abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:19:53 #226
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_152086623
Schopje naar KAL(ifaat) graag :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:20:39 #227
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152086638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet de vraag, het gaat er meer om of ze in situaties zijn geweest waar het gepaster is dat een gesprek of uitingen flirterig of iets in die geest kunnen zijn.
Bv op een terrasje samen wat drinken ipv op school over zaken praten, voornamelijk over school dingen.

Vind trouwens dat er nu teveel gedaan wordt alsof dit meisje er lekker op los wipt. Dat terwijl niets daarop wijst, het alleen om wat onschuldige foto's in blijkbaar nette kleding gaat (aangezien de ts heeft gezegd dat dat wel OK was).
Er lijkt in het hoofd van de ts weinig te zitten tussen maagd zonder interesse in seks en vuige sloerie.
Het was dan ook een geintje.
En wat betreft het meisje, ik ken haar niet, maar ging er, gemakshalve (het is FOK!) vanuit dat zij een gezonde jonge meid is, die van een feestje houdt en van de dingen die bij het normale leven horen. Vandaar ook mijn vraag aan TS, hij heeft een, in mijn ogen, nogal bekrompen visie op het relationele gebeuren.
pi_152086668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Het was dan ook een geintje.
En wat betreft het meisje, ik ken haar niet, maar ging er, gemakshalve (het is FOK!) vanuit dat zij een gezonde jonge meid is, die van een feestje houdt en van de dingen die bij het normale leven horen. Vandaar ook mijn vraag aan TS, hij heeft een, in mijn ogen, nogal bekrompen visie op het relationele gebeuren.
Denk dat het hoogbegaafde (of eventueel autistische) waar jij mee kwam nog wel eens kan kloppen :Y
Tails tell tales
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:32:08 #229
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152086832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Denk dat het hoogbegaafde (of eventueel autistische) waar jij mee kwam nog wel eens kan kloppen :Y
Ik ken een aantal mensen die hoogbegaafd zijn, zij maken heel makkelijk contact en zijn op een bepaalde manier heel sociaal, tot het contact intensiever wordt. en dan kunnen ze zich totaal niet voorstellen dat de dingen anders gaan dan in hun wereld. Personen die hun visie of mening over bepaalde dingen niet delen worden, bij wijze van spreken, heel makkelijk uit hun boekje gestreept.
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:49:06 #230
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152087146
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:28 schreef Domyos het volgende:

[..]

Ik blijf dit maar moeilijk vinden. Ik zie dan liever iemand die altijd extrovert is, dan is die persoon gemakkelijker in te schatten. Iemand zich preuts voordoet en dan opeens dat niet blijkt te zijn, dat kan ik niet plaatsen.
Ja, ik heb dat best vaak meegemaakt: dat mensen het maar moeilijk met elkaar konden rijmen dat iemand gesloten was, netjes gekleed, intelligent en lief en dan toch voor dingen in was die zij daar niet bij vonden passen. Zo namen mensen op voorhand aan dat ik nooit drugs had geprobeerd buiten wiet. Omdat ik introvert was. Zo werkt dat dan blijkbaar. Misschien is dat onoverzichtelijk voor ze, net als voor jou. Al moet ik zeggen dat genoeg mannen, misschien een bepaald soort, er wel erg makkelijk doorheen prikt (no pun intented). Terwijl het dus helemaal geen spelletje is van mij, want jij hebt het over 'zich preuts voordoen', maar of het werkelijk een act is is maar de vraag. Nou ja, ik zou dan zeggen van niet, omdat je dus uit mijn verhaal kunt leren dat 'lief' en 'beschaafd' prima samen kunnen gaan met 'wild' en 'experimenteel'. Misschien moet je eens lezen over het madonna-hoer-complex.

Als je mij 'normale' (seksuele) woorden hoort ontwijken zou je kunnen denken dat ik conservatief ben, maar mijn moeder bijvoorbeeld is daadwerkelijk conservatief en heeft me eens verteld niet veel met seks te hebben (had ik niet hoeven weten, maar oké), rookt en drinkt niet, maar die benoemt wel alles. Ook is ze een erg extravert persoon.

En dan hebben we het bij het meisje uit jouw verhaal alleen maar over een kort rokje, een drankje en een duckface...
  dinsdag 28 april 2015 @ 04:04:35 #231
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_152088110
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:49 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat best vaak meegemaakt: dat mensen het maar moeilijk met elkaar konden rijmen dat iemand gesloten was, netjes gekleed, intelligent en lief en dan toch voor dingen in was die zij daar niet bij vonden passen. Zo namen mensen op voorhand aan dat ik nooit drugs had geprobeerd buiten wiet. Omdat ik introvert was. Zo werkt dat dan blijkbaar. Misschien is dat onoverzichtelijk voor ze, net als voor jou. Al moet ik zeggen dat genoeg mannen, misschien een bepaald soort, er wel erg makkelijk doorheen prikt (no pun intented). Terwijl het dus helemaal geen spelletje is van mij, want jij hebt het over 'zich preuts voordoen', maar of het werkelijk een act is is maar de vraag. Nou ja, ik zou dan zeggen van niet, omdat je dus uit mijn verhaal kunt leren dat 'lief' en 'beschaafd' prima samen kunnen gaan met 'wild' en 'experimenteel'. Misschien moet je eens lezen over het madonna-hoer-complex.

Als je mij 'normale' (seksuele) woorden hoort ontwijken zou je kunnen denken dat ik conservatief ben, maar mijn moeder bijvoorbeeld is daadwerkelijk conservatief en heeft me eens verteld niet veel met seks te hebben (had ik niet hoeven weten, maar oké), rookt en drinkt niet, maar die benoemt wel alles. Ook is ze een erg extravert persoon.

En dan hebben we het bij het meisje uit jouw verhaal alleen maar over een kort rokje, een drankje en een duckface...
Dat je niet te pas en te onpas laat merken wat je zoal qua seks enzo uitvoert vind ik dan weer niet zo vreemd, aangezien dat de meesten ook geen ene reet aangaa.
pi_152088178
quote:
15s.gif Op maandag 27 april 2015 19:32 schreef Lienekien het volgende:
Wat heb ik net gelezen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152088182
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:58 schreef Domyos het volgende:

[..]

Valt zeker mee wat betreft de norm, echter van haar had ik beter verwacht. Als ik dit had geweten, was ik nooit met haar omgegaan. Ik let op intelligentie, minder op hoe iemand eruitziet. Daardoor werd ik op haar verliefd en ook omdat ze uit het buitenland komt.
:')

Deze TS :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152088187
ok
pi_152088189
Is dit inmiddels al opgelost?
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:58:48 #236
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, want hij bedoelt het op een andere manier (voor mijn vroegere ik -en buiten mijn vriend om nog steeds wel een beetje- is het seks/liefde-gedeelte eigenlijk wel herkenbaar, maar dan wel in minder extreme mate en deels was de uitwerking bij mij ook anders).
Dat liefde en seks voor hem namelijk inderdaad wel twee gescheiden dingen zijn, maar dan in de zin van: zodra hij met het seksuele wordt geconfronteerd, valt de liefde (verliefdheid) weg. Andersom zou het misschien kunnen dat hij alleen seksuele gevoelens heeft zo lang er geen liefde (verliefdheid) aan te pas komt (maar geen idee of dat in zijn geval ook klopt).
Het is voor hem dus wel degelijk van belang, alleen dan op een negatieve (in vergelijking met normaliter: tegenovergestelde) manier. Het is voor hem (vooralsnog) niet mogelijk om die twee met elkaar te combineren.

Edit: zie/zeg ik dat zo goed, TS?
Precies, liefde en seks zijn voor mij omgekeerd evenredig. Er is een studente die ik alleen tijdens een projectwerk leerde kennen en ik vind haar tot op heden de minst aangename figuur die ik heb leren kennen qua communicatie, humor en interesses. Maar toegegeven, ze zag er wel erg goed uit. Met het Oostenrijkse meisje heb ik nooit echt een oordeel gegeven over hoe ze er uitzag. Gezien haar persoonlijkheid deed dat er niet meer veel toe.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:44 #237
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089791
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet de vraag, het gaat er meer om of ze in situaties zijn geweest waar het gepaster is dat een gesprek of uitingen flirterig of iets in die geest kunnen zijn.
Bv op een terrasje samen wat drinken ipv op school over zaken praten, voornamelijk over school dingen.

Vind trouwens dat er nu teveel gedaan wordt alsof dit meisje er lekker op los wipt. Dat terwijl niets daarop wijst, het alleen om wat onschuldige foto's in blijkbaar nette kleding gaat (aangezien de ts heeft gezegd dat dat wel OK was).
Er lijkt in het hoofd van de ts weinig te zitten tussen maagd zonder interesse in seks en vuige sloerie.
Semi-schoolse dingen die ook door de uni worden georganiseerd zoals lezingen en symposia. Maar ook een keer een wandeling door het arboretum. Is meer een antwoord op je vorige vraag.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:05:20 #238
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152089829
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Pielemenneke het volgende:
TS, een vraag, hoe ben jij opgevoed, of meer specifiek, hoe was jou jeugd ?
Afgaand op jou verhaal, denk ik dat je of geestelijk niet helemaal in orde bent,( Autistisch, hoogbegaafd ?) en dat is niet beledigend bedoelt, of je bent opgegroeid in een Katholieke atoomschuilkelder uit de jaren '60, waar de moraal gold '' Als het ergens jeukt, wacht geduldig tot de jeuk verdwijnt en ga vooral niet krabben ''

Je hebt nogal een ouderwets, bekrompen idee over hoe het allemaal zou moeten.
Dat is niet erg, misschien weet je wel niet beter, maar een beetje empatisch vermogen in deze, kan geen kwaad.

En die meid, tsja die doet niets verkeerd, ze leeft het leven zoals dat tegenwoordig gedaan wordt.
Veel plezier hebben en zoveel mogelijk uitgaan, veel sex, om vervolgens de juiste tegen te komen en daar oud mee te worden.
Mogelijk dat dat voor anderen logisch zo gaat, maar ik vind dit maar moeilijk verenigbaar.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:35:03 #239
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:01 schreef Domyos het volgende:

[..]

Semi-schoolse dingen die ook door de uni worden georganiseerd zoals lezingen en symposia. Maar ook een keer een wandeling door het arboretum. Is meer een antwoord op je vorige vraag.
Dus nergens geweest waar het gepaster was geweest om zich flirterig te uiten, of over zaken zoals seksualiteit te praten.
Snap niet waarom je denkt een geheel beeld van iemand te kunnen scheppen als je iemand maar zo indirect hebt meegemaakt en ook maar zo weinig.

Ziet ze jou eigenlijk wel als vriend, of gewoon een kennis van school?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:37:47 #240
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_152090386
TS moet wel een trol zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:38:04 #241
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090393
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef Domyos het volgende:

[..]

Mogelijk dat dat voor anderen logisch zo gaat, maar ik vind dit maar moeilijk verenigbaar.
Ga er niet gelijk vanuit dat dit meisje dat doet. In wat jij geschreven hebt klinkt het als een nette meid.
Je hebt het niet over foto's waarbij ze shotjes uit haar navel laat drinken ofzo.

Ze is gewoon een jonge, normale en gezonde vrouw, die dus ook weleens uitgaat met vriendinnen, of naar een leuke avond voor de groep gaat. Dat is echt doodnormaal en betekend echt niet gelijk dat het eindigt in een orgie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:38:30 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
TS moet wel een trol zijn.
Kan me er ook weinig anders bij voorstellen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:41:22 #243
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152090453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus nergens geweest waar het gepaster was geweest om zich flirterig te uiten, of over zaken zoals seksualiteit te praten.
Snap niet waarom je denkt een geheel beeld van iemand te kunnen scheppen als je iemand maar zo indirect hebt meegemaakt en ook maar zo weinig.
Best intensief contact gehad, maar flirten leek mij niet gepast. Ik heb sowieso weinig ervaring hiermee en ik was ook helemaal niet bezig om haar zo te bezien.
quote:
Ziet ze jou eigenlijk wel als vriend, of gewoon een kennis van school?
Moeilijk te zeggen, ze had veel vrouwelijke vrienden / kennissen en het met mij ging ze meer solo om. Al die contacten zijn door de beperkte duur (1 jaar) op de universiteit moeilijk te duiden als vrienden. Weet nooit zo goed of je dit nou een vriend of kennis moet noemen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:46:10 #244
443796 Domyos
Bijna MSc biotechnologie
pi_152090549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga er niet gelijk vanuit dat dit meisje dat doet. In wat jij geschreven hebt klinkt het als een nette meid.
Je hebt het niet over foto's waarbij ze shotjes uit haar navel laat drinken ofzo.

Ze is gewoon een jonge, normale en gezonde vrouw, die dus ook weleens uitgaat met vriendinnen, of naar een leuke avond voor de groep gaat. Dat is echt doodnormaal en betekend echt niet gelijk dat het eindigt in een orgie.
Nee, maar voor zo'n vrouwen heeft ook niemand respect. Kijk maar wat er met dat meisje van Joran van der Sloot is gebeurd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:49:58 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_152090638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef Domyos het volgende:

[..]

Nee, maar voor zo'n vrouwen heeft ook niemand respect. Kijk maar wat er met dat meisje van Joran van der Sloot is gebeurd.
Waarom praat je er dan over alsof ze zulke dingen heeft gedaan? Het gaat om een duckface foto in nette kleding, dat is alles. Oh ja, en je hebt gezien dat ze zich zomaar in een groep begeeft en het dan waagt het naar haar zin te hebben. De hoer!
Lekkere "vriend" ben jij dat je iemand zo ineens wegzet, in een topic op een openbaar forum over haar praat alsof ze een vuile hoer is die je een mes in de rug heeft gestoken. Denk daar maar eens over na, over wat voor iemand jij bent dat je zo over haar denkt omdat ze het waagt te lachen, het leuk te hebben, zonder enige aanwijzing dat ze ook maar iets fouts zou doen(mits je losbandigheid dan als fout wil zien, ook daar heb je eigenlijk geen bal mee te maken).

En je bent je ervan bewust dat verreweg de meeste meisjes die wel dat soort gekke dingen hebben gedaan in hun jonge leven gewoon goed terecht komen? Gelukkig geld voor de meeste mensen dat ze niet zo zwaar oordelen over mensen als jij.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:55:40 #246
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152090746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef Domyos het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag TS ?
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:58:55 #247
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_152090797
psychopaat gespot

Advies aan TS, begin nooit een relatie met een vrouw
pi_152090824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef Domyos het volgende:

[..]

Best intensief contact gehad, maar flirten leek mij niet gepast. Ik heb sowieso weinig ervaring hiermee en ik was ook helemaal niet bezig om haar zo te bezien.
Jij ervaarde het contact als intensief, dat kan best haaks staan op haar perceptie. Je hebt überhaupt niet verder gekeken dan jouw beperkte ideaalbeeld.

quote:
[..]

Moeilijk te zeggen, ze had veel vrouwelijke vrienden / kennissen en het met mij ging ze meer solo om. Al die contacten zijn door de beperkte duur (1 jaar) op de universiteit moeilijk te duiden als vrienden. Weet nooit zo goed of je dit nou een vriend of kennis moet noemen.
Het is helemaal niet moeilijk te zeggen, maar dan had je even verder moeten kijken dan je neus lang is en daar zit de crux. Want je vindt jezelf wel nobel dat je je tot haar hersenpan aangetrokken voelt, terwijl je niet lijkt te (willen) beseffen dat dit eigenlijk ook een heel eenzijdige en dus net zo goed oppervlakkige benadering is van haar als mens.

Zolang jij je laat beperken tot je eigen beleving van hoe het zou moeten zijn, zul je nooit meer dan een kennis worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef Domyos het volgende:

[..]

#NoJudgement

Je mag dan een hoog IQ hebben, je EQ is betreurenswaardig laag en lang niet altijd steekhoudend voor de rest van de mensheid.
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 11:07:28 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152090943
Ik heb dit topic gelezen met een open mond van verbazing. Dit kan gewoon bijna niet echt zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:10:50 #250
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_152090996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic gelezen met een open mond van verbazing. Dit kan gewoon bijna niet echt zijn.
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')