PSV hoeft Poulsen niet, United stap achter Memphis
PSV heeft geen interesse in Simon Poulsen. Dit zegt technisch manager Marcel Brands tegen FOX Sports.
Poulsen is in het bezit van een aflopende contract bij AZ en kan deze week nog bijtekenen in Alkmaar als hij dat wil. Het gerucht gaat echter dat de 30-jarige Deen met opzet afwacht, omdat PSV en Ajax geïnteresseerd zouden zijn. Door de belangstelling van de landskampioen kan echter een streep.
‘’Of wij Poulsen willen? Nee, dat is niet zo’’, reageert Brands. ‘’Wij hebben Jetro Willems als eerste linksback. Ik vind Simon wel een goede speler, want ik heb hem zelf naar AZ gehaald. Maar het is niet zo dat PSV elke goede speler wel even kan en gaat halen. We hebben een schaduwlijst voor als er een speler weggaat. Daar staat Simon in ieder geval niet op.’’
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Willems blijft. Die sputtert nu al dat hij misschien wel open staat voor het buitenland, als er straks één of andere subtopper uit Engeland voorbij komt met een leuk bod en hij ziet hoeveel Swagg hij kan kopen voor 4 miljoen per jaar, dan heeft hij zijn Armani's zo in zijn Gucci zitten hoor.
Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
Waarom ik het hier over heb? Omdat het een makkelijke stap is naar de afkorting PSV waar straks de P van word afgezogen, en onze club nondeju met 1 balzak rond moet lopen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
Waarom ik het hier over heb? Omdat het een makkelijke stap is naar de afkorting PSV waar straks de P van word afgezogen, en onze club nondeju met 1 balzak rond moet lopen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal man. Lekker kort ook
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
SPOILER
Wel knap hoe veel lopende contracten verlengd worden. Je ziet toch vaak tekenen voor 5 jaar en na drie jaar moeten ze weg omdat het jaar erop de verkoopwaarde daalt en ze niet bij willen tekenen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Waaorm je beperken tot de eredivisie? Tevens ik ben geen scout dus dat werk laat ik aan de scouts over.
Tsjah, het is geen FM waar je in sterretjes de potentie van je aankopen kunt zien hé Vooralsnog vind ik het gewoon prima staan. Op wat momentjes na (die elk team heeft) is het gewoon vrij stabiel.
Tsjah, het is geen FM waar je in sterretjes de potentie van je aankopen kunt zien hé Vooralsnog vind ik het gewoon prima staan. Op wat momentjes na (die elk team heeft) is het gewoon vrij stabiel.
Bruma voldoet imo momenteel meer dan Rekik zelfs. Ze lijken ook niet echt complementair aan elkaar. Bruma met Isimat staat ook al een stuk beter bijvoorbeeld
Ben benieuwd of ze nog met een nieuwe verrassing komen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bruma voldoet imo momenteel meer dan Rekik zelfs. Ze lijken ook niet echt complementair aan elkaar. Bruma met Isimat staat ook al een stuk beter bijvoorbeeld
Ben benieuwd of ze nog met een nieuwe verrassing komen
Die jonge Mexicaan schijnt wel een aardige speler te zijn, geen idee verder hoor
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
Hopelijk Zivkovich erbij en je hebt weer een topselectie
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Op zaterdag 2 mei 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende: Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
psv.to shit hoef je hier niet te posten, en al helemaal niet af te doen met geruchten
psv.to shit hoef je hier niet te posten, en al helemaal niet af te doen met geruchten
Psv.to? wat lul jij nou weer? Mexicaans blad Cancha meldt dat. Die zitten doorgaans heel scherp met mexicaanse transfers, hadden bijvoorbeeld ook de transfer van corona naar Twente en onze grote vriend Guardado naar psv als eerste.
Op zaterdag 2 mei 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende: Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
ineens duiken er allemaal Mexicaanse geruchten op.
Het is zo hard aangekomen dat ze niet kan reageren.
dadelijk zoekt ze je hier op
Guardado zorgt voor een goeie Mexicaanse naam in Eindhoven.
Salcido zal daar toch al wel voor gezorgd hebben
Vooral zijn 10 omhalen in de wedstrijd tegen Arsenal zijn me altijd bijgebleven. 9 ervan waren mis.
Niet zo moeilijk, moet je die kop zien. Zelfde haar stylist als Wilders? Mijn god zeg, een echte PSV fan heeft toch iets meer stijl denk ik zo. Kijk maar naar mijn haarstyle.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks diggen het.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Uhm... en wanneer wordt deze gedragen dan? Alleen de laatste 2 wedstrijden van het seizoen?
quote:
PSV neemt in de laatste twee wedstrijden van het seizoen in stijl afscheid van kledingsponsor Nike. De landskampioen speelt dan in een speciaal tenue, het ‘PSV/Nike Farewell tenue’. Van Ronaldo tot Wijnaldum; wereldsterren als Nilis, Van Nistelrooy, Robben, Van Bommel en Cocu droegen met trots het PSV/Nike shirt. Zo doen we dat ook met de kleur van ons shirt. We begonnen en eindigen in eigenzinnig paars. Symbool voor twee decennia voetbalgeschiedenis van PSV.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ongetwijfeld al gemeld, maar ik vraag me en af of dit opportuun is.
quote:
Ajax heeft zich wederom de woede van PSV op de hals gehaald. De club uit Amsterdam hoopt na Riechedly Bazoer namelijk wederom een groot talent weg te kapen uit de jeugdopleiding van de Eindhovenaren, weet SoccerNews.nl. Het gaat om Armando Obispo.
De pas net zestienjarige Obispo geldt als één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van PSV. De centrale verdediger is voor zijn leeftijd fysiek al enorm sterk en wordt in Eindhoven gezien als een speler die binnen een paar jaar het eerste elftal kan halen. Er ligt dan ook een driejarig contract klaar voor de mandekker bij PSV.
Ajax hoopt daar een stokje voor te steken en heeft inmiddels contact opgenomen met het kamp-Obispo. De nummer twee van de Eredivisie betaalt over het algemeen veel hogere salarissen aan jeugdspelers dan PSV en hoopt Obispo daarmee warm te maken voor een transfer. Obispo lijkt gevoelig te zijn voor de avances uit Amsterdam.
PSV heeft de hoop op een langer verblijf van Obispo echter nog niet opgegeven, al houdt de club al wel voorzichtig rekening met een vertrek van de tiener. Er bestaat namelijk ook concrete belangstelling vanuit Engeland voor de jongeling.
Moet PSV de salarissen maar gelijk stellen aan dat van Ajax. Je kunt het die jongen moeilijk kwalijk nemen om te verkassen naar een andere club omdat ze meer geld geven. Zeker als je er sportief gezien niet op achteruit gaat.
Moet PSV de salarissen maar gelijk stellen aan dat van Ajax. Je kunt het die jongen moeilijk kwalijk nemen om te verkassen naar een andere club omdat ze meer geld geven. Zeker als je er sportief gezien niet op achteruit gaat.
Klopt. Staan er blijkbaar nog een paar op de nominatie.
Klopt. Is ook al een tijdje aan de gang. Naar het schijnt wil het Obispo-kamp (lees: papa de zaakwaarnemer)een andere route volgen dan dat PSV voor ogen heeft. (lees: in de A spelen etc). Het is niet echt een geldkwestie dit keer dacht ik, maar PSV biedt alle medewerking maar papa wil de touwtjes in handen hebben. Ajax is wel wat gewend in de kinderhandel dus die weet wel hoe ze hen naar de mond moeten praten.
Saillant detail: papa Obispo heeft Bazoer 'gescout'
Klopt. Is ook al een tijdje aan de gang. Naar het schijnt wil het Obispo-kamp (lees: papa de zaakwaarnemer)een andere route volgen dan dat PSV voor ogen heeft. (lees: in de A spelen etc). Het is niet echt een geldkwestie dit keer dacht ik, maar PSV biedt alle medewerking maar papa wil de touwtjes in handen hebben. Ajax is wel wat gewend in de kinderhandel dus die weet wel hoe ze hen naar de mond moeten praten.
Saillant detail: papa Obispo heeft Bazoer 'gescout'
Vervelend. Helaas is het trackrecord bij PSV voor wat betreft doorgroei van talenten niet van dusdanig allooi dat blijkbaar het voor de megatalenten interessant genoeg is om te blijven.
De vader van Obispo heeft Bazoer gescout bij Elinkwijk?
quote:
Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Buitendam het volgende: Daarbij staat Bazoer nu gewoon als voorbeeld. Naar Ajax verkassen betekent speeltijd.
Hendrix heeft er voor gekozen om te blijven en niet naar Ajax te gaan. Die was het begin van het jaar goed bezig. Die moet aankomend jaar ook stappen gaan maken. Depay laat ook zien dat je een enorme klapper kunt maken als je gewoon bij PSV blijft. Bazoer is een enorm talent. Die had bij PSV ook gespeeld.
Hendrix heeft er voor gekozen om te blijven en niet naar Ajax te gaan. Die was het begin van het jaar goed bezig. Die moet aankomend jaar ook stappen gaan maken. Depay laat ook zien dat je een enorme klapper kunt maken als je gewoon bij PSV blijft. Bazoer is een enorm talent. Die had bij PSV ook gespeeld.
Op het moment dat Bazoer kon doorstromen naar het eerste elftal koos PSV ervoor om Ruiz te huren. Bevestiging van die huur was Bazoer met Ajax binnen een dag of twee rond.
Op het moment dat Bazoer kon doorstromen naar het eerste elftal koos PSV ervoor om Ruiz te huren. Bevestiging van die huur was Bazoer met Ajax binnen een dag of twee rond.
Ik denk niet dat dat ook maar iets met elkaar te maken had. Totaal verschillende posities. Op dat moment was Bazoer nog maar 16 en had ik niet het gevoel dat hij voor zijn debuut stond. Nee. Lulkoek lijkt me.
Nee onzin inderdaad. Misschien zullen ze dat gebruiken als argumenten maar Bazoer heeft puur voor het geld gekozen. Die had zijn minuten bij PSV ondertussen ook al gemaakt hoor. DIe gasten hebben allemaal alleen het geduld van een pinda.
Vervelend. Helaas is het trackrecord bij PSV voor wat betreft doorgroei van talenten niet van dusdanig allooi dat blijkbaar het voor de megatalenten interessant genoeg is om te blijven.
De vader van Obispo heeft Bazoer gescout bij Elinkwijk?
[..]
Jep. Er zat nog een verhaal aan vast maar die blijf ik je even schuldig.
Die doorgroei vind ik ook wel overdreven. Het talent moet er ook zijn natuurlijk. Dat Ajax momenteel alles erin knalt moeten ze zelf weten, maar je ziet dat het ze niet vooruit helpt. Daarnaast moet de jeugd daar toch ook wel zijn bedenkingen hebben bij half Scandinavië dat daar rondloopt..
PSV heeft gewoon een gezonde wisselwerking. Houd als speler gewoon vertrouwen in het beleid dat door PSV gevoerd wordt, en dan krijg je gewoon je kansen. Maar tegenwoordig eisen de knulletjes al dat ze op hun 17e een basisplaats willen anders vertrekken ze wel even naar een club waar ze hun pensioen veilig stellen, zo ver dat niet al gebeurd is.
Ik vind het helemaal niks.
Ik denk niet dat dat ook maar iets met elkaar te maken had. Totaal verschillende posities. Op dat moment was Bazoer nog maar 16 en had ik niet het gevoel dat hij voor zijn debuut stond. Nee. Lulkoek lijkt me.
Het is een kwestie van openlijk flirten. Zoals PSV dat deed bij Ruiz deed Ajax dat bij Bazoer. En Bazoer wist heel goed dat hij bij Ajax kansen zou krijgen.
Nee onzin inderdaad. Misschien zullen ze dat gebruiken als argumenten maar Bazoer heeft puur voor het geld gekozen. Die had zijn minuten bij PSV ondertussen ook al gemaakt hoor. DIe gasten hebben allemaal alleen het geduld van een pinda.
Nee, Ajax biedt gewoon meer salaris. Of je nou bij PSV of Ajax speelt maakt niet uit, beide topclubs. Je krijgt alleen bij Ajax meer betaald. Daarbij is Bazoer van vastere waarde voor Ajax dan bijvoorbeeld Hendrix voor PSV. En hij is een jaar jonger.
PSV haalt veel vaker jongens terug, Ajax doet dat voor mijn gevoel nauwelijks tot niet. Dat speelt natuurlijk heel erg mee voor jongens in die leeftijdsklasse.
Nee, Ajax biedt gewoon meer salaris. Of je nou bij PSV of Ajax speelt maakt niet uit, beide topclubs. Je krijgt alleen bij Ajax meer betaald. Daarbij is Bazoer van vastere waarde voor Ajax dan bijvoorbeeld Hendrix voor PSV. En hij is een jaar jonger.
PSV haalt veel vaker jongens terug, Ajax doet dat voor mijn gevoel nauwelijks tot niet. Dat speelt natuurlijk heel erg mee voor jongens in die leeftijdsklasse.
Dat zegt meer iets over Ajax dan over PSV momenteel. Dat zo'n speler al meteen de kar moet trekken is natuurlijk absurd.
Dat zegt meer iets over Ajax dan over PSV momenteel. Dat zo'n speler al meteen de kar moet trekken is natuurlijk absurd.
Hij hoeft de kar niet te trekken? Die jongen speelt echt heel erg goed bij Ajax en heeft terecht verschillende keren gewoon in de basis gestaan. Nu verlengd tot 2020 en iedereen heeft wel zo'n flauw vermoeden waar dit naartoe gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen. En dat ontwikkelen doe je in de basis van het eerste elftal als je goed genoeg bent.
Hij hoeft de kar niet te trekken? Die jongen speelt echt heel erg goed bij Ajax en heeft terecht verschillende keren gewoon in de basis gestaan. Nu verlengd tot 2020 en iedereen heeft wel zo'n flauw vermoeden waar dit naartoe gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen. En dat ontwikkelen doe je in de basis van het eerste elftal als je goed genoeg bent.
Jij vindt het niet gek dat een 18-jarig kereltje, in een paar maanden tijd meteen het elftal op sleeptouw moet nemen? Dat hij zich ontwikkelt en blabla ja dat kon ik je 5 jaar geleden ook wel voorspellen. Maar dat was mijn punt niet helemaal.
Jij vindt het niet gek dat een 18-jarig kereltje, in een paar maanden tijd meteen het elftal op sleeptouw moet nemen? Dat hij zich ontwikkelt en blabla ja dat kon ik je 5 jaar geleden ook wel voorspellen. Maar dat was mijn punt niet helemaal.
Hoezo op sleeptouw nemen? Hij is niet de aanvoerder o.i.d? De Boer pleurt hem gewoon 15 keer in het eerste elftal, dit seizoen en hij speelt ontzettend goed. Wat is daar op aan te merken?
Ja die Slegers slaat de laatste tijd de plank wel vaak mis zeg. Wat is daar aan de hand dan?
Zijn bron is weg. Alberto is ooit als groot vanuit Sparta binnengekomen. Het was natuurlijk vreemd dat ze die niet zouden gaan verlengen en zou getuigen van een enorm slechte ontwikkeling van hem als voetballer.
Zijn bron is weg. Alberto is ooit als groot vanuit Sparta binnengekomen. Het was natuurlijk vreemd dat ze die niet zouden gaan verlengen en zou getuigen van een enorm slechte ontwikkeling van hem als voetballer.
Hendrix heeft net zoveel wedstrijden gespeeld als Bazoer natuurlijk. Vorig seizoen ook al. Hij heeft een blessure gehad en gezien zijn operatie nu, heeft hij daar al een poosje last van. Dat Ajax beter betaald aan jeugdspelers klopt inderdaad. Ik denk ook niet dat het die jongens ook maar iets uitmaakt waar ze spelen. Als ze maar spelen en goed betaald krijgen.
Hoezo op sleeptouw nemen? Hij is niet de aanvoerder o.i.d? De Boer pleurt hem gewoon 15 keer in het eerste elftal, dit seizoen en hij speelt ontzettend goed. Wat is daar op aan te merken?
Het was geen kritiek op Bazoer, maar op Ajax. Dat zo'n kereltje dan de kar trekt, want dat doet hij gewoon, vind ik bizar.-buiten dat het gewoon een heel goede speler is ja-. En het elftal van Ajax vind ik dubbel zo bizar.
Je hebt mijn punt nogal uit z'n context gehaald. Ik raak zelf helemaal in de war nu
Ach, hij blijft toch niet tot 2020. Als hij op zijn 16e al voor het geld kiest dan zal hij wel zo snel mogelijk naar Engeland willen. Zou me niks verbazen als hij na volgend seizoen al vertrekt naar een grotere club of ineens gaat zeiken om meer geld na een paar transfergeruchten.
Overigens terecht, uiteindelijk heb je maar 16 jaar om je geld te verdienen en het kan ook zo over zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Het was geen kritiek op Bazoer, maar op Ajax. Dat zo'n kereltje dan de kar trekt, want dat doet hij gewoon, vind ik bizar.-buiten dat het gewoon een heel goede speler is ja-. En het elftal van Ajax vind ik dubbel zo bizar.
Je hebt mijn punt nogal uit z'n context gehaald. Ik raak zelf helemaal in de war nu
Ik begrijp je punt niet dat hij de kar zou moeten trekken? Dat is veel meer weggelegd aan bijvoorbeeld Klaassen. Bazoer is gewoon een (basis)speler die veel mensen verrast met het gemak waarmee hij het niveau aankan.
Ach, hij blijft toch niet tot 2020. Als hij op zijn 16e al voor het geld kiest dan zal hij wel zo snel mogelijk naar Engeland willen. Zou me niks verbazen als hij na volgend seizoen al vertrekt naar een grotere club of ineens gaat zeiken om meer geld na een paar transfergeruchten.
Of hij blijft zich zo doorontwikkelen, en verkast over een jaar of 3 voor de hoofdprijs. Dat is gewoon koffiedik kijken.
Overigens terecht, uiteindelijk heb je maar 16 jaar om je geld te verdienen en het kan ook zo over zijn.
Naast meer geld, heb je ook een organisatie die voor een groot gedeelte gericht is op ontwikkeling van de jeugd. Dat klinkt beter dan dat PSV het zoveelste Nederlandse toptalent van 20 voor 10 miljoen haalt.
Ik begrijp je punt niet dat hij de kar zou moeten trekken? Dat is veel meer weggelegd aan bijvoorbeeld Klaassen. Bazoer is gewoon een (basis)speler die veel mensen verrast met het gemak waarmee hij het niveau aankan.
Het niveau van Ajax is dan ook niet zo denderend. Of hij de kar moet trekken laat ik ook even in het midden. Maar de overwinningen die Ajax behaald zijn, zijn voornamelijk aan 3 spelers te danken. Cillessen, Klaassen en Bazoer. Bazoer bepaalde het spel al na 3 wedstrijden. Het is gewoon een veredeld jeugdteam, waar hij zeker een van de beste van is, ja.
Die is toch al tijden weg. Is echt iets van de laatste maanden dat hij Rikkie Rik achterna loopt.
Geen idee allemaal precies hoor. Maar dit is in ieder geval een groot verdienste van ome Toon. Sinds zijn komst hebben ze alle lijntjes doorgeknipt, laten ze alleen naar buiten komen wat ze naar buiten willen laten komen. En degene die het als eerste hoort is Rik en het ED.
Het niveau van Ajax is dan ook niet zo denderend. Of hij de kar moet trekken laat ik ook even in het midden. Maar de overwinningen die Ajax behaald zijn, zijn voornamelijk aan 3 spelers te danken. Cillessen, Klaassen en Bazoer. Bazoer bepaalde het spel al na 3 wedstrijden. Het is gewoon een veredeld jeugdteam, waar hij zeker een van de beste van is, ja.
Laatste potten was het al niet zo heel bijzonder meer hoor.
wel met je eens ja, maar zijn instap niveau was wel goed, om dat dan te behouden heb je ook wat meer niveau om je heen nodig.
En laat hem nu die dip maar even hebben. Kom je alleen maar beter uit. Ik denk dat hij volgend jaar al uit gaat groeien tot volwaardig international. En samen met Klaassen heb je met hem in ieder geval een goed middenveld. Wie daar ook naast staat.
Dat shirt dat vergeelde logo past mooi in de rij met spuuglelijke shirts van Ajax en Feyenoord
Op dinsdag 5 mei 2015 00:20 schreef TheSolution het volgende: chill dat jullie die cuadrado binnen hebben, goeie speler, had m altijd op fut nasringh zal wel vertrekke nu tog?
Mjah, na zijn blessure nog niet echt op zijn niveau terug, dus ik vraag me af waar hij dan heen zou gaan. Ik ben zelf wel fan van hem, mede omdat ik het een ontzettend sympathieke gozer vind, maar zolag hij dat oude niveau niet terug heeft moet hij gewoon zorgen dat hij iedere week speelt, en als de kans daarop het grootst is bij PSV ipv bij een buitenlandse club, dan kan hij beter nog even in Eindhoven blijven.
Mooie kleur paars, prima gele strepen, prima geen Nike-logo. Jammer alleen dat het PSV logo geel is. Verder gewoon een shirt dat je in je collectie moet hebben, net als alle shirts die PSV volgend jaar gaat gebruiken (omdat het de laatste Philips-shirts zullen zijn).
Op dinsdag 5 mei 2015 00:20 schreef TheSolution het volgende: chill dat jullie die cuadrado binnen hebben, goeie speler, had m altijd op fut nasringh zal wel vertrekke nu tog?
Cuadrado is iemand anders dan Guardado he.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Om lucht te krijgen aan het financiële front, is FC Twente gedoemd ook een aantal sterspelers te verkopen. Jesús Corona (22) staat in de belangstelling van PSV, maar bij de landskampioen schrokken ze zich wild van zijn salaris: iets minder dan een miljoen euro. Aan de Mexicaanse vleugelaanvaller, die 4 miljoen euro waard is, verdient Twente bij een verkoop bovendien weinig tot niets. Zo'n tachtig procent van de transferrechten ligt in handen van Mexicaanse en Nederlandse investeerders. Twente is gebaat bij het 'wegstrepen' van zijn enorme salaris.
Nu wordt er gekeken naar Sam Larsson. Die kent u wel. Dat is de linksbuiten van sc Heerenveen. Die heeft na dit seizoen nog een contract voor drie jaar, dus die moet minstens zes miljoen euro kosten.
Op woensdag 6 mei 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende: Nu wordt er gekeken naar Sam Larsson. Die kent u wel. Dat is de linksbuiten van sc Heerenveen. Die heeft na dit seizoen nog een contract voor drie jaar, dus die moet minstens zes miljoen euro kosten.
Op woensdag 6 mei 2015 11:57 schreef Lemming22 het volgende: En Omroep Gelderland meldt dat PSV en Pröpper een eerste gesprek achter de rug hebben.
quote:
Davy Pröpper heeft een eerste gesprek met PSV achter de rug. Daarin heeft de middenvelder van Vitesse aangegeven dat hij open staat voor een vertrek naar de landskampioen. Het betrof volgens bronnen rond de voetballer een oriënterend onderhoud dat nog geen vervolg heeft gekregen.
Op woensdag 6 mei 2015 12:03 schreef Buitendam het volgende: Ik had veel liever Gudelj gehad, maar Propper is wat mij betreft een goede tweede keus. En Corona zit toch nog steeds onder dat salarisplafond?
Op woensdag 6 mei 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende: Nu wordt er gekeken naar Sam Larsson. Die kent u wel. Dat is de linksbuiten van sc Heerenveen. Die heeft na dit seizoen nog een contract voor drie jaar, dus die moet minstens zes miljoen euro kosten.
Op woensdag 6 mei 2015 12:03 schreef Buitendam het volgende: Ik had veel liever Gudelj gehad, maar Propper is wat mij betreft een goede tweede keus. En Corona zit toch nog steeds onder dat salarisplafond?
Propper schijnt als ´5e middenvelder´ gehaald te worden en dus niet als vervanger voor Wijnaldum. Ben benieuwd wie wel.
Op zich niet ontevreden mee als dit zo is in ieder geval
Posities dubbel bezetten. Ik begrijp het wel. Of dat Pröpper daar de juiste persoon voor is twijfel ik aan. In Jong speelt Leemans een puik seizoen. We hebben Vloet nog, al heb ik daar weinig fiducie in, en Paal waarvan ik veel verwacht. Het is te vraag hoe Schaars terug komt en Hiljemark Ritzmaier zijn gewogen. Die gaan weg. Ik zou een middenveld opstellen met Hendrix, Guardado en Maher. Met bovenstaande als back-up zou je wel voorhuid moeten kunnen. Maar dat zou wel betekenen dat er wat weinig alternatieven zijn voor een aanvallende middenvelder. Ik zou daar eerder voor een talent gaan dan een "gearriveerde" speler.
Dat die maar eens aan de slag gaat met een vervanger voor Narsingh. De backposities en een goede centrale verdediger.
Het lijkt erop dat de wegen van Zakaria Bakkali en PSV eindelijk gaan scheiden. Volgens de Spaanse krant Superdeporte wil Valencia de jonge Belg overnemen van de Eindhovenaren. Vorig jaar liepen onderhandelingen voor een nieuw contract stuk waardoor PSV besloot de vleugelspeler te verbannen naar het Beloftenelftal. Het huwelijk verslechterde daarna snel en Bakkali moest genoegen nemen met een plaatsje vanaf de zijlijn.
Het probleemkind werd afgelopen zomer nog in verband gebracht met Atlético Madrid, maar ondanks dat PSV en de Spaanse ploeg er al uit waren, bereikte Bakkali zelf geen akkoord. Doordat het contract van de jonge Belg deze zomer afloopt, loopt hij transfervrij de deur uit bij de Eindhovenaren. PSV ontvangt alleen nog een opleidingsvergoeding.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Op woensdag 6 mei 2015 15:10 schreef tong80 het volgende: Het lijkt erop dat de wegen van Zakaria Bakkali en PSV eindelijk gaan scheiden. Volgens de Spaanse krant Superdeporte wil Valencia de jonge Belg overnemen van de Eindhovenaren. Vorig jaar liepen onderhandelingen voor een nieuw contract stuk waardoor PSV besloot de vleugelspeler te verbannen naar het Beloftenelftal. Het huwelijk verslechterde daarna snel en Bakkali moest genoegen nemen met een plaatsje vanaf de zijlijn.
Het probleemkind werd afgelopen zomer nog in verband gebracht met Atlético Madrid, maar ondanks dat PSV en de Spaanse ploeg er al uit waren, bereikte Bakkali zelf geen akkoord. Doordat het contract van de jonge Belg deze zomer afloopt, loopt hij transfervrij de deur uit bij de Eindhovenaren. PSV ontvangt alleen nog een opleidingsvergoeding.
Heerlijke stad. Gun ik hem zeker niet.
Posities dubbel bezetten. Ik begrijp het wel. Of dat Pröpper daar de juiste persoon voor is twijfel ik aan. In Jong speelt Leemans een puik seizoen. We hebben Vloet nog, al heb ik daar weinig fiducie in, en Paal waarvan ik veel verwacht. Het is te vraag hoe Schaars terug komt en Hiljemark Ritzmaier zijn gewogen. Die gaan weg. Ik zou een middenveld opstellen met Hendrix, Guardado en Maher. Met bovenstaande als back-up zou je wel voorhuid moeten kunnen. Maar dat zou wel betekenen dat er wat weinig alternatieven zijn voor een aanvallende middenvelder. Ik zou daar eerder voor een talent gaan dan een "gearriveerde" speler.
Dat die maar eens aan de slag gaat met een vervanger voor Narsingh. De backposities en een goede centrale verdediger.
Vloet is een aanvaller, en Leemans moet ik nog maar zien of die het 1e ooit zal halen. Paal zeker, maar die is nog jong natuurlijk. Hendrix, Guardado en Maher is leuk, maar niet voor een seizoen lang. 2 middenvelders en ervoor zorgen dat Guardado in ieder geval op links kan en ik vind het best. Echter ben ik wel voor de 'gearriveerde' speler. Maar goed, ligt ook aan het 'talent' natuurlijk
Backs zijn alleen back-ups nodig. Vleugels lijken me iets belangrijker momenteel inderdaad.
Vloet is een aanvaller, en Leemans moet ik nog maar zien of die het 1e ooit zal halen. Paal zeker, maar die is nog jong natuurlijk. Hendrix, Guardado en Maher is leuk, maar niet voor een seizoen lang. 2 middenvelders en ervoor zorgen dat Guardado in ieder geval op links kan en ik vind het best. Echter ben ik wel voor de 'gearriveerde' speler. Maar goed, ligt ook aan het 'talent' natuurlijk
Backs zijn alleen back-ups nodig. Vleugels lijken me iets belangrijker momenteel inderdaad.
Vloet is een aanvallende middenvelder die iets meer naar voren speelt en het best uit de voeten kan als schaduwspits. 't Is geen pure aanvaller. Leemans zou beloond mogen worden voor zijn spel in de belofte. Waarom heb je anders beloften, als er toch geen doorstroom is? Zelfde geldt voor Paal. Geef hem een plekkie in de a-selectie en laat hem eens regelmatig meedoen.
Ik zou altijd met Guardado en Hendrix in de controle spelen en met Maher met de punt naar voren. Pröpper, Maher en Guardado is sportieve zelfmoord. Dat is vragen om problemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 06-05-2015 17:52:32 ]
Vloet is een aanvallende middenvelder die iets meer naar voren speelt en het best uit de voeten kan als schaduwspits. 't Is geen pure aanvaller. Leemans zou beloond mogen worden voor zijn spel in de belofte. Waarom heb je anders beloften, als er toch geen doorstroom is? Zelfde geldt voor Paal. Geef hem een plekkie in de a-selectie en laat hem eens regelmatig meedoen.
Ik zou altijd met Guardado en Hendrix in de controle spelen en met Maher met de punt naar voren. Pröpper, Maher en Guardado is sportieve zelfmoord. Dat is vragen om problemen.
Allemaal spelers waar je in ieder geval (nog) geen aankoop voor hoeft te laten in ieder geval. Ik ken Leemans verder niet goed (genoeg). Maar hoorde voor dit seizoen eigenlijk maar sporadisch over hem. Schijnt het nu erg aardig te doen inderdaad.
Ik ben ook niet voor Pröpper, Maher en Guardado, en ik denk Cocu ook niet. Het wordt dan ook een vervanger voor Hiljemark/Ritzmaier en niet Wijnaldum;) En daarvoor heb ik hem er dolgraag bij
ja, maar er natuurlijk wel een salarishuis met bepaalde gradaties en alleen de top komt bij dat salarisplafond in de buurt. Als je daarop al op binnenstapt als speler uit de middenmoot vind ik dat nogal wat.
ja, maar er natuurlijk wel een salarishuis met bepaalde gradaties en alleen de top komt bij dat salarisplafond in de buurt. Als je daarop al op binnenstapt als speler uit de middenmoot vind ik dat nogal wat.
Hij zou meteen in de basis moeten starten en het liefst 34 Eredivisiewedstrijden op de linkerflank staan. Zo'n jongen moet je vastleggen.
Hij zou meteen in de basis moeten starten en het liefst 34 Eredivisiewedstrijden op de linkerflank staan. Zo'n jongen moet je vastleggen.
en het salaris betalen alsof hij de beste is?
Het is kiezen of delen, in dit geval. Een jongen als Corona kost de hoofdprijs aan salaris. Een jongen die niet de hoofdprijs aan salaris kost is een grotere gok.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Deze discussie is al eens geweest in het transfernieuws topic, en toen was óók de uitkomst dat het gewoon viewhoeren is, en je ook gewoon de tweets zelf kan plaatsen. De bron is Thijs Sleeger/VI, maar nu moeten we lezen op FOK!Sport dat jullie zeggen dat Thijs zegt dat Depay rond is met ManU
Deze discussie is al eens geweest in het transfernieuws topic, en toen was óók de uitkomst dat het gewoon viewhoeren is, en je ook gewoon de tweets zelf kan plaatsen. De bron is Thijs Sleeger/VI, maar nu moeten we lezen op FOK!Sport dat jullie zeggen dat Thijs zegt dat Depay rond is met ManU
Ik ken die discussie niet. Bovendien zijn we nog altijd één FOK! Dus ik snap het probleem niet. Maar goed, dat is niet voor hier. Ik ga het eens met mijn eindredactie opnemen.
PSV en Manchester United hebben een akkoord bereikt over de overgang van Memphis naar de Engelse topclub. Dat meldt technisch manager Marcel Brands.
Speler zelf ook akkoord Memphis (21) zelf heeft ook een akkoord bereikt met Manchester United. Marcel Brands benadrukt dat al het noodzakelijke papierwerk in de komende dagen eerst moet worden afgehandeld en dat ook de speler nog een medische keuring moet ondergaan.
Reactie Marcel Brands "We zijn heel erg trots op deze aanstaande transfer, die in een grote stroomversnelling is gekomen", aldus Marcel Brands. "Memphis heeft alle teams van de PSV Jeugdopleiding doorlopen en heeft een belangrijk aandeel gehad in de landstitel van dit jaar. Hij is een prachtige exponent van onze opleiding en gaat een mooie overgang maken naar een schitterende club in een schitterende competitie. Sportief gezien verliezen we natuurlijk een fantastische speler, die van grote waarde is voor het team. Maar heel PSV gunt hem deze prachtige stap."
[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2015 12:39:11 ]
Op donderdag 7 mei 2015 12:42 schreef Doublepain het volgende: Wist niet dat hij veel buitenlandse fans had, die reacties op de tweet van Man Utd, mooi hoor.
Staat internationaal bekend als een supertalent zeker na het WK.
Mwoh . Als hij eerder voor een fatsoenlijke verdediging had gezorgd was Ajax never nooit niet 4 keer achter elkaar kampioen geworden.
Marcel heeft ondanks dat hij jarenlang vrijwel in zijn eentje het technische beleid bepaalde maar 1 keer een kampioenswaardig elftal op de been gebracht en dat was dit seizoen. Het is zijn eerste prijs in 5 jaar PSV, en het is niet dat hij nooit iets te besteden had om het maar voorzichtig uit te drukken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op donderdag 7 mei 2015 13:53 schreef showmelove het volgende: Ik hoop echt dat Memphis het helemaal gaat maken daar Wie gaat moet PSV nu halen? Larsson? Berghuis? Of toch Corona?
Allemaal.
Nee, wie weet kijken ze ondertussen buiten de Eredivisie. Ik laat me graag verrassen
Op donderdag 7 mei 2015 14:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Wel mooi. De 83e beste speler van de Eredivisie voor dit bedrag verkopen Wat nou Mickey Mouse competitie?
Had stiekem toch op een nog hoger bedrag verwacht. Als je ziet hoe lang Memphis al gehyped wordt op internationaal voetbal fora, dan begin je te denken dat hij voor minimaal 40 miljoen wordt verkocht. Al met al is dit natuurlijk ook een super mooi bedrag, vooral goed voor PSV dit.
Ok, dat is voor PSV-ers dus gebaseerd op punten die Thijs heeft gegeven. Weet je meteen wie niet het lek van Thijs was...
Ach, dat die cijfers nergens op slaan was allang bekend natuurlijk. Maar dat de duurste speler uit de ED geschiedenis zelfs nergens in een top 10 lijst te vinden is gaat natuurlijk helemaal nergens over
Waarom bestaan die dingen überhaupt..
Op donderdag 7 mei 2015 14:31 schreef zerokil het volgende: Had stiekem toch op een nog hoger bedrag verwacht. Als je ziet hoe lang Memphis al gehyped wordt op internationaal voetbal fora, dan begin je te denken dat hij voor minimaal 40 miljoen wordt verkocht. Al met al is dit natuurlijk ook een super mooi bedrag, vooral goed voor PSV dit.
Het definitieve bedrag is nog niet eens bekend natuurlijk, dus wacht eerst daar maar even op. Daarnaast lees ik ook veel bedragen in ponden, en geloof me.. Thijs weet niks.
Maar stel ¤27,5mio min en ¤32 max, over een paar jaar nog een transferpercentage erover.. dan zit je ook over de ¤40mio he
Op donderdag 7 mei 2015 14:37 schreef GotenSSJ het volgende: Gaan blijkbaar geruchten dat Januzaj betrokken wordt in de deal. Zouden hem 1 jaar op huur krijgen.
Nou, of je daar nou happy van moet worden. Vind ik na zijn waanzinnige debuut ook niet erg opvallen.
wat een bedrag een jaar geleden konden velen al niet geloven dat we 20 miljoen konden vangen
Corona komt trouwens alleen als hij bereid is salaris in te leveren
Op donderdag 7 mei 2015 16:08 schreef rubbereend het volgende: wat een bedrag een jaar geleden konden velen al niet geloven dat we 20 miljoen konden vangen
Corona komt trouwens alleen als hij bereid is salaris in te leveren
Die schijnt gewoon 1,5mio te verdienen daar in Enschede..
Die schijnt gewoon 1,5mio te verdienen daar in Enschede..
volgens het AD tegen het miljoen
Op donderdag 7 mei 2015 20:38 schreef Lange_Lans het volgende: Goed nieuws. Nu Brands ontslaan en iemand met een daadwerkelijk netwerk aannemen voor de opvolging.
Tsja.. 3/4 heeft 'm nog nooit zien spelen, maar in de UK leeft er een (nog) grotere hype rondom Depay dan hier. Maar ik gun het hem, en ons, dan ook van harte
Vond het eerst niet zo'n probleem. Een mooi bedrag in ruil voor Gini en Memphis. Maar heb me toch bedacht. Je levert misschien toch wel érg veel in. Sterker nog, misschien is Gini nog wel belangrijker om te behouden dan Memphis zelf. Desalniettemin kan je daar dan ook erg veel voor terughalen. Maar of dat lukt valt nog maar te bezien dan natuurlijk.
Dus inderdaad: GINI MOET BLIJVUH
Vond het eerst niet zo'n probleem. Een mooi bedrag in ruil voor Gini en Memphis. Maar heb me toch bedacht. Je levert misschien toch wel érg veel in. Sterker nog, misschien is Gini nog wel belangrijker om te behouden dan Memphis zelf. Desalniettemin kan je daar dan ook erg veel voor terughalen. Maar of dat lukt valt nog maar te bezien dan natuurlijk.
Dus inderdaad: GINI MOET BLIJVUH
Toch zie ik PSG nog wel een poging wagen, zo van, toch bakken met geld, eens kijken of hij hapt.