thanks! Sterk staaltje geldverspilling wel nu brief sturen dat het toegewezen en dat ie binnen een week in de bus ligt... stuur hem dan gelijk mee of laat me een week langer wachtenquote:
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:36 schreef b2py het volgende:
Wauw. Het combineren van de treinen in Deventer is niet gelukt en gereedstaande stel wordt weer weggezet. Staat inmiddels ook al in de appjes dat we met solo zesje doorgaan. Dat is snelle informatievoorziening!
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzen
Rijdendetreinenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?
Ze konden een nog grotere clown vinden blijkbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Timo Huges is gisteren niet op komend dagen in het BNR Programma The Friday Move. (Is vervangen door Harry Piekema)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Zelfde gezeik altijd met het aanvragen van een Taxipas bij ILT + KiWa.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzen
nee. Is niet interessant en bovendien rijdt de metro er al.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef Woods het volgende:
Zijn er plannen om de treinverbinding rond Amsterdam volledig te dichten door tussen Zuid en Lelylaan een extra spoor te leggen? Snapte nooit dat dit niet al gedaan is.
Er is ook ruimte voor een ruimtebasis in de Kuip maar die komt er ook niet..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef FredvZ het volgende:
Volgens dit plan uit 2010 zijn er wel degelijk plannen voor eer een extra boog. In het landschap is ook ruimte overgelaten om naast de metrobaan ook een spoobaan aan te leggen.
Het zou moeten kunnen passen. Mochten ze het doen dan zou het eventueel ook een route kunnen zijn voor cargo's die anders door Amsterdam CS moeten. Enige probleem zijn de vele hellingenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:38 schreef Ireyon het volgende:
Is het niet al veel te druk op Schiphol - Sloterdijk? Laat staan dat er nog treinen Sloterdijk - Zuid bij moeten..
Wat iedereen hierboven al zegt plus dat er geen kat wat te zoeken heeft in de kop van NHquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef Woods het volgende:
Zijn er plannen om de treinverbinding rond Amsterdam volledig te dichten door tussen Zuid en Lelylaan een extra spoor te leggen? Snapte nooit dat dit niet al gedaan is. Je moet dus altijd bovenlangs Amsterdam om naar de kop van NH te reizen.
Lijkt me wel. Het wordt een dubbele vork aansluitingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:01 schreef boriq het volgende:
Over Riekerpolder gesproken: er komt nu een éénsporige flyover bij voor de treinen richting Lelylaan. Wordt de tweesporige flyover die er nu nog ligt ook éénsporig voor de treinen van Lelylaan naar Schiphol?
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:01 schreef boriq het volgende:
Over Riekerpolder gesproken: er komt nu een éénsporige flyover bij voor de treinen richting Lelylaan. Wordt de tweesporige flyover die er nu nog ligt ook éénsporig voor de treinen van Lelylaan naar Schiphol?
Ik vind het echt geweldig dat dit soort dingen gewoon KANquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:10 schreef greavy het volgende:
we hebben ¤130 per dag betaald voor deze fotorit, dus ¤260 voor de 2 dagen. De trein ging meerdere malen stilstaan, zelfs midden op de hoofdbaan, zodat de 21 Duitsers en 3 Nederlanders de trein konden inhalen. Op de eerste dag kwamen wij op een spoorlijn tussen Banská Bystrica en Mlinky terecht waar tussen circa 9 uur en 15u30 geen treinen reden, dus wij de gehele spoorlijn voor onszelf hadden. Het kostte daardoor wel extra, want in die 6 uur zit er op de stations geen wisselwachter, maar ook geen stationschef. Per station moesten er dus 2 man extra betaald worden (één wisselwachter voor 2 wisselstraten en 1 stationschef). De wisselwachter mocht dus steeds van de ene kant van de wissels naar de andere kant van de wissels lopen en/of meeliften met de locomotief.
Zwaaien met flappen mooi dat het kan en werkt of het goed is dat mag je zelf beslissen, ik moet bij dit soort dingen altijd aan Basil van Fawlty Towers denken wanneer zo'n dikke Amerikaan met flappen nog wil eten als de keuken al dicht is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig dat dit soort dingen gewoon KAN
Altijd fijn die kwaliteit van PostNL...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ontvang ik nu net in de post de deelnemersbrief voor de NVBS-rit van afgelopen maandag
is het wel via postNL verstuurd? niet gewoon via sandd?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Altijd fijn die kwaliteit van PostNL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |