abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2015 @ 22:11:33 #201
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083334
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook niet dat zij jou voorgelogen heeft, ik bedoel dat het bord voor je kop je in de weg zit om iemand echt te leren kennen. Niet afschuiven op haar dat zij het jou zogenaamd niet meegegeven heeft, terwijl jij zo oprecht geïnteresseerd in haar was als mens.
Nooit hadden de gesprekken een hint naar seks toe, niet in de verste verte. Ik kwam er niet eens op en dacht er niet aan. Daarnaast zou dat totaal ongepast zijn geweest. Althans, dat was mijn indruk toondertijd, nu blijkt dat anders te liggen.
pi_152083345
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal van een foto genomen op een feestje herleid?
En dan hebben wij nog niet eens geïnsinueerd dat ze waarschijnlijk al lang en breed met meerdere mannen (en / of vrouwen) seks gehad heeft ... Ik bedoel, dat zou TS helemaal gek moeten maken ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_152083371
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is geen teleurstelling. ;)
okay kusje
pi_152083506
Wanneer tyfen die kut kloontjes nou eens op. Wat een autistische OP zeg :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 27 april 2015 @ 22:16:05 #205
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083511
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal van een foto genomen op een feestje herleid?
Kort door de bocht, ik weet het. Maar in eerste instantie kwam ik hier sec om die foto's, totdat anderen de link legden naar seks waar ik niet eens aan gedacht had.
pi_152083531
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:11 schreef Domyos het volgende:

[..]

Nooit hadden de gesprekken een hint naar seks toe, niet in de verste verte. Ik kwam er niet eens op en dacht er niet aan. Daarnaast zou dat totaal ongepast zijn geweest. Althans, dat was mijn indruk toondertijd, nu blijkt dat anders te liggen.
Wat heeft seks en de gedachte eraan te maken met iemand echt leren kennen? Ongepast of niet, het hoeft goed contact helemaal niet in de weg te zitten. Jouw beeld doet dat echter wel kennelijk, ongeacht seks.
Dat jij nu een nieuwe kant van haar interpreteert via een foto zegt ook niet alles over haar persoonlijkheid zoals die is, maar dat maakt je ook geen kut meer uit nu het niet meer in je plaatje past. Of je bent als de dood voor de seks, zeker als het zo dichtbij komt..
  maandag 27 april 2015 @ 22:19:27 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152083601
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Domyos het volgende:

[..]

Kort door de bocht, ik weet het. Maar in eerste instantie kwam ik hier sec om die foto's, totdat anderen de link legden naar seks waar ik niet eens aan gedacht had.
Je weet helemaal niet hoe ze seksueel gezien is, wij ook niet.
Misschien is ze maagd of misschien heeft ze seks met 50 personen gehad of alles daar tussen in.
Je maakt jezelf gek en wil een vriendschap verbreken over iets waar je helemaal geen weet van hebt.

En dat alleen om een duckface foto en een kort rokje in de zomer :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 april 2015 @ 22:19:41 #208
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083604
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat heeft seks en de gedachte eraan te maken met iemand echt leren kennen? Ongepast of niet, het hoeft goed contact helemaal niet in de weg te zitten. Jouw beeld doet dat echter wel kennelijk, ongeacht seks.
Dat jij nu een nieuwe kant van haar interpreteert via een foto zegt ook niet alles over haar persoonlijkheid zoals die is, maar dat maakt je ook geen kut meer uit nu het niet meer in je plaatje past. Of je bent als de dood voor de seks, zeker als het zo dichtbij komt..
Zo zou ik graag denken, maar de gevoelens die ik kreeg deden anders vermoeden. Ik kan wel rationele argumenten krijgen aangedragen en ik snap die ook wel, maar dat mijn verliefdheid in een klap weg was, is wel een feit.
pi_152083623
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:16 schreef Domyos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het niet zo. Ik ken genoeg vrouwen die knuffelig zijn en preuts.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 27 april 2015 @ 22:22:12 #210
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083680
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet hoe ze seksueel gezien is, wij ook niet.
Misschien is ze maagd of misschien heeft ze seks met 50 personen gehad of alles daar tussen in.
Je maakt jezelf gek en wil een vriendschap verbreken over iets waar je helemaal geen weet van hebt.

En dat alleen om een duckface foto en een kort rokje in de zomer :')
Tussen maagd zijn en seks hebben met 50 personen, zit wel een groot verschil. Maar goed ik praat inderdaad over iets waar ik weinig vanaf weet en waar ik ook niet graag over praat, dus inschatten is lastig.
  maandag 27 april 2015 @ 22:23:08 #211
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_152083708
houdt alsjeblieft contact met haar. Je zal nooit iemand vinden die exact hetzelfde is jij.
Zoals eerder gezegd in relaties draait het niet om dat de ander perfect is, maar juist omdat je elkaar accepteert.

Probeer ook eens over dit soort onderwerpen met haar of iemand anders die je vertrouwt. Of een therapeut over relaties te praten.

Ik denk dat je wel behoefte hebt aa menselijk contact, maar gewoon niet zo goed weet hoe dat werkt.
Ook dat is te leren, met een beetje hulp.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 27 april 2015 @ 22:23:18 #212
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083714
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze het niet zo. Ik ken genoeg vrouwen die knuffelig zijn en preuts.
Dat hoop ik ook echt. Knuffelen vind ik ook iets heel anders dan seks, dat vind ik echt fijn.
pi_152083748
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:19 schreef Domyos het volgende:

[..]

Zo zou ik graag denken, maar de gevoelens die ik kreeg deden anders vermoeden. Ik kan wel rationele argumenten krijgen aangedragen en ik snap die ook wel, maar dat mijn verliefdheid in een klap weg was, is wel een feit.
Je bent nooit verliefd geweest op haar en lijkt vooralsnog niet in staat tot goed contact, buiten wat intellectueel gedoe om. Maar doe eens gek met je rationele argumenten?
  maandag 27 april 2015 @ 22:28:16 #214
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152083900
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je bent nooit verliefd geweest op haar en lijkt vooralsnog niet in staat tot goed contact, buiten wat intellectueel gedoe om. Maar doe eens gek met je rationele argumenten?
Ik heb echt een gevoel van verliefdheid gekend, althans ik kon pas na maanden duiden dat het gevoel waar ik al maanden mee rondliep verliefdheid heet, zonder seks dan. Met rationale argumenten bedoelde ik de opmerkingen in dit topic, niet die van mijzelf (voor zover ik die had).
  maandag 27 april 2015 @ 22:32:09 #215
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152084055
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:23 schreef Angst het volgende:
houdt alsjeblieft contact met haar. Je zal nooit iemand vinden die exact hetzelfde is jij.
Zoals eerder gezegd in relaties draait het niet om dat de ander perfect is, maar juist omdat je elkaar accepteert.

Probeer ook eens over dit soort onderwerpen met haar of iemand anders die je vertrouwt. Of een therapeut over relaties te praten.

Ik denk dat je wel behoefte hebt aa menselijk contact, maar gewoon niet zo goed weet hoe dat werkt.
Ook dat is te leren, met een beetje hulp.
Ik denk inderdaad dat dat beter is om te doen. Bedankt voor alle opmerkingen, want ik zie nu in dat het genuanceerder ligt, dan ik dacht. Blijft wel complex, dat wel.
  maandag 27 april 2015 @ 22:32:25 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152084071
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:22 schreef Domyos het volgende:

[..]

Tussen maagd zijn en seks hebben met 50 personen, zit wel een groot verschil. Maar goed ik praat inderdaad over iets waar ik weinig vanaf weet en waar ik ook niet graag over praat, dus inschatten is lastig.
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Niet direct vragen met hoeveel mensen ze seks heeft gehad maar vertel haar bv over jouw ''probleem'' dat je bv denk a-seksueel te zijn en hoe zij er over denkt en wat haar ervaring is.
Vrienden behoren ook over dit soort onderwerpen te kunnen praten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_152084085
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:28 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik heb echt een gevoel van verliefdheid gekend, althans ik kon pas na maanden duiden dat het gevoel waar ik al maanden mee rondliep verliefdheid heet, zonder seks dan.
Klinkt totaal niet gefrustreerd, weer seks erbij halen.
Werd je wel "verliefd" om haar intelligentie of was het eindelijk lekker veilig dat ze seksloos naar je over kwam? Bonuspunten voor de afstand natuurlijk, aangezien ze buitenlands is...
  maandag 27 april 2015 @ 22:39:29 #218
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152084336
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt totaal niet gefrustreerd, weer seks erbij halen.
Werd je wel "verliefd" om haar intelligentie of was het eindelijk lekker veilig dat ze seksloos naar je over kwam? Bonuspunten voor de afstand natuurlijk, aangezien ze buitenlands is...
Ik had enigzins door dat mijn verliefdheid afweek van hoe anderen dat beleven, aangezien ik seks er niet in betrek, vandaar de opmerkinge "zonder seks dan". Daarom duurde het langer voordat ik door had hoe dit gevoel benoemd wordt.
pi_152084478
Niet unieke sneeuwvlokjes betrekken seks standaard bij hun verliefdheid ja, terechte twijfel in eerste instantie..
  maandag 27 april 2015 @ 22:47:34 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_152084614
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:11 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ben je ooit met haar in een situatie geweest die wat losser was? Of alleen school dingen e.d., of op het terrein van school e.d.?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 april 2015 @ 23:38:18 #221
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152085902
TS, een vraag, hoe ben jij opgevoed, of meer specifiek, hoe was jou jeugd ?
Afgaand op jou verhaal, denk ik dat je of geestelijk niet helemaal in orde bent,( Autistisch, hoogbegaafd ?) en dat is niet beledigend bedoelt, of je bent opgegroeid in een Katholieke atoomschuilkelder uit de jaren '60, waar de moraal gold '' Als het ergens jeukt, wacht geduldig tot de jeuk verdwijnt en ga vooral niet krabben ''

Je hebt nogal een ouderwets, bekrompen idee over hoe het allemaal zou moeten.
Dat is niet erg, misschien weet je wel niet beter, maar een beetje empatisch vermogen in deze, kan geen kwaad.

En die meid, tsja die doet niets verkeerd, ze leeft het leven zoals dat tegenwoordig gedaan wordt.
Veel plezier hebben en zoveel mogelijk uitgaan, veel sex, om vervolgens de juiste tegen te komen en daar oud mee te worden.
  maandag 27 april 2015 @ 23:40:13 #222
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152085961
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 22:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je ooit met haar in een situatie geweest die wat losser was? Of alleen school dingen e.d., of op het terrein van school e.d.?
Hij zal haar niet gevingerd hebben in het fietsenhok denk ik.
pi_152086076
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Domyos het volgende:

[..]

Inderdaad verkeerd geformuleerd van mijn kant: ik bedoel niet louter het scheiden van seks en liefde, maar het een sluit het ander uit, althans dat is mijn visie. Echter blijkt dat ik op de uni maar 1 kant van haar heb leren kennen, die andere kant is blijkbaar niet uitgesloten. Dat stoort me.
Als liefde en seks gescheiden zouden zijn wat jou betreft is het wel vreemd dat je je de seksuele kant van haar zo'n rol laat spelen.
pi_152086365
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 23:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als liefde en seks gescheiden zouden zijn wat jou betreft is het wel vreemd dat je je de seksuele kant van haar zo'n rol laat spelen.
Nee, want hij bedoelt het op een andere manier (voor mijn vroegere ik -en buiten mijn vriend om nog steeds wel een beetje- is het seks/liefde-gedeelte eigenlijk wel herkenbaar, maar dan wel in minder extreme mate en deels was de uitwerking bij mij ook anders).
Dat liefde en seks voor hem namelijk inderdaad wel twee gescheiden dingen zijn, maar dan in de zin van: zodra hij met het seksuele wordt geconfronteerd, valt de liefde (verliefdheid) weg. Andersom zou het misschien kunnen dat hij alleen seksuele gevoelens heeft zo lang er geen liefde (verliefdheid) aan te pas komt (maar geen idee of dat in zijn geval ook klopt).
Het is voor hem dus wel degelijk van belang, alleen dan op een negatieve (in vergelijking met normaliter: tegenovergestelde) manier. Het is voor hem (vooralsnog) niet mogelijk om die twee met elkaar te combineren.

Edit: zie/zeg ik dat zo goed, TS?

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 28-04-2015 00:16:17 ]
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:13:59 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_152086533
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:40 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Hij zal haar niet gevingerd hebben in het fietsenhok denk ik.
Dat is dan ook niet de vraag, het gaat er meer om of ze in situaties zijn geweest waar het gepaster is dat een gesprek of uitingen flirterig of iets in die geest kunnen zijn.
Bv op een terrasje samen wat drinken ipv op school over zaken praten, voornamelijk over school dingen.

Vind trouwens dat er nu teveel gedaan wordt alsof dit meisje er lekker op los wipt. Dat terwijl niets daarop wijst, het alleen om wat onschuldige foto's in blijkbaar nette kleding gaat (aangezien de ts heeft gezegd dat dat wel OK was).
Er lijkt in het hoofd van de ts weinig te zitten tussen maagd zonder interesse in seks en vuige sloerie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')