quote:Op maandag 27 april 2015 22:52 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak ziet er weer gaaf uit!!!
En MajoWord nu al blij van alleen al de sneakpeek
Ja precies, ik moest ergens een grens trekkenquote:Op maandag 27 april 2015 22:57 schreef Radyhyn het volgende:
Hahaha helemaal goed! En zo te zien zit er genoeg happyhappyjoyjoy in zonder het hologram papier![]()
Oeh, wat ziet het er leuk uitquote:
Neeeheeeequote:Op dinsdag 28 april 2015 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb speciaal voor micky mijn meest hysterische glitter holo papier gebruikt. Omdat ze daar zo van houdt
Boekje gaat in de lunchpauze op reis naar ludann!
Als ik dat zie staan zou ik 8 pagina's vol Ren&Stimpy knallenquote:Op maandag 27 april 2015 22:57 schreef Radyhyn het volgende:
Hahaha helemaal goed! En zo te zien zit er genoeg happyhappyjoyjoy in zonder het hologram papier![]()
goeie actie dat tapeje! sneak ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:53 schreef LuDann het volgende:
Het boekje van Kwaz0r is nog niet onderweg helaas. Het heeft het gehaald tot aan de supermarkt, is daarna even meegeweest naar het ziekenhuis en ligt nu weer hier thuis.
Een of andere klapjosti vond het lollig om de bouten van mijn voorwiel los te draaien, dus die kwam los toen ik op mijn fiets stapte. Ben naar het ziekenhuis gebracht door iemand die het zag en heb aangifte gedaan.
Ik & baby zijn in orde op wat blauwe plekken na, maar mijn telefoon is wel stuk. En ik ben ontzettend pissig.![]()
Morgen gaat het boekje op de post. Hier nog de sneak voor Kwak:
[ link | afbeelding ]
Oh en Kwak, ik heb een tapeje op de rug van je boek geplakt omdat er wat plakkertjes loslieten.
[ link | afbeelding ]
Ja, dat was ik ook. Het zijn waarschijnlijk dezelfde *** kinderen die dit doen. De buurtwachter doet al extra controles (zo ook een auto bekrast laatst) maar ze hebben nog niemand op heterdaad betrapt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Jeetje ludannhad jij niet laatst ook al zoiets met je ventielen die eraf waren gesloopt?
Gelukkig alleen maar blauwe plekken. Wat een schrik!
Ah even gemist, hoewel nu ik het zie weet ik het wel weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef Radyhyn het volgende:
Ze postte gisteren nog een mooie sneak voor Butter op FB. Dus denk dat dat wel goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, hoe groot is je brievenbus? Is het handiger dat ik wacht met versturen tot je weer bijna thuis bent?
Action FTWquote:Op woensdag 29 april 2015 17:01 schreef LuDann het volgende:
Het boekje van MM is binnengekomen.![]()
Ik weet alleen niet hoelang de verpakking het nog uit houdt. Een ronde langer moet nog wel lukken maar alleen met stevige reinforcements aan plakband. Zal ik maar een doos ervoor kopen dan? Als ik het niet doe dan scheep ik XM er mee op, vermoed ik.
Boekje van Kwak is de deur uit.
Ben ook nog op zoek geweest naar gekleurd karton ipv wit papier wat ik nu vaak gebruik om in te plakken, maar ik kon alleen precies dezelfde vinden als SQ gebruikt. Nu vind ik die toevallig wel heel erg mooi, dus ik heb ze lekker toch wel gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |