Nou ik kan niet iets specifieks vinden op die site behalve dhet probleem wat de aanleiding in feite is voor dit topic.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:46 schreef nikao het volgende:
[..]
Really? (je verdient voor het bezoeken van het clues forum al kudo's...)
Negeren ze het verder dan of wat doen ze met deze kwestie daar dan? Lijkt me niet een klein hiaat in de hele anti-space redenatie.
En dat terwijl er nog een veel simpeler systeem is om het mee te testen:quote:Op woensdag 29 april 2015 12:46 schreef nikao het volgende:
[..]
Really? (je verdient voor het bezoeken van het clues forum al kudo's...)
Negeren ze het verder dan of wat doen ze met deze kwestie daar dan? Lijkt me niet een klein hiaat in de hele anti-space redenatie.
Ik ben geen raketwetenschapper maar dat lijkt me nogal onwerkbaarquote:Op woensdag 29 april 2015 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het principe van een satelliet, dus met raketten enzo, maar dan nog in de thermosfeer zoals ie zo mooi genoemd wordt.
Hier een simpele uitleg over waarom satellieten in de ruimte blijven en niet ten prooi vallen aan de zwaartekracht. http://transition.fcc.gov(...)e/kidz/in_space.htmlquote:Op woensdag 29 april 2015 22:09 schreef jogy het volgende:
Fuck, ik begrijp geen flikker van zwaartekracht. De GPS Satellieten hebben daar geen last van zolang ze maar met 14.000 km/u rond de aardbol blijven racen anders donderen ze terug
. Op Aarde is dat extra lastig door de weerstand van de atmosfeer denk ik zomaar en ik wil niet weten hoe snel een satelliet op 100 km rond de aarde moet roteren zonder terug naar aarde te valen, als het al mogelijk is
Ik voel me een beetje beledigd dat je me naar kids zone stuurt en ik schaam me dat ik het nodig heb, bedankt.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hier een simpele uitleg over waarom satellieten in de ruimte blijven en niet ten prooi vallen aan de zwaartekracht. http://transition.fcc.gov(...)e/kidz/in_space.html
Haha, ik bedoel er niets mee hoor, weet er zelf ook niet veel van en kwam toevallig zelf op die site uit.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje beledigd dat je me naar kids zone stuurt en ik schaam me dat ik het nodig heb, bedankt.
Dat geeft ook gelijk een idee van de grote hoogte van die dingenquote:Op woensdag 29 april 2015 22:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel er niets mee hoor, weet er zelf ook niet veel van en kwam toevallig zelf op die site uit.
Het is wel vrij duidelijk en basic.
GPS gifje [ afbeelding ]
Gokje het zal vast wel iets te maken hebben met het kostenplaatje.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
Goh, wist niet dat de EU zijn eigen navigatiesysteem aan het ontwikkelen is, Galileo.
En dat de Russen ook een eigen systeem hebben GLONASS en ook China is bezig met een eigen systeem.
Het galileo navigatiesysteem zou nauwkeuriger moeten gaan worden dan GPS en rond 2019 actief moeten zijn.
De 1e satelliet is gelanceerd in 2005.
Wel vreemd dat het 14 jaar duurt om dit te maken en het systeem ontworpen is om 12 jaar mee te gaan.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Galileo_(navigatiesysteem)
Veel van de argumenten waarom de ruimtemissies fake zouden zijn baseren zich op het punt dat het niet mogelijk zou zijn. (raketten zouden niet werken enzo). Als GPS bestaat en er is geen alternatieve verklaring, dan klopt die basis voor die ontkenning niet. Dat komt op z'n zachtst gezet die ontkenningen niet bepaald ten goede.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef El_Matador het volgende:
Er zit geen tijdslimiet aan dit topic en dat er nog geen verklaring is voor GPS maakt die Marsfarce en ISS natuurlijk niet opeens echt. Die hebben elk hun eigen geloowaardigheidsproblemen.
Er bestaat geen ruimte om in/door te reizen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:39 schreef nikao het volgende:
Veel van de argumenten waarom de ruimtemissies fake zouden zijn baseren zich op het punt dat het niet mogelijk zou zijn. (raketten zouden niet werken enzo). Als GPS bestaat en er is geen alternatieve verklaring, dan klopt die basis voor die ontkenning niet. Dat komt op z'n zachtst gezet die ontkenningen niet bepaald ten goede.
Het ontneemt je wel een flink argument, als actie=-reactie in de ruimte toch wel blijkt te werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef El_Matador het volgende:
Er zit geen tijdslimiet aan dit topic en dat er nog geen verklaring is voor GPS maakt die Marsfarce en ISS natuurlijk niet opeens echt. Die hebben elk hun eigen geloowaardigheidsproblemen.
In dat geval (en on topic); hoe werkt GPS volgens jou?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er bestaat geen ruimte om in/door te reizen.
Tuurlijk, maar dit topic gaat specifiek over GPS, vandaar dat we daar even op focussenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet alleen GPS spreekt het tegen, ook geostationaire tv en communicatie satelieten spreken het tegen.
Hehe, ga je op deze manier elk onderwerp stuk voor stuk debunken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef jogy het volgende:
Zo, weer even opgeschoond. Probeer het zo neutraal mogelijk te houden in de bewoordingen en specifiek op GPS.
Ik vraag me af wat je gaat doen mocht je een maansteen onder je neus krijgen, en dan heb ik het niet over dat stuk hout wat in Nederlandse handen is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef El_Matador het volgende:
edit: reactie op
Of verifiëren!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hehe, ga je op deze manier elk onderwerp stuk voor stuk debunken?
Dolgraag, die maanstenen, heb ik al vaak aangegeven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je gaat doen mocht je een maansteen onder je neus krijgen, en dan heb ik het niet over dat stuk hout wat in Nederlandse handen is.
Het moet toch een droom zijn voor een Geoloog![]()
Plus Ik las dat je weer met een aantal collega's van het pannama topic naar de locatie gaat, Zie feedback daar staat in de je dus je route gaat bepalen door GPS, dit gebied is best wel heuvelachtig ( ik weet niet precies hoe heuvelachtig het gebied is)
Maar je pikt dan signaal op en dat komt dan van boven, als je dan in een dal zit!
Hoe verklaar je dat?
Betere vraag: Je hebt hierin een stuk bewijs wat niet binnen je hypothese past. Waarom verwerp je de hypothese dan niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dolgraag, die maanstenen, heb ik al vaak aangegeven.
Goeie vraag.
GPS an sich is nergens een "bewijs" voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Betere vraag: Je hebt hierin een stuk bewijs wat niet binnen je hypothese past. Waarom verwerp je de hypothese dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |