Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
valt erg mee, geen HGT gehalte.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...
Ook niet mijn quotequote:
Was een rommeltje.quote:
Ahquote:
Beetje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:14 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die hier een beetje een pedo gevoel bij krijg? *ril*
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef roos85 het volgende:
Hierna nog 1 act toch?
Mijn concentratie is weer op aan het raken
Ging over de idiote print.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?
Met een paar weken en die kerel als partner, moet lukken..quote:
2 uur talentenjacht is altijd teveelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:17 schreef roos85 het volgende:
Vorige week was ik bij de laatste twee acts ook er redelijk klaar mee.
Neeeeeequote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh die trompet nog. Zal die piano wel eruit gaan
Ik ook..quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:24 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van kyteman heeft gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |