Hij bedenkt die grappen niet ter plekke?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:19 schreef Jivis het volgende:
Haha, lekker door een team geschreven grappen voorlezen.
Kan Harm Edens ook erg goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:19 schreef Jivis het volgende:
Haha, lekker door een team geschreven grappen voorlezen.
Matthijs kennende al over een paar weken zodat hij lekker drie maanden vakantie heeftquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is DWDD eigenlijk voorbij dit seizoen?
Medio mei is het seizoen altijd voor bij.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthijs kennende al over een paar weken zodat hij lekker drie maanden vakantie heeft
Inderdaad... schaamteloze man. Pauw gaat altijd langer door en is er ook op feestdagen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthijs kennende al over een paar weken zodat hij lekker drie maanden vakantie heeft
Ik bedoel uiteraard in negatieve zin, hè. Ronnie was leuk ja, de andere twee hebben niet veel indruk op me gemaaktquote:
Pauw had anders ook een flinke winterstop en wisselde samen met Witteman altijd af met die gristenenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Inderdaad... schaamteloze man. Pauw gaat altijd langer door en is er ook op feestdagen.
Maar hij werkt wel heel hard, hoor! En hij is een uniek talent!
Oh ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Pauw had anders ook een flinke winterstop en wisselde samen met Witteman altijd af met die gristenen
vreselijk mens ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Grietje is een heks met een verborgen pukkel.
Biem Buijs.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:31 schreef Grunge. het volgende:
Wie is die nieuwslezer? Ik ken hem niet.
Biem Buijs. Bekend voornamelijk van de radio.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:31 schreef Grunge. het volgende:
Wie is die nieuwslezer? Ik ken hem niet.
Je kan dus nog wel een tijdje vooruit Karina.quote:
Precies. Nog zeker 1 jaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan dus nog wel een tijdje vooruit Karina.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw die heel slecht de grappen voorleest die andere voor haar geschreven hebben.
Vind je zijn muziek goed ja?quote:
Welke les geeft ze?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed geproefd.
Ga je je opgeven voor een lesje van Claudia?
Scharen?quote:
Lekker boeiend als ie goeie muziek kan maken.quote:
Wat vind je van Syd Barrett?quote:
Heb jij wat tegen kale mensen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker boeiend als ie goeie muziek kan maken.
Ik klaag toch ook niet dat Robben kaal is goffetomme.
Niet jouw muziek nee.quote:
Heb jij wat tegen autisten dan? Want volgens Sked ben ik ook autistquote:
Als Claudia haar kleren maar wel aanhoudtquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kun je een kaartje kopen om alleen te kijken
Je zit toch hier?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij wat tegen autisten dan? Want volgens Sked ben ik ook autist
Ik ren daar altijd keihard voorbij omdat ze anders dingen aan mij gaan vragen enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spuug jij ook naar straatmuzikanten?
Die vraag van Nick lijkt ingewikkeld, maar hij vergeet dat 99% van de empirische wetenschappen zich helemaal niet op kwantumniveau afspeelt. Een waarneming doen dat de aarde rond is, is vanwege de grote schaal waarop je deze waarneming doet en kan toetsen door middel van de wetten van Keppler compleet valide.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:18 schreef Grunge. het volgende:
Oneens met TT, al is (het antwoord op) de vraag van Eberhard niet zo ingewikkeld als die van Nick.
Ja nee jij met je disco.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft die gozer een tafelkleed om
En wat een kutmuziek.
Mand.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef starla het volgende:
[..]
Die vraag van Nick lijkt ingewikkeld, maar hij vergeet dat 99% van de empirische wetenschappen zich helemaal niet op kwantumniveau afspeelt. Een waarneming doen dat de aarde rond is, is vanwege de grote schaal waarop je deze waarneming doet en kan toetsen door middel van de wetten van Keppler compleet valide.
Zijn vraag impliceert al een waarneming op kwantumniveau. Nou, laten we daar nu toevallig de kwantummechanica voor hebben die vaak meer vragen oproept dan beantwoordt maar wel de vraag 'wat is realiteit op kleine schaal?' bezigt, vandaar de vele ogenschijnlijke tegenstrijdigheden op kwantumniveau zoals het gedrag van een elementair deeltje als golf en als puntdeeltje. Dus die vraag is eigenlijk al beantwoord: waarneming beinvloedt de waarneming zélf op kleine schaal, maar natuurlijk nietvop grote schaal.
Die gozer met dat pak had best zo'n antwoord mogen geven, want zo ingewikkeld is het niet.
Mexicano neem ik vanaf nu niet serieus. Hij vindt dit blijkbaar goeie muziek.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft die gozer een tafelkleed om
En wat een kutmuziek.
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee jij met je disco.
Psych
Mani, Stijn en ik lachen om deze post.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano neem ik vanaf nu niet serieus. Hij vindt dit blijkbaar goeie muziek.
Dat doe ik altijd bij straatkrantverkopers. Dan pak ik een boekje of een mobiel, dan doe ik alsof ik daar mee bezig ben en dan heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ren daar altijd keihard voorbij omdat ze anders dingen aan mij gaan vragen enzo.
He, een serieuze postquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef starla het volgende:
[..]
Die vraag van Nick lijkt ingewikkeld, maar hij vergeet dat 99% van de empirische wetenschappen zich helemaal niet op kwantumniveau afspeelt. Een waarneming doen dat de aarde rond is, is vanwege de grote schaal waarop je deze waarneming doet en kan toetsen door middel van de wetten van Keppler compleet valide.
Zijn vraag impliceert al een waarneming op kwantumniveau. Nou, laten we daar nu toevallig de kwantummechanica voor hebben die vaak meer vragen oproept dan beantwoordt maar wel de vraag 'wat is realiteit op kleine schaal?' bezigt, vandaar de vele ogenschijnlijke tegenstrijdigheden op kwantumniveau zoals het gedrag van een elementair deeltje als golf en als puntdeeltje. Dus die vraag is eigenlijk al beantwoord: waarneming beinvloedt de waarneming zélf op kleine schaal, maar natuurlijk nietvop grote schaal.
Die gozer met dat pak had best zo'n antwoord mogen geven, want zo ingewikkeld is het niet.
Theedrinken met mevrouw Reijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:37 schreef Kroelo het volgende:
welke lessen gaan jullie volgen op de DWDD summer school?
Ja dit doe ik dus precies ook zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij straatkrantverkopers. Dan pak ik een boekje of een mobiel, dan doe ik alsof ik daar mee bezig ben en dan heb ik er geen last van.
Prima toch.
Typhoon heeft ze ook.quote:
Dank je voor je uitgebreide reactie, het is inderdaad zo dat zijn vraag ingewikkelder klinkt in tegenstelling tot de psychologische vraag van Eberhard.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ook hetzelfde stappenplan volgt. Johannes en ik hebben ook veel gemeen, blijkt.quote:
Binnenkort weer Jodenherdenking, dan zie ik weer aanleiding om haar uit te nodigen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef KingRoland het volgende:
Mani en ik vragen ons af wanneer Solomonica weer langs komt.
En snorretje.quote:
Jacco Gardnerquote:
Rinnooy Kan? Dat is een econoom / bedrijfskundige. Echt veel harde wetenschap zat daar niet aan tafel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef starla het volgende:
[..]
En nu je in de tweede klas zit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
Dit moest ik zingen in de eerste klas in Franse les
Tof idd, al is misschien La valse a mille temps net zo mooi.quote:
Zo vet is die inderdaad, hoe snel het op het laatst gaatquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tof idd, al is misschien La valse a mille temps net zo mooi.
Ook een mooi nummer van Regina Spektor (geen cover).quote:
Ik vind natuurlijk Le Port d' Amsterdam mooier.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tof idd, al is misschien La valse a mille temps net zo mooi.
En ook nog de emotie in zijn stem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zo vet is die inderdaad, hoe snel het op het laatst gaat.
had ik al verteld dat ik naar Danny Vera ga?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De HMH.
Tsja, Dotan, Kensington, Jett Rebel, Typhoon...
Marco Borsato verkoopt tig keer de Ziggo Dome uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De HMH.
Tsja, Dotan, Kensington, Jett Rebel, Typhoon...
Leukquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik naar Danny Vera ga?
Precies.. altijd van die bullshitcorrectiesquote:
Die vind ik ook leuk. Al hoef ik Jett niet te zien. Alleen horen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LeukDat is nog een echte artiest in dit smakeloze landje. (Jett en Typhoon zijn best oke trouwens)
Marco Borsato heeft met 10 achtereenvolgende singles de nummer 1 positie in de NL top 40 bekleed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Marco Borsato verkoopt tig keer de Ziggo Dome uit
Weet je ook weer waar je staat als flutartiest
Dat land verdient een aanslag van ISIS.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft met 10 achtereenvolgende singles de nummer 1 positie in de NL top 40 bekleed.
Denk daar eens over na.
En dan geilen we nu op een stel bandjes dat de HMH niet uitverkocht krijgt en niet verder komt dan een 3FM hitje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft met 10 achtereenvolgende singles de nummer 1 positie in de NL top 40 bekleed.
Denk daar eens over na.
Wie?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Die ene baas moeten ze weer eens uitnodigenDie is zo grappig.
Is Afrikaans.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde in eerste instantie niet eens dat het NEderlands was.
Hij zit in de band van Typhoon. Die grappige neger die de hele tijd zat te lachen. Weet zijn naam niet meer.quote:
Wij zijn een smakeloos landje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat land verdient een aanslag van ISIS.
Afscheid nemen bestaat niet 2003 06-12-2003 1(8wk) 20 Nr. 1 in de Single Top 100 / Alarmschijfquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan geilen we nu op een stel bandjes dat de HMH niet uitverkocht krijgt en niet verder komt dan een 3FM hitje.
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit in de band van Typhoon. Die grappige neger die de hele tijd zat te lachen. Weet zijn naam niet meer.
Nee dat zei Matthijsquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh tja ik ben niet hooggeleid dus ik hoor dat natuurlijk niet.
Wel een beetje voorspelbaar he, eigenlijk had 'ie het gewoon niet moeten doenquote:
O-Dog, de broer van Typhoonquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit in de band van Typhoon. Die grappige neger die de hele tijd zat te lachen. Weet zijn naam niet meer.
Ah ok, kreeg dat stukje niet mee. Ze hadden daar ook gewoon een echte wetenschapper neer moeten zetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rinnooy Kan? Dat is een econoom / bedrijfskundige. Echt veel harde wetenschap zat daar niet aan tafel.
Goed accent ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ah ok, kreeg dat stukje niet mee. Ze hadden daar ook gewoon een echte wetenschapper neer moeten zetten natuurlijk.
Eén van de meest interessante vragen van deze eeuw vind ik die van de Nederlandse theoretisch fysicus Erik Verlinde: 'Is zwaartekracht een emergent verschijnsel uit verandering in entropie in een bepaald systeem?'
Zoals hier uitgelegd op een congres:
Krijgt veel weerstand uit de zaal vanzelfsprekend met zo'n baanbrekende theorie, maar erg interessant. Waarschuwing: de wiskunde is erg pittig.
Klopt, maar dat soort vragen vereisen veel meer voorkennis en interesse in wetenschap. Van zo'n Nick Schilder die hooguit iets gelezen heeft in de Quest kun je dat niet verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ah ok, kreeg dat stukje niet mee. Ze hadden daar ook gewoon een echte wetenschapper neer moeten zetten natuurlijk.
Eén van de meest interessante vragen van deze eeuw vind ik die van de Nederlandse theoretisch fysicus Erik Verlinde: 'Is zwaartekracht een emergent verschijnsel uit verandering in entropie in een bepaald systeem?'
Zoals hier uitgelegd op een congres:
Krijgt veel weerstand uit de zaal vanzelfsprekend met zo'n baanbrekende theorie, maar erg interessant. Waarschuwing: de wiskunde is erg pittig.
Het is Superniger, had je andere verwachtingen?quote:Op woensdag 29 april 2015 04:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelijk daarover gaan zeiken is net zo.
Ik heb geen enkele verwachting, bij niemand hier.quote:Op woensdag 29 april 2015 07:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Superniger, had je andere verwachtingen?
Veerman? Paulusma? Römer ? Bambergen?quote:
De scout van Sjelsiequote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veerman? Paulusma? Römer ? Bambergen?
Die tweede is dood dus die zal het niet zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veerman? Paulusma? Römer ? Bambergen?
Pietje Paulusma, rust in vrede.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die tweede is dood dus die zal het niet zijn.
Jet Nogwat.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die sidekickmeid ook wel, wie is dat?
Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die sidekickmeid ook wel, wie is dat?
Steinz dus. Schreef met haar vader een boek over de wereldliteratuur geloof ik.quote:
quote:
Van dat boek waar ze het over hebben wellicht.quote:
7,5quote:Op woensdag 29 april 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Ze is de dochter van Pieter Steinz, als u die niet kent: 1) Hij heeft ALS. 2) hij mocht een aantal weken geleden als gast-eindredacteur optreden bij DWDD.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van dat boek waar ze het over hebben wellicht.
Oh wacht, toen zat ze er ook of niet?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is de dochter van Pieter Steinz, als u die niet kent: 1) Hij heeft ALS. 2) hij mocht een aantal weken geleden als gast-eindredacteur optreden bij DWDD.
Jazeker.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh wacht, toen zat ze er ook of niet?
En Piet was aanwezig bij de verwekking van Neymarquote:Op woensdag 29 april 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Piet ging op kraambezoek bij Messi.
Ook bij Soewâhrés.
Nee-mar.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:09 schreef tralalala het volgende:
Is het nou echt "Naaaaimar" ? ik weet het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |