Ben zo benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren na járen pilgebruik! Spannendquote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Woei!![]()
Hier inmiddels een plan voor het stoppen-met-de-pil-maar-nog-niet-met-anticonceptie: na onze vakantie in oktober dit jaar. Zo kan mijn cyclus weer op gang komen na bijna 15 jaar pilgebruik. Ik ga tegen die tijd ook alvast beginnen met foliumzuur.
Vier weken van te voren, voordat je zwanger kunt worden...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wat leuk allemaal![]()
Hoe lang van te voren moet je met folium zuur beginnen eigenlijk?
Jippie!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Woei!![]()
Hier inmiddels een plan voor het stoppen-met-de-pil-maar-nog-niet-met-anticonceptie: na onze vakantie in oktober dit jaar. Zo kan mijn cyclus weer op gang komen na bijna 15 jaar pilgebruik. Ik ga tegen die tijd ook alvast beginnen met foliumzuur.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef Aardbeiaddict het volgende:
en dat hij slaap kindje slaap zou gaan zingen, maar dat hij dan niet zou zingen "slaap kindje slaap daar buiten staat een draak" omdat de baby dat eng zou vinden.
Ik kreeg het de mijne ook niet aan z'n verstand, maar hij had uiteindelijk gelijk. Dusja..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vriendlief begon al direct te rekenen....Juli plus 9 maanden. Het concept ontpillen en niet direct zwanger worden gaat er nog niet in bij hem
hahah ja zo kan het ook natuurlijk. Ach we gaan het zien. kunnen toch niets meer doen dan goed ons best doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kreeg het de mijne ook niet aan z'n verstand, maar hij had uiteindelijk gelijk. Dusja..
Ik vraag me dat ook wel af.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:01 schreef Philomijn het volgende:
Haha mooi altijd die mannenlogica. Ik "Ja, maar dan kan het nog een jaar duren."
Hij: "Ja, maar het kan ook in één keer raak zijn."
![]()
Toevallig dacht ik vanochtend nog aan dit topic. Ik rammel echt, maar vanochtend dacht ik nog: hoe weet ik nou zeker dat ik het écht wil? Wat is het Eurekamoment? Blijft het bij dat onderbuikrammelgevoel en moet mijn hoofd dan maar opeens beslissen dat we er voor gaan?
Dus, hoe namen de al-moeders die beslissing?![]()
Tyler-Girl, wat spannend!Straks zit ik hier in mijn eentje.
Ik zie het meer als besluiten in het diepe te springen eigenlijk. Twijfels blijven rationeel altijd ik heb ze nogquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:01 schreef Philomijn het volgende:
Haha mooi altijd die mannenlogica. Ik "Ja, maar dan kan het nog een jaar duren."
Hij: "Ja, maar het kan ook in één keer raak zijn."
![]()
Toevallig dacht ik vanochtend nog aan dit topic. Ik rammel echt, maar vanochtend dacht ik nog: hoe weet ik nou zeker dat ik het écht wil? Wat is het Eurekamoment? Blijft het bij dat onderbuikrammelgevoel en moet mijn hoofd dan maar opeens beslissen dat we er voor gaan?
Dus, hoe namen de al-moeders die beslissing?![]()
Tyler-Girl, wat spannend!Straks zit ik hier in mijn eentje.
Yay! Bijna uitzwaaien hierquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?
Volgens mij hebben wij gisteren besloten om na de volgende pilstrip alles de deur uit te doen.Ik begin morgen sowieso aan mijn laatste pilstrip, ik heb geen nieuwe meer in huis. Ik vind het leuk en spannend tegelijk.....
Leuk leuk leuk!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Yay! Bijna uitzwaaien hier
Hier eigenlijk alleen getwijfeld vanwege de sprong in het diepe: willen we ons fijne leventje wel overhoop halen (deze maand 15 jaar samen!) terwijl we niet weten wat we ervoor terugkrijgen? Nou, ja dus.
Ik bedoelde Tyler uitzwaaien hè, niet mijzelf.quote:
Is ook leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik bedoelde Tyler uitzwaaien hè, niet mijzelf.
Planning is hier in oktober stoppen met de pil maar nog niet met anticonceptie, in het voorjaar studeert mijn man af en dan...?
Gewoon doen. Als de situatie er naar is en je wil het, dan moet je op een gegeven moment gewoon doen. Twijfelen doe je toch!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:29 schreef Philomijn het volgende:
Aha! Dus zwangeren en pilgestopten hebben die "twijfels"/gedachten ook. Oké, sprong in het diepe dus... *haalt adem* Hmm ga het onderwerp maar weer eens op een romantisch moment aan vriend voorleggen.
Spannend ViviRAWS! Oktober is al bijna!
Welk topic is dat?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:05 schreef Kirb het volgende:
Oja en ik heb mijn vriend het topic van MUUS laten lezen en hij wil nog steeds![]()
, zekerder dan dat kan het niet worden toch?
Oh ja die had ik al eens gelezen whaha.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Kirb het volgende:
Ah gevonden! Het was van Yvonne, niet van MUUS...
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Oja, disclaimer, je moet wel tegen bonkies e.d. kunnenen mogelijk wil je na het lezen voorlopig toch maar rammelen i.p.v. echt ervoor gaan
![]()
Heb zelfs nog toen het hoofdje stond tegen de VK gezegd dat het inderdaad voelt alsof je clitoris in de fik staatquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Eh. Help. Ik wil terug...quote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Kirb het volgende:
Ah gevonden! Het was van Yvonne, niet van MUUS...
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Oja, disclaimer, je moet wel tegen bonkies e.d. kunnenen mogelijk wil je na het lezen voorlopig toch maar rammelen i.p.v. echt ervoor gaan
![]()
Een klein poosje terug, toen rammelde ik enorm! Toen dachten we heel even dat we er dan wel weer voor wilden gaan, maar opeens durfde we toch niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |