PSV hoeft Poulsen niet, United stap achter Memphis
PSV heeft geen interesse in Simon Poulsen. Dit zegt technisch manager Marcel Brands tegen FOX Sports.
Poulsen is in het bezit van een aflopende contract bij AZ en kan deze week nog bijtekenen in Alkmaar als hij dat wil. Het gerucht gaat echter dat de 30-jarige Deen met opzet afwacht, omdat PSV en Ajax geïnteresseerd zouden zijn. Door de belangstelling van de landskampioen kan echter een streep.
‘’Of wij Poulsen willen? Nee, dat is niet zo’’, reageert Brands. ‘’Wij hebben Jetro Willems als eerste linksback. Ik vind Simon wel een goede speler, want ik heb hem zelf naar AZ gehaald. Maar het is niet zo dat PSV elke goede speler wel even kan en gaat halen. We hebben een schaduwlijst voor als er een speler weggaat. Daar staat Simon in ieder geval niet op.’’
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Willems blijft. Die sputtert nu al dat hij misschien wel open staat voor het buitenland, als er straks één of andere subtopper uit Engeland voorbij komt met een leuk bod en hij ziet hoeveel Swagg hij kan kopen voor 4 miljoen per jaar, dan heeft hij zijn Armani's zo in zijn Gucci zitten hoor.
Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
Waarom ik het hier over heb? Omdat het een makkelijke stap is naar de afkorting PSV waar straks de P van word afgezogen, en onze club nondeju met 1 balzak rond moet lopen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
Waarom ik het hier over heb? Omdat het een makkelijke stap is naar de afkorting PSV waar straks de P van word afgezogen, en onze club nondeju met 1 balzak rond moet lopen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal man. Lekker kort ook
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 1 mei 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Sypportersfeest, cheld. Als je ABN hoog in het vaandel draagt is dit topic een doorn in het oog. Ik overigens niet hoor. Ik zuig zo hard met ABN dat de B er af is gezogen en er een D voor in de plaats is gekomen.
SPOILER
Wel knap hoe veel lopende contracten verlengd worden. Je ziet toch vaak tekenen voor 5 jaar en na drie jaar moeten ze weg omdat het jaar erop de verkoopwaarde daalt en ze niet bij willen tekenen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Waaorm je beperken tot de eredivisie? Tevens ik ben geen scout dus dat werk laat ik aan de scouts over.
Tsjah, het is geen FM waar je in sterretjes de potentie van je aankopen kunt zien hé Vooralsnog vind ik het gewoon prima staan. Op wat momentjes na (die elk team heeft) is het gewoon vrij stabiel.
Tsjah, het is geen FM waar je in sterretjes de potentie van je aankopen kunt zien hé Vooralsnog vind ik het gewoon prima staan. Op wat momentjes na (die elk team heeft) is het gewoon vrij stabiel.
Bruma voldoet imo momenteel meer dan Rekik zelfs. Ze lijken ook niet echt complementair aan elkaar. Bruma met Isimat staat ook al een stuk beter bijvoorbeeld
Ben benieuwd of ze nog met een nieuwe verrassing komen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bruma voldoet imo momenteel meer dan Rekik zelfs. Ze lijken ook niet echt complementair aan elkaar. Bruma met Isimat staat ook al een stuk beter bijvoorbeeld
Ben benieuwd of ze nog met een nieuwe verrassing komen
Die jonge Mexicaan schijnt wel een aardige speler te zijn, geen idee verder hoor
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
Hopelijk Zivkovich erbij en je hebt weer een topselectie
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Op zaterdag 2 mei 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende: Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
psv.to shit hoef je hier niet te posten, en al helemaal niet af te doen met geruchten
psv.to shit hoef je hier niet te posten, en al helemaal niet af te doen met geruchten
Psv.to? wat lul jij nou weer? Mexicaans blad Cancha meldt dat. Die zitten doorgaans heel scherp met mexicaanse transfers, hadden bijvoorbeeld ook de transfer van corona naar Twente en onze grote vriend Guardado naar psv als eerste.
Op zaterdag 2 mei 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende: Geruchten dat PSV een vervanger gaat halen voor Narsingh. Mexicaan van 19, Hirving Lozano. Moet alleen wel een dikke 6 miljoen euro kosten, maar schijnbaar een van de grootste talenten van Mexico.
ineens duiken er allemaal Mexicaanse geruchten op.
Het is zo hard aangekomen dat ze niet kan reageren.
dadelijk zoekt ze je hier op
Guardado zorgt voor een goeie Mexicaanse naam in Eindhoven.
Salcido zal daar toch al wel voor gezorgd hebben
Vooral zijn 10 omhalen in de wedstrijd tegen Arsenal zijn me altijd bijgebleven. 9 ervan waren mis.
Niet zo moeilijk, moet je die kop zien. Zelfde haar stylist als Wilders? Mijn god zeg, een echte PSV fan heeft toch iets meer stijl denk ik zo. Kijk maar naar mijn haarstyle.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks diggen het.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Uhm... en wanneer wordt deze gedragen dan? Alleen de laatste 2 wedstrijden van het seizoen?
quote:
PSV neemt in de laatste twee wedstrijden van het seizoen in stijl afscheid van kledingsponsor Nike. De landskampioen speelt dan in een speciaal tenue, het ‘PSV/Nike Farewell tenue’. Van Ronaldo tot Wijnaldum; wereldsterren als Nilis, Van Nistelrooy, Robben, Van Bommel en Cocu droegen met trots het PSV/Nike shirt. Zo doen we dat ook met de kleur van ons shirt. We begonnen en eindigen in eigenzinnig paars. Symbool voor twee decennia voetbalgeschiedenis van PSV.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list