Zal wel direct uit de NS database komen en pauper geconverteerd worden, NS geeft het wel netjes en goed weer:quote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Prorail in de categorie lekker overzichtelijk:
[..]
Hebben ze daar een Enter of Bullitpoint verbod ofzo?
wtfquote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Prorail in de categorie lekker overzichtelijk:
[..]
Hebben ze daar een Enter of Bullitpoint verbod ofzo?
"Officieel" heeft NS dit niet eens, want het staat nergens in hun apps of website. Dit komt via Rijdendetreinenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef James1988 het volgende:
Die lap tekst van NS vind ik nog steeds geen schoonheidsprijs verdienen. Het is iets beter te lezen dan bij ProRail, maar nog steeds een gigantische tekstmuur
Mja, je kan je beroepen op het feit dat het "opinie" is. Zoals bijvoorbeeld een column ook iemands mening is. Maar verder wel eens met de inhoud ervan.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind het een idioot maar hij heeft wel gelijk met de titel. Als Qbuzz vanaf nu gewoon uitgesloten wordt naar aanleiding hiervan dan heeft het hele bedrijf niet zoveel zin meer.
Staat ook gewoon in de NS app hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:00 schreef b2py het volgende:
[..]
"Officieel" heeft NS dit niet eens, want het staat nergens in hun apps of website. Dit komt via Rijdendetreinen
Hebben ze in Hamburg nog wel plek voorquote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef James1988 het volgende:
Die lap tekst van NS vind ik nog steeds geen schoonheidsprijs verdienen. Het is iets beter te lezen dan bij ProRail, maar nog steeds een gigantische tekstmuur
Als ik een konijn in de trein zie, gaat ie op wintersport.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het stikt van loslopende cavia's en konijnen in de trein. Wist je dat niet? Door even een worteltje op het station te halen kun je voorkomen dat ze aan je spullen zitten.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef b2py het volgende:
4050 ekkies als je vervelend bent op het station: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)tion-4050-euro-boete
Eh...quote:Mensen die onrust stoken krijgen niet alleen een verbod voor het station, maar ook voor de perrons, trappen, tunnels en liften.
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbodquote:Op donderdag 30 april 2015 21:49 schreef b2py het volgende:
Niets voor in de trein trouwens, maar het is iets.
Op Den Helder Zuid niet zo moeilijk. En zou het stationsverbod dan landelijk zijn of alleen voor Delft Zuid?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbod
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbod
Maar fuck yea, symboolpolitiek !quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.
Ja en bij de grensovergang met Duitsland staat ook niemand te controleren of je wel of niet Nederland in mag. Dat neemt niet weg dat dit soort boetebedragen gewoon standaard moeten zijn voor tyfuslijers die zich misdragen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.
Hoe kom jij de trein in dan, niet vanaf het perron komende?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Op Den Helder Zuid niet zo moeilijk. En zou het stationsverbod dan landelijk zijn of alleen voor Delft Zuid?
Eens, eens. Maar het lijkt me totaal niet te handhaven, zo'n stationsverbod.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja en bij de grensovergang met Duitsland staat ook niemand te controleren of je wel of niet Nederland in mag. Dat neemt niet weg dat dit soort boetebedragen gewoon standaard moeten zijn voor tyfuslijers die zich misdragen.
Dit soort dingen zijn net als een lokaalverbod niet specifiek om te handhaven maar als iemand nog een keer rotzooi komt trappen dan gaat 'ie de cel in. Niet álles is zomaar om 'te handhaven'. Er zit meer achter.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Eens, eens. Maar het lijkt me totaal niet te handhaven, zo'n stationsverbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |