quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef erodome het volgende:
Ook bij mij is er meer nodig dan alleen een lekker lijf.
Dat is bij ons inderdaad het geval. Ik weet pas nu dat ik eigenlijk wel een (deels) open relatie zou willen. Eerder kon het eigenlijk ook niet. Ik zou er dus rijkelijk laat mee zijn, gezien we 5 jaar een relatie hebben.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus toen jullie net wat kregen had ze het moeten aangeven? Misschien had ze er toen nog helemaal geen zin in, en nu wel.
Wat bedoel je met deels? Dat het maar voor een van jullie zou gelden? Of dat je er alleen samen op uit gaat ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat is bij ons inderdaad het geval. Ik weet pas nu dat ik eigenlijk wel een (deels) open relatie zou willen. Eerder kon het eigenlijk ook niet. Ik zou er dus rijkelijk laat mee zijn, gezien we 5 jaar een relatie hebben.
Ik prefereer seks gecombineerd met liefde, gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:25 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
En nu komt de aap uit de mouw. Aan seks wordt een bijzondere status toegewezen terwijl seks en liefde niet verbonden hoeven te zijn. Seks kan bedreven worden puur om het genot, zelfs zonder enige affectie (waarom zitten er dames achter de ramen, denk je?). Ik zie niet in waarom je dat niet gewoon met iedereen zou kunnen doen die je aantrekkelijk vindt.
Jammer dat er zo denigrerend gereageerd moet worden terwijl ik juist met heel veel respect reageer.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakelady vind sex met maar 1 persoon lekker. Zo lekker dat ze nooit aan iets of iemand anders denkt.
Ja, ik weet het
Dat is heel begrijpelijk...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakelady vind sex met maar 1 persoon lekker. Zo lekker dat ze nooit aan iets of iemand anders denkt.
Ja, ik weet het
hahahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:49 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk...
[ afbeelding ]
Ik kan je niet meer serieus nemen als je zegt dat je niet begrijpt dat mensen sex met verschillende personen lekker vindenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:27 schreef snakelady het volgende:
Jammer dat er zo denigrerend gereageerd moet worden terwijl ik juist met heel veel respect reageer.
Dat is wat ik eerder bedoelde.
Dat snap ik niet. Weinig mensen hier die zo uitgebreid reageren en hun ideeën zo duidelijk proberen uit te leggen als snakelady.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:00 schreef Weissman het volgende:
Al heb ik nog steeds het idee dat je aan het trollen bent
Nou, ik ben zo'n trut die best veel vriendschappen heeft verbroken/laten verwateren, omdat ik mijn vriend als mijn allerbeste maatje beschouw, dus in die zin...quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je een goede vriend hebt, betekend dat dan dat je vriendschap tekort komt in je relatie?
?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:49 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wie zegt dat je niet voor een persoon in een liefdesrelatie kiest met een open relatie? Seks staat (voor mij en onze relatie) niet gelijk aan liefde.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo'n trut die best veel vriendschappen heeft verbroken/laten verwateren, omdat ik mijn vriend als mijn allerbeste maatje beschouw, dus in die zin...
Maar ja, t.a.v. het feit dat ik nog vrienden naast mijn partner heb, mag je wat mij betreft best beweren dat dat betekent dat mijn vriend dus niet in al mijn "social needs" kan voorzien of beter gezegd: dat ik in ieder geval niet wil dat hij in zijn ééntje in al mijn "social needs" voorziet (bijvoorbeeld omdat hij geen vrouw is en ik het ook wel eens over "vrouwendingen" wil hebben, ik noem maar even wat). Aan die bewering an sich zit verder ook geen waardeoordeel vast.
Maar een liefdesrelatie is simpelweg niet te vergelijken met een vriendschap (of gerecht). In mijn optiek is de kern van een liefdesrelatie júist dat je een kéuze -voor één iemand- maakt...
Ik ben echt benieuwd hoe ze polygamie gaat omschrijvenquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:31 schreef Koettie het volgende:
Maar wie zegt dat je niet voor een persoon in een liefdesrelatie kiest met een open relatie? Seks staat (voor mij en onze relatie) niet gelijk aan liefde.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:08 schreef Forbry het volgende:
In mijn optiek is de kern van een liefdesrelatie júist dat je een kéuze -voor één iemand- maakt...
Ja, leuk, maar wat moet ik met deze info? Ik ken mijzelf, ik ken mijn vriend en ik weet echt wel heel erg goed hoe wij allebei tegenover seks en liefde staan. Dat lijkt me voor onze relatie het enige wat relevant is.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:40 schreef Libertarisch het volgende:
[..]goed punt!
[..]
De meeste mannen fantaseren vaak en verlangen vaak naar seks met verschillende vrouwen, te denken dat dat niet zo is getuigt van naïviteit. Zeker 25% van de mannen heeft wel is een prostituee bezocht, bijvoorbeeld....
[..]
Nogmaals, seks en liefde zijn niet altijd met elkaar verbonden en hoeven zelfs niks met elkaar te maken te hebben.
Daar kan je op die manier naar kijken. Ik vind persoonlijk dat er dan te weinig overblijft wat het doet verschillen van bijvoorbeeld een vriendschap.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:31 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat je niet voor een persoon in een liefdesrelatie kiest met een open relatie? Seks staat (voor mij en onze relatie) niet gelijk aan liefde.
Tja, met polygamie kan ik al hélemaal niks (wat nog steeds niet betekent dat ik daar iets op tégen heb, iedereen moet gewoon voor zích een keuze maken waar het liefde/seks betreft).quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze polygamie gaat omschrijvenIk verwacht een blue-screen
[..]
Dat heb ik nooit ergens beweerd, maar ik begrijp dat als je alleen leest wat je wil lezen je denkt dat ik aan het trollen ben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen als je zegt dat je niet begrijpt dat mensen sex met verschillende personen lekker vinden
Al heb ik nog steeds het idee dat je aan het trollen bent
Dat is de enige man waar ik seks mee wel hebben die gewoon een geintje maakt.quote:
Ah, meneer Snakeladyquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is de enige man waar ik seks mee wel hebben die gewoon een geintje maakt.
haha, Yup.quote:
Als Seks een van de weinig dingen is die je relatie anders maakt dan vriendschap hebben wij inderdaad een heel anders beeld van liefde en relaties.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar kan je op die manier naar kijken. Ik vind persoonlijk dat er dan te weinig overblijft wat het doet verschillen van bijvoorbeeld een vriendschap.
[..]
Tja, met polygamie kan ik al hélemaal niks (wat nog steeds niet betekent dat ik daar iets op tégen heb, iedereen moet gewoon voor zích een keuze maken waar het liefde/seks betreft).
Ben het wel met je eens dat seks een matig criterium is om vriendschap en liefdesrelaties te onderscheiden, hoewel ik er niet aan moet denken seks te hebben met zomaar iemand, en in een relatie tussendoor seks hebben met andere personen lijkt me eigenlijk ook maar naar en vies.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Als Seks een van de weinig dingen is die Je relatie anderes is dan vriendschap hebben wij een heel anders beeld van liefde en relaties.
Laat mij gewoon 1x meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:49 schreef Jormungandr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. Het is gewoon zo'n gevoelskwestie. Ik ben helemaal stapel gek op mijn vriend. Ik moet steeds glimlachen als ik hem zie, ontspan na een zware dag als ik tegen hem aan kan liggen, kan vreselijk liggen spinnen in bed als hij me wakker kriebelt in de ochtend met koffie in bed en zelfs met een kater en ochtendhumeur is ie leuk. En ik weet dat dat 100% wederzijds is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat seks een matig criterium is om vriendschap en liefdesrelaties te onderscheiden, hoewel ik er niet aan moet denken seks te hebben met zomaar iemand, en in een relatie tussendoor seks hebben met andere personen lijkt me eigenlijk ook maar naar en vies.
Maar kun jij proberen te omschrijven wat het onderscheid dan wel is?
Zelf vind ik het moeilijk om er de vinger op te leggen.
Ik denk dat het een overblijfsel van mijn opvoeding is dat ik het maar een naar idee vind. Ik zou ook moeite hebben om nog intiem te zijn met iemand waarvan ik weet dat die msischien kort daarvoor nog seks heeft gehad met een ander, zou er een vies gevoel bij krijgen. En een onrealistische angst voor dingen als herpes.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:52 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het is gewoon zo'n gevoelskwestie. Ik ben helemaal stapel gek op mijn vriend. Ik moet steeds glimlachen als ik hem zie, ontspan na een zware dag als ik tegen hem aan kan liggen, kan vreselijk liggen spinnen in bed als hij me wakker kriebelt in de ochtend met koffie in bed en zelfs met een kater en ochtendhumeur is ie leuk. En ik weet dat dat 100% wederzijds is.
Seks verdiept die relatie juist omdat we zo gek op elkaar zijn. Maar dat sluit voor mij geen seksueel contact met andere uit. Zou niet weten waarom. Het is soms gewoon leuk en lekker. en daarna ga ik naar huis, kruip ik tegen vriendje aan en gaan we lion King kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |