Jup. De viersporigheid en verhoging van de snelheid naar 350km/h van Zwolle - Wierden (daar zijn we weer!!1!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is buiten het geld wat al op gaat aan de verdubbeling, electrificering en verHSLing van Zwolle - Wierden?
Doe nou rustig, het genezingsproces is nog heel prilquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Mooie platen, Zug
Wist niet dat je het leuk vond om zoveel raampjestreinen te platen
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou rustig, het genezingsproces is nog heel pril
thanks! Sterk staaltje geldverspilling wel nu brief sturen dat het toegewezen en dat ie binnen een week in de bus ligt... stuur hem dan gelijk mee of laat me een week langer wachtenquote:
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:36 schreef b2py het volgende:
Wauw. Het combineren van de treinen in Deventer is niet gelukt en gereedstaande stel wordt weer weggezet. Staat inmiddels ook al in de appjes dat we met solo zesje doorgaan. Dat is snelle informatievoorziening!
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzen
Rijdendetreinenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt wat gemist, welk appje gebruik je daarvoor?
Ze konden een nog grotere clown vinden blijkbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Timo Huges is gisteren niet op komend dagen in het BNR Programma The Friday Move. (Is vervangen door Harry Piekema)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
als je denkt dat gtbv claims lang kunnen durenop 20 januari heeft NSR mijn machinistenvergunning aangevraagd bij ILT en met dagtekening 30 april heb ik bericht ontvangen dat die is toegewezen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:00 schreef Salatrel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |