abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2015 @ 22:11:33 #201
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083334
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook niet dat zij jou voorgelogen heeft, ik bedoel dat het bord voor je kop je in de weg zit om iemand echt te leren kennen. Niet afschuiven op haar dat zij het jou zogenaamd niet meegegeven heeft, terwijl jij zo oprecht geïnteresseerd in haar was als mens.
Nooit hadden de gesprekken een hint naar seks toe, niet in de verste verte. Ik kwam er niet eens op en dacht er niet aan. Daarnaast zou dat totaal ongepast zijn geweest. Althans, dat was mijn indruk toondertijd, nu blijkt dat anders te liggen.
pi_152083345
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal van een foto genomen op een feestje herleid?
En dan hebben wij nog niet eens geïnsinueerd dat ze waarschijnlijk al lang en breed met meerdere mannen (en / of vrouwen) seks gehad heeft ... Ik bedoel, dat zou TS helemaal gek moeten maken ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_152083371
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is geen teleurstelling. ;)
okay kusje
pi_152083506
Wanneer tyfen die kut kloontjes nou eens op. Wat een autistische OP zeg :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 27 april 2015 @ 22:16:05 #205
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083511
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal van een foto genomen op een feestje herleid?
Kort door de bocht, ik weet het. Maar in eerste instantie kwam ik hier sec om die foto's, totdat anderen de link legden naar seks waar ik niet eens aan gedacht had.
pi_152083531
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:11 schreef Domyos het volgende:

[..]

Nooit hadden de gesprekken een hint naar seks toe, niet in de verste verte. Ik kwam er niet eens op en dacht er niet aan. Daarnaast zou dat totaal ongepast zijn geweest. Althans, dat was mijn indruk toondertijd, nu blijkt dat anders te liggen.
Wat heeft seks en de gedachte eraan te maken met iemand echt leren kennen? Ongepast of niet, het hoeft goed contact helemaal niet in de weg te zitten. Jouw beeld doet dat echter wel kennelijk, ongeacht seks.
Dat jij nu een nieuwe kant van haar interpreteert via een foto zegt ook niet alles over haar persoonlijkheid zoals die is, maar dat maakt je ook geen kut meer uit nu het niet meer in je plaatje past. Of je bent als de dood voor de seks, zeker als het zo dichtbij komt..
  maandag 27 april 2015 @ 22:19:27 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152083601
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Domyos het volgende:

[..]

Kort door de bocht, ik weet het. Maar in eerste instantie kwam ik hier sec om die foto's, totdat anderen de link legden naar seks waar ik niet eens aan gedacht had.
Je weet helemaal niet hoe ze seksueel gezien is, wij ook niet.
Misschien is ze maagd of misschien heeft ze seks met 50 personen gehad of alles daar tussen in.
Je maakt jezelf gek en wil een vriendschap verbreken over iets waar je helemaal geen weet van hebt.

En dat alleen om een duckface foto en een kort rokje in de zomer :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 april 2015 @ 22:19:41 #208
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083604
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat heeft seks en de gedachte eraan te maken met iemand echt leren kennen? Ongepast of niet, het hoeft goed contact helemaal niet in de weg te zitten. Jouw beeld doet dat echter wel kennelijk, ongeacht seks.
Dat jij nu een nieuwe kant van haar interpreteert via een foto zegt ook niet alles over haar persoonlijkheid zoals die is, maar dat maakt je ook geen kut meer uit nu het niet meer in je plaatje past. Of je bent als de dood voor de seks, zeker als het zo dichtbij komt..
Zo zou ik graag denken, maar de gevoelens die ik kreeg deden anders vermoeden. Ik kan wel rationele argumenten krijgen aangedragen en ik snap die ook wel, maar dat mijn verliefdheid in een klap weg was, is wel een feit.
pi_152083623
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Domyos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het niet zo. Ik ken genoeg vrouwen die knuffelig zijn en preuts.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 27 april 2015 @ 22:22:12 #210
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083680
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet hoe ze seksueel gezien is, wij ook niet.
Misschien is ze maagd of misschien heeft ze seks met 50 personen gehad of alles daar tussen in.
Je maakt jezelf gek en wil een vriendschap verbreken over iets waar je helemaal geen weet van hebt.

En dat alleen om een duckface foto en een kort rokje in de zomer :')
Tussen maagd zijn en seks hebben met 50 personen, zit wel een groot verschil. Maar goed ik praat inderdaad over iets waar ik weinig vanaf weet en waar ik ook niet graag over praat, dus inschatten is lastig.
  maandag 27 april 2015 @ 22:23:08 #211
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_152083708
houdt alsjeblieft contact met haar. Je zal nooit iemand vinden die exact hetzelfde is jij.
Zoals eerder gezegd in relaties draait het niet om dat de ander perfect is, maar juist omdat je elkaar accepteert.

Probeer ook eens over dit soort onderwerpen met haar of iemand anders die je vertrouwt. Of een therapeut over relaties te praten.

Ik denk dat je wel behoefte hebt aa menselijk contact, maar gewoon niet zo goed weet hoe dat werkt.
Ook dat is te leren, met een beetje hulp.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 27 april 2015 @ 22:23:18 #212
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083714
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze het niet zo. Ik ken genoeg vrouwen die knuffelig zijn en preuts.
Dat hoop ik ook echt. Knuffelen vind ik ook iets heel anders dan seks, dat vind ik echt fijn.
pi_152083748
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:19 schreef Domyos het volgende:

[..]

Zo zou ik graag denken, maar de gevoelens die ik kreeg deden anders vermoeden. Ik kan wel rationele argumenten krijgen aangedragen en ik snap die ook wel, maar dat mijn verliefdheid in een klap weg was, is wel een feit.
Je bent nooit verliefd geweest op haar en lijkt vooralsnog niet in staat tot goed contact, buiten wat intellectueel gedoe om. Maar doe eens gek met je rationele argumenten?
  maandag 27 april 2015 @ 22:28:16 #214
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083900
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je bent nooit verliefd geweest op haar en lijkt vooralsnog niet in staat tot goed contact, buiten wat intellectueel gedoe om. Maar doe eens gek met je rationele argumenten?
Ik heb echt een gevoel van verliefdheid gekend, althans ik kon pas na maanden duiden dat het gevoel waar ik al maanden mee rondliep verliefdheid heet, zonder seks dan. Met rationale argumenten bedoelde ik de opmerkingen in dit topic, niet die van mijzelf (voor zover ik die had).
  maandag 27 april 2015 @ 22:32:09 #215
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152084055
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:23 schreef Angst het volgende:
houdt alsjeblieft contact met haar. Je zal nooit iemand vinden die exact hetzelfde is jij.
Zoals eerder gezegd in relaties draait het niet om dat de ander perfect is, maar juist omdat je elkaar accepteert.

Probeer ook eens over dit soort onderwerpen met haar of iemand anders die je vertrouwt. Of een therapeut over relaties te praten.

Ik denk dat je wel behoefte hebt aa menselijk contact, maar gewoon niet zo goed weet hoe dat werkt.
Ook dat is te leren, met een beetje hulp.
Ik denk inderdaad dat dat beter is om te doen. Bedankt voor alle opmerkingen, want ik zie nu in dat het genuanceerder ligt, dan ik dacht. Blijft wel complex, dat wel.
  maandag 27 april 2015 @ 22:32:25 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152084071
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:22 schreef Domyos het volgende:

[..]

Tussen maagd zijn en seks hebben met 50 personen, zit wel een groot verschil. Maar goed ik praat inderdaad over iets waar ik weinig vanaf weet en waar ik ook niet graag over praat, dus inschatten is lastig.
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Niet direct vragen met hoeveel mensen ze seks heeft gehad maar vertel haar bv over jouw ''probleem'' dat je bv denk a-seksueel te zijn en hoe zij er over denkt en wat haar ervaring is.
Vrienden behoren ook over dit soort onderwerpen te kunnen praten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_152084085
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:28 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik heb echt een gevoel van verliefdheid gekend, althans ik kon pas na maanden duiden dat het gevoel waar ik al maanden mee rondliep verliefdheid heet, zonder seks dan.
Klinkt totaal niet gefrustreerd, weer seks erbij halen.
Werd je wel "verliefd" om haar intelligentie of was het eindelijk lekker veilig dat ze seksloos naar je over kwam? Bonuspunten voor de afstand natuurlijk, aangezien ze buitenlands is...
  maandag 27 april 2015 @ 22:39:29 #218
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152084336
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt totaal niet gefrustreerd, weer seks erbij halen.
Werd je wel "verliefd" om haar intelligentie of was het eindelijk lekker veilig dat ze seksloos naar je over kwam? Bonuspunten voor de afstand natuurlijk, aangezien ze buitenlands is...
Ik had enigzins door dat mijn verliefdheid afweek van hoe anderen dat beleven, aangezien ik seks er niet in betrek, vandaar de opmerkinge "zonder seks dan". Daarom duurde het langer voordat ik door had hoe dit gevoel benoemd wordt.
pi_152084478
Niet unieke sneeuwvlokjes betrekken seks standaard bij hun verliefdheid ja, terechte twijfel in eerste instantie..
  maandag 27 april 2015 @ 22:47:34 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_152084614
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:11 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ben je ooit met haar in een situatie geweest die wat losser was? Of alleen school dingen e.d., of op het terrein van school e.d.?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 april 2015 @ 23:38:18 #221
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152085902
TS, een vraag, hoe ben jij opgevoed, of meer specifiek, hoe was jou jeugd ?
Afgaand op jou verhaal, denk ik dat je of geestelijk niet helemaal in orde bent,( Autistisch, hoogbegaafd ?) en dat is niet beledigend bedoelt, of je bent opgegroeid in een Katholieke atoomschuilkelder uit de jaren '60, waar de moraal gold '' Als het ergens jeukt, wacht geduldig tot de jeuk verdwijnt en ga vooral niet krabben ''

Je hebt nogal een ouderwets, bekrompen idee over hoe het allemaal zou moeten.
Dat is niet erg, misschien weet je wel niet beter, maar een beetje empatisch vermogen in deze, kan geen kwaad.

En die meid, tsja die doet niets verkeerd, ze leeft het leven zoals dat tegenwoordig gedaan wordt.
Veel plezier hebben en zoveel mogelijk uitgaan, veel sex, om vervolgens de juiste tegen te komen en daar oud mee te worden.
  maandag 27 april 2015 @ 23:40:13 #222
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152085961
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je ooit met haar in een situatie geweest die wat losser was? Of alleen school dingen e.d., of op het terrein van school e.d.?
Hij zal haar niet gevingerd hebben in het fietsenhok denk ik.
pi_152086076
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Domyos het volgende:

[..]

Inderdaad verkeerd geformuleerd van mijn kant: ik bedoel niet louter het scheiden van seks en liefde, maar het een sluit het ander uit, althans dat is mijn visie. Echter blijkt dat ik op de uni maar 1 kant van haar heb leren kennen, die andere kant is blijkbaar niet uitgesloten. Dat stoort me.
Als liefde en seks gescheiden zouden zijn wat jou betreft is het wel vreemd dat je je de seksuele kant van haar zo'n rol laat spelen.
pi_152086365
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 23:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als liefde en seks gescheiden zouden zijn wat jou betreft is het wel vreemd dat je je de seksuele kant van haar zo'n rol laat spelen.
Nee, want hij bedoelt het op een andere manier (voor mijn vroegere ik -en buiten mijn vriend om nog steeds wel een beetje- is het seks/liefde-gedeelte eigenlijk wel herkenbaar, maar dan wel in minder extreme mate en deels was de uitwerking bij mij ook anders).
Dat liefde en seks voor hem namelijk inderdaad wel twee gescheiden dingen zijn, maar dan in de zin van: zodra hij met het seksuele wordt geconfronteerd, valt de liefde (verliefdheid) weg. Andersom zou het misschien kunnen dat hij alleen seksuele gevoelens heeft zo lang er geen liefde (verliefdheid) aan te pas komt (maar geen idee of dat in zijn geval ook klopt).
Het is voor hem dus wel degelijk van belang, alleen dan op een negatieve (in vergelijking met normaliter: tegenovergestelde) manier. Het is voor hem (vooralsnog) niet mogelijk om die twee met elkaar te combineren.

Edit: zie/zeg ik dat zo goed, TS?

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 28-04-2015 00:16:17 ]
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:13:59 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_152086533
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:40 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Hij zal haar niet gevingerd hebben in het fietsenhok denk ik.
Dat is dan ook niet de vraag, het gaat er meer om of ze in situaties zijn geweest waar het gepaster is dat een gesprek of uitingen flirterig of iets in die geest kunnen zijn.
Bv op een terrasje samen wat drinken ipv op school over zaken praten, voornamelijk over school dingen.

Vind trouwens dat er nu teveel gedaan wordt alsof dit meisje er lekker op los wipt. Dat terwijl niets daarop wijst, het alleen om wat onschuldige foto's in blijkbaar nette kleding gaat (aangezien de ts heeft gezegd dat dat wel OK was).
Er lijkt in het hoofd van de ts weinig te zitten tussen maagd zonder interesse in seks en vuige sloerie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:19:53 #226
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_152086623
Schopje naar KAL(ifaat) graag :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:20:39 #227
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152086638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet de vraag, het gaat er meer om of ze in situaties zijn geweest waar het gepaster is dat een gesprek of uitingen flirterig of iets in die geest kunnen zijn.
Bv op een terrasje samen wat drinken ipv op school over zaken praten, voornamelijk over school dingen.

Vind trouwens dat er nu teveel gedaan wordt alsof dit meisje er lekker op los wipt. Dat terwijl niets daarop wijst, het alleen om wat onschuldige foto's in blijkbaar nette kleding gaat (aangezien de ts heeft gezegd dat dat wel OK was).
Er lijkt in het hoofd van de ts weinig te zitten tussen maagd zonder interesse in seks en vuige sloerie.
Het was dan ook een geintje.
En wat betreft het meisje, ik ken haar niet, maar ging er, gemakshalve (het is FOK!) vanuit dat zij een gezonde jonge meid is, die van een feestje houdt en van de dingen die bij het normale leven horen. Vandaar ook mijn vraag aan TS, hij heeft een, in mijn ogen, nogal bekrompen visie op het relationele gebeuren.
pi_152086668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Het was dan ook een geintje.
En wat betreft het meisje, ik ken haar niet, maar ging er, gemakshalve (het is FOK!) vanuit dat zij een gezonde jonge meid is, die van een feestje houdt en van de dingen die bij het normale leven horen. Vandaar ook mijn vraag aan TS, hij heeft een, in mijn ogen, nogal bekrompen visie op het relationele gebeuren.
Denk dat het hoogbegaafde (of eventueel autistische) waar jij mee kwam nog wel eens kan kloppen :Y
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:32:08 #229
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152086832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Denk dat het hoogbegaafde (of eventueel autistische) waar jij mee kwam nog wel eens kan kloppen :Y
Ik ken een aantal mensen die hoogbegaafd zijn, zij maken heel makkelijk contact en zijn op een bepaalde manier heel sociaal, tot het contact intensiever wordt. en dan kunnen ze zich totaal niet voorstellen dat de dingen anders gaan dan in hun wereld. Personen die hun visie of mening over bepaalde dingen niet delen worden, bij wijze van spreken, heel makkelijk uit hun boekje gestreept.
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:49:06 #230
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152087146
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:28 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik blijf dit maar moeilijk vinden. Ik zie dan liever iemand die altijd extrovert is, dan is die persoon gemakkelijker in te schatten. Iemand zich preuts voordoet en dan opeens dat niet blijkt te zijn, dat kan ik niet plaatsen.
Ja, ik heb dat best vaak meegemaakt: dat mensen het maar moeilijk met elkaar konden rijmen dat iemand gesloten was, netjes gekleed, intelligent en lief en dan toch voor dingen in was die zij daar niet bij vonden passen. Zo namen mensen op voorhand aan dat ik nooit drugs had geprobeerd buiten wiet. Omdat ik introvert was. Zo werkt dat dan blijkbaar. Misschien is dat onoverzichtelijk voor ze, net als voor jou. Al moet ik zeggen dat genoeg mannen, misschien een bepaald soort, er wel erg makkelijk doorheen prikt (no pun intented). Terwijl het dus helemaal geen spelletje is van mij, want jij hebt het over 'zich preuts voordoen', maar of het werkelijk een act is is maar de vraag. Nou ja, ik zou dan zeggen van niet, omdat je dus uit mijn verhaal kunt leren dat 'lief' en 'beschaafd' prima samen kunnen gaan met 'wild' en 'experimenteel'. Misschien moet je eens lezen over het madonna-hoer-complex.

Als je mij 'normale' (seksuele) woorden hoort ontwijken zou je kunnen denken dat ik conservatief ben, maar mijn moeder bijvoorbeeld is daadwerkelijk conservatief en heeft me eens verteld niet veel met seks te hebben (had ik niet hoeven weten, maar oké), rookt en drinkt niet, maar die benoemt wel alles. Ook is ze een erg extravert persoon.

En dan hebben we het bij het meisje uit jouw verhaal alleen maar over een kort rokje, een drankje en een duckface...
  dinsdag 28 april 2015 @ 04:04:35 #231
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_152088110
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:49 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat best vaak meegemaakt: dat mensen het maar moeilijk met elkaar konden rijmen dat iemand gesloten was, netjes gekleed, intelligent en lief en dan toch voor dingen in was die zij daar niet bij vonden passen. Zo namen mensen op voorhand aan dat ik nooit drugs had geprobeerd buiten wiet. Omdat ik introvert was. Zo werkt dat dan blijkbaar. Misschien is dat onoverzichtelijk voor ze, net als voor jou. Al moet ik zeggen dat genoeg mannen, misschien een bepaald soort, er wel erg makkelijk doorheen prikt (no pun intented). Terwijl het dus helemaal geen spelletje is van mij, want jij hebt het over 'zich preuts voordoen', maar of het werkelijk een act is is maar de vraag. Nou ja, ik zou dan zeggen van niet, omdat je dus uit mijn verhaal kunt leren dat 'lief' en 'beschaafd' prima samen kunnen gaan met 'wild' en 'experimenteel'. Misschien moet je eens lezen over het madonna-hoer-complex.

Als je mij 'normale' (seksuele) woorden hoort ontwijken zou je kunnen denken dat ik conservatief ben, maar mijn moeder bijvoorbeeld is daadwerkelijk conservatief en heeft me eens verteld niet veel met seks te hebben (had ik niet hoeven weten, maar oké), rookt en drinkt niet, maar die benoemt wel alles. Ook is ze een erg extravert persoon.

En dan hebben we het bij het meisje uit jouw verhaal alleen maar over een kort rokje, een drankje en een duckface...
Dat je niet te pas en te onpas laat merken wat je zoal qua seks enzo uitvoert vind ik dan weer niet zo vreemd, aangezien dat de meesten ook geen ene reet aangaa.
pi_152088178
quote:
15s.gif Op maandag 27 april 2015 19:32 schreef Lienekien het volgende:
Wat heb ik net gelezen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152088182
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:58 schreef Domyos het volgende:

[..]

Valt zeker mee wat betreft de norm, echter van haar had ik beter verwacht. Als ik dit had geweten, was ik nooit met haar omgegaan. Ik let op intelligentie, minder op hoe iemand eruitziet. Daardoor werd ik op haar verliefd en ook omdat ze uit het buitenland komt.
:')

Deze TS :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152088187
ok
pi_152088189
Is dit inmiddels al opgelost?
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:58:48 #236
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, want hij bedoelt het op een andere manier (voor mijn vroegere ik -en buiten mijn vriend om nog steeds wel een beetje- is het seks/liefde-gedeelte eigenlijk wel herkenbaar, maar dan wel in minder extreme mate en deels was de uitwerking bij mij ook anders).
Dat liefde en seks voor hem namelijk inderdaad wel twee gescheiden dingen zijn, maar dan in de zin van: zodra hij met het seksuele wordt geconfronteerd, valt de liefde (verliefdheid) weg. Andersom zou het misschien kunnen dat hij alleen seksuele gevoelens heeft zo lang er geen liefde (verliefdheid) aan te pas komt (maar geen idee of dat in zijn geval ook klopt).
Het is voor hem dus wel degelijk van belang, alleen dan op een negatieve (in vergelijking met normaliter: tegenovergestelde) manier. Het is voor hem (vooralsnog) niet mogelijk om die twee met elkaar te combineren.

Edit: zie/zeg ik dat zo goed, TS?
Precies, liefde en seks zijn voor mij omgekeerd evenredig. Er is een studente die ik alleen tijdens een projectwerk leerde kennen en ik vind haar tot op heden de minst aangename figuur die ik heb leren kennen qua communicatie, humor en interesses. Maar toegegeven, ze zag er wel erg goed uit. Met het Oostenrijkse meisje heb ik nooit echt een oordeel gegeven over hoe ze er uitzag. Gezien haar persoonlijkheid deed dat er niet meer veel toe.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:44 #237
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089791
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Semi-schoolse dingen die ook door de uni worden georganiseerd zoals lezingen en symposia. Maar ook een keer een wandeling door het arboretum. Is meer een antwoord op je vorige vraag.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:05:20 #238
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089829
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Pielemenneke het volgende:
TS, een vraag, hoe ben jij opgevoed, of meer specifiek, hoe was jou jeugd ?
Afgaand op jou verhaal, denk ik dat je of geestelijk niet helemaal in orde bent,( Autistisch, hoogbegaafd ?) en dat is niet beledigend bedoelt, of je bent opgegroeid in een Katholieke atoomschuilkelder uit de jaren '60, waar de moraal gold '' Als het ergens jeukt, wacht geduldig tot de jeuk verdwijnt en ga vooral niet krabben ''

Je hebt nogal een ouderwets, bekrompen idee over hoe het allemaal zou moeten.
Dat is niet erg, misschien weet je wel niet beter, maar een beetje empatisch vermogen in deze, kan geen kwaad.

En die meid, tsja die doet niets verkeerd, ze leeft het leven zoals dat tegenwoordig gedaan wordt.
Veel plezier hebben en zoveel mogelijk uitgaan, veel sex, om vervolgens de juiste tegen te komen en daar oud mee te worden.
Mogelijk dat dat voor anderen logisch zo gaat, maar ik vind dit maar moeilijk verenigbaar.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:35:03 #239
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:01 schreef Domyos het volgende:

[..]

Semi-schoolse dingen die ook door de uni worden georganiseerd zoals lezingen en symposia. Maar ook een keer een wandeling door het arboretum. Is meer een antwoord op je vorige vraag.
Dus nergens geweest waar het gepaster was geweest om zich flirterig te uiten, of over zaken zoals seksualiteit te praten.
Snap niet waarom je denkt een geheel beeld van iemand te kunnen scheppen als je iemand maar zo indirect hebt meegemaakt en ook maar zo weinig.

Ziet ze jou eigenlijk wel als vriend, of gewoon een kennis van school?
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:37:47 #240
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_152090386
TS moet wel een trol zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:38:04 #241
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090393
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef Domyos het volgende:

[..]

Mogelijk dat dat voor anderen logisch zo gaat, maar ik vind dit maar moeilijk verenigbaar.
Ga er niet gelijk vanuit dat dit meisje dat doet. In wat jij geschreven hebt klinkt het als een nette meid.
Je hebt het niet over foto's waarbij ze shotjes uit haar navel laat drinken ofzo.

Ze is gewoon een jonge, normale en gezonde vrouw, die dus ook weleens uitgaat met vriendinnen, of naar een leuke avond voor de groep gaat. Dat is echt doodnormaal en betekend echt niet gelijk dat het eindigt in een orgie.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:38:30 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
TS moet wel een trol zijn.
Kan me er ook weinig anders bij voorstellen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:41:22 #243
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152090453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus nergens geweest waar het gepaster was geweest om zich flirterig te uiten, of over zaken zoals seksualiteit te praten.
Snap niet waarom je denkt een geheel beeld van iemand te kunnen scheppen als je iemand maar zo indirect hebt meegemaakt en ook maar zo weinig.
Best intensief contact gehad, maar flirten leek mij niet gepast. Ik heb sowieso weinig ervaring hiermee en ik was ook helemaal niet bezig om haar zo te bezien.
quote:
Ziet ze jou eigenlijk wel als vriend, of gewoon een kennis van school?
Moeilijk te zeggen, ze had veel vrouwelijke vrienden / kennissen en het met mij ging ze meer solo om. Al die contacten zijn door de beperkte duur (1 jaar) op de universiteit moeilijk te duiden als vrienden. Weet nooit zo goed of je dit nou een vriend of kennis moet noemen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:46:10 #244
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152090549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga er niet gelijk vanuit dat dit meisje dat doet. In wat jij geschreven hebt klinkt het als een nette meid.
Je hebt het niet over foto's waarbij ze shotjes uit haar navel laat drinken ofzo.

Ze is gewoon een jonge, normale en gezonde vrouw, die dus ook weleens uitgaat met vriendinnen, of naar een leuke avond voor de groep gaat. Dat is echt doodnormaal en betekend echt niet gelijk dat het eindigt in een orgie.
Nee, maar voor zo'n vrouwen heeft ook niemand respect. Kijk maar wat er met dat meisje van Joran van der Sloot is gebeurd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:49:58 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef Domyos het volgende:

[..]

Nee, maar voor zo'n vrouwen heeft ook niemand respect. Kijk maar wat er met dat meisje van Joran van der Sloot is gebeurd.
Waarom praat je er dan over alsof ze zulke dingen heeft gedaan? Het gaat om een duckface foto in nette kleding, dat is alles. Oh ja, en je hebt gezien dat ze zich zomaar in een groep begeeft en het dan waagt het naar haar zin te hebben. De hoer!
Lekkere "vriend" ben jij dat je iemand zo ineens wegzet, in een topic op een openbaar forum over haar praat alsof ze een vuile hoer is die je een mes in de rug heeft gestoken. Denk daar maar eens over na, over wat voor iemand jij bent dat je zo over haar denkt omdat ze het waagt te lachen, het leuk te hebben, zonder enige aanwijzing dat ze ook maar iets fouts zou doen(mits je losbandigheid dan als fout wil zien, ook daar heb je eigenlijk geen bal mee te maken).

En je bent je ervan bewust dat verreweg de meeste meisjes die wel dat soort gekke dingen hebben gedaan in hun jonge leven gewoon goed terecht komen? Gelukkig geld voor de meeste mensen dat ze niet zo zwaar oordelen over mensen als jij.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:55:40 #246
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152090746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef Domyos het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag TS ?
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:58:55 #247
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_152090797
psychopaat gespot

Advies aan TS, begin nooit een relatie met een vrouw
pi_152090824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef Domyos het volgende:

[..]

Best intensief contact gehad, maar flirten leek mij niet gepast. Ik heb sowieso weinig ervaring hiermee en ik was ook helemaal niet bezig om haar zo te bezien.
Jij ervaarde het contact als intensief, dat kan best haaks staan op haar perceptie. Je hebt überhaupt niet verder gekeken dan jouw beperkte ideaalbeeld.

quote:
[..]

Moeilijk te zeggen, ze had veel vrouwelijke vrienden / kennissen en het met mij ging ze meer solo om. Al die contacten zijn door de beperkte duur (1 jaar) op de universiteit moeilijk te duiden als vrienden. Weet nooit zo goed of je dit nou een vriend of kennis moet noemen.
Het is helemaal niet moeilijk te zeggen, maar dan had je even verder moeten kijken dan je neus lang is en daar zit de crux. Want je vindt jezelf wel nobel dat je je tot haar hersenpan aangetrokken voelt, terwijl je niet lijkt te (willen) beseffen dat dit eigenlijk ook een heel eenzijdige en dus net zo goed oppervlakkige benadering is van haar als mens.

Zolang jij je laat beperken tot je eigen beleving van hoe het zou moeten zijn, zul je nooit meer dan een kennis worden.

quote:

[..]

#NoJudgement

Je mag dan een hoog IQ hebben, je EQ is betreurenswaardig laag en lang niet altijd steekhoudend voor de rest van de mensheid.
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 11:07:28 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152090943
Ik heb dit topic gelezen met een open mond van verbazing. Dit kan gewoon bijna niet echt zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:10:50 #250
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152090996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic gelezen met een open mond van verbazing. Dit kan gewoon bijna niet echt zijn.
:Y
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:25:10 #251
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152091259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:55 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag TS ?
Is ook wel een omvattende vraag, een kort antwoord volgt:
Geen enkele religie speelde een rol in mijn leven zoals sommigen suggereren, mijn ouders waren niet open over seksgebeuren, maar hebben me ook nooit iets ontzegd. Maar dat laatste komt meer omdat ik nooit interesses heb gehad in uitgaan, seks, drank etc. Rustige jeugd, nooit gepest geweest en gewoon naar de uni gegaan. Ik ben niet hoogbegaafd omdat ik hard moet knokken voor mijn cijfers en ik zie velen die met minder moeite het beter doen. Mede hierdoor heb ik een faalangst ontwikkeld en de studie adviseur heeft aangedrongen om mij te laten testen, maar ik zie het nut niet in van die labels.
pi_152091454
Hoewel ik TS wel kan volgen (en mij zelfs wel een beetje in zijn seks/liefde-verhaal herken :') ) twijfel ik ook behoorlijk of hij niet gewoon zit te trollen. Ten eerste vind ik hele verhaal wel héél extreem. Ten tweede doet hij voorkomen alsof zijn manier van doen/denken doodnormaal is, terwijl je maar een béétje in het leven hoeft te staan om beter te weten (zeker als je intelligent bent, iets wat TS mij wel lijkt). TS gedraagt zich alsof hij zich al decennia lang van elke vorm van contact met mens en maatschappij heeft onthouden en dat lijkt me eigenlijk onverenigbaar met iemand die in ieder geval wel een studie doet en dergelijke...
Maar goed, TS heeft ook geen vrienden schrijft hij. Misschien is hij ook gewoon compleet wereldvreemd. Om eerlijk te zijn ben ik wel benieuwd uit wat voor (soort) gezin je komt, TS...
Tails tell tales
pi_152091522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Domyos het volgende:

[..]

Is ook wel een omvattende vraag, een kort antwoord volgt:
Geen enkele religie speelde een rol in mijn leven zoals sommigen suggereren, mijn ouders waren niet open over seksgebeuren, maar hebben me ook nooit iets ontzegd. Maar dat laatste komt meer omdat ik nooit interesses heb gehad in uitgaan, seks, drank etc. Rustige jeugd, nooit gepest geweest en gewoon naar de uni gegaan. Ik ben niet hoogbegaafd omdat ik hard moet knokken voor mijn cijfers en ik zie velen die met minder moeite het beter doen. Mede hierdoor heb ik een faalangst ontwikkeld en de studie adviseur heeft aangedrongen om mij te laten testen, maar ik zie het nut niet in van die labels.
Ook een label maar toch... autisme, herken je daar iets van jezelf in (zover je weet)?

Edit: TS, weet je ook zeker dat jouw aversie tegenover seks (in ieder geval in combinatie met liefde), niet een ángst voor seks is (in combinatie met liefde)?

Vraag me ook wel af hoe het dan zit met jouw seksuele gevoelens. Gaan die ook (wel eens) verder dan dit of...?:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 09:58 schreef Domyos het volgende:

[..]

Precies, liefde en seks zijn voor mij omgekeerd evenredig. Er is een studente die ik alleen tijdens een projectwerk leerde kennen en ik vind haar tot op heden de minst aangename figuur die ik heb leren kennen qua communicatie, humor en interesses. Maar toegegeven, ze zag er wel erg goed uit. Met het Oostenrijkse meisje heb ik nooit echt een oordeel gegeven over hoe ze er uitzag. Gezien haar persoonlijkheid deed dat er niet meer veel toe.
Porno bijvoorbeeld, hoe sta je daar tegenover?

[ Bericht 17% gewijzigd door Forbry op 28-04-2015 11:56:12 ]
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:51:36 #254
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152091806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook een label maar toch... autisme, herken je daar iets van jezelf in (zover je weet)?
Ik heb inderdaad weinig contact met mensen in het algemeen en mijn ouders hebben ook weinig contacten met anderen. Ik wil eerst weten wat mensen bezighoudt en bezigheden als "lekker gek doen met vrienden" laat me onverschillig. Vandaar mijn rigide voorkeuren voor vrienden maken. Ik heb me zelf nooit bezig gehouden met autisme, dus dat kan ik moeilijk beantwoorden zonder in stereotypen te denken die mogelijk helemaal geen verband houden met autisme. Daarvoor weet ik er te weinig vanaf. Ik ben wel benieuwd hoe jij je herkent in de verhouding tussen seks en liefde.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:51:37 #255
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152091807
quote:

[..]

Een combinatie van Hoogbegaafd zijn en Autistisch kan er voor zorgen dat TS, zoals hij beschrijft, hard moet knokken voor zijn studie.
Feit is ook dat zijn studieadviseur hem het advies geeft zich te laten testen, dus ergens is er wel iets dat niet helemaal klopt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:56:35 #256
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152091913
quote:

[..]

Edit: TS, weet je ook zeker dat jouw aversie tegenover seks (in ieder geval in combinatie met liefde), niet een ángst voor seks is (in combinatie met liefde)?

Vraag me ook wel af hoe het dan zit met jouw seksuele gevoelens. Gaan die ook (wel eens) verder dan dat dit of...?:

[..]

Porno bijvoorbeeld, hoe sta je daar tegenover?
Angst zou goed kunnen, ik kan er weinig zinnigs verder over zeggen. Hoe hypocriet het mag klinken: porno kijk ik. Dingen die in porno voorkomen, vind ik in het dagelijks leven verwerpelijk. Ik kan dit makkelijk scheiden en doe dit puur om me van stress te ontdoen. Echter vind ik homemade porno dan weer niet geschikt aangezien dit teveel appelleert aan het dagelijks leven. Een ander goed voorbeeld zijn shows als Jersey Shore: vermakelijk voor op de buis, maar in het echt zou ik me kapot schrikken als ik zo iemand zou zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Domyos op 28-04-2015 12:14:42 ]
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:01:53 #257
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152092038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Een combinatie van Hoogbegaafd zijn en Autistisch kan er voor zorgen dat TS, zoals hij beschrijft, hard moet knokken voor zijn studie.
Feit is ook dat zijn studieadviseur hem het advies geeft zich te laten testen, dus ergens is er wel iets dat niet helemaal klopt.
Echt hard bewijs buiten mijn studieresultaten had hij niet. Voor diepgaande analyses over mijn prive-zaken zijn studieadviseurs ook niet, vandaar zo'n doorverwijzing.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:13:21 #258
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152092267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Domyos het volgende:

[..]

Echt hard bewijs buiten mijn studieresultaten had hij niet. Voor diepgaande analyses over mijn prive-zaken zijn studieadviseurs ook niet, vandaar zo'n doorverwijzing.
Dat van die doorverwijzing, is dat op basis van je faalangst ? het lijkt mij dat je niet naar een psych wordtt gestuurd omdat je studieresultaten niet helemaal naar wens zijn ? Dan is er toch altijd een achterliggend probleem....

Dit is trouwens puur uit interesse hoor.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:15:59 #259
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152092313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:13 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Dat van die doorverwijzing, is dat op basis van je faalangst ? het lijkt mij dat je niet naar een psych wordtt gestuurd omdat je studieresultaten niet helemaal naar wens zijn ? Dan is er toch altijd een achterliggend probleem....

Dit is trouwens puur uit interesse hoor.
Klopt, stelselmatig tentamens overgeslagen omdat ik me niet zeker voelde en daardoor studievertraging opliep, maakte dat hij dacht dat ik faalangst had.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:18:51 #260
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152092361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:15 schreef Domyos het volgende:

[..]

Klopt, stelselmatig tentamens overgeslagen omdat ik me niet zeker voelde en daardoor studievertraging opliep, maakte dat hij dacht dat ik faalangst had.
Duidelijk.
pi_152093484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad weinig contact met mensen in het algemeen en mijn ouders hebben ook weinig contacten met anderen. Ik wil eerst weten wat mensen bezighoudt en bezigheden als "lekker gek doen met vrienden" laat me onverschillig. Vandaar mijn rigide voorkeuren voor vrienden maken. Ik heb me zelf nooit bezig gehouden met autisme, dus dat kan ik moeilijk beantwoorden zonder in stereotypen te denken die mogelijk helemaal geen verband houden met autisme. Daarvoor weet ik er te weinig vanaf. Ik ben wel benieuwd hoe jij je herkent in de verhouding tussen seks en liefde.
Ik heb ook wel wat moeite om seks en liefde te combineren (terwijl het aan de andere kant voor mij juist een "must" is om die twee te combineren... een moeilijk uit te leggen paradox). Een beetje op dezelfde manier als jij dat hebt, alleen dan wel veel minder extreem. Een verdere toelichting geven, die echt recht doet aan hoe ik het zelf bedoel/ervaar -met al zijn facetten- en welke uitwerking dat in de praktijk heeft/had zou een te lang/ingewikkeld verhaal worden vrees ik. Op dit moment even geen tijd/zin in. Bovendien, heb ik ook niet zo'n behoefte om dit topic te kapen en vind ik het ergens ook iets te veel (persoonlijke) info voor op FOK!. Misschien later nog eens (eventueel in PM).

In dit topic schreef ik er trouwens al wel íets over: R&P / Je partner wil een open relatie , wat doe je? #2 (hier begint het een beetje, maar het komt nog meer naar voren in dingen die ik later in dat topic heb gepost, vooral in een stuk wat ik onder spoilers heb gezet).

Overigens, om toch op een páár punten wel even heel duidelijk te zijn: ik sta er echt totaal niet zo extreem in als jij. Verder zit ik al jaren in een relatie en als het om mijn (huidige) vriend gaat vallen seks en liefde juist compleet samen (en zoals ik hierboven al in andere woorden aangaf, ik zou ook niet anders willen). Het gaat om mijn leven van voor die tijd en ook wel om hoe ik nog steeds een beetje in elkaar steek búiten mijn relatie om. Verder ben ik (IRL) van nature juist best wel een flirt, dus dat soort dingen zeggen (blijkbaar) ook niet altijd wat... dat is misschien ook wel iets om mee te nemen, voordat je dit meisje compleet afschrijft! ;)

Dat wat jij over porno schrijft, dat zie ik niet als hypocriet hoor en ook dat herken ik wel voor een heel groot deel. Al denk ik dan niet echt in termen als "verwerpelijk"...
Tails tell tales
pi_152094530
quote:

[..]

Ik ... wauw ... really?
pi_152094546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:58 schreef gewoonmeppen het volgende:
psychopaat gespot

Advies aan TS, begin nooit een relatie met een vrouw
Ik moest toch ook wel even aan die ene dude in Amerika denken die geen vrouwen kon krijgen en toen op zo'n ziekelijke wraak-tocht ging. Met die video-dagboek-onzin en dat hele manuscript.
pi_152094743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ... wauw ... really?
Vind ik ook wel een beetje een enge uitspraak. Alsof het aan die meid lag (i.p.v. aan een walgelijke psychopaat genaamd Joran), alsof dat meisje het verdiende...
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:02:44 #265
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152094746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik moest toch ook wel even aan die ene dude in Amerika denken die geen vrouwen kon krijgen en toen op zo'n ziekelijke wraak-tocht ging. Met die video-dagboek-onzin en dat hele manuscript.
Het gaat hier niet zo zeer om het niet kunnen krijgen van vrouwen. Jij doelt op Elliot Rodgers neem ik aan? Die jongen was verwend, had geen hobbies en had het alleen maar over het niet krijgen van vrouwen. Hij kwam op mijn over als blasé en oppervlakkig. Het grote verschil tussen hem en mij: hij concentreert zich op anderen en wat zij allemaal doen, terwijl ik me (teveel) focus op mezelf en mijn interesses. Ja dat oordeel over die Holloway is niet zo netjes...
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:05:25 #266
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152094805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vind ik ook wel een beetje een enge uitspraak. Alsof het aan die meid lag (i.p.v. aan een walgelijke psychopaat genaamd Joran), alsof dat meisje het verdiende...
Verkeerd geformuleerd van mijn kant. Ik zou sowieso nooit zijn omgegaan met haar omwille van geen gedeelde interesses (en zij ook niet met mij), dus ik zal nooit de moeite nemen iemand te vermoorden.
pi_152094838
Jezus, wat een kkautist.

Doe gewoon normaal, man.
pi_152094981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:02 schreef Domyos het volgende:

[..]

Het gaat hier niet zo zeer om het niet kunnen krijgen van vrouwen. Jij doelt op Elliot Rodgers neem ik aan? Die jongen was verwend, had geen hobbies en had het alleen maar over het niet krijgen van vrouwen. Hij kwam op mijn over als blasé en oppervlakkig. Het grote verschil tussen hem en mij: hij concentreert zich op anderen en wat zij allemaal doen, terwijl ik me (teveel) focus op mezelf en mijn interesses. Ja dat oordeel over die Holloway is niet zo netjes...
Hij had ook een bepaald ideaalbeeld van vrouwen, en iedereen die daar niet aan voldeed was een 'kuthoer'. Nu verwoordt jij het inderdaad wat netter en vertoon je dat gedrag niet, maar het onderliggende probleem kent veel overeenkomsten.
pi_152094988
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:05 schreef Domyos het volgende:

[..]

Verkeerd geformuleerd van mijn kant. Ik zou sowieso nooit zijn omgegaan met haar omwille van geen gedeelde interesses (en zij ook niet met mij), dus ik zal nooit de moeite nemen iemand te vermoorden.
Ehh... ja... nou, dat is dan wel een pak van mijn hart ofzo... :D _O- :')
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:15:07 #270
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef Deuce92 het volgende:
Jezus, wat een kkautist.

Doe gewoon normaal, man.
Ik zie heus wel in dat ik beperkte interesses heb, maar mensen weten dan ook wat ze aan me hebben. Waarom is het zo vreemd als ik mijn voorkeuren zo rigide afbaken? Niet iedereen houdt van "lekker gek doen met vrienden." Dat laatste is weliswaar flexibel, klinkt verdraagzamer en stoot ik niemand mee voor de voeten, maar ik heb liever iets concreters zodat je weet wat je aan iemand hebt.
pi_152095094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij had ook een bepaald ideaalbeeld van vrouwen, en iedereen die daar niet aan voldeed was een 'kuthoer'. Nu verwoordt jij het inderdaad wat netter en vertoon je dat gedrag niet, maar het onderliggende probleem kent veel overeenkomsten.
TS is misschien wel "raar" als het gaat om meiden/vrouwen, maar zie -verder- (vooralsnog) toch geen overeenkomsten met zo iemand als E.R. TS komt op mij juist als een heel ander type over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 28-04-2015 14:27:22 ]
Tails tell tales
pi_152095111
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef Domyos het volgende:

[..]

Hoe hypocriet het mag klinken: porno kijk ik.
Inderdaad Hypocriet.
Je opent een topic over ongepast gedrag maar je kijkt wel zelf porno...
Hopelijk zeg je zoiets dan heel eerlijk op je eerste date want het is niet leuk voor je vriendin om na een paar maanden achter jouw ongepast gedrag te komen.
Want ja, ze had waarschijnlijk het idee dat je iemand was met niveau... Jullie konden zo leuk diepgaande gesprekken voeren, blijkt ineens dat je een perverte rukker bent.

En dan moet ze hier ook een topic over openen... Vriend vertoont ongepast gedrag...
pi_152095164
Maar TS, al die diepgaande gesprekken die je met haar gehad hebt etc, die veranderen toch niet doordat zij op een foto staat met een duckface? Je moet de dingen een beetje los van elkaar zien, zij gaat uit ÉN is dat leuke intelligente meisje zoals je haar hebt leren kennen. Dat ze uitgaat, heeft toch niks met haar te maken hoe ze tegen jou deed? Die dingen staan toch los van elkaar?

En ik snap wel wat je bedoelt met dat je liever om wilt gaan met mensen die op jou lijken, maar jullie hadden een gedeelde interesse (anders konden jullie niet zo goed praten met elkaar), dat zij naast die gedeelde interesse andere interesses heeft, maakt toch niet uit? Stel, jij houdt van gamen, en zij niet, maar daarnaast delen jullie dezelfde interesse, dan maakt het haar toch ook niet uit dat jij gamet?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:21:43 #274
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:18 schreef Blosje het volgende:

[..]

Inderdaad Hypocriet.
Je opent een topic over ongepast gedrag maar je kijkt wel zelf porno...
Hopelijk zeg je zoiets dan heel eerlijk op je eerste date want het is niet leuk voor je vriendin om na een paar maanden achter jouw ongepast gedrag te komen.
Want ja, ze had waarschijnlijk het idee dat je iemand was met niveau... Jullie konden zo leuk diepgaande gesprekken voeren, blijkt ineens dat je een perverte rukker bent.

En dan moet ze hier ook een topic over openen... Vriend vertoont ongepast gedrag...
Zoals boven aangegeven: ik kan porno en het echte leven prima scheiden. Ik kijk porno om stoom af te blazen en ik vind het net zo triviaal als je behoefte doen op toilet.
pi_152095266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Domyos het volgende:

[..]

Zoals boven aangegeven: ik kan porno en het echte leven prima scheiden. Ik kijk porno om stoom af te blazen en ik vind het net zo triviaal als je behoefte doen op toilet.
Dan alsnog vind ik je eerlijk gezegd een beetje hypocriet. Je kan porno en het dagelijks leven prima scheiden, maar je kan een duckface foto van je vriendin en haar persoonlijkheid daarnaast niet van elkaar scheiden.
pi_152095349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Domyos het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet.

Een potentiële vriendin denkt daar misschien anders over en ze wil waarschijnlijk niet dat jij ONVERWACHT ongepast gedrag vertoont. Dus moet je gewoon van in het begin zeggen dat je porno kijkt.

Die vriendin waar je over spreekt zet waarschijnlijk bij momenten eens graag de bloemetjes buiten om stoom af te laten... Iedere zijn ding zeg maar.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:29:25 #277
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef Raves het volgende:

[..]

Dan alsnog vind ik je eerlijk gezegd een beetje hypocriet. Je kan porno en het dagelijks leven prima scheiden, maar je kan een duckface foto van je vriendin en haar persoonlijkheid daarnaast niet van elkaar scheiden.
Mee eens. Echter is porno voor mij even ontspannen om daarna weer door te gaan met dagelijkse dingen zonder ook maar aan die porno te denken. Zonder dat ik wist dat zo'n tuitvorm zoals in de inleiding schreef een duckface heette, vond ik het al raar. En toen het woord duckface viel in dit topic en ik het opzocht, bleek ook dat er dus meer achter zit. Zeg dan meteen dat je met iemand naar bed wil. Waarom zo omzichtig?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:32:21 #278
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095460
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef Blosje het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet.

Een potentiële vriendin denkt daar misschien anders over en ze wil waarschijnlijk niet dat jij ONVERWACHT ongepast gedrag vertoont. Dus moet je gewoon van in het begin zeggen dat je porno kijkt.

Die vriendin waar je over spreekt zet waarschijnlijk bij momenten eens graag de bloemetjes buiten om stoom af te laten... Iedere zijn ding zeg maar.
Het woord onverwachts wat ik gebruikte is eveneens goed, zie https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/onverwacht-onverwachts. Maar je hebt gelijk, ook zij blaast stoom af op haar manier, ik zal het moeten accepteren. Maar mijn manier is discreter en snel, zodat ik weer verder kan. Een feest duurt uren, toch?
pi_152095472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Domyos het volgende:

[..]

Mee eens. Echter is porno voor mij even ontspannen om daarna weer door te gaan met dagelijkse dingen zonder ook maar aan die porno te denken. Zonder dat ik wist dat zo'n tuitvorm zoals in de inleiding schreef een duckface heette, vond ik het al raar. En toen het woord duckface viel in dit topic en ik het opzocht, bleek ook dat er dus meer achter zit. Zeg dan meteen dat je met iemand naar bed wil. Waarom zo omzichtig?
Ehm, nee. Ik maak ook wel eens voor de grap duckface foto's tijdens het uitgaan (ik zorg er echter wel voor dat ze niet op fb komen), dat betekent absoluut NIET dat ik ineens met iedereen daar naar bed wil gaan. Er zit niks meer achter een duckface (in 99,9% van de gevallen dan, en ik ben ervan overtuigd dat jouw vriendin daar bijhoort). Misschien is uitgaan, daar 'lekker gek doen', wel een manier voor haar om te ontspannen? En kan ze daarna ook weer doorgaan met het dagelijks leven zonder de hele tijd aan het uitgaan te denken. Wat is daar nou erg aan? Jij hebt ook zo je momentjes?
pi_152095530
TS is middelmaat, vandaar dat die meid zich bij hem niet bloot wil vertonen.
TS moet eens gaan werken aan de range waar binnen hij wil werken. Hij stelt te hoge eisen aan de wijven.
U MAD?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:38:48 #281
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095622
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
TS is middelmaat, vandaar dat die meid zich bij hem niet bloot wil vertonen.
Waarom zou ze zich bloot willen vertonen? Daar was nooit een aanleiding toe.

quote:
TS moet eens gaan werken aan de range waar binnen hij wil werken. Hij stelt te hoge eisen aan de wijven.
Dat ik de range dus breder maak? Mogelijk dat ik inderdaad te hoge eisen heb. Maar lagere eisen betekent dat alles minder concreet wordt en interesses kunnen dan te ver uit elkaar liggen. Je moet toch raakvlakken hebben om elkaar te kunnen begrijpen?
pi_152095640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:38 schreef Domyos het volgende:

[..]

Waarom zou ze zich bloot willen vertonen? Daar was nooit een aanleiding toe.

[..]

Dat ik de range dus breder maak? Mogelijk dat ik inderdaad te hoge eisen heb. Maar lagere eisen betekent dat alles minder concreet wordt en interesses kunnen dan te ver uit elkaar liggen. Je moet toch raakvlakken hebben om elkaar te kunnen begrijpen?
Hoe oud ben je?
U MAD?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:39:44 #283
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095654
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
24 jaar.
pi_152095706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:39 schreef Domyos het volgende:

[..]

24 jaar.
Dan schei eens uit met je psychologische bullshit. Het draait op die leeftijd toch gewoon om het ballen man. Of heb je nu al huisje/boompje/beestje gedachten ? Leuk hoor, op je 25ste al papa zijn enzo :')>!!!

Vergeet die chick en laat die vleeshelm van je een tour door kutjesland maken.
U MAD?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:42:50 #285
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:32 schreef Raves het volgende:

[..]

Ehm, nee. Ik maak ook wel eens voor de grap duckface foto's tijdens het uitgaan (ik zorg er echter wel voor dat ze niet op fb komen), dat betekent absoluut NIET dat ik ineens met iedereen daar naar bed wil gaan. Er zit niks meer achter een duckface (in 99,9% van de gevallen dan, en ik ben ervan overtuigd dat jouw vriendin daar bijhoort). Misschien is uitgaan, daar 'lekker gek doen', wel een manier voor haar om te ontspannen? En kan ze daarna ook weer doorgaan met het dagelijks leven zonder de hele tijd aan het uitgaan te denken. Wat is daar nou erg aan? Jij hebt ook zo je momentjes?
Misschien moet ik me inderdaad minder druk maken om zo'n foto's. Maar lekker gek doen past toch niet bij iemand die altijd extracurriculaire activiteiten ondernam. We hadden altijd goede gesprekken, we gingen naar lezingen en symposia. Daarbij vind ik "lekker gek doen" gewoon niet in thuishoren. Daarom was het ook een grote verrassing voor mij. De duckface is niet zozeer het probleem, maar eerder de aanleiding.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:43:32 #286
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_152095756
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:05 schreef Scorpie het volgende:
Troll.
En aseksueel. Next.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:45:20 #287
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095813
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan schei eens uit met je psychologische bullshit. Het draait op die leeftijd toch gewoon om het ballen man. Of heb je nu al huisje/boompje/beestje gedachten ? Leuk hoor, op je 25ste al papa zijn enzo :')>!!!

Vergeet die chick en laat die vleeshelm van je een tour door kutjesland maken.
Geen huisje/boompje/beestje gedachten, maar nu het mijn laatste jaar aan de uni is, krijg ik niet meer veel kansen. Dus het is jammer om te zien dat dit ook niet is geslaagd. Dadelijk als ik werk, is het ontmoeten van nieuwe mensen lastiger dan nu.
pi_152095840
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:45 schreef Domyos het volgende:
maar nu het mijn laatste jaar aan de uni is, krijg ik niet meer veel kansen. Dus het is jammer om te zien dat dit ook niet is geslaagd. Dadelijk als ik werk, is het ontmoeten van nieuwe mensen lastiger dan nu.
:').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelden zo'n treurnis gelezen.
U MAD?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:46:31 #289
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En aseksueel. Next.
Zoals eerder uiteengezet, ben ik niet aseksueel. Maar ik kijk er anders tegenaan dan de meesten zo blijkt dus.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:50:50 #290
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152095972
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelden zo'n treurnis gelezen.
Kan je vinden, net als mijn oordelen snel klaar heb over bepaalde vrouwen. Maar dit lijkt mij een realistisch vooruitzicht, hoe treurig jij dat vindt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:51:16 #291
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_152095979
Ik wacht nog even op de reactie van Mystikos en JastTalkLove, jullie kunnen het vast goed vinden met z'n drietjes.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:30 #292
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_152096015
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:46 schreef Domyos het volgende:

[..]

Zoals eerder uiteengezet, ben ik niet aseksueel. Maar ik kijk er anders tegenaan dan de meesten zo blijkt dus.
Een erg ongezonde manier. Voor jou en voor anderen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:54:03 #293
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152096024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:51 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik wacht nog even op de reactie van Mystikos en JastTalkLove, jullie kunnen het vast goed vinden met z'n drietjes.
Je doelt op dat topic over verlicht zijn? Dat heb ik ook even gelezen, maar het is het tegenovergesteld van hoe ik denk. Ik studeer biotechnologie, geen creatieve therapie. Vandaar ook dat ik weinig op heb met spirituele types en "lekker gek doen" types. Te weinig doelgericht en te vaag wat mij betreft.
pi_152096031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:32 schreef Domyos het volgende:

[..]

Maar mijn manier is discreter en snel, zodat ik weer verder kan. Een feest duurt uren, toch?
Dat is jóuw persoonlijke mening. Het kan best zijn dat zijzelf porno verwerpelijk vindt omdat dit toch ook vaak gepaard gaat met leed. (Bijvoorbeeld, na het zien van een erg aangrijpende documentaire hierover kan ik zelf het plezier er niet meer van inzien.)

Ik wil maar zeggen, je kunt geen kopie van jezelf vinden als partner. Als je niet leert dat iedereen zijn eigen gewoontes heeft kan je best wel eens eenzaam worden.

En bovenal, ze is jong! Geniet toch nog even van wat gekke jaren ipv alles alles al zo seriues te willen, dat kan je later nog genoeg. Als ze dit nog doet op 40+ dan kan je hier nog wel eens komen klagen.
pi_152096082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:51 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ook hier geldt weer, dat ik TS juist een heel ander type vind. :')

Edit: TS is juist heel erg van de ratio en (te) "to the point", waar iemand als JTL zich juist heel erg laat meevoeren door van alles en nog wat...
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:06:42 #296
37769 erodome
Zweefteef
pi_152096325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:15 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik zie heus wel in dat ik beperkte interesses heb, maar mensen weten dan ook wat ze aan me hebben. Waarom is het zo vreemd als ik mijn voorkeuren zo rigide afbaken? Niet iedereen houdt van "lekker gek doen met vrienden." Dat laatste is weliswaar flexibel, klinkt verdraagzamer en stoot ik niemand mee voor de voeten, maar ik heb liever iets concreters zodat je weet wat je aan iemand hebt.
Er is een enorm verschil tussen zelf geen uitgaansbeest zijn en mensen die een keertje een foto tonen waarop ze plezier hebben in een groep ongepast gedrag noemen met allerlei waardeoordelen eraan, zoals er niet meer mee om willen gaan.

Ken zat mensen die niet zo van het lekker gek doen zijn, die uitgaan helemaal niet spannend vinden. Die mensen hebben andere hobby's en vermaken zich daar prima mee. Maar geen van die mensen voelt die afkeer die jij voelt omdat iemand anders wel op normale manier uitgaat een keertje.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:10:57 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152096437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:42 schreef Domyos het volgende:

[..]

Misschien moet ik me inderdaad minder druk maken om zo'n foto's. Maar lekker gek doen past toch niet bij iemand die altijd extracurriculaire activiteiten ondernam. We hadden altijd goede gesprekken, we gingen naar lezingen en symposia. Daarbij vind ik "lekker gek doen" gewoon niet in thuishoren. Daarom was het ook een grote verrassing voor mij. De duckface is niet zozeer het probleem, maar eerder de aanleiding.
Waarom past feesten niet bij serieus studeren?

Het gevoel dat ik krijg, is dat je vrij onzeker bent over jezelf. En je dacht dat je in haar iemand had gevonden die net zo serieus is als jij en ook niet van feesten houdt. En je dacht dat er daarom mogelijk een relatie in zou zitten met haar. Nu blijkt dat ze wel van feesten houdt, denk je dat ze jou misschien niet leuk genoeg vindt voor een relatie, omdat jij dat soort gefeest helemaal niet leuk vindt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:12:51 #298
37769 erodome
Zweefteef
pi_152096474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Domyos het volgende:

[..]

Omdat de meeste die een duckfacefoto maken helemaal geen seks met iemand willen? Dat niet daarom doen?

Maar je bent goed bezig met dat van jou allemaal goedpraten en dat van haar tot in het belachelijke uitvergroten en zelfs dingen erbij te verzinnen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:14:19 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_152096516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:42 schreef Domyos het volgende:

[..]

Dat past juist perfect, de boog kan niet altijd gespannen staan.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:22:21 #300
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152096732
Als je toch 24 jaar bent en vrijgezel ......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')