Yes. Ik ben woensdag 6mei pas thuisquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Mij lukt het ook nietMaar gelukkig heb ik wat speling, hè JJ
wie weet staat dat er ook gewoonquote:Op maandag 27 april 2015 20:55 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden! Ik vind jouw preview ook tof Kwak, al kan ik niet anders dan "incest" lezen![]()
Dat kan natuurlijkquote:
Nogal..quote:Op maandag 27 april 2015 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijkMaar dan is de vraag meer waarom?
quote:Op maandag 27 april 2015 22:52 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak ziet er weer gaaf uit!!!
En MajoWord nu al blij van alleen al de sneakpeek
Ja precies, ik moest ergens een grens trekkenquote:Op maandag 27 april 2015 22:57 schreef Radyhyn het volgende:
Hahaha helemaal goed! En zo te zien zit er genoeg happyhappyjoyjoy in zonder het hologram papier![]()
Oeh, wat ziet het er leuk uitquote:
Neeeheeeequote:Op dinsdag 28 april 2015 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb speciaal voor micky mijn meest hysterische glitter holo papier gebruikt. Omdat ze daar zo van houdt
Boekje gaat in de lunchpauze op reis naar ludann!
Als ik dat zie staan zou ik 8 pagina's vol Ren&Stimpy knallenquote:Op maandag 27 april 2015 22:57 schreef Radyhyn het volgende:
Hahaha helemaal goed! En zo te zien zit er genoeg happyhappyjoyjoy in zonder het hologram papier![]()
goeie actie dat tapeje! sneak ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:53 schreef LuDann het volgende:
Het boekje van Kwaz0r is nog niet onderweg helaas. Het heeft het gehaald tot aan de supermarkt, is daarna even meegeweest naar het ziekenhuis en ligt nu weer hier thuis.
Een of andere klapjosti vond het lollig om de bouten van mijn voorwiel los te draaien, dus die kwam los toen ik op mijn fiets stapte. Ben naar het ziekenhuis gebracht door iemand die het zag en heb aangifte gedaan.
Ik & baby zijn in orde op wat blauwe plekken na, maar mijn telefoon is wel stuk. En ik ben ontzettend pissig.![]()
Morgen gaat het boekje op de post. Hier nog de sneak voor Kwak:
[ link | afbeelding ]
Oh en Kwak, ik heb een tapeje op de rug van je boek geplakt omdat er wat plakkertjes loslieten.
[ link | afbeelding ]
Ja, dat was ik ook. Het zijn waarschijnlijk dezelfde *** kinderen die dit doen. De buurtwachter doet al extra controles (zo ook een auto bekrast laatst) maar ze hebben nog niemand op heterdaad betrapt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Jeetje ludannhad jij niet laatst ook al zoiets met je ventielen die eraf waren gesloopt?
Gelukkig alleen maar blauwe plekken. Wat een schrik!
Ah even gemist, hoewel nu ik het zie weet ik het wel weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef Radyhyn het volgende:
Ze postte gisteren nog een mooie sneak voor Butter op FB. Dus denk dat dat wel goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, hoe groot is je brievenbus? Is het handiger dat ik wacht met versturen tot je weer bijna thuis bent?
Action FTWquote:Op woensdag 29 april 2015 17:01 schreef LuDann het volgende:
Het boekje van MM is binnengekomen.![]()
Ik weet alleen niet hoelang de verpakking het nog uit houdt. Een ronde langer moet nog wel lukken maar alleen met stevige reinforcements aan plakband. Zal ik maar een doos ervoor kopen dan? Als ik het niet doe dan scheep ik XM er mee op, vermoed ik.
Boekje van Kwak is de deur uit.
Ben ook nog op zoek geweest naar gekleurd karton ipv wit papier wat ik nu vaak gebruik om in te plakken, maar ik kon alleen precies dezelfde vinden als SQ gebruikt. Nu vind ik die toevallig wel heel erg mooi, dus ik heb ze lekker toch wel gekocht.
Dat is de reden dat ik niet vooruit durf te knutselenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
En dat je dan dat boekje opent en iemand anders heeft t al gedaan. Dat zou echt matig zijn
Overigens zijn mijn concepten standaard beter dan de uitwerking
ik kan je de foto's appen? dan weet je vast dat je niet dubbel werk doet aks we t zelfde bazenidee hadden (ik schat de kans klein in,jouw bazenideeen zijn andees bazig dan de mijne gok ik).quote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt een paar bazenideeen voor barrels boekje
nee, ik zie het morgen welquote:Op woensdag 29 april 2015 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan je de foto's appen? dan weet je vast dat je niet dubbel werk doet aks we t zelfde bazenidee hadden (ik schat de kans klein in,jouw bazenideeen zijn andees bazig dan de mijne gok ik).
Ik heb mijn boekje bij de V&D vandaan, dan heb ik toch een andere denk ik! Zonder holo...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Action FTW![]()
Heb je ook het hysterische glitter holo karton?
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zie het morgen weltnx! Voor barrel heb ik méér dan genoeg inspiratie, dat scheelt
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
Boekje van Butter ook binnen, wat hebben Rady en Kiwi er leuke dingen mee gedaanIk was alleen wat minder blij met de verrassing, ook al zag ik het op tijd lag de hele keuken alsnog onder
![]()
ach het waren in ieder geval geen glittersquote:Op donderdag 30 april 2015 16:25 schreef Butterflower het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon boekjesbeschermingsmateriaal joh!![]()
Of zit er inmiddels een andere verrassing in?
wat stom! ik had t vandaag echt wel verwacht bij jequote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het boekje van barrel nog niet
Is goed hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef L-E het volgende:
De boekjes die ik heb gaan vandaag de deur uit!
mijn adres zat er nog onder. anders was ie naar jou gestuurd denk ik. ik zal nu secondenlijm èn ducttape gebruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Barreltje het volgende:
Nouja.. Iig geluk dat ie terug gestuurd kon worden..
Was het maar de meivakantiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:14 schreef mousemicky het volgende:
Hier ook nog niksHeeft post.nl ook meivakantie ofzo....?
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
Boekje van Butter ook binnen, wat hebben Rady en Kiwi er leuke dingen mee gedaanIk was alleen wat minder blij met de verrassing, ook al zag ik het op tijd lag de hele keuken alsnog onder
![]()
Oh, ik ben nog niet kwijt dus?quote:
briljant!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik stuur het via FB!
Hier net de epic-knutsel-fail. Ik nam een slok van het waterverfwater. Want daarnaast stond mijn kop thee. En daar zit nu dus een kwast in.
Ik ga maar eens naar bed.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik stuur het via FB!
Hier net de epic-knutsel-fail. Ik nam een slok van het waterverfwater. Want daarnaast stond mijn kop thee. En daar zit nu dus een kwast in.
Ik ga maar eens naar bed.
+1, zelfs met een met potlood getrokken lijntje ga ik scheef.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:56 schreef Butterflower het volgende:
Ik ben echt zo slecht in dingen recht afknippen he
quote:Op zondag 3 mei 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelfs een papiersnijder die scheef snijdt
daar faal ik ook inquote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Ja heb ik!!quote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Oh en ik heb een pot gesso gekocht, heeft iemand anders dat ook al gebruikt? Ben nog even aan't bedenken wat ik er mee ga doen
oh echt?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja heb ik!!
Het ribbelt voornamelijk je papier
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...quote:
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...
ik heb het boekje dat ik moet doen deze keer nog niet binnen...
ja wtf! ligt dan bij een buur denk ik maar er lag echt geen briefje in de bus... even kijken wat er bij de code staat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!
Oh wacht, ik heb m als brievenbuspakketje verstuurd, de tnt site zegt dat ie op 25/4 bij je is is bezorgd KwakzCheck maar: 3SKABA957218209 met jouw postcode...
dikke kans dat het bij oudere mensen ligt beneden, die de trappen omhoog niet eens opkunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:57 schreef Fazzoletti het volgende:
lekker dan Kwak! Als het dan bij 1 van de buren ligt is het ook wel raar dat die niet even bij je aanbellen
![]()
Hier al 4 pagina's af voor Kiwi
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
he he, eindelijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
volgens mij is jouw boekje nu naar Away, en die van LuDann ook toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie heeft mijn boekje nou eigenlijk? Ik kom er niet uit![]()
.
ja dat ben ik ook gewend.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok! En boekje van kwak kan ook naar Away... die heeft er straks drie.
Hoop dat je buren snel reageren kwak. Matige actie van die postbode idd. Als buur zou ik trouwens ook eens aanbellen als ik al een paar dagen een pakketje voor iemand zou hebben staan...
nou, dat durf ik in deze buurt niet..bang dat t dan gejat wordt. ik zou kunnen kiezen voor bezorgen bij mijn ouders voortaan maar die zijn nu twee weken op vakantie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:58 schreef AwayTL het volgende:
Komt vast goed kwak! Kan je anders niet een plastic tas aan de deur plakken op dagen dat je boekjes verwacht? Of wordt dat er bij jullie afgetrokken?
Vanavond ben ik weer thuis L-E, zal dan updaten of ze er zijn.
3 boekjesthe horror!! Zal ze niet allemaal snel klaar hebben, maar doe mn best
.
Boekje van xcuz-me is bij barrel
ligt geheel aan de postbode, maar met brievenbuspakket sowieso niet helaas...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
stond online niet... ga morgen bellen (of is de post gewoon "open" vandaag?).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
behalve ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is zowat iedereen vrij vandaag kwak. Post zeker. Wel irritant zeg!
Awwquote:
Krijg ik een round kamasutra?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb de twee boekje ontvangen!!
Ik haak overigens wel af..
mijn voorgangers heben veel te mooie dingen gemaakt![]()
hebben we al gedaan maar ik zal wat breder in de buurt gaan rondbezorgen nu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das echt klote kwak.
Misschien briefjes door de bus doen met de vraag of iemand een pakketje voor jou heeft liggen? Ik weet het ook niet anders. Wij hadden in rdam zo'n waardeloze pakketbezorger. Echt heel frustrerend idd. Ik hoop dat het boekje toch nog boven water komt...
Oh en geen boekjes meer via brievenbuspakjes naar jou denk ik.. maar pakketpost voor de zekerheid.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
ja ik hebgvd
nog steeds dat boekje niet. de postnl dame zei dat ze geen registratie hebben van waar het bezorgd is.
bij de drogist aan t einde van de straat was t niet (daar was ooit eerder iets bezorgd toen ik een onleesbaar briefje had), de buurvrouw die er nooit is had t ook niet. mijn hoop is gevestigd op de onderburen links die nu op vakantie lijken te zijn... maar ons adres staat er op dus mensen hadden toch ook gewoon even naar ons toe kunnen komen? we zijn echt elke dag zeker rond etenstijd enzo gewoon thuis geweest.
Ik maak me nu echt zorgen en ik baal als een stekker. Ik twijfelde over meedoen vanwege verzendgedoe en dan lijkt het bij mij mis te lopenik ben verdorie elke dinsdag en woensdag de hele dag thuis, dat zou normaal de bezorgdag moeten zijn en dan kunnen ze dus aanbellen en is er niks aan de hand...
onze pakketbezorger is een toffe postbode, die is altijd netjes. maar ik bedacht me vandaag dat t een brievenbuspakketje was, en dan komt t als t goed is met de gewone postbode mee. barrels teruggestuurde boekje is wel door de pakketbezorger gebracht maar dat was na een "te kleine brievenbus" bericht, en dan gaat t t pakkettracé in... en de gewone postbode heeft wel eens eerder een brievenbuspakketje met boeken uit engeland gewoon op de stoep geflikkerd ipv een "te klein" briefje door de bus te doen, en die zijn dus gejat(want gereclameerd en toen hadden zij gewoon een verzendbevestiging)...
nu weet ik niet wat ik moet doen meer eigenlijk...
ik heb evt een boekje voor Away, tot die van haar weer opduikt? ligt op mn werk, kan ik maandag pakken... moleskine softcover, papierkleur.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:24 schreef Barreltje het volgende:
vorige ronde was er ook een boekje kwijt geraakt![]()
( die van ela geloof ik)
die is uiteindelijk wel weer opgedoken, maar ik geloof dat ze een extra boekje gemaakt had?
en daar ging men mee verder. dit is misschien een idee?
wel irritant zeg dit!
Je kan er toch de foto's inplakken van je originele boekjequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef AwayTL het volgende:
Hehe leuk idee wel, maar ik heb straks al 3 boekjes in huis. Een vierde er bij ga ik qua tijd niet redden
dan doen wa als ie terug is nog even een extra away (no pun? ) rondjequote:Op donderdag 7 mei 2015 14:45 schreef AwayTL het volgende:
Oh ja, maar ik ga er gewoon vanuit dat die terug komt.
maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de restquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef mousemicky het volgende:
En af!
Ik doe even geen sneak, want voor L-E, ik zou t leuk vinden als t een klein beetje een verrassing blijft. Nu maar hopen dat de pakkettenman van Kwakz m bij haar wil bezorgen...
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de rest)
dat hoop ik ook. we heben gisteren bij twintig extra huizen briefjes in de bus gedaan (niet directe buren, die hadden allemaal al)...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.
OH WOW! Ben benieuwd naar de inspiratielink van Plas verfwater naar Hilzillahquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Boekje van Hillz gaat morgen naar JufM.
Mijn inspiratie was nogal op. Maar toen viel er weer eens een glas met verfwater om en toen ineens *PLOP* was daar inspiratie. Hopelijk komt het de volgende keer zonder dat ik moet dweilen.
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik wil er ook gewoon wel een speciaal voor je maken hoor. Als je aangeeft wat je mooi vindt
.
Edit: en van welke kleuren je houdt!
Twee maanden later. Het kost nu 500 euroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!
En JA! Ik wil wel heul graag een kleurplaat van jou
Je zit dan wel niet in mijn groepje maar dat is niet erg toch?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Hilzillah het volgende:
Oooohw dat weet ik toch allemaal nietmandala is zo'n beetje het enige wat ik ken. En die vind ik tof!
Wel heel tof gedaan!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kleur alleen maar in. Als ik had kunnen tekenen, had ik dat wel gedaan.
Weet jij nog waar je hem vandaan hebt?quote:
Super, thanks! Ik ga kleurenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
https://s-media-cache-ak0(...)a24ca567172cb924.jpg
Alleen heb ik geen printer dus moet nog even wachten, maar heb gelijk weer wat inspiratie opgedaan voor Round Robinquote:
Mijn zwangere brein gaat er aan proberen te denkenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Mijn boekje is deze keer meegegeven met de bedrijfspost..
Ben benieuwd hoelang dat duurt..
Ohw en mm.. ik bedenk me net dat ik geen foto's van de aparte pagina's heb gemaakt.. zou jij .. ?
Oeps, sorry dat mijn enveloppe het begeven heeftquote:Op maandag 11 mei 2015 13:28 schreef LuDann het volgende:
Boekje van MM is op de post naar XM. Nieuwe doos gekoopt want er vielen gaten in de oude verpakking. Doosje bleek alleen wat klein, dus ik vrees dat er later weer een nieuwe gekocht moet worden.![]()
Boekje is inmiddels vrij dik, op de rand van ''past door de brievenbus'' dus ik heb hem aangetekend verstuurd.
Sneakpeek volgt later, ben druk op het moment (trouwen). Komende paar dagen ben ik niet thuis dus ik kan niets bevestigen qua ontvangst maar dat zal allemaal wel los lopen.
Leef je uit! Ik ben dol op kleurplatenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst maar eens die pagina's vullen, dan ga ik me daarna wel druk maken over het verzenden.
Ingekleurde of lege?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Leef je uit! Ik ben dol op kleurplaten
aways boekje komt dus ook te laat jouw kant op maar dat had je al door denk ik...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
het is toch ook te kansloos voor woorden eigenlijk? Je betaalt toch niet voor niets voor een T&T?
jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
aways boekje komt dus ook te laat jouw kant op maar dat had je al door denk ik...
oe nou ben ik echt benieuwd!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef AwayTL het volgende:
Ik had het kwakboekje gisteren ook binnen!
Hij is erg leuk kwak! Passend ook vind ik
LOLquote:Op maandag 11 mei 2015 23:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat zijn de eenhoorns van 2016.
Ik zeg het je.
Oeh dat wil ik ook weer eens doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds dat ik 6 was aan het waterverven! Dude! What was I thinking!
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds dat ik 6 was aan het waterverven! Dude! What was I thinking!
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
oH DAMMIT!
Ik ben betrapt op lurken!
Vooral dat laatste is erg knapquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]![]()
Het had wat voeten in aarde. Wat ik wilde werd een compleet gedrocht. Verder heb ik heb de tuintafel vernaggelt (gelukkig waterverf) en heb ik de taak kunnen voltooien zonder mn waterverfwater op te drinken.
Al met al een productief ochtendje
dat is al veel te lang geledenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Omg deden jullie dat niet op de kleuterschool? Spatten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Door deze berichten krijg ik gewoon zin om een potje ecoline en een zeefje te gaan kopen
nee niet eens, gewoon op de openbare basisschool! eighties ftwquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaaaaOok op een jenaplan/vrije school gezeten zeker?
Vind het echt zo'n zweverig ietsquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet eens, gewoon op de openbare basisschool! eighties ftw
Wat is er zweverig aan spatten? Da's toch gewoon leuk voor kleuters, lekker knoeien met ecoline, creatief zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het echt zo'n zweverig ietsMaar misschien waren de eighties dat stiekem wel gewoon
Ik associeer überhaupt knutselen/schilderen/tekenen meer met de vrijere scholen, omdat het een groter deel van het curriculum bevat dan andere activiteitenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat is er zweverig aan spatten? Da's toch gewoon leuk voor kleuters, lekker knoeien met ecoline, creatief zijn. Zie geen fundamenteel verschil met schilderen/ tekenen/ wasco/ knippen en plakken? Volgens mij deden wij dat af en toe ook nog wel in groep 3/4/5 tijdens tekenles/ handenarbeid. Ik krijg er ook spontaan zin in SQ
Doen ze dat tegenwoordig niet meer op de basisschool trouwens? Ik weet wel dat wij bv op scouting nog van die spatraampjes hebben liggen, en vast ook nog wel wat potjes ecoline. Denk dat de bevers (4/5/6 jaar) daar nog wel eens mee aan de slag gaan![]()
Zeg mij waar! Ik wil het ook. (Heb het alleen online gezien)quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
That's it. Ik ga vrijdag ecoline kopen.
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Kiwisoep het volgende:
Zelfs in mijn tijd gebeurde dat nog hoor! Haha. En op de openbare basisschool! Net als Jaleesa ben ik het broekie onder jullie met een geboortejaar in de jaren 90
Ik ben nog geabonneerd geweest op de Boboquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!
Ik heb m nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Spatten(Regular basisschool hier, maar wel in the eighties idd!)
En het boekje van Hilz is in Grunn hoor!
En boekje van Fazz unterwegs naar het zuidwesten, als-ie vandaag nog niet aangekomen is zal het wel ff duren ivm hemelvaart
Extra veel tijd voor oefenknutselsquote:
Komt wel goed, schatje!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Extra veel tijd voor oefenknutselsomdenken
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Omg deden jullie dat niet op de kleuterschool? Spatten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook gewoon boes boes gekeken hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!
fijn! Nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:00 schreef LuDann het volgende:
Boekje van Barreltje is binnen, lag op de mat toen we thuiskwamen.
Ja, ik snap er niets van. Hoe kan dat allemaal ineens zo lang durenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat zijn er nog een hoop boekjes onderweg zeg
wasco tekening maken en dan met ecoline overal overheen gaanquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Door deze berichten krijg ik gewoon zin om een potje ecoline en een zeefje te gaan kopen
dat zou er niet mee te maken moeten hebben als iedereen het netjes maandag verstuurd heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef AwayTL het volgende:
Hemelvaart denk ik. Volgensmij is het best een zooitje geworden die post.
onzin, ligt ook aan je pakket/postpunt. soms gaat t daar een dag later mee, en de post zelf maakt lately ook een zooitje van de bezorgdagen.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zou er niet mee te maken moeten hebben als iedereen het netjes maandag verstuurd heeft
Mariskas boekje is binnen
het zal ongetwijfeld ook wel meespelen maar er waren een aantal die het ook een dag later op de post hebben gedaanquote:Op zondag 17 mei 2015 07:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
onzin, ligt ook aan je pakket/postpunt. soms gaat t daar een dag later mee, en de post zelf maakt lately ook een zooitje van de bezorgdagen.
Ik ben niet te koopquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |