+1, zelfs met een met potlood getrokken lijntje ga ik scheef.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:56 schreef Butterflower het volgende:
Ik ben echt zo slecht in dingen recht afknippen he
quote:Op zondag 3 mei 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelfs een papiersnijder die scheef snijdt
daar faal ik ook inquote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Ja heb ik!!quote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Oh en ik heb een pot gesso gekocht, heeft iemand anders dat ook al gebruikt? Ben nog even aan't bedenken wat ik er mee ga doen
oh echt?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja heb ik!!
Het ribbelt voornamelijk je papier
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...quote:
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...
ik heb het boekje dat ik moet doen deze keer nog niet binnen...
ja wtf! ligt dan bij een buur denk ik maar er lag echt geen briefje in de bus... even kijken wat er bij de code staat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!
Oh wacht, ik heb m als brievenbuspakketje verstuurd, de tnt site zegt dat ie op 25/4 bij je is is bezorgd KwakzCheck maar: 3SKABA957218209 met jouw postcode...
dikke kans dat het bij oudere mensen ligt beneden, die de trappen omhoog niet eens opkunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:57 schreef Fazzoletti het volgende:
lekker dan Kwak! Als het dan bij 1 van de buren ligt is het ook wel raar dat die niet even bij je aanbellen
![]()
Hier al 4 pagina's af voor Kiwi
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
he he, eindelijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
volgens mij is jouw boekje nu naar Away, en die van LuDann ook toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie heeft mijn boekje nou eigenlijk? Ik kom er niet uit![]()
.
ja dat ben ik ook gewend.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok! En boekje van kwak kan ook naar Away... die heeft er straks drie.
Hoop dat je buren snel reageren kwak. Matige actie van die postbode idd. Als buur zou ik trouwens ook eens aanbellen als ik al een paar dagen een pakketje voor iemand zou hebben staan...
nou, dat durf ik in deze buurt niet..bang dat t dan gejat wordt. ik zou kunnen kiezen voor bezorgen bij mijn ouders voortaan maar die zijn nu twee weken op vakantie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:58 schreef AwayTL het volgende:
Komt vast goed kwak! Kan je anders niet een plastic tas aan de deur plakken op dagen dat je boekjes verwacht? Of wordt dat er bij jullie afgetrokken?
Vanavond ben ik weer thuis L-E, zal dan updaten of ze er zijn.
3 boekjesthe horror!! Zal ze niet allemaal snel klaar hebben, maar doe mn best
.
Boekje van xcuz-me is bij barrel
ligt geheel aan de postbode, maar met brievenbuspakket sowieso niet helaas...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
stond online niet... ga morgen bellen (of is de post gewoon "open" vandaag?).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat bij bezorging op een ander huisnummer, dat ook in de tracktrace is te zien. 'Bezorgd op nummer xx' oid.
behalve ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is zowat iedereen vrij vandaag kwak. Post zeker. Wel irritant zeg!
Awwquote:
Krijg ik een round kamasutra?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
hele mini mini sneak voor Barrel
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb de twee boekje ontvangen!!
Ik haak overigens wel af..
mijn voorgangers heben veel te mooie dingen gemaakt![]()
hebben we al gedaan maar ik zal wat breder in de buurt gaan rondbezorgen nu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das echt klote kwak.
Misschien briefjes door de bus doen met de vraag of iemand een pakketje voor jou heeft liggen? Ik weet het ook niet anders. Wij hadden in rdam zo'n waardeloze pakketbezorger. Echt heel frustrerend idd. Ik hoop dat het boekje toch nog boven water komt...
Oh en geen boekjes meer via brievenbuspakjes naar jou denk ik.. maar pakketpost voor de zekerheid.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
ja ik hebgvd
nog steeds dat boekje niet. de postnl dame zei dat ze geen registratie hebben van waar het bezorgd is.
bij de drogist aan t einde van de straat was t niet (daar was ooit eerder iets bezorgd toen ik een onleesbaar briefje had), de buurvrouw die er nooit is had t ook niet. mijn hoop is gevestigd op de onderburen links die nu op vakantie lijken te zijn... maar ons adres staat er op dus mensen hadden toch ook gewoon even naar ons toe kunnen komen? we zijn echt elke dag zeker rond etenstijd enzo gewoon thuis geweest.
Ik maak me nu echt zorgen en ik baal als een stekker. Ik twijfelde over meedoen vanwege verzendgedoe en dan lijkt het bij mij mis te lopenik ben verdorie elke dinsdag en woensdag de hele dag thuis, dat zou normaal de bezorgdag moeten zijn en dan kunnen ze dus aanbellen en is er niks aan de hand...
onze pakketbezorger is een toffe postbode, die is altijd netjes. maar ik bedacht me vandaag dat t een brievenbuspakketje was, en dan komt t als t goed is met de gewone postbode mee. barrels teruggestuurde boekje is wel door de pakketbezorger gebracht maar dat was na een "te kleine brievenbus" bericht, en dan gaat t t pakkettracé in... en de gewone postbode heeft wel eens eerder een brievenbuspakketje met boeken uit engeland gewoon op de stoep geflikkerd ipv een "te klein" briefje door de bus te doen, en die zijn dus gejat(want gereclameerd en toen hadden zij gewoon een verzendbevestiging)...
nu weet ik niet wat ik moet doen meer eigenlijk...
ik heb evt een boekje voor Away, tot die van haar weer opduikt? ligt op mn werk, kan ik maandag pakken... moleskine softcover, papierkleur.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:24 schreef Barreltje het volgende:
vorige ronde was er ook een boekje kwijt geraakt![]()
( die van ela geloof ik)
die is uiteindelijk wel weer opgedoken, maar ik geloof dat ze een extra boekje gemaakt had?
en daar ging men mee verder. dit is misschien een idee?
wel irritant zeg dit!
Je kan er toch de foto's inplakken van je originele boekjequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef AwayTL het volgende:
Hehe leuk idee wel, maar ik heb straks al 3 boekjes in huis. Een vierde er bij ga ik qua tijd niet redden
dan doen wa als ie terug is nog even een extra away (no pun? ) rondjequote:Op donderdag 7 mei 2015 14:45 schreef AwayTL het volgende:
Oh ja, maar ik ga er gewoon vanuit dat die terug komt.
maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de restquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef mousemicky het volgende:
En af!
Ik doe even geen sneak, want voor L-E, ik zou t leuk vinden als t een klein beetje een verrassing blijft. Nu maar hopen dat de pakkettenman van Kwakz m bij haar wil bezorgen...
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de rest)
dat hoop ik ook. we heben gisteren bij twintig extra huizen briefjes in de bus gedaan (niet directe buren, die hadden allemaal al)...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.
OH WOW! Ben benieuwd naar de inspiratielink van Plas verfwater naar Hilzillahquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Boekje van Hillz gaat morgen naar JufM.
Mijn inspiratie was nogal op. Maar toen viel er weer eens een glas met verfwater om en toen ineens *PLOP* was daar inspiratie. Hopelijk komt het de volgende keer zonder dat ik moet dweilen.
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik wil er ook gewoon wel een speciaal voor je maken hoor. Als je aangeeft wat je mooi vindt
.
Edit: en van welke kleuren je houdt!
Twee maanden later. Het kost nu 500 euroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!
En JA! Ik wil wel heul graag een kleurplaat van jou
Je zit dan wel niet in mijn groepje maar dat is niet erg toch?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Hilzillah het volgende:
Oooohw dat weet ik toch allemaal nietmandala is zo'n beetje het enige wat ik ken. En die vind ik tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |