Ik vind het een idioot maar hij heeft wel gelijk met de titel. Als Qbuzz vanaf nu gewoon uitgesloten wordt naar aanleiding hiervan dan heeft het hele bedrijf niet zoveel zin meer.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die graag als bron zichzelf aanhaalt..
In Spanje hebben ze dat overigens wel gedaan. Het oude staatsbedrijf Renfe is opgesplitst in een aantal bedrijven. Infrastructuur en stations zijn ondergebracht bij infrabeheerders Adif en Adif Alta Velocidad, die de sporen en stations beheren.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Nu al die andere niet-core-business nog afstoten zoals de winkeltjes op de stations.
Haha, ja joh, werkt het zo?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is pas GOED GOED zwakzinnig om alles maar a priori de grond in te boren, of het nou totaal kut of iets minder kut of best wel een aardig idee is
Marktconform zijn ze sowieso niet. Als ik bij de Kiosk voor 1 euro 120 gram worteltjes krijg en bij de AH to Go erfuckingNAAST 300 gram, terwijl ze allebei onder dezelfde NS Woeker vallen, dan kun je van het prijsbeleid veel zeggen, maar met marktconform heeft het in elk geval niks te maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik wil graag minder betalen want ik vind het ook ranzig duur maar volgens mij zijn de prijzen behoorlijk marktconform.
En bij de AH om de hoek heb je voor 1 euro meer dan een kilo wortelen. Cry me a river.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktconform zijn ze sowieso niet. Als ik bij de Kiosk voor 1 euro 120 gram worteltjes krijg en bij de AH to Go erfuckingNAAST 300 gram, terwijl ze allebei onder dezelfde NS Woeker vallen, dan kun je van het prijsbeleid veel zeggen, maar met marktconform heeft het in elk geval niks te maken.
Niet a priori misschien, maar als we aan de ene kant zien dat het voor NS blijkbaar echt heel moeilijk is om op een fatsoenlijke manier mensen te vervoeren, terwijl ze wel aan alle kanten druk zijn met randzaken, dan sluit ik mijn ogen daar niet voor. Mag jij best wel doen evenn goed hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 16:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En het hele idee van 'je moet je bij je core business houden' is je reinste waanzin. Alsof het een en het ander elkaar a priori uitsluiten.
Bedankt voor het onderstrepen van mijn puntquote:Op donderdag 30 april 2015 16:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En bij de AH om de hoek heb je voor 1 euro meer dan een kilo wortelen. Cry me a river.
Dat mensen vervoeren gaat uitstekend maar omdat jij drie keer in de week een probleem treft op een stuk van 300 kilometer is het kanker. Is goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet a priori misschien, maar als we aan de ene kant zien dat het voor NS blijkbaar echt heel moeilijk is om op een fatsoenlijke manier mensen te vervoeren, terwijl ze wel aan alle kanten druk zijn met randzaken, dan sluit ik mijn ogen daar niet voor. Mag jij best wel doen evenn goed hoor
Ben je wel eens op een AH2Go buiten het station geweest? Zelfde prijzen als die op de stations. En ik onderstreep je punt helemaal nergens, je bent aan het zeiken.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderstrepen van mijn punt
Insert grote chaos op Rotterdam CS morgen.quote:Rotterdam Centraal is vanaf morgen het eerste grote station waar alle toegangspoortjes zijn geactiveerd, een belangrijke stap in het veiliger maken van het openbaar vervoer. De ruim 100.000 dagelijkse in- en uitstappers kunnen het station dan alleen nog betreden of verlaten met een geldig vervoerbewijs.
Conducteurs, machinisten en andere NS-medewerkers sluiten het laatste poortje symbolisch om 7.00 uur. Hiermee onderstrepen ze het belang van de toegangspoortjes voor het terugdringen van zwartrijden en het weren van ongure types op het station. In het merendeel van de gevallen is agressie in de trein of op het station een gevolg van het ontbreken van een geldig vervoersbewijs. Door de introductie van toegangspoortjes die alleen met een geldig vervoerbewijs opengaan, wordt de veiligheid op stations en in treinen verhoogd. NS besloot daarom de 100%-controle op Rotterdam Centraal met een halfjaar te vervroegen.
Ach, hebben ze toch nog iets in Rotterdam.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Insert grote chaos op Rotterdam CS morgen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
ik zat hier meer aan te denken:
[ afbeelding ]
Dames en Heren, De trein van 9.07 uur naar Amsterdam kan niet rijden omdat een wiel opgegeten is
Sowieso mensen die hun konijn meenemen in de treinquote:Op donderdag 30 april 2015 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
ik zat hier meer aan te denken:
[ afbeelding ]
Dames en Heren, De trein van 9.07 uur naar Amsterdam kan niet rijden omdat een wiel opgegeten is
Het stikt van loslopende cavia's en konijnen in de trein. Wist je dat niet? Door even een worteltje op het station te halen kun je voorkomen dat ze aan je spullen zitten.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:40 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun konijn meenemen in de trein![]()
Ik wist niet eens dat de Kiosk daar wortels voor verkocht
Ah, dus dat zit er in de saucijzenbroodjes van de Kiosk.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het stikt van loslopende cavia's en konijnen in de trein. Wist je dat niet? Door even een worteltje op het station te halen kun je voorkomen dat ze aan je spullen zitten.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ersum%20rijdt%20nietquote:HILVERSUM Een trein van Utrecht naar Hilversum reed vanmiddag niet omdat een reiziger de machinistencabine had gebruikt als urinoir.
De cabine 'stinkt als een bunzing', aldus de conducteur. Of de treinplasser is aangehouden of beboet, is niet bekend.
Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk gediscrimineerd als reiziger. Hoe weten ze dat het een reiziger was? Lag zijn kaartje er naast ofzo? Wie zegt dat het niet een gefrustreerde NS'er was?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ersum%20rijdt%20niet
Wanprestatie van de machinist die zijn cabine niet goed gesloten heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk gediscrimineerd als reiziger. Hoe weten ze dat het een reiziger was? Lag zijn kaartje er naast ofzo? Wie zegt dat het niet een gefrustreerde NS'er was?
Machinisten doen het meestal tegen een draaistel. Goed tegen roestquote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk gediscrimineerd als reiziger. Hoe weten ze dat het een reiziger was? Lag zijn kaartje er naast ofzo? Wie zegt dat het niet een gefrustreerde NS'er was?
Lekker tegen je eigen werkplek aan zeiken, topquote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk gediscrimineerd als reiziger. Hoe weten ze dat het een reiziger was? Lag zijn kaartje er naast ofzo? Wie zegt dat het niet een gefrustreerde NS'er was?
Dat zou heel goed kunnen. Je weet hoe snel de boel kan vermenigvuldigen als ze de kans krijgenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:53 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ah, dus dat zit er in de saucijzenbroodjes van de Kiosk.
Hebben ze daar een Enter of Bullitpoint verbod ofzo?quote:van/naar Weesp
van vrijdag 15 mei 17.50 uur tot en met zondag 17 mei
Extra reistijd: een kwartier tot een half uur
door werkzaamheden
U kunt gebruikmaken van de overige treinen en de bussen er rijden geen rechtstreekse Intercity's tussen Amsterdam Centraal en Lelystad Centrum; reis via Duivendrecht waar Intercity's van en naar Amsterdam Centraal extra zullen stoppen er rijden geen rechtstreekse Intercity's tussen Schiphol en Amersfoort/Enschede; doorgaande reizigers tussen Schiphol en Amersfoort of verder kunnen via Utrecht Centraal reizen er rijden geen rechtstreekse Sprinters tussen Amsterdam Centraal en Lelystad Centrum; reis via Duivendrecht en stap daar over op zaterdag en zondag rijden er alleen stopbussen tussen Amsterdam Muiderpoort en Weesp; reis via Duivendrecht, van en naar Amsterdam Sciencepark of Diemen reist u met de bus er rijden geen rechtstreekse Sprinters tussen Diemen Zuid en Naarden-Bussum in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag wordt de laatste Intercity van Almere Centrum naar Amsterdam Centraal door bussen vervangen in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag worden de laatste Sprinters van Diemen Zuid/Diemen naar Weesp door bussen vervangen
Zal wel direct uit de NS database komen en pauper geconverteerd worden, NS geeft het wel netjes en goed weer:quote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Prorail in de categorie lekker overzichtelijk:
[..]
Hebben ze daar een Enter of Bullitpoint verbod ofzo?
wtfquote:Op donderdag 30 april 2015 19:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Prorail in de categorie lekker overzichtelijk:
[..]
Hebben ze daar een Enter of Bullitpoint verbod ofzo?
"Officieel" heeft NS dit niet eens, want het staat nergens in hun apps of website. Dit komt via Rijdendetreinenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef James1988 het volgende:
Die lap tekst van NS vind ik nog steeds geen schoonheidsprijs verdienen. Het is iets beter te lezen dan bij ProRail, maar nog steeds een gigantische tekstmuur
Mja, je kan je beroepen op het feit dat het "opinie" is. Zoals bijvoorbeeld een column ook iemands mening is. Maar verder wel eens met de inhoud ervan.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind het een idioot maar hij heeft wel gelijk met de titel. Als Qbuzz vanaf nu gewoon uitgesloten wordt naar aanleiding hiervan dan heeft het hele bedrijf niet zoveel zin meer.
Staat ook gewoon in de NS app hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:00 schreef b2py het volgende:
[..]
"Officieel" heeft NS dit niet eens, want het staat nergens in hun apps of website. Dit komt via Rijdendetreinen
Hebben ze in Hamburg nog wel plek voorquote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef James1988 het volgende:
Die lap tekst van NS vind ik nog steeds geen schoonheidsprijs verdienen. Het is iets beter te lezen dan bij ProRail, maar nog steeds een gigantische tekstmuur
Als ik een konijn in de trein zie, gaat ie op wintersport.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het stikt van loslopende cavia's en konijnen in de trein. Wist je dat niet? Door even een worteltje op het station te halen kun je voorkomen dat ze aan je spullen zitten.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef b2py het volgende:
4050 ekkies als je vervelend bent op het station: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)tion-4050-euro-boete
Eh...quote:Mensen die onrust stoken krijgen niet alleen een verbod voor het station, maar ook voor de perrons, trappen, tunnels en liften.
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbodquote:Op donderdag 30 april 2015 21:49 schreef b2py het volgende:
Niets voor in de trein trouwens, maar het is iets.
Op Den Helder Zuid niet zo moeilijk. En zou het stationsverbod dan landelijk zijn of alleen voor Delft Zuid?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbod
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de trein in kom met een stationsverbod. EN een perronverbod
Maar fuck yea, symboolpolitiek !quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.
Ja en bij de grensovergang met Duitsland staat ook niemand te controleren of je wel of niet Nederland in mag. Dat neemt niet weg dat dit soort boetebedragen gewoon standaard moeten zijn voor tyfuslijers die zich misdragen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Bwa ik denk niet dat er bij elke perrontoegang in NL een poppetje staat mensen te kijken of er iemand tussen zit die er niet in mag.
Hoe kom jij de trein in dan, niet vanaf het perron komende?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Op Den Helder Zuid niet zo moeilijk. En zou het stationsverbod dan landelijk zijn of alleen voor Delft Zuid?
Eens, eens. Maar het lijkt me totaal niet te handhaven, zo'n stationsverbod.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja en bij de grensovergang met Duitsland staat ook niemand te controleren of je wel of niet Nederland in mag. Dat neemt niet weg dat dit soort boetebedragen gewoon standaard moeten zijn voor tyfuslijers die zich misdragen.
Dit soort dingen zijn net als een lokaalverbod niet specifiek om te handhaven maar als iemand nog een keer rotzooi komt trappen dan gaat 'ie de cel in. Niet álles is zomaar om 'te handhaven'. Er zit meer achter.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Eens, eens. Maar het lijkt me totaal niet te handhaven, zo'n stationsverbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |