Jij wil toch ook geen ebola in de DWDD-studio?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:10 schreef Specularium het volgende:
Heeft Piet nog een negertje meegenomen naar de studio?
Jet doet gewoon vrolijk mee in tegenstelling tot al die tafeldames die hun mond dicht houden.quote:
Piet heeft de laatste dinosaurus zien uitstervenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Piet kon nog net weerhouden worden van zijn reisverhaal naar het WK Zweden.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn meest favoriete voetballer is Jhonny van Beukering.
Dit voetbal zie ik al tijden niet meer in de Eredivisiequote:Op woensdag 29 april 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:
Dit haalt het toch allemaal bij lange na niet bij het hedendaagse voetbal.
Helaas zijn daar geen foto's van.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:15 schreef Vatta het volgende:
[..]
Piet heeft de laatste dinosaurus zien uitsterven
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloven jullie dat Auke volgend jaar 60 jaar wordt?
Die sprint toenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn meest favoriete voetballer is Jhonny van Beukering.
Auke is bijna 700?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Auke Kok is gewoon bijna even oud als Piet de Visser.
Zijn doelpunt van tegen Volendam was ook genot. Helaas kan ik hier niet zo snel beelden van vinden.quote:
Van stotteren blijf je jongquote:Op woensdag 29 april 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Auke Kok is gewoon bijna even oud als Piet de Visser.
Leandro had een grote kunnen worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marquinho, Leandro en Claudio
Die heeft Piet ook ontdekt
Ja, ik vind deze man ook leuk vertellenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Sked het volgende:
Hij kan wel iets interessant maken wat ik totaal niet boeiend vind
Boilesen ookquote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leandro had een grote kunnen worden.
Auke doet iets goed kennelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Erik Scherder is vijf jaar (!!!) ouder dan Auke Kok.
Jij vindt het menselijk lichaam niet boeiend?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Sked het volgende:
Hij kan wel iets interessant maken wat ik totaal niet boeiend vind
ja goed Amerikaans accent hebben deze mannenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende Amerikaanse schijtlol
toch fijn dat ondanks dat een tafeldame/heer meestal niks te melden heeft in ieder geval wel zichzelf kan zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n 4/5x achter elkaar is wel genoeg![]()
![]()
Niks mis met vrouwen die vaak achter elkaar komen.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n 4/5x achter elkaar is wel genoeg![]()
![]()
Inkoppertje hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die vaak achter elkaar komen.
Eensquote:Op woensdag 29 april 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze Twente voor lul zetten
Mooiquote:Op woensdag 29 april 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende Amerikaanse schijtlol
Ik vind Jimmy ook wel leukquote:Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga zelf weg!
Jimmy Fallon niet waarderen
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga zelf weg!
Wij tolereren geen mongolen.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga zelf weg!
Maar zou je het kijken zonder topic?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, we gedogen Studio Voetbal.
Haha cnor vindt een progbandje leukquote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik wilde uit gewoonte al roepen kutmuziekMaar eigenlijk vind ik dit best OK.
Beetje ouderwets. Glamrockachtig.
Als ik ja zeg, moet ik dan dood?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zou je het kijken zonder topic?
9292.nlquote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, moet ik dan dood?
Ik weet niet eens wat een progbandje is manquote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha cnor vindt een progbandje leuk
Dit ja hij heeft wel een goede stemquote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Vatta het volgende:
Typisch van die muziek die niet slecht is maar waar ik gewoon niks mee kan
Dan zou ik dit ook niet kijkenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zou je het kijken zonder topic?
Guus Meeuwis?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha cnor vindt een progbandje leuk
Glamrock? Niet echt.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik wilde uit gewoonte al roepen kutmuziekMaar eigenlijk vind ik dit best OK.
Beetje ouderwets. Glamrockachtig.
Een band die prog speelt.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een progbandje is man
Robben vandaag ookquote:Op woensdag 29 april 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 was maandag nog in het ziekenhuis.
/Nicofeitjes
Ah OK. Uriah Heep ken ik wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een band die prog speelt.
Dit is procol harum maar dan uptempo, uriah heepish
Procol Harum ken je ook wel, A Whiter Shade of Pale is een classicquote:
Ja die ken ik ook maar omdat je het meer uriah heep vond.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Procol Harum ken je ook wel, A Whiter Shade of Pale is een classic
Ah ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook maar omdat je het meer uriah heep vond.
Godverdomme dit___
Ook een broodje kaas?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:44 schreef gosschalks het volgende:
Met Jet zou ik wel een beschuitje willen eten
Jelte tuinstra ookquote:Op woensdag 29 april 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen is een uniek talent. Ja ook jij!
The hardest button to buttonquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen met principiële buttons mogen wel weg, en dan zeg ik het nog voorzichtig.
vast een Doe Maar buttonquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen met principiële buttons mogen wel weg, en dan zeg ik het nog voorzichtig.
hij heeft 18 jaar lang Youri in huis gehad dat is al lang genoegquote:Op woensdag 29 april 2015 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Hey Jan Mulder, neem jij dan eens 5 van die architecten uit Eritrea in huis.
En werden ze nog feller bestreden door links. Lulhannes Mulder weet dat ook wel, maar dat acteert zo moeilijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:48 schreef gosschalks het volgende:
Die mooie oude VVD. Die waren vroeger nog feel feller rechts.
Vergeleken met Bolkestein is Zijlstra natuurlijk ook wel erg armoedig.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:48 schreef gosschalks het volgende:
Die mooie oude VVD. Die waren vroeger nog feel feller rechts.
Precies.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:49 schreef Vatta het volgende:
[..]
Behalve als ie over voetbal gaat lullen.
Daar had Jan wel een beetje gelijk in, maar dat zie je aan de linkerzijde van het spectrum ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeleken met Bolkestein is Zijlstra natuurlijk ook wel erg armoedig.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeleken met Bolkestein is Zijlstra natuurlijk ook wel erg armoedig.
Mwoah, ik weet niet of Samsom nou minder is dan Melkert.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar had Jan wel een beetje gelijk in, maar dat zie je aan de linkerzijde van het spectrum ook.
En dat zegt hij er nooit bij.
Daar noem je ook wel een grootheid.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet of Samsom nou minder is dan Melkert.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Eerst onze eigen aardbevingslachtoffers helpen in Groningen
Ook van Kok was ik niet echt een fan. Dan was Bos beter.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel een grootheid.
In die storm zijn hier 400 bomen omgewaaid geknakt bij windkracht 11.quote:
quote:Matthijs is een goede gast
Natuurlijk is iedereen heel enthousiast over DWDD in Veronica Magazine naar aanleiding van de documentaire over het programma. Ze werken er namelijk zelf of zijn regelmatig te gast. Erik Dijkstra bijvoorbeeld: “Het voelde alsof ik voor een grote voetbalclub ging spelen. Je moet hier functioneren op de toppen van je kunnen.”
Later overdrijft hij wel een heel klein beetje door te zeggen dat DWDD een geheel nieuw genre heeft gecreëerd. “Wij praten vaak niet met mensen, maar over mensen. Dat beschouwende hebben wij uitgevonden.”
Tafeldame Fidan Ekiz krijgt er zelfs een clubhuisgevoel van. “Je kunt samen eten of nog even wat drinken en we hebben veel lol bij de visagie. En die fijne achter-de-schermen-sfeer zie je ook terug in de uitzending.”
Op 5 mei is de docu over het programma te zien.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Eerst onze eigen aardbevingslachtoffers helpen in Groningen
Een docu? Was dat nou echt nodig?quote:
lijkt er wel opquote:Op donderdag 30 april 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Speelt die linker ook al niet Anne Frank?
Ja, Rosa da Silva speelt Anne in het toneelstuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Speelde, is inmiddels vervangen volgens mij.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Was het welquote:
Niet meer in ieder gevalquote:
Vergeet de grenzeloos magistrale Hans Liberg niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Kroelo het volgende:
[..]
grappig zijn tijdens het zingen is ook best lastig
Jij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vergeet de grenzeloos magistrale Hans Liberg niet.
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vergeet de grenzeloos magistrale Hans Liberg niet.
Vooral zijn optreden bij het TROS jubileum was fenomenaal, zo geweldig dat ze maar de helft konden uitzenden.quote:
Dit is Incest, dit is Katwijk!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
Katwijk heeft inmiddels ook een slogan: "DIT! is Katwijk".
Voorlopig geen Katwijk - Quick Boys meer.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
We kunnen nog promoveren!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig geen Katwijk - Quick Boys meer.
Daar hebben ze 500k aan uitgegevenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
Dirk is Katwijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |