Zelfde gezeik altijd met het aanvragen van een Taxipas bij ILT + KiWa.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
blijkbaar was er genoeg twijfel om de vergunning niet meteen toe te wijzen
nee. Is niet interessant en bovendien rijdt de metro er al.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef Woods het volgende:
Zijn er plannen om de treinverbinding rond Amsterdam volledig te dichten door tussen Zuid en Lelylaan een extra spoor te leggen? Snapte nooit dat dit niet al gedaan is.
Er is ook ruimte voor een ruimtebasis in de Kuip maar die komt er ook niet..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef FredvZ het volgende:
Volgens dit plan uit 2010 zijn er wel degelijk plannen voor eer een extra boog. In het landschap is ook ruimte overgelaten om naast de metrobaan ook een spoobaan aan te leggen.
Het zou moeten kunnen passen. Mochten ze het doen dan zou het eventueel ook een route kunnen zijn voor cargo's die anders door Amsterdam CS moeten. Enige probleem zijn de vele hellingenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:38 schreef Ireyon het volgende:
Is het niet al veel te druk op Schiphol - Sloterdijk? Laat staan dat er nog treinen Sloterdijk - Zuid bij moeten..
Wat iedereen hierboven al zegt plus dat er geen kat wat te zoeken heeft in de kop van NHquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef Woods het volgende:
Zijn er plannen om de treinverbinding rond Amsterdam volledig te dichten door tussen Zuid en Lelylaan een extra spoor te leggen? Snapte nooit dat dit niet al gedaan is. Je moet dus altijd bovenlangs Amsterdam om naar de kop van NH te reizen.
Lijkt me wel. Het wordt een dubbele vork aansluitingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:01 schreef boriq het volgende:
Over Riekerpolder gesproken: er komt nu een éénsporige flyover bij voor de treinen richting Lelylaan. Wordt de tweesporige flyover die er nu nog ligt ook éénsporig voor de treinen van Lelylaan naar Schiphol?
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:01 schreef boriq het volgende:
Over Riekerpolder gesproken: er komt nu een éénsporige flyover bij voor de treinen richting Lelylaan. Wordt de tweesporige flyover die er nu nog ligt ook éénsporig voor de treinen van Lelylaan naar Schiphol?
Ik vind het echt geweldig dat dit soort dingen gewoon KANquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:10 schreef greavy het volgende:
we hebben ¤130 per dag betaald voor deze fotorit, dus ¤260 voor de 2 dagen. De trein ging meerdere malen stilstaan, zelfs midden op de hoofdbaan, zodat de 21 Duitsers en 3 Nederlanders de trein konden inhalen. Op de eerste dag kwamen wij op een spoorlijn tussen Banská Bystrica en Mlinky terecht waar tussen circa 9 uur en 15u30 geen treinen reden, dus wij de gehele spoorlijn voor onszelf hadden. Het kostte daardoor wel extra, want in die 6 uur zit er op de stations geen wisselwachter, maar ook geen stationschef. Per station moesten er dus 2 man extra betaald worden (één wisselwachter voor 2 wisselstraten en 1 stationschef). De wisselwachter mocht dus steeds van de ene kant van de wissels naar de andere kant van de wissels lopen en/of meeliften met de locomotief.
Zwaaien met flappen mooi dat het kan en werkt of het goed is dat mag je zelf beslissen, ik moet bij dit soort dingen altijd aan Basil van Fawlty Towers denken wanneer zo'n dikke Amerikaan met flappen nog wil eten als de keuken al dicht is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig dat dit soort dingen gewoon KAN
Altijd fijn die kwaliteit van PostNL...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ontvang ik nu net in de post de deelnemersbrief voor de NVBS-rit van afgelopen maandag
is het wel via postNL verstuurd? niet gewoon via sandd?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Altijd fijn die kwaliteit van PostNL...
natuurlijk niet johquote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Vanavond van Rijswijk naar Deventer, maar om 17 uur zijn de werkzaamheden Utrecht-Amersfoort voorbij dus toch nog rechtstreeks reizen ipv via Amsterdam. Als het goed is tenminste
nicequote:Op zondag 3 mei 2015 11:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes uit zuid-Frankrijk!
Gelijk zeeziek?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
Jezus, machinst besluit even vol gas Leiden uit te rijden over de wissel. In een virm. De tering zeg
Yolo!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
Jezus, machinst besluit even vol gas Leiden uit te rijden over de wissel. In een virm. De tering zeg
Kapitaalvernietiging noemt men dat.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:54 schreef Viezze het volgende:
Vanavond maar eens gebruik maken van de 2-1 kaartjes. Niet dat je er veel aan hebt in een SLT
Tuurlijk wel. Lekker in de kop van de trein loeren naar het gepeupelte in de 2dequote:Op zondag 3 mei 2015 13:54 schreef Viezze het volgende:
Vanavond maar eens gebruik maken van de 2-1 kaartjes. Niet dat je er veel aan hebt in een SLT
Alleen een beetje jammer dat deze maand elke gare kutschooier in het land van die pauperkaartjes heeftquote:Op zondag 3 mei 2015 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Lekker in de kop van de trein loeren naar het gepeupelte in de 2de
ik zat net achter twee jengelende kutkinderen met een ipad die boederij spelletjes zaten te spelen met het geluid op de speakers.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat deze maand elke gare kutschooier in het land van die pauperkaartjes heeft
Ja zal je net zien dat door die kaartjes de 1e klas vol zitquote:Op zondag 3 mei 2015 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Lekker in de kop van de trein loeren naar het gepeupelte in de 2de
Was een reclame drukwerk, dus als je een nee sticker hebt krijg je hem niet. Je kan hem bij de ns alsnog aanvragen. Anders heb ik er ook nog wel een boel.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:08 schreef ZwarteKater het volgende:
Die overgangskaarten, wanneer krijg je die eigenlijk? Heb niets ontvangen hier terwijl de NS wel maandelijks afschrijft van mijn rekening.
die combinatie slaat natuurlijk sobelso al nergens op want die meereiskaartjes zijn klasseloos en gelijk aan het vervoerbewijs van diegene met wie je meereist..quote:Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
Liet de conducteur ze ook nog zitten op 2 meereiskaartjes en 3x 1ste klas overgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |