twitter:evakoreman twitterde op woensdag 29-04-2015 om 23:08:31@ADnl nou, niet alleen moslims hoor! reageer retweet
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 13:47 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat RTV NH óók de moslimgemeenschap wil prikkelen om mee te doen aan het debat, bijv. door hun geluid via de zender te laten horen of door te luisteren andere meningen/standpunten te vernemen is werkelijk niet bij je opgekomen?
Tjongejongezeg!
Dat vind ik helemaal zo'n wolf in schaapskleren. Neem haar woorden of afstand ook niet serieus, want volgens haar zijn het joden. Is naar mijn mening gewoon een hater van een bepaald geloof, en jankt wanneer een ander dat doet.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wellicht kan de terrorismedeskundige van de overheid Yasmina Halfie, een PvdA'er, hier haar licht over laten schijnen.![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is hetzelfde als wanneer je zegt huizen er nog meer pedoseksuelen en blanke mannen zich vervolgens aangesproken voelen...quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef paddy het volgende:
Wanneer er had gestaan Huizen er nog meer blanke pedoseksuelen in het Gooi zou ik boze reacties ook kunnen begrijpen.
deze!quote:Op donderdag 30 april 2015 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Een Twitter-account plaatst een verontwaardigde reactie en direct zijn 'moslims' boos waarna FOK! weer boos is op moslims.
Lees mijn post nog eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee dat is hetzelfde als wanneer je zegt huizen er nog meer pedoseksuelen en blanke mannen zich vervolgens aangesproken voelen...
Ik vind die poster alles behalve malquote:
Bedoel je het deel dat jihad met islam in verband kan worden gebracht?quote:
Jij quote mijn vergelijking. In mijn vergelijking zeg ik; Kan me hun boosheid wel begrijpen etc etcetc. Je verandert de tekst naar mannen, maar in feite zeg je hetzelfde neem ik aan?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bedoel je het deel dat jihad met islam in verband kan worden gebracht?
Dat jihadisme met de islam in verband wordt gebracht komt vooral door de houding van moslims zoals diegene achter dit vreemde twitteraccount.
Ik quote jouw vergelijking en kom met een eigen tegenvergelijking waarin ik zelf het woord mannen gebruik. Nergens zeg ik dat jij dat zei.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij quote mijn vergelijking. In mijn vergelijking zeg ik; Kan me hun boosheid wel begrijpen etc etcetc. Je verandert de tekst naar mannen, maar in feite zeg je hetzelfde neem ik aan?
twitter:MoslimsID twitterde op woensdag 29-04-2015 om 18:37:49Het wordt nog gekker! Zie op welke locatie dit door @RTVNH geplaatst is. Heel erg toevallig of opzet? #Laan1940-1945 http://t.co/Fj4OZGSNFs reageer retweet
Niet serieus nemen?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef paddy het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de boosheid wel. Wanneer er had gestaan Huizen er nog meer blanke pedoseksuelen in het Gooi zou ik boze reacties ook kunnen begrijpen. Je hoeft niet erg slim te zijn om te beseffen dat Jihad in combinatie met islam gebracht kan worden door de bevolking. Dan snap ik best dat wanneer dit op een poster naar voren gebracht gaat worden, jij daar boos om bent.
[..]
Dat vind ik helemaal zo'n wolf in schaapskleren. Neem haar woorden of afstand ook niet serieus, want volgens haar zijn het joden. Is naar mijn mening gewoon een hater van een bepaald geloof, en jankt wanneer een ander dat doet.
Dat weghalen doet ze trouwens niet omdat ze er spijt van heeft, maar omdat ze bang is voor negatieve publiciteit en het onrust zaait. Ze staat gewoon achter haar woorden en kijk er niet eens gek vanop dat ze zelfs zo denkt in combinatie met de crisis.
Maar mijn mening over haar zegt niets over andere moslims. Itt tot haar generalisatie, generaliseer ik niet elke moslim
Dat een vrouw met deze denkbeelden op een dergelijk belangrijke positie zit en ook verantwoordelijk was voor het rekruteringsbeleid van Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid zegt veel over de kwaliteit van de dienst + onderzoeken doen naar iemand voordat ze die een baan geven.quote:De vrouw werkte bij het Nationaal Cyber Security Center en haar werk had rechtstreeks betrekking op het werk van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid.
Joh, de politiek is tegenwoordig zo. Creëren al jaren eilandjes. Nee, ik neem dat daar niet meer serieus. Is een wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet serieus nemen?
[..]
Dat een vrouw met deze denkbeelden op een dergelijk belangrijke positie zit en ook verantwoordelijk was voor het rekruteringsbeleid van Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid zegt veel over de kwaliteit van de dienst + onderzoeken doen naar iemand voordat ze die een baan geven.
Whehe. Natuurlijk, het is een moreel appèl!quote:Op donderdag 30 april 2015 13:47 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat RTV NH óók de moslimgemeenschap wil prikkelen om mee te doen aan het debat, bijv. door hun geluid via de zender te laten horen of door te luisteren andere meningen/standpunten te vernemen is werkelijk niet bij je opgekomen?
Lolwut? Meen je dit?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef paddy het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de boosheid wel. Wanneer er had gestaan Huizen er nog meer blanke pedoseksuelen in het Gooi zou ik boze reacties ook kunnen begrijpen. Je hoeft niet erg slim te zijn om te beseffen dat Jihad in combinatie met islam gebracht kan worden door de bevolking. Dan snap ik best dat wanneer dit op een poster naar voren gebracht gaat worden, jij daar boos om bent.
[..]
Met "wel aardig" bedoel je "volledig mank gaan"? If so, mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef Djoetma het volgende:
Die pedo-vergelijking vind ik in dit opzicht wel aardig. Denk aan een dergelijke poster in een of andere achterstandige blanke volkswijk. En dan zo'n figuur uit zo'n wijk met een pens en wit t-shirt en gare spijkerbroek die in dat bushokje gaat zitten wachten, dan is de associatie snel gewekt.
Wonen er veel moslims in 't Gooi (of niet-negroide niet-westerse allochtonen; dat verschil maken mensen in de regel niet)? Volgens mij niet toch? In dat geval worden ze er wel uitgelicht en betekent een dergelijke poster iets van 'pas op met die moslims'.
Eigenlijk suggereert dit het sowieso, ongeacht het aantal moslims. Gezien de landelijke trend van het de laatste jaren is wel wat meer tact geboden.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:36 schreef Djoetma het volgende:
Die pedo-vergelijking vind ik in dit opzicht wel aardig. Denk aan een dergelijke poster in een of andere achterstandige blanke volkswijk. En dan zo'n figuur uit zo'n wijk met een pens en wit t-shirt en gare spijkerbroek die in dat bushokje gaat zitten wachten, dan is de associatie snel gewekt.
Hoezo, de verdenking wordt toch op een bepaalde groep gericht en dat zou eveneens voor "wonen er nog blanke, of mannelijke, pedoseksuelen in 't Gooi?!".quote:Op donderdag 30 april 2015 14:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met "wel aardig" bedoel je "volledig mank gaan"? If so, mee eens.
Xa1pt toch, is pedoseksualiteit onderdeel van het blank zijn zoals jihad onderdeel is van islam? Zijn alle pedoseksuelen blank? Zijn alle jihadisten islamitisch?quote:
Hehe scherp staaltje journalistiek werk. Helaas ben jij slechts een forumlid en zal dit voor de meeste mensen onbekend blijven.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:32 schreef NotYou het volgende:
Jongens als jullie nou even verder kijken:
[ afbeelding ]
(https://twitter.com/moslimsid/status/500206961695399937)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(over deze zaak/verdachten: http://nos.nl/artikel/202(...)ags-jihadproces.html )
[..]
Dit is zeker niet zomaar een twitteraar maar een "projectgroep" die aanschurkt tegen jihadi's en de genocide door IS openlijk vergoeilijkt.
Grappig ook hoe de prutsers bij de NOS dit oppikken/benoemen: (Geheel niet, dus.)
[..]
Je zou je een ongeluk lachen als het niet zo immens triest zou zijn.![]()
Verder vind ik het - opmerkelijk genoeg- smakeloze, misschien zelfs angst- en/of haatzaaiende posters.
Het gaat om vrijwel dezelfde verhoudingen. En nee, de jihad is voor het merendeel van de moslims geen onderdeel van de islam.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Xa1pt toch, is pedoseksualiteit onderdeel van het blank zijn zoals jihad onderdeel is van islam?
Nou nee. Vergelijkbaar zou zijn: "Huizen er nog andere pedoseksuelen in 't Gooi?", die zijn er overigens in alle kleuren, van alle leeftijden en (iig) de voornaamste twee geslachten.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo, de verdenking wordt toch op een bepaalde groep gericht en dat zou eveneens voor "wonen er nog blanke, of mannelijke, pedoseksuelen in 't Gooi?!".
Dankzij de Telegraaf die de gematigde niet-moslims wil opzetten tegen de islamitische wereldquote:Op donderdag 30 april 2015 14:53 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Het is wel een beetje beangstigend dat juist een twitterfiguur als deze, die sympathie voor jihadisten lijkt te hebben, het de wereld inbrengt. Wat de jihadisten immers willen is de 'gematigde moslims' opzetten tegen de Westerse wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |