quote:Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toch alleen over GTA?
Moest lachen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
deze aflevering gaat over Team Lotto Jumbo NL in LBL gisteren
Johannes krijgt van mij een paar klappies.quote:Op maandag 27 april 2015 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
TR gemaakt, ik hoop dat ie bij Karina terechtkomt.
Bruut, maar zou dit seizoen 2 of 1 zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:15 schreef tralalala het volgende:
Zondag de Nog meer voor mannen marathon.![]()
Vanaf 20:00
Bedankt. Laatste uitzending die op maandag werd uitgezonden was met Johan Derksen?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:42 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Eerste aflevering is wel nieuw. De rest zijn herhalingen van seizoen 2.
Ja, daarna werd een maand lang Koning Voetbal uitgezonden. Vandaag is dan een eenmalige comeback.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bedankt. Laatste uitzending die op maandag werd uitgezonden was met Johan Derksen?
[ afbeelding ]
Vage shit.
Is dat programma wat?quote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik ben er ook. Sex academy kijk ik morgen wel af.
Ga jij eens even lekker scharen ofzoquote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Maxime begint nu ook vervelend te worden.
Maxim is altijd vervelend.quote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gert-Jan Verbeek is ook z'on lulquote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hij overdrijft nu een beetjequote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker scharen ofzo
Dan heb je er waarschijnlijk al eentje voor je kop, dat scheeltquote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Als Maxim je man is heb je die platen ook wel nodig ja.
Ah jij bent er ookquote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Als Maxim je man is heb je die platen ook wel nodig ja.
We geloven je.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeee want dit is niet mijn echte naam he sufferd.
Ah nee max niet weerquote:Op maandag 2 november 2015 22:08 schreef Max23 het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2015 22:08 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even vergeten dat jij eigenlijk Corrie heet.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeee want dit is niet mijn echte naam he sufferd.
quote:Op maandag 2 november 2015 22:08 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jij die zo snel hebt gevonden.quote:Op maandag 2 november 2015 22:08 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
STOP ZE IN DE WASMASJIENEquote:
het is wel een aardige meneerquote:Op maandag 2 november 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze Herman nou niet zo mannelijk eigenlijk
Nee, die is beter sociaal.quote:
ik ook eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg nu toch een vreemd beeld van de mod van dienst hier
Welke beeld heb je dan van KingRoland?quote:Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg nu toch een vreemd beeld van de mod van dienst hier
Die heeft geen dienst nuquote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welke beeld heb je dan van KingRoland?
Edgar mag ook meequote:Op maandag 2 november 2015 22:19 schreef Droopie het volgende:
Ik wil een programma met Gijp, Maxim, Hansie en Derksen en dat ze dan naar stripclubs gaan en vrouwen gaan bespreken
Laat Gijp maar thuis dan. Die mag vervolgens de belevenissen van de andere wel verwerken tot anekdotes en doen alsof hij er in werkelijkheid bij was.quote:Op maandag 2 november 2015 22:19 schreef Droopie het volgende:
Ik wil een programma met Gijp, Maxim, Hansie en Derksen en dat ze dan naar stripclubs gaan en vrouwen gaan bespreken
quote:Op maandag 2 november 2015 22:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar dat kutprogramma.
quote:Op maandag 2 november 2015 22:29 schreef Rickertman96 het volgende:
als ik dit nu hoor heb ik een ongelukkige jeugd gehad
Bijten muggen ook in piemels?quote:Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had hij gewoon last van muggebeten
Krappa olie wordt ter verzorging gebruikt ter verzachting en verzorging van de huid bij insectenbeten en wordt gebruikt tegen exceem, bij puistjes, huidvlekken ( rode en gevoelige huid), uitslag en huidschimmel en jicht. Ook werkt het verlichtend tegen muggenbeten en het ondersteunt het herstellende vermogen van de huid.
Wat een wijf.quote:Op maandag 2 november 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
Mietje beetje zeiken over vieze schoenen.
Met je reclame.quote:
Met zijn nieuwe bergschoenenquote:Op maandag 2 november 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
Mietje beetje zeiken over vieze schoenen.
zalandoquote:
Schuld van de vrouwen, of de Rabobankquote:Op maandag 2 november 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
Horen jullie dat heren? Een man kan een vrouw niet aan.
Ik zal je eens in de nek klem leggenquote:Op maandag 2 november 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
Dat is niet positief.quote:Op maandag 2 november 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik lul je gewoon in slaap manquote:Op maandag 2 november 2015 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zal je eens in de nek klem leggen
Ajax-censuur. Is vast voor mannen.quote:
Ajax is een kutclubquote:Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Pascalus het volgende:
Iemand hier vindt het niet leuk dat Ajax een kutclub genoemd wordt.
Ik ben wel donderdag in de ziggodome.quote:Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ajax-censuur. Is vast voor mannen.
Ik ook.quote:Op maandag 2 november 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben wel donderdag in de ziggodome.
Vanaf nu moeten wij mannen ook zo met elkaar praten op dit forum.quote:
Ja beetje stoerder mag wel af en toe mani.quote:Op maandag 2 november 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten wij mannen ook zo met elkaar praten op dit forum.
JAAJAJAJA KARINA HOUD NU EVEN JE MOND.quote:Op maandag 2 november 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje stoerder mag wel af en toe mani.
Ja Maniquote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JAAJAJAJA KARINA HOUD NU EVEN JE MOND.
Dit is agressie.quote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat zal wel gaan over Ziggosportzender.quote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Max23 het volgende:
Nu naar RTL Late Night met Hermandeschermman en Jack aan tafel
JAJAJAJAJAJAJAquote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n kutprogramma met die boeler Humberto.quote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Max23 het volgende:
Nu naar RTL Late Night met Hermandeschermman en Jack aan tafel
Ze laten bij DWDD altijd net de mindere fragmenten zien, geheel uit de context. Waardoor de genialiteit van het programma niet goed wordt getoond.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:58 schreef bascross het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/348551
Maxim bij DWDD. Jammer dat die Adriaan af en toe probeert te scoren, gelukkig zet Maxim hem weer op zijn plaats.
Hebben we nog fragmenten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:58 schreef bascross het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/348551
Maxim bij DWDD. Jammer dat die Adriaan af en toe probeert te scoren, gelukkig zet Maxim hem weer op zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |