quote:
Nee echt, ik start wel een nieuwe.quote:
Sommige mensen hebben het gewoon druk.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Gaan we nu ineens allemaal zo doen?
Haha ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gewoon druk.
Misschien zijn ze allemaal iets anders aan het doen?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Gaan we nu ineens allemaal zo doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vriendenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Komt LTVKD straks weer dat hij bij vrienden is geweest
Jakkes.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon naar het darten aan het kijken terwijl ik witte bonen in tomatensaus aan het eten ben.
Witte bonen in tomatensaus.quote:
Ja hou daar eens mee op.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allemaal iets anders aan het doen?Jij moet echt stoppen hiermee het is niet meer leuk nu. Genoeg is genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had voor de zekerheid maar een TR gemaaktquote:Op donderdag 30 april 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen hiermee het is niet meer leuk nu. Genoeg is genoeg.
Is het oorlog ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
terwijl ik witte bonen in tomatensaus aan het eten ben.
Kom maar op, jij bent aan zet.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga jullie nu allemaal vernederen met Trivia Crack.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga jullie nu allemaal vernederen met Trivia Crack.
Jankzak.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen hiermee het is niet meer leuk nu. Genoeg is genoeg.
Dat heb je er ook alleen maar neer durven zetten omdat tim geen mod meer isquote:
MooieMaan75quote:Op donderdag 30 april 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Weet iemand de username van Tem op Trivia Crack?
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je er ook alleen maar neer durven zetten omdat tim geen mod meer is.
mooie_maanquote:Op donderdag 30 april 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Weet iemand de username van Tem op Trivia Crack?
Ik ook, inmiddels staat het 5-0.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit maar te wachten tot Mani mij inmaakt.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook, inmiddels staat het 5-0.
Doet het niet.quote:
Het is toch echt jouw beurt.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit maar te wachten tot Mani mij inmaakt.
Omdat je de context niet kent. Straks ga je nog zeggen dat de show waar dat gifje vandaan komt ook kut is.quote:
Zit er dik in, ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je de context niet kent. Straks ga je nog zeggen dat de show waar dat gifje vandaan komt ook kut is.
Njos vindt die show wel heel leuk.quote:
En Johannes, en die weet wat kwaliteit is.quote:
Vind je Johannes heel leuk?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Johannes, en die weet wat kwaliteit is.
Haha ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Johannes, en die weet wat kwaliteit is.
Wat vind je van de nieuwe CD van Mark Knopfler? Ik heb er weer van genoten.quote:
Niet geluisterd natuurlijk. Stadskanoal is nu nog aan het huilen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe CD van Mark Knopfler? Ik heb er weer van genoten.
Ik wil het wel doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ok
Ik heb geen zin meer in de tussenstand van de titiquiz, morgen dan maar
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ok
Ik heb geen zin meer in de tussenstand van de titiquiz, morgen dan maar
Niemand anders doet het hequote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen he?
ja van zichzelfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne heeft al 30 foto's klaarstaan.
Kan echt niet hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor rare topicpointer joh. Zie het nu pas.
[..]
Dan is het niet echt een uitdaging he?quote:
oneequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is het niet echt een uitdaging he?
i dont can englishquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is beter:
» Voordat je reageert
Be excellent to eachother.
VBL,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is beter:
» Voordat je reageert
Be excellent to eachother.
Nee want lig op bed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had al lang die score kunnen fixen.
Als jij de originele foto post doe ik de stand wel.quote:
Het is 3, maar dan moet ik alsnog uit bed om die bewerkte foto te zoeken, want de originele is inclusief vagijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij de originele foto post doe ik de stand wel.
Die rechter op de foto was weer 13 ofzo he?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
Specularium al een ban voor zijn taalgebruik?
Ik twijfelde, daarom liet ik Marianne die foto maar plaatsen, dan komen ze haar halenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die rechter op de foto was weer 13 ofzo he?
Ziet dit:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Is Elflettering nu ook al verliefd op Voorschurft?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik twijfelde, daarom liet ik Marianne die foto maar plaatsen, dan komen ze haar halen
Ik zal het eventjes gaan reverse image searchen, gelukkig doet niemand dat verder in dat topic.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar als je denkt dat dat minderjarig is
Je had die bos haar daar eens moeten zien, daar zit minstens 10 jaar werk in
Zo kijkt Specularium als hij verliefd is.quote:
Lekker retro ofniedanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
Nou, die reverse image search had in principe niet gehoeven.
Lijkt me sterk. Over het algemeen kijkt hij zo:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo kijkt Specularium als hij verliefd is.
Dan kijk ik zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo kijkt Specularium als hij verliefd is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Het was weer een dolle boel hier, overval geweest dus kwam de politiehelikopter even lekker herrie maken. En dan gaan er allemaal mensen op Twitter zeuren of vragen en ondertussen geniet ik heerlijk van dat geluid. Als afsluiter heb ik hem net via de radio horen landen op de basis. Wat een feest!
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Straks gaat Kraanaap natuurlijk weer zijn Youtube-aids verspreiden, dan moet ik wel weg zijn.
Dat verbaast mij dan weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik dan weer wel leuk.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:32 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft denk ik toch wel autisme.
OVquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel een leuk topic hoor.
NWS / NS sluit vrijdag de poortjes op Rotterdam CS
Geen rijbewijs hebbenquote:
Forummod zijnquote:
He bah, moet je nu Fokker hier weer bij betrekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan Fylax zijn billetjes willen zitten,.
Harry is een beetje ongesteld, niks van aantrekken, gaat wel weer overquote:
Kan ook zijn dat het door de Dag van de Arbeid komt. Misschien is -ie allergisch voor arbeid of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Harry is een beetje ongesteld, niks van aantrekken, gaat wel weer over.
Dat maakt toch vrij?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het door de Dag van de Arbeid komt. Misschien is -ie allergisch voor arbeid of zo.
En jij mot je muil houden, anders krijg je een tik tegen je neus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Harry is een beetje ongesteld, niks van aantrekken, gaat wel weer over.
Even wat rellen in NWS- of POL-feedback valt voor mij onder routine.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
Het was een zware dag voor Henk, met zijn avontuur in feedback en omstreken.
Dit is wel een boek voor Henkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
Het was een zware dag voor Henk, met zijn avontuur in feedback en omstreken.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jij mot je muil houden, anders krijg je een tik tegen je neus.
Zei hij met zijn ogen nog halfvochtig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even wat rellen in NWS- of POL-feedback valt voor mij onder routine.
Ik heb zo'n boek niet nodig. Ik lees altijd NWS-SC.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een boek voor Henkhttp://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-271215.html.
Als jij het nog kon had je het hem echt wel gegundquote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:58 schreef timmmmm het volgende:
Fylax is weer eens jaloers dat hij niet in de pointer genoemd wordt hoor
quote:'Idioot', 'imbeciel' en 'zwakzinnige' worden geregeld met elkaar verward, maar er zijn belangrijke verschillen. Een idioot is iemand met een IQ tussen 0 en 25. Bij een imbeciel ligt dat tussen 26 en 50. Een zwakzinnige is net iets intelligenter met een IQ tussen 51 en 70. In de praktijk worden die labels gelukkig niet meer gebruikt.
Toevallig wel mijn favoriete kleur, terwijl het geen kleur is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als we ons allemaal naar onze emoties zouden kleden zouden we alleen maar zwart dragen.
Rijst met boter en suikerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmpf, vergeten dat de winkels hier vandaag dicht zijn. Heb niks in huis behalve thee, rijst en boter.
Nee is kapot, monteur is al onderwegquote:
Nee ik verneukte perongeluk de hele SCquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat deze TT over de combinatie Foķker + isketch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou dat is niet waar natuurlijk maar we laten je graag in die waan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grapje je bent heel goed. Bijna niveau Vermeer.
Laat maar hoorquote:
Is dit het recept van timmmmmm?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
* YokiKater is gezond bezig
[ afbeelding ]
![]()
Nee, van mijn pa.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit het recept van timmmmmm?
Ja precies, dat doe ik dan ook altijd. Mijn pa maakt altijd extra saus en dat vries ik in. Dat ontdooi ik dan later, even opwarmen, pasta koken en hoppa! Lekker makkelijk, zeer smakelijk en gezond.quote:
Er zit nu ook bloed bij?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En waarom is dit precies gezond?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Liza Sipsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef Specularium het volgende:
Vooral die Victoria heeft echt een paar tepelklemmen nodig.
Geen probleem mee om die Victoria aan stukken te trekken, trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Liza Sips
Dat moet je lekker vinden, en ik vind dat niet lekker.quote:
Omdat dit beter is dan spul uit de frituur.quote:
Klopt wel aardig denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn Tem en ik als we gaan feesten met elkaar.
Maar wel snel weg voor ze weer begint te praten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen probleem mee om die Victoria aan stukken te trekken, trouwens.
Ik heb een hele lieve mama die dat heel goed kan.quote:
6 uur per nacht, altijd moe?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
Ze komen zo shoarma brengen.
heb vandaag tot 7 uur gewerkt was best veel , normaal zijn we eerder klaar
verder sta ik best vroeg op de laatste tijd, en ik slaap niet al te best
Die is goed met een bos asperges.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve mama die dat heel goed kan.
Bij de laatste asperge zei mijn vader tegen mijn moeder, eet jij die laatste pik even op. Toen antwoordde mijn moeder: ja daar ben ik wel goed in he? Terwijl ik er gewoon bij zat, ik kon wel janken. Dit is echt gebeurd.quote:
Traumatisch wel, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de laatste asperge zei mijn vader tegen mijn moeder, eet jij die laatste pik even op. Toen antwoordde mijn moeder: ja daar ben ik wel goed in he? Terwijl ik er gewoon bij zat, ik kon wel janken. Dit is echt gebeurd.
Dus jouw ouders hebben wel humorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de laatste asperge zei mijn vader tegen mijn moeder, eet jij die laatste pik even op. Toen antwoordde mijn moeder: ja daar ben ik wel goed in he? Terwijl ik er gewoon bij zat, ik kon wel janken. Dit is echt gebeurd.
Mijn kinderen zijn nog zo jong dat je gewoon alles nog kan zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Maak jij dat soort grappen ook wel eens als je kinderen er bij zitten Tem?
Mijn ouders zijn geweldig, maar dit soort grappen mogen ze voortaan wel achterwege houden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geweldig, maar dit soort grappen mogen ze voortaan wel achterwege houden.
Kinderen nemen dat soort dingen wel gauw over natuurlijk, wat dat betreft zijn het net papegaaien.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn nog zo jong dat je gewoon alles nog kan zeggen.
In Freddy got fingered ging hij zijn moeder seksadvies geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geweldig, maar dit soort grappen mogen ze voortaan wel achterwege houden.
Goede tip.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Full Metal Jacket komt straks op TV, genieten!
Die film had ik toen samen met wat vrienden gehuurd als pubers, het was de beste film die we ooit hadden gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Freddy got fingered ging hij zijn moeder seksadvies geven.
Dat was wel een mooie scene. Allemaal dingen die je nooit tegen je moeder zou zeggen.
Ja, die zet ik ook even aan. Topshow.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Dit was mijn favoriete film in mijn puberjaren: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996) - IMDbquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die film had ik toen samen met wat vrienden gehuurd als pubers, het was de beste film die we ooit hadden gezien.
Nu al.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn favoriete film in mijn puberjaren: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996) - IMDb
quote:Shawn Wayans, Marlon Wayans
Goede film maar ik word er enorm depressief van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Al was die ene in Requiem for a dream wel goed.
Tenminste realistisch einde.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Goede film maar ik word er enorm depressief van.
Is wel hun beste film eigenlijkquote:
welk netquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Oh ze gaan nog wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er nog niet uit welk deel van FMJ ik het best vind, bootcamp of de oorlog.
Ja zo meteen worden ze boven Arnhem gedropt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ze gaan nog wel?
Ik heb deze nog niet gezien.
Gaan ze daar remlof quoten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zo meteen worden ze boven Arnhem gedropt.
In The Cell was hij ook erg goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag Private Pyle van de week opduiken als Kingpin in Daredevil. Dat doet hij wel goed zeg.
Die is met J-Lo zie ik, de film zelf kan dus nooit echt goed zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:00 schreef arjan1112 het volgende:
Die kale werd toch uit het leger gezet of pleegde zelfmoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 21:01:37 ]
Wel een aanrader hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is met J-Lo zie ik, de film zelf kan dus nooit echt goed zijn.
Ze zijn allemaal kaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:00 schreef arjan1112 het volgende:
Die kale werd toch uit het leger gezet of pleegde zelfmoord?
Ik heb dat niet eens afgekeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:01 schreef arjan1112 het volgende:
de laatste goeie film die ik heb gezien was planet of the apes die nieuwe versie
Ik heb altijd een lege plastic fles in de buurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik het gewoon lekker laat lopen zo.
Gewoon in de kont van je buurvrouwquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik het gewoon lekker laat lopen zo.
Ja hij was alleen op de set als adviseur, maar bleek zelf gegoten te zijn voor de rol.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:17 schreef YokiKater het volgende:
Het mooie is dat die drill instructor ook gewoon een echte drill instructor is geweest.
Yep.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij was alleen op de set als adviseur, maar bleek zelf gegoten te zijn voor de rol.
Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Over welke film gaat dit? full metal jacket?
Volgens mij komt er nog een scene met die hoertjes, dat ze die negerpenis niet wil ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik het mooiste stukje gemist ?
Godver
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
Vanwaar die interesse in hoeren, Adriaan?
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ja weet ik niet, goedkope hoeren alles goedkoop is gewoon fantastisch
Hier ben je een armoedzaaier met je 1200 euro enz
Joh, ik heb de helft en ben toch rijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ja weet ik niet, goedkope hoeren alles goedkoop is gewoon fantastisch
Hier ben je een armoedzaaier met je 1200 euro enz
"What we have here, little yellow sister, is a magnificent specimen of pure Alabama Blacksnake. But it ain't too goddamned beaucoup. "quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog een scene met die hoertjes, dat ze die negerpenis niet wil ofzo.
Wat is dit voor Happinez geneuzel?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Joh, ik heb de helft en ben toch rijk.
Waarom? Juist meer uitgaven, anticonceptie en tampons enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar jij bent een vrouw. Dat is weer anders.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Joh, ik heb de helft en ben toch rijk.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom? Juist meer uitgaven, anticonceptie en tampons enzo.
ok dan maar naar Afrika als je 50 bentquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom? Juist meer uitgaven, anticonceptie en tampons enzo.
Oja, too beaucoupquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"What we have here, little yellow sister, is a magnificent specimen of pure Alabama Blacksnake. But it ain't too goddamned beaucoup. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |