Zie OP, a5, anders past t niet lekker in een enveloppe, en wordt verzenden erg duur...quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:25 schreef Hilzillah het volgende:
Ik blijf meedoen hoor!allren dat schriftje hè. Das een beetje een issue. Welk formaat moest het nou zijn? In mijn hoofd heb ik a4 formaat
Maar een gevouwen a4 (a5?) Is groot genoeg?
Adres schrijf je in je boekje toch? Ik vind de moleskine boekjes best een beetje duuurrrr. Maar, ik zou ook niet willen dat mijn boekje op het einde van de reis uit elkaar valt...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha lekker bezig Hilzillah. Hoe doen we het straks met adressen uitwisselen ed eigenlijk?
Notw to myself: koop boekje!
Ik loop achter op het gebied van notitieblokjes geloof ik! Paperchase, waar vind ik die?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een boekje van paperchase, veel goedkoper en zijn ook prima!
Pritt stift? Dat rimpelt minder dan vloeibare lijm! Of inplakken met dubbelzijdig tape? Of van die plakkertjes waar je ook foto's mee inplakt in een album.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:36 schreef AwayTL het volgende:
![]()
![]()
leuk rady
Overigens helpt dingen inplakken niet. nu is alles gaan rimpelen op de lijmplekken![]()
![]()
tips svp
als je nou even wacht dan stuur ik je een van mijn moleskine boekjes op, ik hoef er toch niet 3 te gebruikenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Adres schrijf je in je boekje toch? Ik vind de moleskine boekjes best een beetje duuurrrr. Maar, ik zou ook niet willen dat mijn boekje op het einde van de reis uit elkaar valt...
Wow ziet er goed uit!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Kiwisoep het volgende:
Noet op de juiste volgorde zag ik, en ook nog niet klaar maar. .. tadaa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boekje vol kleurplaten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel... Het lijkt me wel leuk, en Toos werkeloos, dus tijd zat.. Maar ik kan niet haken, breien, quilten, borduren of tekenen... En ik wil mensen dan niet teleurstellen
Guilty, waarschijnlijkquote:
Dat kan ik ook heul niet..quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel... Het lijkt me wel leuk, en Toos werkeloos, dus tijd zat.. Maar ik kan niet haken, breien, quilten, borduren of tekenen... En ik wil mensen dan niet teleurstellen
+1 en een beetje tekenen, of in ieder geval een poging totquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat kan ik ook heul niet..![]()
Maar wel plakken en knippen..
Leuk!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik ben net uit de stad teruggekomen met een vracht zooi. Ik doe mee!
Jaaaaaaaaaaa!! Mag ik dan een kleurplaat van je facebook uitzoeken voor in mijn boek???quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik ben net uit de stad teruggekomen met een vracht zooi. Ik doe mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |