quote:Op zondag 3 mei 2015 11:47 schreef Montana_ir het volgende:
@watanisy: SOHR: SAA advancing in Tel Mardobaa area east of Ariha: http://t.co/2VWS4UJmuE
@leithfadel: #Breaking - Syrian Arab Army recaptures Madaya in the East Ghouta; preparation for another siege of the area:
http://t.co/7MNhrfBvUe
standrechtelijke executiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zondag 3 mei 2015 12:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
standrechtelijke executies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Of niet infecteren met een ziek sprookje. Dat had ook geholpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
[..]
LOL, misschien had pa zijn dochter beter in de gaten kunnen houden ipv de autoriteiten de schuld te geven
Helden! 6 suicide attacks afslaan!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:09 schreef UpsideDown het volgende:
Weer gekke VBIED's van ISIS in Tal Ruman:
quote:
quote:
http://www.demorgen.be/bu(...)aat-bij-is-a2211366/quote:Naar schatting zijn zeshonderd Duitsers naar Irak en Syri getrokken. Tweehonderd zijn er weer terug. Zij worden door de veiligheidsdiensten in drie categorien onderverdeeld. Ervaren strijders die er niet voor terug zouden deinzen ook aanslagen in Duitsland te plegen; spijtoptanten, die 'gedesillusioneerd terugkeren' en personen die door de strijd zijn 'getraumatiseerd'. Maassen vertelde het verhaal van een net in Syri aangekomen Duitser die de eerste dagen zo schrok van het geschreeuw van gemartelde gevangenen, "dat hij meteen weer weg wilde".
Van de Duitsers die naar Irak en Syri trokken, zijn er honderd vrouw. Ze zouden in moskeen, tijdens zogenoemde 'Schwesternseminaren' worden voorbereid op huwelijken met IS-strijders. Ze denken "heel romantisch met een leeuw te trouwen", maar volgens Maassen komt het er in de praktijk vaak op neer dat ze de tweede of derde echtgenote worden van een strijder die ze helemaal niet kennen.
NWS / Zwangere tieners willen terug naar Oostenrijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:59 schreef paddy het volgende:
Volgens mij zijn al die groepen daar machtsgeile idioten met IS aan kop. Seriemoordenaars
[..]
[..]
http://www.demorgen.be/bu(...)aat-bij-is-a2211366/
Oud nieuws, maar blijkbaar zijn er al vrouwen zwanger terug. Waar zijn die verhalen?
Weet ikquote:
assad is aan kop, op de voet gevolgd door baghdady en zijn volgelingenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:59 schreef paddy het volgende:
Volgens mij zijn al die groepen daar machtsgeile idioten met IS aan kop.
Als je z dom bent om dat serieus te denken, laat dan maar afreizen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet ik
Bedoel meer de verhalen die ervoor kunnen zorgen dat andere meisjes beseffen dat het geen rozengeur en maneschijn is.
twitter:PetoLucem twitterde op zondag 03-05-2015 om 14:22:50Loy. s.: #SAA + #NDF have captured the village of #Tall_Waset in Al-#Ghab plain. #Hama #Syria v @ResistanceER Map: http://t.co/mJic1IxNGj reageer retweet
IS is aan kop, met op volgorde de andere seriemoordenaars.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
assad is aan kop, op de voet gevolgd door baghdady en zijn volgelingen
evenals "onze" premierquote:Op zondag 3 mei 2015 17:22 schreef UpsideDown het volgende:
Ik vind het an sich best prima om jihadi's te laten afreizen naar Syri zoals PVVers vaak opperen
Si vis pacem, para bellumquote:Op zondag 3 mei 2015 17:25 schreef paddy het volgende:
Ik kan mij nl niet voorstellen dat je na al die info daarheen gaat met goede bedoelingen.
Denk echt dat alle kanalen vol zijn gegoten met propaganda. Denk dat degene die daar meisjes heen willen laten reizen hun toch iets anders voorschotelt dan dat ze hier te horen krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als je z dom bent om dat serieus te denken, laat dan maar afreizen.
IS wil geen vrede. Wil macht en wil Allah van zijn troon stoten. Machtsgeile idioten dusquote:Op zondag 3 mei 2015 17:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Si vis pacem, para bellum
laat hem die vrede wil zich voorbereiden op oorlog
Ik zou dat debat nog eens terugkijken, want dat heeft hij nooit gezegd.quote:
De situatie is zo vaak en uitgebreid in het nieuws geweest, je moet wel debiel zijn om nog blind in die slappe propaganda van ISIS te trappen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk echt dat alle kanalen vol zijn gegoten met propaganda. Denk dat degene die daar meisjes heen willen laten reizen hun toch iets anders voorschotelt dan dat ze hier te horen krijgen.
Ik snap meer de jeugd die daar wil strijden niet. In mijn ogen mag je dan opgepakt worden bij terugkomst en uitgeleverd worden aan de huidige regering waar je mee hebt geholpen onschuldige burgers de dood in te jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://ia801508.us.archi(...)6;شر.mp4
beste gemeen dit een tow afvuren op een groep mensentwitter:markito0171 twitterde op zondag 03-05-2015 om 20:02:46#Syria #Aleppo Levant Front & kurdish #YPG sign agreement after tensions http://t.co/VFbpiq6j6N reageer retweet
Geen wijzigingen in Aleppo, de YPG bewaakt Sheikh Maqsoud en meer niet. Bestand richting de aanwezige spelers blijft van kracht.twitter:DefenseUnits twitterde op zondag 03-05-2015 om 20:18:50GC-STATEMENT: #YPG General Command in #Aleppo: Statement regarding the allegations put forward by some media (May 3) http://t.co/mfccpT2rEV reageer retweet
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:03 schreef UpsideDown het volgende:
Geen wijzigingen in Aleppo, de YPG bewaakt Sheikh Maqsoud en meer niet. Bestand richting de aanwezige spelers blijft van kracht.twitter:DefenseUnits twitterde op zondag 03-05-2015 om 20:18:50GC-STATEMENT: #YPG General Command in #Aleppo: Statement regarding the allegations put forward by some media (May 3) http://t.co/mfccpT2rEV reageer retweet
Wat een pure onzin.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:21 schreef reza1 het volgende:
twitter:Nutsflipped_z_1 twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:49:33If there was a "moderate opposition" in #Syria why is there no minorities fighting with them. All minorities fight in the Syrian Arab Army. reageer retweet
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Genoeg Christenen die met de FSA meevechten.
quote:
in het begin hoorde je van wat christelijke milities, maar dat is alweer jaren teug, zou best kunnen dat een verdwaalde christen ergens meevecht in de rangen van de rebellen, maar dat zal verwaarloosbaar zijn lijkt mequote:Op zondag 3 mei 2015 21:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat een pure onzin.Genoeg Christenen die met de FSA meevechten.
Ik heb materiaal gezien waarin Christenen aan de kant van de FSA vechten tegen Assad. In het noorden van Syrie weliswaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
in het begin hoorde je van wat christelijke milities, maar dat is alweer jaren teug, zou best kunnen dat een verdwaalde christen ergens meevecht in de rangen van de rebellen, maar dat zal verwaarloosbaar zijn lijkt me
twitter:SyriacMFS twitterde op zondag 03-05-2015 om 11:16:43After the last operations on Khabour frontline all the villages on the north of the river are under the control of MFS, YPG, KhabourGuards reageer retweet
Onzin,alles wat niet Soenniet is moet afgemaakt worden volgens de gematigde rebellen. Christenen,durzen en Alawi's allemaal Kaffir.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik heb materiaal gezien waarin Christenen aan de kant van de FSA vechten tegen Assad. In het noorden van Syrie weliswaar.
Bepaalde users zijn zo obsessed door de zogenaamde misdaden van de diplodocus dat ze alle veel ernstiger misdaden van de rebellen negeren.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Onzin,alles wat niet Soenniet is moet afgemaakt worden volgens de gematigde rebellen. Christenen,durzen en Alawi's allemaal Kaffir.
Ze hebben meerdere malen aangegeven dat alles wat niet Soenniet is beter kan vluchten uit Syrie, anders worden ze afgemaakt. En dan kom jij met je onzin dat er Christenen aan kant van de FSA tegen Dr Bashar vechten.
vertelquote:Op zondag 3 mei 2015 22:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bepaalde users zijn zo obsessed door de zogenaamde misdaden van de diplodocus dat ze alle veel ernstiger misdaden van de rebellen negeren.
je vergeet de shiaquote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Onzin,alles wat niet Soenniet is moet afgemaakt worden volgens de gematigde rebellen. Christenen,durzen en Alawi's allemaal Kaffir.
En toevallig zijn al deze users Soenniet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bepaalde users zijn zo obsessed door de zogenaamde misdaden van de diplodocus dat ze alle veel ernstiger misdaden van de rebellen negeren.
rafidi sorry !quote:
Alle Shia steden(Nubl,Zahraa,Kafaria,Alfu'a) in Syrie zijn omsingeld, maar geen een van deze steden zal ooit in handen van terroristen vallen.Nubl en Zahraa zijn al bijna 4 jaar omsingeld en nog steeds kunnen die Erdo-rebellen die steden niet veroveren, ze moeten zich diep schamen!quote:
als de aanvoerlijn naar aleppo maar veilig is!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:35 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Alle Shia steden(Nubl,Zahraa,Kafaria,Alfu'a) in Syrie zijn omsingeld, maar geen een van deze steden zal ooit in handen van terroristen vallen.Nubl en Zahraa zijn al bijna 4 jaar omsingeld en nog steeds kunnen die Erdo-rebellen die steden niet veroveren, ze moeten zich diep schamen!
Spreekt voor zich toch, de misdaden van Al-Qaeda, ISIS en alle andere Turkse / Saudische / Qatarese proxies? Om nog maar te zwijgen over wat voor misdaden deze zouden begaan mochten ze eenmaal een geconsolideerde machtsbasis hebben en niet het halve land gevlucht was. Hoeveel vluchtelingen kende Syri voor Erdolf, Saudi-Arabi, Qatar en Obomba erin begonnen te stoken?quote:
Dit conflict is geen kip-ei verhaal, de onlusten zijn in Syrie begonnen tegen Assad zonder Turkije, Saudi Olie of Qatar erbij betrokken waren, dat ze groter zijn geworden op logistieke wijze is pas naderhand ontwikkeld, de misdaden van Assad en matties was toen al volop gaande.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch, de misdaden van Al-Qaeda, ISIS en alle andere Turkse / Saudische / Qatarese proxies? Om nog maar te zwijgen over wat voor misdaden deze zouden begaan mochten ze eenmaal een geconsolideerde machtsbasis hebben en niet het halve land gevlucht was. Hoeveel vluchtelingen kende Syri voor Erdolf, Saudi-Arabi, Qatar en Obomba erin begonnen te stoken?
ahlul soennah is slachtoffer in irak en syrie. men wordt uitgemoord door sjieten, wat verwacht je? dat ze bloemetjes gaan geven?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:44 schreef Richestorags het volgende:
Spreekt voor zich toch, de misdaden van Al-Qaeda, ISIS en alle andere Turkse / Saudische / Qatarese proxies? Om nog maar te zwijgen over wat voor misdaden deze zouden begaan mochten ze eenmaal een geconsolideerde machtsbasis hebben en niet het halve land gevlucht was. Hoeveel vluchtelingen kende Syri voor Erdolf, Saudi-Arabi, Qatar en Obomba erin begonnen te stoken?
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:50 schreef Aloulu het volgende:
[..]
ahlul soennah is slachtoffer in irak en syrie. men wordt uitgemoord door sjieten,
niet al je de complot theorieen mag gelovenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit conflict is geen kip-ei verhaal, de onlusten zijn in Syrie begonnen tegen Assad zonder Turkije, Saudi Olie of Qatar erbij betrokken waren, dat ze groter zijn geworden op logistieke wijze is pas naderhand ontwikkeld, de misdaden van Assad en matties was toen al volop gaande.
Nou ja, meeste mensen met wie ik tot nu toe hier in 'discussie' ben getreden hebben nooit een voet gezet in Syrie en volgen dit conflict via social media met name. Dan kan je alle kanten op met complotten en geloven.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet al je de complot theorieen mag geloven
Hij was geen bondgenoot. En geen idee, maar theorien zat. Ik denk dat je het Hezbollah zelf zal moeten vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Hij was een bondgenoot van Hezbollah,waarom zouden ze hem vermoorden?
Dat vind ik een nogal gewaagde uitspraak.quote:Als hij nog leefde was de Syrische leger nog steeds in Libanon.
Ja.quote:Nee.
Welke precies?quote:
Je gebruikt een totaal andere discussie met iemand anders in een vergelijking? Sorry ik begrijp er weinig van, je manier van discussie voeren is behoorlijk verwarrend en irritant.quote:Ik gebruikte gewoon jou redenatie over Nisman:
En Theo Padnos. Je begon over Foley, wat is je punt nu?quote:De famillie van Steven Sotloff zegt dat "gematigde" rebellen hem hebben doorverkocht:
http://www.independent.co(...)r-50000-9721606.html
Ik zie je genoeg SANA posten eigenlijkquote:Snap je dat echt niet nee? Ik haal toch ook niet de Syrische staatstelevisie aan als bewijs.
Ah je hebt de stukken dus niet gelezen. Of denk je soms dat alle journalistieke onderzoeken, voorbeelden en bewijzen gewoon allemaal complotten zijn? Prima als je geen discussie aan wil/durft te gaan maar verspil niet mijn tijd.quote:Welke bewijsvoering? Ik zie geen bewijzen.
Nope. Je hebt het stuk dus niet gelezen. Of tellen al die mensen die de moord hebben gezien en vastgelegd opeens niet? De schuld van Hezbollah staat buiten twijfel.quote:Ik zie ze geen bewijs aanhalen behalve Reuters dan maar die zijn onbetrouwbaar.
Argumentum ad populum.quote:De meerderheid van Libanon denkt dat Hezbollah Libanon door haar hulp in Syri juist beschermd.
Wat maakte de toenmalige regering precies zo ondemocratisch? En wat geeft het Syrische regime legitimiteit? Heeft de Afghaanse Taliban ook legitimiteit?quote:Je geeft geen antwoord, waarom is het toenmalige niet-democratische Libanese regime wel legitiem en het Syrische niet?
jij hebt toch ook in Syrie gewoond? Heb jij die misdaden ook meegemaakt? Ik heb 10 jaar in Syrie gewoond, was altijd veilig. Zolang je niet tegen Dr Bashar bent mag je alles doen wat je maar wil. Dus 1000 keer beter dan nu.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit conflict is geen kip-ei verhaal, de onlusten zijn in Syrie begonnen tegen Assad zonder Turkije, Saudi Olie of Qatar erbij betrokken waren, dat ze groter zijn geworden op logistieke wijze is pas naderhand ontwikkeld, de misdaden van Assad en matties was toen al volop gaande.
Ben je ook in de cel geweest, heb je die mensen daaro gezien?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:01 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
jij hebt toch ook in Syrie gewoond? Heb jij die misdaden ook meegemaakt? Ik heb 10 jaar in Syrie gewoond, was altijd veilig. Zolang je niet tegen Dr Bashar bent mag je alles doen wat je maar wil. Dus 1000 keer beter dan nu.
Wallah mij vader is in de cel geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je ook in de cel geweest, heb je die mensen daaro gezien?
Maakt dat Assad erger dan zijn buurlanden? Ooit cellen daar bekeken?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je ook in de cel geweest, heb je die mensen daaro gezien?
Indien hij daar niet voor zaken was zal hij navertellen wat voor zemmer Assad's regime is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Wallah mij vader is in de cel geweest.
In Turkije? Ja meerdere malen, jij?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maakt dat Assad erger dan zijn buurlanden? Ooit cellen daar bekeken?
wat heb je te zoeken in een turkse cel?quote:
De Shebaa-boerderijen niet, tevens bezetten ze nog steeds Syrisch land en ze schenden continu het luchtruim van Libanon.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:47 schreef Toga het volgende:
[..]
Newsflash; Isral heeft Zuid-Libanon op 24 mei 2000 verlaten.
Maar verder on-topic; ik sta wl achter hun acties in Syri. Iedereen die ISIS baardapen omlegt heeft mijn sympathie, ook al beschouwt Hezbollah ze als een wahabistisch-zionistische samenzwering.
Heel het Midden-Oosten is inmiddels kanker.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Turkije? Ja meerdere malen, jij?
Nee, over Qatar kan ik geen uitspraken, nooit geweest.
SA is de kanker van het Midden Oosten.
En Assad is veel erger ja.
Natuurlijk, een alawiet is atlijd erger dan een soenniet.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Turkije? Ja meerdere malen, jij?
Nee, over Qatar kan ik geen uitspraken, nooit geweest.
SA is de kanker van het Midden Oosten.
En Assad is veel erger ja.
Neuh, Ik heb liever een Moaz dan een Bashar, Ik heb liever een Bashar dan een Bagdadi.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:10 schreef pietba het volgende:
[..]
Natuurlijk, een alawiet is atlijd erger dan een soenniet.
Altijd weer die laagopgeleiden.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, Ik heb liever een Moaz dan een Bashar, Ik heb liever een Bashar dan een Bagdadi.
Een Moaz die al-Qaradawi steunt wie oproept tot het doden van pro-regering burgers en sektarische taal uitslaat? Is dat beter dan Assad ja?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, Ik heb liever een Moaz dan een Bashar, Ik heb liever een Bashar dan een Bagdadi.
Als we verbanden gaan zoeken en leggen, kom maar met een naam, kom ik zo met verbanden.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:14 schreef pietba het volgende:
[..]
Een Moaz die al-Qaradawi steunt wie oproept tot het doden van pro-regering burgers en sektarische taal uitslaat? Is dat beter dan Assad ja?
Hij was naar een politieke bijeenkomst gegaan, die verboden was door de staat.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Indien hij daar niet voor zaken was zal hij navertellen wat voor zemmer Assad's regime is.
Khatib has also referred to Shia Muslims as "rejectionists" and stated that the Shi'ites "establish lies and follow them". Is dat oproepen tot eenheid? En dan is Assad slecht die nooit zulke taal uitslaat over soennieten?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als we verbanden gaan zoeken en leggen, kom maar met een naam, kom ik zo met verbanden.
Moaz heeft nooit opgeroepen tot het doden van burgers, heeft meerdere uitingen gedaan in de zin van Syrische eenheid etc, daar kijk ik naar, niet naar FOK! heeft Google advertenties, Google betaald geld aan China, China schend mensenrechten, dus Danny steunt China mentaliteit.
Wallah mijn iqamah was 3 dagen verlopen en ik zou 2 dagen daarna weer vliegen naar Nederland, ging naar het politiebureau voor een goeroedj, agent heeft mij 12 uur opgesloten tussen mensen die bijzonder ongustig waren behandeld, zat ik daar tussen hen als 14 jarige.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:19 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Hij was naar een politieke bijeenkomst gegaan, die verboden was door de staat.
Hij kreeg wat klappen en mocht na een week weer naar huis.lol
Maar je wordt niet zomaar op straat opgepakt als je niks hebt gedaan en dat weet je zelf ook. Verder was er vrijheid van godsdienst en Soenni Islam is de officile staatgodsdienst.
Alsjeblieft :quote:Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef pietba het volgende:
[..]
Khatib has also referred to Shia Muslims as "rejectionists" and stated that the Shi'ites "establish lies and follow them". Is dat oproepen tot eenheid? En dan is Assad slecht die nooit zulke taal uitslaat over soennieten?
Slaat nergens op die vergelijking:
He is a supporter of Qatar-based Egyptian Sunni Muslim cleric and preacher Yusuf al-Qaradawi. He even placed al-Qaradawi on equal footing with the Tunisian Mohamed Bouazizi, whose self-immolation marked beginning of the Arab Spring
Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lolquote:Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah mijn iqamah was 3 dagen verlopen en ik zou 2 dagen daarna weer vliegen naar Nederland, ging naar het politiebureau voor een goeroedj, agent heeft mij 12 uur opgesloten tussen mensen die bijzonder ongustig waren behandeld, zat ik daar tussen hen als 14 jarige.
Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.quote:
Ja leuk, maar geld overmaken van Nederland duurde fuckin 3 weken op z'n vroegst, en had echt geen cent meer na alle cadeaus, voorbereidingen enzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lol
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef pietba het volgende:
[..]
Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.
En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:35 schreef pietba het volgende:
[..]
En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers.![]()
Er zijn op YouTube ook genoeg video's te vinden van die "vreedzame demonstranten"/"gematigde" die burgers aan vallen. Je vindt er ook genoeg video's van Erdogan's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen.
Klinkt als Erdolf.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmenquote:
Krijg je macaroni?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen
Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.
Erdogan heeft troepen ja? Oke, weer wat geleerd.
Zet het dan niet op gelijke voet met iets wat hij wel zegt wat ik je duidelijk kan tonen, ipv horen zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef pietba het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.
Ik ken geen een incident in Turkije dat mensen in Turkije zijn gemarteld omdat ze demonstreerden dat Erdogan moest aftreden, heel specifiek opkomen voor Erdogan's naam en gezag, maar ik laat mij ook hierin graag corrigeren.quote:Ah het Syrische leger zijn wel Assad's troepen maar het Turkse leger zijn niet Erdogan's troepen.
neequote:
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lulquote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen
heb je een stemadvies voor mij?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lul
Op wie zou jij stemmen dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lul
zulfikar?quote:
hoe dat?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Zulfikar zou je tegen Bahceli moeten gebruiken, ware landverrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |