abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:01:50 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152384430
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:52 schreef Izzy73 het volgende:
En ik blijf het bizar vinden dat er geen foto's te vinden zijn van satellieten.
Hoe druk denk je dat het is qua mensen in de ruimte eigenlijk? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:03:18 #202
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152384510
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Nul, maar we hebben toch ook foto's van de maan.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:05:28 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152384613
Volgens mij is dit trouwens een echte foto

The Nasa satellite-duo 'Stereo', pictured in 2006, orbit ahead and behind on Earth's orbit. They created the first three-dimensional photos of the Sun

http://www.dailymail.co.u(...)star-FIRST-TIME.html
Vrijheid
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:06:27 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152384666
Maar oké, dit verder over GPS. Deze discussie kan verder in het hoofdtopic :@.
Vrijheid
pi_152384785
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Sorry off topic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152385392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het lijkt me veel plausibeler dat de verbetering in telecommunications komt door hogere en veel meer zendmasten en niet door 20,000 satelliten en 'n space station.

En ze claimt dat er 'n multi-miljoen dollar telescoop ook daarboven ergens is.
En geen echte fotos,alleen maar schilderijtjes....ondanks alle 'space' technologie.
Waar zijn die veel meer en veel hogere zendmasten dan?

En je bedoelt 'schilderijtjes' als deze?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 22:19:36 #207
230491 Zith
pls tip
pi_152385405
Maar ook alle mensen in de GPS industrie zitten in het complot?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152385488
quote:
5s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:05 schreef jogy het volgende:
Volgens mij is dit trouwens een echte foto

[ afbeelding ]
The Nasa satellite-duo 'Stereo', pictured in 2006, orbit ahead and behind on Earth's orbit. They created the first three-dimensional photos of the Sun

http://www.dailymail.co.u(...)star-FIRST-TIME.html
Volgens mij niet; de ruimte is niet zwart, maar gevuld met sterren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152385538
quote:
15s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij niet; de ruimte is niet zwart, maar gevuld met sterren.
Veelgehoord misverstand. Als dit aan de zonkant is, dan zie je net zo min sterren daar als dat je ze hier overdag ziet.
pi_152386288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:19 schreef nikao het volgende:

[..]

Waar zijn die veel meer en veel hogere zendmasten dan?

En je bedoelt 'schilderijtjes' als deze?
[ afbeelding ]
Waar zijn de GPS/telecomm sats dan?

Nee - ik bedoel NASA schilderijtjes.
'Images' courtesy of NASA..dan gaan ze mensen gewoon laten denken dat 't echte fotos zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 22:36:45 #211
45833 crew  Fogel
pi_152386347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Images' courtesy of NASA..dan gaan ze mensen gewoon laten denken dat 't echte fotos zijn.
Op zo'n afbeelding? Nergens. Het is niet handig om zo'n ding vele lichtjaren verderop te hebben hangen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_152386455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

In space, waar anders? :)
Wij hebben tenminste een verklaring voor het feit dat je ze niet met je 'eigen ogen' kunt zien. Wat heb jij voor verklaring voor het ontbreken van die torenhoge en zeer veel zendmasten?
pi_152386470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Op zo'n afbeelding? Nergens. Het is niet handig om zo'n ding vele lichtjaren verderop te hebben hangen.
Nee,dus is off-topic - dit gaat over GPS satellieten.
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:41:26 #214
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152386629
Goed bezig Tingo. Hou ons ontopic ( :@ ).
Vrijheid
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:51:18 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152387176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het lijkt me veel plausibeler dat de verbetering in telecommunications komt door hogere en veel meer zendmasten en niet door 20,000 satelliten en 'n space station.

En ze claimt dat er 'n multi-miljoen dollar telescoop ook daarboven ergens is.
En geen echte fotos,alleen maar schilderijtjes....ondanks alle 'space' technologie.
Als je ook maar iets van radio golven en hoe verschillende frequenties zich in de ionosfeer gedragen wist... Wat jij zegt is simpelweg onmogelijk. Je moet de bron kunnen zien bij die frequenties. Daar komt nog bij dat het hele gps systeem niet via reflectie kan werken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152387188
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:41 schreef jogy het volgende:
Goed bezig Tingo. Hou ons ontopic ( :@ ).
We hadden 't toch over fotos van satellieten en niet van de cosmos or whatever?
Jesus,I think everyone is getting confused now.
pi_152387486
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je ook maar iets van radio golven en hoe verschillende frequenties zich in de ionosfeer gedragen wist... Wat jij zegt is simpelweg onmogelijk. Je moet de bron kunnen zien bij die frequenties. Daar komt nog bij dat het hele gps systeem niet via reflectie kan werken.
Ah yes - de gewone 'ik ben wetenschapper en ik weet 't beter' condescending BS van je.
GPS zijn radiogolven.
Jij weet 't ook niet wat voor technologie/technieken in gebruik zijn.
pi_152387618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:22 schreef nikao het volgende:

[..]

Veelgehoord misverstand. Als dit aan de zonkant is, dan zie je net zo min sterren daar als dat je ze hier overdag ziet.
Veelgehoord tegenargument.

Zelfs bij zonsondergang zie je veel sterren in het gebied op Aarde dat het dichtste bij de ruimte komt; de Atacamawoestijn in Chili.

De ruimte kán op foto's daar zogenaamd genomen niet pikzwart zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152387694
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veelgehoord tegenargument.

Zelfs bij zonsondergang zie je veel sterren in het gebied op Aarde dat het dichtste bij de ruimte komt; de Atacamawoestijn in Chili.

De ruimte kán op foto's daar zogenaamd genomen niet pikzwart zijn.
whut?.. mag je mij fotos laten zien waarop je sterren ziet terwijl de zon boven de horizon is.

En... wat voor kleur moet de 'lucht' daar dan zijn volgens jou???
Snap werkelijk niet wat je hier nu verwacht ...
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 23:02:57 #220
45833 crew  Fogel
pi_152387738
Laten we dat maar ergens anders doen en het hier bij GPS houden. Dank!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_152388100
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja wie weet hebben ze een aantal oude navigatiesystemen vernieuwd in combinatie met wat jij schrijft. Zie ook deze post van mij eerder vandaag. BNW / Space fakery sidespin topic: GPS
Navigeren met radiofrequenties op zee werkte ook al ver voor GPS bestond.
En ik blijf het bizar vinden dat er geen foto's te vinden zijn van satellieten.
Ja en dankje voor de filmpje.
Ik heb zelf geen twijfel dat GPS is 'gewoon' 'n moderne versie van iets van bijna 100 jaar terug.
We weten niet precies wat voor technieken in combinatie met wat precies,zijn in gebruik.
pi_152388215
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en dankje voor de filmpje.
Ik heb zelf geen twijfel dat GPS is 'gewoon' 'n moderne versie van iets van bijna 100 jaar terug.
We weten niet precies wat voor technieken in combinatie met wat precies,zijn in gebruik.
Hoe kan je nou 'geen twijfel hebben' over iets waarvan je niet weet dan wat het moet zijn en hoe het werkt?! Dat terwijl er een prima verklaring voor is?!
Dit is werkelijk absurd, lol.
pi_152389890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:13 schreef nikao het volgende:

[..]

Hoe kan je nou 'geen twijfel hebben' over iets waarvan je niet weet dan wat het moet zijn en hoe het werkt?! Dat terwijl er een prima verklaring voor is?!
Dit is werkelijk absurd, lol.
Waarom zou jij 't beter weten wat voor technologie is in gebruik?
pi_152390099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou jij 't beter weten wat voor technologie is in gebruik?
Je zegt het toch zelf al? Jij hebt geen idee wat er gebruikt wordt of hoe het werkt.
Ik zeg dat het GPS is en hoe het werkt is hier uitgelegd;

http://www.physics.org/article-questions.asp?id=55

Wat begrijp je niet aan dit verhaal of waar zitten je vraagtekens?
pi_152390353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:55 schreef nikao het volgende:

[..]

Je zegt het toch zelf al? Jij hebt geen idee wat er gebruikt wordt of hoe het werkt.
Ik zeg dat het GPS is en hoe het werkt is hier uitgelegd;

http://www.physics.org/article-questions.asp?id=55

Wat begrijp je niet aan dit verhaal of waar zitten je vraagtekens?
Heel goed, en tis ook heel goed uitgelegd voor je dat er zijn andere mogelijkheden.
GPS zijn radiogolven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')