Hoop training wellicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Die jongens zijn 13 en 14... qua lichaamsbouw zou ik ze toch echt wel ouder schatten...
Ja, dat sowieso. Veel krachttraining ook. Maar ook de lengte hebben ze wel mee. Dus dan zijn ze al wat langer en breed voor hun leeftijd.quote:
Zijn lekkere mannetjes later, leuk voor de dames!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Die jongens zijn 13 en 14... qua lichaamsbouw zou ik ze toch echt wel ouder schatten...
Of herenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zijn lekkere mannetjes later, leuk voor de dames!
Ernstig.... lijkt me nogal over het paard getild...quote:
Niet iedereen is Jeffrey Wammes, ook een lekker ding trouwens maar jammer genoeg niet geinteresseerd in vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of herenIk twijfel vrij snel bij turners
Haha, das waar. 1 van de weinig openlijke homo's. Tom daley heb je dan nog verder... Maar die is al bezet... Maar Epke Zonderland, Bart Deurlo.. Wereldtop turners en toch heteroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet iedereen is Jeffrey Wammes, ook een lekker ding trouwens maar jammer genoeg niet geinteresseerd in vrouwelijk schoon
Zijn het zigeuners of kampers?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Huh, de band ziet er uit als een country-band...
Accordeon: zigeunersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |