abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152249859
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
MHP :')
pi_152249894
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:50 schreef Aloulu het volgende:

[..]

ahlul soennah is slachtoffer in irak en syrie. men wordt uitgemoord door sjieten,
_O-
pi_152249930
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit conflict is geen kip-ei verhaal, de onlusten zijn in Syrie begonnen tegen Assad zonder Turkije, Saudi Olie of Qatar erbij betrokken waren, dat ze groter zijn geworden op logistieke wijze is pas naderhand ontwikkeld, de misdaden van Assad en matties was toen al volop gaande.
niet al je de complot theorieen mag geloven ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152249971
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet al je de complot theorieen mag geloven ;)
Nou ja, meeste mensen met wie ik tot nu toe hier in 'discussie' ben getreden hebben nooit een voet gezet in Syrie en volgen dit conflict via social media met name. Dan kan je alle kanten op met complotten en geloven.
pi_152250024
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Hij was een bondgenoot van Hezbollah,waarom zouden ze hem vermoorden?
Hij was geen bondgenoot. En geen idee, maar theorieën zat. Ik denk dat je het Hezbollah zelf zal moeten vragen.
quote:
Als hij nog leefde was de Syrische leger nog steeds in Libanon.
Dat vind ik een nogal gewaagde uitspraak.

quote:
Nee.
Ja.

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 08:47 schreef reza1 het volgende:
De rebellen.
Welke precies?
quote:
Ik gebruikte gewoon jou redenatie over Nisman:
Je gebruikt een totaal andere discussie met iemand anders in een vergelijking? Sorry ik begrijp er weinig van, je manier van discussie voeren is behoorlijk verwarrend en irritant.
quote:
De famillie van Steven Sotloff zegt dat "gematigde" rebellen hem hebben doorverkocht:
http://www.independent.co(...)r-50000-9721606.html
En Theo Padnos. Je begon over Foley, wat is je punt nu?
quote:
Snap je dat echt niet nee? Ik haal toch ook niet de Syrische staatstelevisie aan als bewijs.
Ik zie je genoeg SANA posten eigenlijk :P
Maar even serieus, ik zie inderdaad niet echt in wat er inhoudelijk mis is met het stuk dat Levitt heeft geschreven en de voorbeelden die hij aanhaalt.
quote:
Welke bewijsvoering? Ik zie geen bewijzen.
Ah je hebt de stukken dus niet gelezen. Of denk je soms dat alle journalistieke onderzoeken, voorbeelden en bewijzen gewoon allemaal complotten zijn? Prima als je geen discussie aan wil/durft te gaan maar verspil niet mijn tijd.
quote:
Ik zie ze geen bewijs aanhalen behalve Reuters dan maar die zijn onbetrouwbaar.
Nope. Je hebt het stuk dus niet gelezen. Of tellen al die mensen die de moord hebben gezien en vastgelegd opeens niet? De schuld van Hezbollah staat buiten twijfel.
quote:
De meerderheid van Libanon denkt dat Hezbollah Libanon door haar hulp in Syrië juist beschermd.
Argumentum ad populum.
Als je echter toch een discussie aan wil gaan over de populariteit van Hezbollah.

Ik denk niet dat dit het geval is als ik het zo zie.
quote:
Je geeft geen antwoord, waarom is het toenmalige niet-democratische Libanese regime wel legitiem en het Syrische niet?
Wat maakte de toenmalige regering precies zo ondemocratisch? En wat geeft het Syrische regime legitimiteit? Heeft de Afghaanse Taliban ook legitimiteit?
Incelfrikandel
pi_152250186
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit conflict is geen kip-ei verhaal, de onlusten zijn in Syrie begonnen tegen Assad zonder Turkije, Saudi Olie of Qatar erbij betrokken waren, dat ze groter zijn geworden op logistieke wijze is pas naderhand ontwikkeld, de misdaden van Assad en matties was toen al volop gaande.
jij hebt toch ook in Syrie gewoond? Heb jij die misdaden ook meegemaakt? Ik heb 10 jaar in Syrie gewoond, was altijd veilig. Zolang je niet tegen Dr Bashar bent mag je alles doen wat je maar wil. Dus 1000 keer beter dan nu.
pi_152250297
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:01 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

jij hebt toch ook in Syrie gewoond? Heb jij die misdaden ook meegemaakt? Ik heb 10 jaar in Syrie gewoond, was altijd veilig. Zolang je niet tegen Dr Bashar bent mag je alles doen wat je maar wil. Dus 1000 keer beter dan nu.
Ben je ook in de cel geweest, heb je die mensen daaro gezien?
pi_152250316
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wallah mij vader is in de cel geweest.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:06:07 #259
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152250349
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maakt dat Assad erger dan zijn buurlanden? Ooit cellen daar bekeken?
pi_152250352
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Wallah mij vader is in de cel geweest.
Indien hij daar niet voor zaken was zal hij navertellen wat voor zemmer Assad's regime is.
pi_152250372
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maakt dat Assad erger dan zijn buurlanden? Ooit cellen daar bekeken?
In Turkije? Ja meerdere malen, jij?
Nee, over Qatar kan ik geen uitspraken, nooit geweest.
SA is de kanker van het Midden Oosten.

En Assad is veel erger ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 23:07:14 ]
pi_152250430
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat heb je te zoeken in een turkse cel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152250440
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 09:47 schreef Toga het volgende:

[..]

Newsflash; Israël heeft Zuid-Libanon op 24 mei 2000 verlaten.
Maar verder on-topic; ik sta wèl achter hun acties in Syrië. Iedereen die ISIS baardapen omlegt heeft mijn sympathie, ook al beschouwt Hezbollah ze als een wahabistisch-zionistische samenzwering. 8)7
De Shebaa-boerderijen niet, tevens bezetten ze nog steeds Syrisch land en ze schenden continu het luchtruim van Libanon.
pi_152250451
quote:

[..]

Heel het Midden-Oosten is inmiddels kanker. :')
pi_152250467
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat heb je te zoeken in een turkse cel?
'misafir'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 23:10:30 ]
pi_152250477
quote:

[..]

Natuurlijk, een alawiet is atlijd erger dan een soenniet.
pi_152250517
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:10 schreef pietba het volgende:

[..]

Natuurlijk, een alawiet is atlijd erger dan een soenniet.
Neuh, Ik heb liever een Moaz dan een Bashar, Ik heb liever een Bashar dan een Bagdadi.
pi_152250547
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, Ik heb liever een Moaz dan een Bashar, Ik heb liever een Bashar dan een Bagdadi.
Altijd weer die laagopgeleiden. :')
pi_152250585
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een Moaz die al-Qaradawi steunt wie oproept tot het doden van pro-regering burgers en sektarische taal uitslaat? Is dat beter dan Assad ja?
pi_152250586
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Altijd weer die laagopgeleiden. :')
Ze achtervolgen je.
pi_152250694
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:14 schreef pietba het volgende:

[..]

Een Moaz die al-Qaradawi steunt wie oproept tot het doden van pro-regering burgers en sektarische taal uitslaat? Is dat beter dan Assad ja?
Als we verbanden gaan zoeken en leggen, kom maar met een naam, kom ik zo met verbanden. :')
Moaz heeft nooit opgeroepen tot het doden van burgers, heeft meerdere uitingen gedaan in de zin van Syrische eenheid etc, daar kijk ik naar, niet naar FOK! heeft Google advertenties, Google betaald geld aan China, China schend mensenrechten, dus Danny steunt China mentaliteit.
pi_152250747
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Indien hij daar niet voor zaken was zal hij navertellen wat voor zemmer Assad's regime is.
Hij was naar een politieke bijeenkomst gegaan, die verboden was door de staat.
Hij kreeg wat klappen en mocht na een week weer naar huis.lol
Maar je wordt niet zomaar op straat opgepakt als je niks hebt gedaan en dat weet je zelf ook. Verder was er vrijheid van godsdienst en Soenni Islam is de officiële staatgodsdienst.
pi_152250815
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we verbanden gaan zoeken en leggen, kom maar met een naam, kom ik zo met verbanden. :')
Moaz heeft nooit opgeroepen tot het doden van burgers, heeft meerdere uitingen gedaan in de zin van Syrische eenheid etc, daar kijk ik naar, niet naar FOK! heeft Google advertenties, Google betaald geld aan China, China schend mensenrechten, dus Danny steunt China mentaliteit.
Khatib has also referred to Shia Muslims as "rejectionists" and stated that the Shi'ites "establish lies and follow them". Is dat oproepen tot eenheid? En dan is Assad slecht die nooit zulke taal uitslaat over soennieten?
Slaat nergens op die vergelijking:
He is a supporter of Qatar-based Egyptian Sunni Muslim cleric and preacher Yusuf al-Qaradawi. He even placed al-Qaradawi on equal footing with the Tunisian Mohamed Bouazizi, whose self-immolation marked beginning of the Arab Spring
pi_152250816
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:19 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Hij was naar een politieke bijeenkomst gegaan, die verboden was door de staat.
Hij kreeg wat klappen en mocht na een week weer naar huis.lol
Maar je wordt niet zomaar op straat opgepakt als je niks hebt gedaan en dat weet je zelf ook. Verder was er vrijheid van godsdienst en Soenni Islam is de officiële staatgodsdienst.
Wallah mijn iqamah was 3 dagen verlopen en ik zou 2 dagen daarna weer vliegen naar Nederland, ging naar het politiebureau voor een goeroedj, agent heeft mij 12 uur opgesloten tussen mensen die bijzonder ongustig waren behandeld, zat ik daar tussen hen als 14 jarige. :')
pi_152250851
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef pietba het volgende:

[..]

Khatib has also referred to Shia Muslims as "rejectionists" and stated that the Shi'ites "establish lies and follow them". Is dat oproepen tot eenheid? En dan is Assad slecht die nooit zulke taal uitslaat over soennieten?
Slaat nergens op die vergelijking:
He is a supporter of Qatar-based Egyptian Sunni Muslim cleric and preacher Yusuf al-Qaradawi. He even placed al-Qaradawi on equal footing with the Tunisian Mohamed Bouazizi, whose self-immolation marked beginning of the Arab Spring
Alsjeblieft :
Ik kijk naar wat er uit zijn mond komt, wat ik kan horen en verifieren, niet naar citaten waar ik de context van niet weet. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 23:24:32 ]
pi_152250966
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wallah mijn iqamah was 3 dagen verlopen en ik zou 2 dagen daarna weer vliegen naar Nederland, ging naar het politiebureau voor een goeroedj, agent heeft mij 12 uur opgesloten tussen mensen die bijzonder ongustig waren behandeld, zat ik daar tussen hen als 14 jarige. :')
Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lol
pi_152250975
quote:
Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.
pi_152251001
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Als je "rashoa" had gegeven mocht je gelijk weg lol
Ja leuk, maar geld overmaken van Nederland duurde fuckin 3 weken op z'n vroegst, en had echt geen cent meer na alle cadeaus, voorbereidingen enzo. :')

Sowies met 50 Suri heb ik vaak mezelf vaak kunnen helpen. _O_
pi_152251070
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef pietba het volgende:

[..]

Geweldig, Assad heeft natuurlijk nog nooit opgeroepen tot eenheid en respect van alle secten. En in tegenstelling tot al-Khatib predekt hij geen haat tegen andere moslims of steunt hij mensen die dat doen.
Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan. :')
pi_152251187
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je naar de video kijkt, waar hij notabene heel specifiek oproept en uitdraagt hoe hij de individuele vrijheid en waarde van een ieder wil handhaven en nog steeds dit herhaalt ben je wel heel opvallend raar bezig. Assad is een dictator, er zijn op youtube tientallen video's van Assad's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen, dat is een recht wat zowel soeniet, sjiet als alewiet etc willen, niets sektarisch aan. :')
En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers. :')
Er zijn op YouTube ook genoeg video's te vinden van die "vreedzame demonstranten"/"gematigde" die burgers aan vallen. Je vindt er ook genoeg video's van Erdogan's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen.
pi_152251261
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:35 schreef pietba het volgende:

[..]

En tegelijk spreekt hij kwaad over andere moslims en steunt hij iemand die oproept tot het doden van pro-Assad burgers. :')
Er zijn op YouTube ook genoeg video's te vinden van die "vreedzame demonstranten"/"gematigde" die burgers aan vallen. Je vindt er ook genoeg video's van Erdogan's troepen die demonstranten kapottrappen omdat ze vrijheid willen.
Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.

Erdogan heeft troepen ja? Oke, weer wat geleerd.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:38:40 #282
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152251262
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klinkt als Erdolf.
pi_152251293
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Klinkt als Erdolf.
Ikke jou nie begrijp.
pi_152251296
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Klinkt als Erdolf.
ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen :Y
-Rabia Al-Basri
pi_152251307
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Krijg je macaroni?
pi_152251316
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Graag uit zijn mond, waar ik kan kan verifiëren waarin Moaz oproept tot het doden van pro-Assad burgers, zo niet, ga ik toch de voorrang geven aan een video waarin hij gelijkheid en veiligheid voor een ieder roept wat ik uit zijn mond kan horen als antwoord op een vraag wat daar heel concreet op doelde.

Erdogan heeft troepen ja? Oke, weer wat geleerd.
Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.

Ah het Syrische leger zijn wel Assad's troepen maar het Turkse leger zijn niet Erdogan's troepen. :')
pi_152251409
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef pietba het volgende:

[..]

Ik zei helemaal niet dat hij dat zelf zei.
Zet het dan niet op gelijke voet met iets wat hij wel zegt wat ik je duidelijk kan tonen, ipv horen zeggen.

quote:
Ah het Syrische leger zijn wel Assad's troepen maar het Turkse leger zijn niet Erdogan's troepen. :')
Ik ken geen een incident in Turkije dat mensen in Turkije zijn gemarteld omdat ze demonstreerden dat Erdogan moest aftreden, heel specifiek opkomen voor Erdogan's naam en gezag, maar ik laat mij ook hierin graag corrigeren.
pi_152251426
wiens kloon is pietba btw, Reza?
pi_152251478
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Krijg je macaroni?
nee ;(
-Rabia Al-Basri
pi_152251481
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Landverrader. Hoe mensen kunnen stemmen op zo een nutteloze lul :N
pi_152251490
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee ;(
pi_152251494
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

heb je een stemadvies voor mij?
-Rabia Al-Basri
pi_152251497
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op wie zou jij stemmen dan?
pi_152251501
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb je een stemadvies voor mij?
Ja, zou ik ook wel willen weten.
pi_152251523
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

op deze!

-Rabia Al-Basri
pi_152251533
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

op deze!

[ afbeelding ]
Als een Koerdische Alevi?
pi_152251543
quote:
11s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als een Koerdische Alevi?
zulfikar?
-Rabia Al-Basri
pi_152251560
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

zulfikar?
De Zulfikar zou je tegen Bahceli moeten gebruiken, ware landverrader.
pi_152251592
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet die salak van chp.

Hdp 8-)
pi_152251595
quote:
9s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Zulfikar zou je tegen Bahceli moeten gebruiken, ware landverrader.
hoe dat?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')