens mij echt vreselijk streng in de opvoeding.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een bitch die moederwat heeft ze zelf gepresteerd
Mooi, blijft ze weg.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze wil niet herkend worden op straat ofzo
Ja, maar voor zo een moeder is het nooit genoegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alleen zei wendy, zal toch wel gebeuren na dit filmpje
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Chinese moeders uit China zijn volgens mij echt vreselijk streng in de opvoeding.
Zo zijn tijger moedersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo een moeder is het nooit genoeg
Ja, of een jongen, of een meisje dat extreem goed is in iets.... Beetje kut voor 99.9% van de ouders met een meisje...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.
Huuuu.
Russische moeders volgens mij ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een meisje begint daar ook al met een achterstand.
Huuuu.
Russen zijn gewoon gestoord...quote:
Die drillen maar hebben niet die gestoorde kijk op veel dingen zoals die spleetogen met hun voorliefde voor jongens, en de ouders als heilige zien. Vreselijk gewoonquote:
Mooiere kindjes ook, het oog wil ook wat, en als ze niet zo mooi zijn moeten ze in in ieder geval wel iets schattigs hebben/quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze een meer zwaar nummer had gespeeld, had ze meer punten gekregen.
Kijk maar naar dat meisje dat straks gaat zingen. Gevoelige liedjes scoren meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |