SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
[ Bericht 68% gewijzigd door Anne op 30-04-2015 22:25:52 ]Bier.![]()
Das meer een tool voor de popo om je erbij te kunnen naaien.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef _JdM_ het volgende:
Net zoals Artikel 5 van de wegenverkeerswet. Als je op de weg dusdanig gedraagt, dat je gevaarlijk weggedrag vertoont, kan je rijbewijs worden ingenomen.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme ANNE HELP KAN JE DE OP REPAREREN AANGEZIEN FLES EEN LUDOLFJE DOET?
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Jij weet niet hoe BB-code werkt. Als je iets quoted met img's erin dan worden dat URL's BIJVOORBEELD. Probeer eens?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef b2py het volgende:
Wat een debiel. Citeer de OP uit de vorige post dan zwakzinnigeBier.![]()
Dan haal je toch de quote tags wegquote:Op donderdag 30 april 2015 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe BB-code werkt. Als je iets quoted met img's erin dan worden dat URL's BIJVOORBEELD. Probeer eens?
Dat werkt bij mij altijd uitstekend.![]()
Ober grenscontroles... De ene meer dat ik een nachttrein nam kwam de Duitse douane met een hondje door de trein bij iedereen langs. Er werden ook nog 3 mensen uit de trein gehaald. Geen idee of dat altijd zo is dat ze controleren, of dat ze gewoon nu iemand op de korrel hadden
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat zijn standaardcontroles, van de 30 keer dat ik met de nachttrein de grens over ben gegaan zijn er maar vijf keer geen mensen uit de trein gehaald in Duitsland. Andere kant op is het meestal minder. In Denemarken komen ze ook standaard langs en de helft van de keren met honden.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Ober grenscontroles... De ene meer dat ik een nachttrein nam kwam de Duitse douane met een hondje door de trein bij iedereen langs. Er werden ook nog 3 mensen uit de trein gehaald. Geen idee of dat altijd zo is dat ze controleren, of dat ze gewoon nu iemand op de korrel haddenBier.![]()
HELP JIJ MIJ DAN EVEN AAN EEN NIEUW FRONTSEIN?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme ANNE HELP KAN JE DE OP REPAREREN AANGEZIEN FLES EEN LUDOLFJE DOET?![]()
Wie heeft die toelichting bij "anaalplaat" toegevoegd?Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Vanaf dit topic staat het erbij:quote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Duvel het volgende:
Wie heeft die toelichting bij "anaalplaat" toegevoegd?
PTA / Het grote treinentopic #879: Dieselen onder de draad
Moet het weg?![]()
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanaf dit topic staat het erbij:
PTA / Het grote treinentopic #879: Dieselen onder de draad
Moet het weg?Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Je hebt al 2 frontseinenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
HELP JIJ MIJ DAN EVEN AAN EEN NIEUW FRONTSEIN?
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ga ik doen <3quote:Op donderdag 30 april 2015 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
HELP JIJ MIJ DAN EVEN AAN EEN NIEUW FRONTSEIN?Bier.![]()
als we 'rondje om de kerk' nu eens even overal vervangen door 'corridor-rijden' klinkt het gelijk wat minder negatiefquote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Kamer: onderzoek naar 'rondje om de kerk' treinpersoneel![]()
klopt en op de verschillende dagen van de week kan er prima wat variatie zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef boriq het volgende:
[..]
als we 'rondje om de kerk' nu eens even overal vervangen door 'corridor-rijden' klinkt het gelijk wat minder negatiefAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Waarom bemoeit de kamer zich met de inhoud i.p.v. de output?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Kamer: onderzoek naar 'rondje om de kerk' treinpersoneel![]()
![]()
Dat hangt van het land af.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:21 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dan heb je er toch alsnog een extra nodigBier.![]()
omdat de NS het nalaat?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom bemoeit de kamer zich met de inhoud i.p.v. de output?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Touché.quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Lief doen tegen Annequote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme ANNE HELP KAN JE DE OP REPAREREN AANGEZIEN FLES EEN LUDOLFJE DOET?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Weet iemand wellicht of de ÖBB nog een half jaar offline HAFAS gaat bijmaken
Edit: op Drehscheibe kan ik niks vinden![]()
Hoe zouden wij dat moeten weten, heb je het al aan de ÖBB gevraagd?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand wellicht of de ÖBB nog een half jaar offline HAFAS gaat bijmaken
Edit: op Drehscheibe kan ik niks vinden
Op Twitter reageren ze niet vaak, op FB zo te zien wel.![]()
Omdat hier men soms dingen weet waar ik ook met mn pet niet bij komquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe zouden wij dat moeten weten, heb je het al aan de ÖBB gevraagd?
Op Twitter reageren ze niet vaak, op FB zo te zien wel.![]()
![]()
Rare lui daar bij de NS.
Gooien ze vandaag de poortjes in Rotterdam dicht, gaan ze in Enschede ineens weer spontaan allemaal open staan...![]()
Maar tegelijk is dat heel wat anders.. In plaats van dat je het overstapprobleem van personeel oplost (wie zegt dat ze dat niet meer doen) maak je een nieuw overstapprobleem voor reizigers.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef boriq het volgende:
[..]
als we 'rondje om de kerk' nu eens even overal vervangen door 'corridor-rijden' klinkt het gelijk wat minder negatief![]()
Het idee is toch om personeel meer te laten pendelen, maar materieel zoveel mogelijk als nu te laten rijden? Of willen ze materieel ook laten pendelen.![]()
NS' perspectief is materieel koppelen aan personeel, klant perspectief is precies andersom.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Viezze het volgende:
Het idee is toch om personeel meer te laten pendelen, maar materieel zoveel mogelijk als nu te laten rijden? Of willen ze materieel ook laten pendelen.![]()
Maar materieel aan personeel koppelen betekent dat het alsnog zo kan zijn dat een machinist uit Alkmaar in Maastricht staat, maar niet meer in Amersfoort (noem maar wat). Word je daar nou zoveel beter van? Of gaan ze alle diensten opknippen? Dan kom je zo'n beetje overal weer in de knoop met perroncapaciteit.![]()
We kunnen het land beter indelen in 3 of 4 personeelregio's als je het mij vraagt. Daarbinnen lekker kunnen overstappen, treinen gewoon lekker door laten rijden met ander personeel etc..
Is er een grote storing en is er chaos dan is het terugvalscenario dat de trein met het personeel meekeert op de rand van zo'n gebied. Dan hebben alle gebieden zonder storing geen last en hoeft de bijsturing alleen naar het verstoorde gebied te kijken in plaats van naar heel Nederland.![]()
Op zich is personeel aan materieel koppelen helemaal geen slechte zaak: dan is er in elk geval altijd personeel beschikbaar om de trein ergens heen te rijden, zodat een station niet dichtslibt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef b2py het volgende:
[..]
NS' perspectief is materieel koppelen aan personeel, klant perspectief is precies andersom.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef Yreal het volgende:
Het heeft de krant nog gehaald
[ afbeelding ]
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
BAM! Daar ging m'n bullsbullshitalarm ff heel hard af!quote:Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Ik snap de link met veiligheidswinst niet zo. Bovendien lijkt een evacuatie met poortjes mij langzamer gaan.
Ander vraagje? Waarom staan er al ca. 3 weken twee slepen met tank wagons op Deventer Goederen.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Maar hoe is het nou gegaan vanochtend met die poortjes? Natuurlijk geloof ik meteen dat het station zo veilig is dat iedereen er in zijn blote kont kan rondlopen, maar was het geen zootje bij de poortjes dan? Ik heb er nog niks over gehoord....Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Blijkbaar is alles gewoon prima verlopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe is het nou gegaan vanochtend met die poortjes? Natuurlijk geloof ik meteen dat het station zo veilig is dat iedereen er in zijn blote kont kan rondlopen, maar was het geen zootje bij de poortjes dan? Ik heb er nog niks over gehoord....![]()
![]()
Bij een evacuatie openen alle poortjes en is het niet mogelijk om in of uit te checken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef derLudolf het volgende:
Bovendien lijkt een evacuatie met poortjes mij langzamer gaan.![]()
Je kunt beter mensen wel laten uitchecken, nu blijft bij een evacuatie iedereen bij de poortjes kloten omdat ze wel willen, maar niet kunnen uitchecken.![]()
Ja had niet anders verwacht. Vakantie en alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar is alles gewoon prima verlopenBier.![]()
Bij evacuatie staat er toch op de paaltjes "Verlaat zo snel mogelijk het station"? Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Bitlord het volgende:
Je kunt beter mensen wel laten uitchecken, nu blijft bij een evacuatie iedereen bij de poortjes kloten omdat ze wel willen, maar niet kunnen uitchecken.![]()
![]()
Sjongejonge heeft de NS van die mooie schermen boven de perrons hangen blijken de systemen zo inflexibel als een blok beton te zijn.
Vanwege dag van de arbeid rijden de treinen in België een weekenddienstregeling, de trein naar Luik rijdt daardoor op een ander tijdstip in Maastricht. Vervolgens staat er op de borden niet "stoptrein naar Luik" met het andere tijdstip maar "luister naar omroep" en daaronder vertraging +1,30 uurWat een amateurisme, dat moet toch anders te regelen zijn.
Om het feest compleet te maken kan de reisplanner er ook niet mee omgaan, bij een deel van de ritten staat "aangepast reisadvies" en het goeie tijdstip en bij een aantal ritten staat het het normale (en dus foute) tijdstip. Het is echt lachwekkend en triest tegelijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 15:59:45 ]![]()
Dit lijkt me inderdaad een heel reëel risicoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Bitlord het volgende:
Je kunt beter mensen wel laten uitchecken, nu blijft bij een evacuatie iedereen bij de poortjes kloten omdat ze wel willen, maar niet kunnen uitchecken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Waarbij wel even aangenomen moet worden dat mensen dat daadwerkelijk lezen. Mijn ervaring is dat dat wat tegenvalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij evacuatie staat er toch op de paaltjes "Verlaat zo snel mogelijk het station"? Lijkt me vrij duidelijk![]()
Mocht er een echt noodgeval voordoen zal niemand rouwig zijn om die ¤10 of ¤20 ekkies.. Bij loos alarm kan je vaak het station al weer in voordat je echt weg bent..![]()
![]()
blijft een bijzonder poortje. Als je daar beneden staat zonder saldo kom je namelijk met geen mogelijkheid naar boven
![]()
![]()
genoeg mensen die in levensbedreigende situaties toch hun bezittingen gaan proberen veilig te stellen .quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:30 schreef b2py het volgende:
Mocht er een echt noodgeval voordoen zal niemand rouwig zijn om die ¤10 of ¤20 ekkies.. Bij loos alarm kan je vaak het station al weer in voordat je echt weg bent..![]()
En gratis meereiskaartjes openen de poortjes. Dus ze zijn dicht en vervolgens krijg je gratis een stukje papier om ze te openen![]()
![]()
ik zie een SOS torenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:48 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ] blijft een bijzonder poortje. Als je daar beneden staat zonder saldo kom je namelijk met geen mogelijkheid naar bovenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Je onderschat het effect van conditionering.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:30 schreef b2py het volgende:
Mocht er een echt noodgeval voordoen zal niemand rouwig zijn om die ¤10 of ¤20 ekkies.. Bij loos alarm kan je vaak het station al weer in voordat je echt weg bent..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Inmiddels zijn zo'n beetje alle bloembollen in Noord/Zuid Holland gekopt of gaan gekopt worden de komende dagen. Vorige week donderdag heb ik een bezoek gebracht aan deze prachtige kleurrijke velden rond Hillegom. Hierbij de foto's, gegarandeerd slechts 1 goederentrein...!
Nog voor ik naar Alkmaar afreisde begon de dag zoals altijd in Leeuwarden. Na onderstaande klik kon met lijn 350 over de Afsluitdijk gereden worden.De machinist van trein 37409 zat op de vroege morgen van donderdag 23 april 2015 nog lekker aan de koffie, waardoor treinstel 10303 van Arriva ruim 20 minuten voor vertrek aan het perron stond zoals het door de rangeerder is achtergelaten. Dit treinstel werft voor Wiederline, de treinverbinding tussen Groningen en Leer (D). Op de beide kopbakken is de vlag van Duitsland en Nederland te zien en op de zijkant het Wiederline-logo naast het Arriva-logo. Inzet vindt normaliter alleen plaats tussen Groningen, Winschoten en Leer maar zo af en toe raakt het stel verdwaald in Friesland, meestal vanwege onderhoud in de voormalige Voith, nu Stadler-werkplaats.
VIRM 9561 van NSR passeert als IC 2143 uit Amsterdam naar Den Haag Centraal een veld met gele narcissen even ten zuiden van Hillegom.
Kijkend naar rechts vanuit dezelfde positie als de voorgaande foto heb je zicht op de nog geen 100 jaar geleden gebouwde Heilig Hart van Jezuskerk in het dorpje De Zilk. SLT-treinstel 2450 van NSR is op donderdag 23 april 2015 onderweg als trein 6345 uit Haarlem via Leiden naar Den Haag Centraal.
Het mooie aan de bollenvelden rondom Hillegom zijn de diversiteit van de verschillende kleuren en bloemsoorten. Enkele meters meer naar het noorden is het beeld compleet anders met de fraaie rode, oranje en roze tulpen. Sprinter 6349 in de vorm van stel 2642 maakt de scene compleet.
Weer een paar meter meer naar rechts heb je goed zicht op de superfraaie geel-rode tulpen, die hier nu vol in bloei staan. Op de voorste voorgrond komen de eerste rode tulpen nu uit, maar zoals net al te zien was zijn er ook al stukken waar de rode tulpen volop te zien zijn. Het ligt er maar net aan wanneer wat gepland is, denk ik. NSR 8742 als IC 2149 bij Hillegom op 23 april 2015.
Ook vanuit dit roze tulpenveld heb ik enkele plaatjes gemaakt, waaronder NSR-stel 2643 als sprinter 6351 van Haarlem naar Den Haag Centraal.
's Middags klaarde het steeds meer op waardoor de fraaie blauwe lucht de plaatjes nog meer kleurden. Aan de oostkant van de spoorlijn Haarlem-Leiden liggen ten zuiden van Hillegom ook enkele hyacintenvelden vol in bloei. De roze en witte bloemetjes netjes per kleur gesorteerd. Het fotograferen van zulke zijaanzichten vergen wel een goede conditie want je dient er wel steeds een stuk voor de paadjes in te lopen. Bij de passage van stel 9590 als IC 2236 uit Dordrecht naar Amsterdam Centraal was ik nét ver genoeg doorgelopen om dit treinstel er helemaal op te krijgen.
Omdat de staaltrein via de Oude Lijn ´s ochtends niet reed (vermoedelijk zijn ivm de stakingen in Duitsland de wagens met de Flabaka meegegaan) moest dé cargo van de dag de lege vuiltrein van Locon worden. Sinds december 2014 is de opzet van dit afvalvervoer weer gewijzigd. De wagens uit Noordwijkerhout, Crailoo en Apeldoorn worden gecombineerd tot één trein die naar de vuilverbranding in Wijster rijdt. Onderweg moet de trein dus al naar gelang het de beladen of lege variant betreft, wagens aanhaken of juist afkoppelen. Noordwijkerhout zit aan het begin/eind van de reis en daarmee zijn daglicht foto's hier het gunstigst te maken. Op de heerlijke lenteachtige donderdag 23 april 2015 had de 203 163 van Locon het niet zwaar met 3 lege Slps'n als trein 50085 naar Noordwijkerhout via Leiden Centraal als het hier de zeer fraai gekleurde bollenvelden ten zuiden van Hillegom passeert.
's Middags langs de Zuider Leidsevaart gelopen voor een stek aan de westkant van de spoorlijn Haarlem-Leiden, maar ik kon de ingang er van niet vinden en ook stonden er overal bordjes met "No Work No Enter". Daarom maar voor zekerheid gekozen en teruggelopen naar Vogelenzang waar een fraai veld hyacinten en tulpen het decor vormen voor IC 2163 naar Den Haag Centraal met de VIRM-stellen 9577 en 9557. De boom in de knop, de bloesem en de paardebloemen op de voorgrond maken de lenteplaat af.
Vervolgens nog enkele plaatjes gemaakt tussen de hyacinten. NSR-stel 8646 was mooi schoon en is hier op weg als IC 2167 naar Den Haag Centraal.
Na 18:00 worden alweer snel kortere treinen ingezet in de sprinterdienst 6300 tussen Haarlem en Den Haag Centraal. Vierbaksstel 2467 passeert hier een fraai tulpenveld in wording bij Vogelenzang. Over niet al te veel dagen zal dit veld toch zeker uit gele, paarse en rode tulpen moeten bestaan.
En met VIRM-stellen 9412 en 9402 als IC 2271 naar Dordrecht komt een eind aan deze serie in de prachtige bollenstreek rond Hillegom. Met het aanstaande slechtere weer is het nog maar de vraag of het in 2015 nog een keer gaat lukken, maar wie weet... Gelukkig kon ik op de terugreis naar huis nog genoeg tulpen, hyacinten en narcissen zien want de Qliner naar Leeuwarden kwam in Noord-Holland nog genoeg velden tegen.
![]()
Heel fraai!I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...![]()
Ik vind het allemaal nogal gay eigenlijk, al die blommigheid
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het is tenminste beter dan de McDonalds bij Rotterdam Alexanderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het allemaal nogal gay eigenlijk, al die blommigheid![]()
![]()
Dat is het al snelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:22 schreef boriq het volgende:
[..]
Het is tenminste beter dan de McDonalds bij Rotterdam Alexander
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
In het Overijsselse coalitieakkoord tussen de partijen CDA, D66, VVD en CU is een eenmalige uitgave van 61 miljoen euro gereserveerd voor mobiliteit. Ik zou er gezien de mate van actie voeren voor het project door D66 niet van opkijken als een gedeelte hiervan naar de verdubbeling van Olst - Deventer gaat.
Coalitieakkoord (pagina 11)
Daarnaast is op Twitter door de Provincie Overijssel nogmaals onderstreept dat de trein Almelo - Hardenberg écht volgend jaar gaat rijden. Hiervoor moeten er onder andere wat aanpassingen in Marienberg plaatsvinden en zal Geerdijk Hoofdstation gesloten worden...twitter:ProvOverijssel twitterde op woensdag 29-04-2015 om 10:42:06@vincent313 @Arriva_NL @zestienacht Het antwoord: In 2016 rijdt de eerste trein over de rechtstreekse verbinding tussen Almelo en Hardenberg reageer retweet
![]()
En dat is buiten het geld wat al op gaat aan de verdubbeling, electrificering en verHSLing van Zwolle - Wierden?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jup. De viersporigheid en verhoging van de snelheid naar 350km/h van Zwolle - Wierden (daar zijn we weer!!1!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is buiten het geld wat al op gaat aan de verdubbeling, electrificering en verHSLing van Zwolle - Wierden?) is bij de vorige coalitie begroot en nu dus al ingecalculeerd
![]()
Mooie platen, Zug
Wist niet dat je het leuk vond om zoveel raampjestreinen te platen
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Doe nou rustig, het genezingsproces is nog heel prilquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Mooie platen, Zug
Wist niet dat je het leuk vond om zoveel raampjestreinen te platen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Haha!
Dank voor de leuke reacties allemaal.
@Kruidenmannetje: het ging mij meer om de bollen in combinatie met een trein. Er rijden hier bijna geen goederentreinen maar als je iets van trein+bloembol op de foto wil hebben heb je weinig keus vandaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou rustig, het genezingsproces is nog heel pril
Bier.![]()
Lachen zeg, zo de laatste overstap halen op den haag cs naar Zoetermeer, van 6 naar 5 in 2 minuten. Terwijl de hele hal overhoop ligt en je dus buitenom moet rennen![]()
![]()
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
![]()
![]()
Timo Huges is gisteren niet op komend dagen in het BNR Programma The Friday Move. (Is vervangen door Harry Piekema)![]()
Heerlijk! Oude omatjes die orde houden in de stiltecoupe! Fantastisch! 'U weet dat u zich in de stiltecoupe zit?' 'Nee en bedankt voor het attenderen.' 'Als u zich er nu ook nog aan houdt!'![]()
![]()
![]()
Wauw. Het combineren van de treinen in Deventer is niet gelukt en gereedstaande stel wordt weer weggezet. Staat inmiddels ook al in de appjes dat we met solo zesje doorgaan. Dat is snelle informatievoorziening!![]()
![]()
thanks! Sterk staaltje geldverspilling wel nu brief sturen dat het toegewezen en dat ie binnen een week in de bus ligt... stuur hem dan gelijk mee of laat me een week langer wachtenquote:![]()
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
![]()
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:36 schreef b2py het volgende:
Wauw. Het combineren van de treinen in Deventer is niet gelukt en gereedstaande stel wordt weer weggezet. Staat inmiddels ook al in de appjes dat we met solo zesje doorgaan. Dat is snelle informatievoorziening!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzen![]()
![]()
Rijdendetreinenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?![]()
Ze konden een nog grotere clown vinden blijkbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Timo Huges is gisteren niet op komend dagen in het BNR Programma The Friday Move. (Is vervangen door Harry Piekema)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Tevens ontvang ik nu net in de post de deelnemersbrief voor de NVBS-rit van afgelopen maandag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Overigens heb ik in mijn database 5 GtbV-claims die langer duurden. PR is 230 dagen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: