Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lolquote:Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah mijn iqamah was 3 dagen verlopen en ik zou 2 dagen daarna weer vliegen naar Nederland, ging naar het politiebureau voor een goeroedj, agent heeft mij 12 uur opgesloten tussen mensen die bijzonder ongustig waren behandeld, zat ik daar tussen hen als 14 jarige.
Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.quote:
Ja leuk, maar geld overmaken van Nederland duurde fuckin 3 weken op z'n vroegst, en had echt geen cent meer na alle cadeaus, voorbereidingen enzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lol
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef pietba het volgende:
[..]
Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.
En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:35 schreef pietba het volgende:
[..]
En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers.![]()
Er zijn op YouTube ook genoeg video's te vinden van die "vreedzame demonstranten"/"gematigde" die burgers aan vallen. Je vindt er ook genoeg video's van Erdogan's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen.
Klinkt als Erdolf.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan.
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmenquote:
Krijg je macaroni?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen
Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.
Erdogan heeft troepen ja? Oke, weer wat geleerd.
Zet het dan niet op gelijke voet met iets wat hij wel zegt wat ik je duidelijk kan tonen, ipv horen zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef pietba het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.
Ik ken geen een incident in Turkije dat mensen in Turkije zijn gemarteld omdat ze demonstreerden dat Erdogan moest aftreden, heel specifiek opkomen voor Erdogan's naam en gezag, maar ik laat mij ook hierin graag corrigeren.quote:Ah het Syrische leger zijn wel Assad's troepen maar het Turkse leger zijn niet Erdogan's troepen.
neequote:
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lulquote:Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen
heb je een stemadvies voor mij?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lul
Op wie zou jij stemmen dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lul
zulfikar?quote:
hoe dat?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Zulfikar zou je tegen Bahceli moeten gebruiken, ware landverrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |