Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
he he, eindelijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
volgens mij is jouw boekje nu naar Away, en die van LuDann ook toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie heeft mijn boekje nou eigenlijk? Ik kom er niet uit![]()
.
ja dat ben ik ook gewend.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok! En boekje van kwak kan ook naar Away... die heeft er straks drie.
Hoop dat je buren snel reageren kwak. Matige actie van die postbode idd. Als buur zou ik trouwens ook eens aanbellen als ik al een paar dagen een pakketje voor iemand zou hebben staan...
nou, dat durf ik in deze buurt niet..bang dat t dan gejat wordt. ik zou kunnen kiezen voor bezorgen bij mijn ouders voortaan maar die zijn nu twee weken op vakantie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:58 schreef AwayTL het volgende:
Komt vast goed kwak! Kan je anders niet een plastic tas aan de deur plakken op dagen dat je boekjes verwacht? Of wordt dat er bij jullie afgetrokken?
Vanavond ben ik weer thuis L-E, zal dan updaten of ze er zijn.
3 boekjesthe horror!! Zal ze niet allemaal snel klaar hebben, maar doe mn best
.
Boekje van xcuz-me is bij barrel
ligt geheel aan de postbode, maar met brievenbuspakket sowieso niet helaas...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
stond online niet... ga morgen bellen (of is de post gewoon "open" vandaag?).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
behalve ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is zowat iedereen vrij vandaag kwak. Post zeker. Wel irritant zeg!
Awwquote:
Krijg ik een round kamasutra?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |